SX 4 Katsastus

Katsastus

Ensimmäinen katsastus oli tiistaina. Meni läpi, mutta toisesta taka iskunvaimentimesta oli "tehot" menneet. Kehoittivat uusimaan takapään vaimentimet.
3 vuotias auto, ajettu 47000 km.

8

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevytauton_katsastus

Mullakin kun oli -11 Alto ensimmäisessä katsastuksessa niin vaikka katsastaja ei sanonut mitään niin näin itse raportista että kuskin puolen takaiskari antoi selvästi heikommat lukemat kuin oikeanpuoleinen. Voi tosin johtua myös katsastuksen iskaritesteristä, ennen tätä oli -01 Nissan Micra jossa myös ensimmäinen testeri näytti heikkoja lukemia mutta toinen testeri näytti ihan ok lukemia.
      Ekan testerin huonot lukemat johtui kevyestä autosta.

• S_Cross

Noi iskaritesterit ovat hölynpölyä. Vaihdoin vanhaan grand vitaraan uudet iskarit taakse ja seuraavana päivänä katsastustesteri näytti, et ne on sököt, heh. Samasta autosta oli vuotta aiemmin tullu kaikki mehut pois toisesta taka iskarista ja hienosti läpäisi katsastuksen.

• viitaramiäs

Jaa, mulla 3 kuukautta vanha Vitara ja tuntuu nuo taka iskarit melekosen tymäköiltä viälä. Katastukseen en taija vielä sänttää, heh.

• Sxplus

Itselläni neljä vuotta vanha sx4. Kerran olen vaihtanut ajovalopolttimot. Siinä kaikki ja katsastus meni läpi ilman huomauuksis.

• Katsastus

Ensimmäinen katsastus on 3 vuoden päästä ja seuraava 5 vuoden päästä.
        Mieti edes vähän mitä kirjoittelet.

• Sxplus
        Katsastus kirjoitti:

Ensimmäinen katsastus on 3 vuoden päästä ja seuraava 5 vuoden päästä.
        Mieti edes vähän mitä kirjoittelet.

Mitähän pitäisi miettiä? Auto nelivuotias ja kerran katsastettu noin vuosi sitten, seuraavaksi vuoden päästä. Eipä tuossa väitetty, että katsastus olisi juuri äskettäin suoritettu.
        Sulla on todella ongelmia luetun ymmärryksessä.

• Ong

Niin minullakin meni Auto ensimmäisestä katsastuksesta heittämällä läpi, siitä on tosin aikaa jo 8 vuotta.

• scossia
        Ong kirjoitti:

Niin minullakin meni Auto ensimmäisestä katsastuksesta heittämällä läpi, siitä on tosin aikaa jo 8 vuotta.

kylläpä oli vahva heittäjä. minkä läpi hän autosi heitti? Paljonko on tosin aikaa ajassa laskettuna?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe