Tervetuloa Sulkavalle pakolaiset!

Kuntapäättää

On tyhjiä kiinteistöjä, on väestöpakoa, on tarvetta uusiin työpaikkoihin, on tarvetta uusiin tulonlähteisiin, on tarvetta uuteen asukaskuntaan. Monessa kunnassa on jo herätty ja perustettu VOK, ehkäpä tännekkin jo tulossa. sulkavalaiset ei ole rasisteja ja halua auttaa löytyy. Tervetuloa! On meinaan tilaa ja lääniä.

15

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ompas kerrannii viisas kirjotus!

• herätkää

Tyhmähän tuo on . Tuskin Sulkavalla on niin tyhmiä että haluais loisia elättää. Mitä uusia työpaikkoja ne tuo ja tulonlähteitä. Ne elää meidän verorahoilla, miksi haluatte pilata kauniin pitäjänne.

• sd123

Se on kumma tosiaan että niitä löytyy.Viimme vaaleissa täällä ruotsissa niitä tyhmiä oli 94%..

• eimuuta

Poliisilla on työtä riittämiin, siinä työ mitä pakolaiset tuo.

• eimatuja

Olen rasisti. Ja me Sulkavalaiset olemme suurinosa rasisteja. Pakolaiset pysyköön poissa maastamme. Aloittaja on vähemmistö paskapää ja voi pitää mielipiteensä perseessään.

• Katupartiotyttö

Samoin, olen umpirasisti ja miula on iso verikoira, joten tervetulloo vaan ja samantien tervemennoo!

• Aloittajan_haastattelu

löytyy netistä nimellä "Suomalaisen lapsiperheen elämä Pietarissa" Lisää tuotoksiaan kaupunkipalstoilla vähintään kymmeniä joka ainoa päivä. Liittyvät vapaamuurareihin, homouteen, pedofiliaan, kakkaleikkeihin, mamutuksen puolustamiseen ja sivupersoonansa Savonlinnan hullun nimissä kirjoittelemisiin. Kaikki aloitukset samalta koneelta Savonlinnan Laitaatsillasta osoitteesta Kirkkoniemenkatu 10 as 2. Lasten jouduttua huostaanotetuiksi äidin hulluuden (skitsofrenia) takia ja äijän häivyttyä, on potilaan tila pahentunut uusiin mittasuhteisiin eikä se enää välitä edes itse vaikka kirjoittaa nimensäkin viesteihinsä.

• Muuttomies

Mitäs jos tänne muuttaa Uudellamaalla uraa luonut Suomalainen mies,joka ei varmaan vie yhtään Sulkavan vähistä työpaikoista?Päin vastoin,tulisin opettelemaan pelkästään joutenoloa!!!

• Päijät-Hämeeseen

Mee Joutsaan. Siellähän ne joutopäivät pidetään.

• kylnäio

Kyllä se on tytöt ja poijjaat niin että hyväksi ne pakolaiset ovat kunnallemme.
      Rikkautta tuovat hyö. Ja väriä ja piristystä katukuvaan, auvisten, hämäläisten ja horttanaisten harmaaseen massaan.
      Kohta nousee pizzerioita ja kebappibaareja alanteen tielle antamaan uusia makuelämyksiä savolaisjullikoille.

• ihanaaseon

Ja tyhmä suomi maksaa.

• Pakollisia

Pakolaisista saattaisi löytyä hyvää soutuainesta kisoihin ja kyllähän ne sinne Lohikosken suuntaankin voisi levittäytyä ... yksi pizzeria mahtuisi sinnekkin. Kylälle tulis vähän elämää ja ainakin puheen aihetta riitäisi.

• eijärkipakota

Olihan taas vähä-älyinen aloitus. Nooh, mitäs suvakilta voi odottaa kun ÄO on kamelin tasolla.

• täällä_bingo

vitun saatana saatanan vittu saatana

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      91
      6094
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5515
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1748
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1611
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1453
    Aihe