Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

SX 4 Katsastus

Katsastus

Ensimmäinen katsastus oli tiistaina. Meni läpi, mutta toisesta taka iskunvaimentimesta oli "tehot" menneet. Kehoittivat uusimaan takapään vaimentimet.
3 vuotias auto, ajettu 47000 km.

8

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevytauton_katsastus

      Mullakin kun oli -11 Alto ensimmäisessä katsastuksessa niin vaikka katsastaja ei sanonut mitään niin näin itse raportista että kuskin puolen takaiskari antoi selvästi heikommat lukemat kuin oikeanpuoleinen. Voi tosin johtua myös katsastuksen iskaritesteristä, ennen tätä oli -01 Nissan Micra jossa myös ensimmäinen testeri näytti heikkoja lukemia mutta toinen testeri näytti ihan ok lukemia.
      Ekan testerin huonot lukemat johtui kevyestä autosta.

    • S_Cross

      Noi iskaritesterit ovat hölynpölyä. Vaihdoin vanhaan grand vitaraan uudet iskarit taakse ja seuraavana päivänä katsastustesteri näytti, et ne on sököt, heh. Samasta autosta oli vuotta aiemmin tullu kaikki mehut pois toisesta taka iskarista ja hienosti läpäisi katsastuksen.

    • viitaramiäs

      Jaa, mulla 3 kuukautta vanha Vitara ja tuntuu nuo taka iskarit melekosen tymäköiltä viälä. Katastukseen en taija vielä sänttää, heh.

    • Sxplus

      Itselläni neljä vuotta vanha sx4. Kerran olen vaihtanut ajovalopolttimot. Siinä kaikki ja katsastus meni läpi ilman huomauuksis.

      • Katsastus

        Ensimmäinen katsastus on 3 vuoden päästä ja seuraava 5 vuoden päästä.
        Mieti edes vähän mitä kirjoittelet.


      • Sxplus
        Katsastus kirjoitti:

        Ensimmäinen katsastus on 3 vuoden päästä ja seuraava 5 vuoden päästä.
        Mieti edes vähän mitä kirjoittelet.

        Mitähän pitäisi miettiä? Auto nelivuotias ja kerran katsastettu noin vuosi sitten, seuraavaksi vuoden päästä. Eipä tuossa väitetty, että katsastus olisi juuri äskettäin suoritettu.
        Sulla on todella ongelmia luetun ymmärryksessä.


      • Ong

        Niin minullakin meni Auto ensimmäisestä katsastuksesta heittämällä läpi, siitä on tosin aikaa jo 8 vuotta.


      • scossia
        Ong kirjoitti:

        Niin minullakin meni Auto ensimmäisestä katsastuksesta heittämällä läpi, siitä on tosin aikaa jo 8 vuotta.

        kylläpä oli vahva heittäjä. minkä läpi hän autosi heitti? Paljonko on tosin aikaa ajassa laskettuna?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe