Olen ihmetellyt mistä löytyy PKKS ajanvarauksessa se ammattitaito, jolla kanslisti pystyy kumoamaan erikoislääkärin lähetteellä määritellyn ajan hoitoonpääsyyn.
Esimerkkinä. Jos lääkäri antaa lähetteen vastaanotolle Tikkamäelle, jossa kiireellisen tapauksen vasteaika on 1-7 vrk. Miten on mahdollista, että kyseinen lähete toimitetaan vasta 30 päivän kuluttua läkärille, joka arvoi kiireellisyyden Tikkamäen puolesta. Kun tämä lääkäri on taas antanut määräajan, jolle aika potilaalle on löydyttävä, taas joku kanslisti voi venyttää sitä 30 vrk.
Näin 1-7 vrk:n vasteaika on Tikkamäellä venytetty 60 vuorokauteen, jonkun kansilistin toimesta.
Onko Tikkamäen kanslisteilla sama koulutus kuin vakuutusyhtiöitten konttoristeilla, jotka pystyvät erikoislääkärin antaman lausunnon kumoamaan ilman siihen liittyvää lääketieteellistä koulutusta.
Mikä on se instanssi, joka tätä asiaa valvoo PKKS:n sairaahoitopiirissä, josta voisi kysellä potilaan oikeusturvaa kyseisissä mielivaltaan perustuvissa tapauksissa.
Kun erikoislääkäri arvoi nähtyään potilaan asian kiireellisyyden, miten sen voi kumota potilasta näkemättä joku asiaan tarvittavaa ammattitaitoa vailla oleva henkilö.
Tällä viivytyksellä aiheutetaan potilaalle todella merkittävää haittaa ja kipua viiyttämällä hoitoonpääsyä.
Kuka valvoo PKKS toimintaa
Sattuu_niin_saatanasti
1
144
Vastaukset 1
- Potilas123456
Www.pkssk.fi sivujen kautta voi tehdä asiasta muistutuksen. Sairaalaan valvonnasta viranomaistasolla huolehtii Valvira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398