Elikkä mitä harrastusmahdollisuuksia kys. paikkakunnalta löytyy? Onko kuntosalia jne?
Polvijärvelle muuttamassa.
8
280
Vastaukset
- Tervetuloa_siis
Ei ole. Outokummussa on lähin. Uimahalli myös.
- Eikoskaan
Onko änkyrävaittinen vielä siellä sotkemassa.
- Terve_tuloa_menoa
Ei ole Vaittinen enää ohjaksissa, ja kuntosali löytyy vapaa-aikatalolta. Uimahalli / kylpylä on Huhmarissa. Outokumpuun ei kannata mennä vaan Polvijärveltä kannattaa ajaa hieman pidemmälle Joensuuhun.
Jos harkitset todella muuttoa niin muuta mielellään Sotkumaan tai suoraan Joensuuhun, Ylämyllykin on on hyvä paikka asua.
Polvijärvi on kuihtuva paikka jossa on peruspalvelut kohdallaan, kaiken muun voikin hakea Joensuusta josta löytyy edullisesti kaikki tarpeellinen.
Positiivista on pieni veroäyri naapureihin verrattuna... kuntosali on tosi hyvä...riippuen sit muista harrastuskiinnostuksista..hiihtomahdolisuudet hyvät...kirjasto erinomainen. No asun itse Espoossa...
- mieluumminJns
Harrastusmahdollisuuksia Polvijärvellä? Johan vitsin murjasit.
Eli ei ole.- mieluummin-PJ
Mistä tiedät kun et asu paikkakunnalla ? pysy asiassa ja ennenkaikkea totuudessa. Hanki elämä...
- mieluumminJns
Niin, en asu - enää. Juurikin siksi kun vapaa-aikana siellä ei ole mitään tekemistä. Joten hankin elämän ja muutin Joensuuhun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308408Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571113Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?59639En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579