Dieselien kaksoismassavauhtipyörän kestävyys

trabantexpress007

Mites kauan teillä on kestänyt nuo kaksoismassavauhtipyörät? Mulla on nyt kokemusta kahdesta diesel-Golfista (nelos-ja kuutoskoppaiset)joilla ajettuna noin 160-170tkm ja molemmista nyt vaihdettu em.osa. Varmaan pitäis kauemminkin kestää kun ajattelee, mitä nuo osat tuohon työn kera maksaa...

9

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolinaaaa

Kulutusosia?
      Kaksi tiedossa, manuaalimalli n. 200 tkm ja Dsg6 n.300 tkm (pääosin maantieajossa ollut).

• Kallis_on_vaihto

Onko kyseessä 1,6 litrainen Tdi? Niitä on vaihdettu alle 60tkm. Kai sentään takuuseen.

• lyhyttakuu

Takuuseen vain jos on ehditty ajaa 60tkm kahdessa vuodessa.

• Kestävämpiäkin_ollut

Avensis 2,2 D4-D vm 2007. Kesti kokonaista 97tkm ennen kuin alkoi kolkuttamaan. Onneksi oli takuu vielä voimassa. Sanoivat, että itse olisit maksanut jos olisit tullut kuukautta myöhemmin.

• pitovehje

Joo samanlainen Avensis täälläkin. Ei ne kauaa kestä, ja nyt siitä tuli pitoauto, kun oli sen verran kallista.

• voinekestääkin

Saattaa ne kestää kauankin. Toisaalta, sen toiminta perustuu jousiin, joten joskus se loppuu joka tapauksessa.

• Ystävälläni_Pekalla

jouduttiin vaihtamaan kaksoismassavauhtipyörä auton ensimmäisessä tai toisessa huollossa, taisi olla 30 tuhannen huolto. Ei itse tiennyt koko asiasta mutta huollosta ilmoittivat että vaihdettava on.

• eikelvannut

Se on varmaan se sama Pekka, jolle ei kelvannut koulussa mikään penaali.
      Väitti, että ne kaikki näyttivät akkojen penaaleilta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      38
      4032
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3150
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3046
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      478
      2739
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      190
      2000
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1886
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      29
      1512
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      38
      1405
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1271
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1212
    Aihe