Kovin kovin ikävä juttu

aivankauheaa

Psykopaatit eivät tunne myötätuntoa. Oikeasti perustunne, jos toisella on paha olla ja tarvitsee lohdutusta. Jos toinen kertoo, kuinka on ollut pahoillaan ja muutenkin tuntenut surua, niin psyko ei tunne mitään! Aivan uskomatonta. Kokeeko edes tunteita? Esittää nekin.

84

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkuinen taitaa olla syko...
      <3

:(

• aivankauheaa

Kannattaa Risto pysyä pikkuisesta kauempana.

• alotuseiollutsulle

Taidat olla itse se psyko ja käännät kaiken ylösalasin, syytät pikkusta siitä mitä ite oot. Sun viesteisssä sellasia piirteitä ollu jo kauan.

• aivankauheaa kirjoitti:

Kannattaa Risto pysyä pikkuisesta kauempana.

Niin pysynkin, vaikka kovasti kärsinkin....
        <3

• Annenkaveri

Risto luulee nähtävästi nyt että palstan psyko-alotukset on sille tehty ja alkaa syyttää pikkusta kun luulee että se on tehny ne. Ei pidä paikkaansa, ne psyko-alotukset ei ole Annen tekemiä.

Riston kannattas miettiä miksi ottaa itelleen kaiken täällä palstalla ja varsinkin että miksi luulee että Anne tekisi semmosia alotuksia.

• neonne
        Annenkaveri kirjoitti:

Risto luulee nähtävästi nyt että palstan psyko-alotukset on sille tehty ja alkaa syyttää pikkusta kun luulee että se on tehny ne. Ei pidä paikkaansa, ne psyko-alotukset ei ole Annen tekemiä.

Riston kannattas miettiä miksi ottaa itelleen kaiken täällä palstalla ja varsinkin että miksi luulee että Anne tekisi semmosia alotuksia.

Riston itse tekemiä.

• Annenkaveri kirjoitti:

Rakas ei ole palstalla....
        <3

https://pbs.twimg.com/media/BqYQGWZIgAE9yT6.jpg

• Annenkaveri
        Risto_ kirjoitti:

<3

Et mieti ikinä miltä Annesta tuntuu kun syytät Annea ihan kaikesta paskasta mitä täälläkin palstalla on ja on ollut ja muutenkin. Et edes tiedä tai tunne Annea niin hyvin irl. Sulle on pakosti joku haukkunut Annea ja myrkyttäny sut Annea vastaan ja siten saanu sut kiusaamaan Annea.

Sut on joku manipuloinu Annea vastaan, koska Anne ei ole ikinä ollut paha sulle eikä muillekaan. Eikä Anne ole tehnyt tai sanonut mitään mistä olisi syytä kiusata sitä.

• AnnenOIKEAkaveri
        Risto_ kirjoitti:

<3

Oletko miettinyt että anne nostaa rikossyytteet mustamaalauksesta ja manipuloinnista. Annen kaveritkin ovat jo vihaisia. Tulevat kohta sinne ja kuristavat palleista katttookruunuun koska tietävät mitä yrität. Onneksi jokainen ymmärtää mistä on kyse. Jopa Anne ja annen OIKEA KAIVATTU.

• AnnenOIKEAkaveri
        Risto_ kirjoitti:

<3

On myös selvää jo millainen ihminen tuollaisen toiminnan taustalta löytyy. Ei terve ihminen tuollaista tee. Anne ja annen oikea kaivattu sekä annen kaikki ystävät kyllä tietävät ja näkevät läpi tästä showsta. Jokainen tietää miten hyvin tätä pelaat. On vaikeaa menettää kaikkein rakkain? Siitä silti pitää Risto hyvä päästä eteenpäin eikä alkaa sekoaan päästään ja meneen psykooseihin? Kiusaaminen ja kiusaamisella toisen rakkauden takaisin voittaminen ei ole aikuisen toimintaa? Milloin risto kasvat aikuiseksi? Jos anne ei sinua rakasta se ei tule rakastamaan vaikka kuinka sitä trollaisit. Menetettyä aikaa et takaisin saa. Annesi vaihtoi parempaan. Ruinaaminen ja trollaus täällä ei auta asiaa. Annella on uusi kaivattu ja hyväksyä se sinun täytyy joskus.

• musta2
        AnnenOIKEAkaveri kirjoitti:

Oletko miettinyt että anne nostaa rikossyytteet mustamaalauksesta ja manipuloinnista. Annen kaveritkin ovat jo vihaisia. Tulevat kohta sinne ja kuristavat palleista katttookruunuun koska tietävät mitä yrität. Onneksi jokainen ymmärtää mistä on kyse. Jopa Anne ja annen OIKEA KAIVATTU.

naisetkin voi olla psykopaatteja???????????

• mitenseasiaon
        musta2 kirjoitti:

naisetkin voi olla psykopaatteja???????????

Etkös ollut nainen? Vai nytkö musta2 on jo mies?

• musta2

naiseksi mä itteäni oon luullut, on naisten värkit ja oon synnyttänyt kaks lasta, voiko sun mielestä miehet synnyttää?edelleen, naisetkin voi olla psykopaatteja, ei mitään myötätuntoa, iljettävää

• hähmitäh
        musta2 kirjoitti:

naiseksi mä itteäni oon luullut, on naisten värkit ja oon synnyttänyt kaks lasta, voiko sun mielestä miehet synnyttää?edelleen, naisetkin voi olla psykopaatteja, ei mitään myötätuntoa, iljettävää

Ristoko nainen? Vai miksi puutut keskusteluun vai oletko risto?

• musta2

myötätunnottomat naiset on iljettäviä, kannustavat vaan ukkojaan kauheuksiin

• hahhahahah
        musta2 kirjoitti:

myötätunnottomat naiset on iljettäviä, kannustavat vaan ukkojaan kauheuksiin

Oot siis risto ja nainen eli psykopaatti itse ja haukut itseäsi. musta2 =Risto

• musta2

älä valehtele ja kiusaa psykopaatti, tuo on kiusaamista

• testaanNAISEUTTASI

• musta2

ensimmäinen ripsentaivuttaja, mulla on muuten semmonen.Vaaleat hiukset pittää olla, otan aina vaaleita raitoja

• Eikaikkinaiset

• Eikaikkinaiset
        Eikaikkinaiset kirjoitti:

Kaikki ei käytä ripsentaivuttimia tai värjää hiuksia.

Eikä se silti tee naisesta miestä, vaan luonnollisen naisen.

• Annenkaveri
        AnnenOIKEAkaveri kirjoitti:

On myös selvää jo millainen ihminen tuollaisen toiminnan taustalta löytyy. Ei terve ihminen tuollaista tee. Anne ja annen oikea kaivattu sekä annen kaikki ystävät kyllä tietävät ja näkevät läpi tästä showsta. Jokainen tietää miten hyvin tätä pelaat. On vaikeaa menettää kaikkein rakkain? Siitä silti pitää Risto hyvä päästä eteenpäin eikä alkaa sekoaan päästään ja meneen psykooseihin? Kiusaaminen ja kiusaamisella toisen rakkauden takaisin voittaminen ei ole aikuisen toimintaa? Milloin risto kasvat aikuiseksi? Jos anne ei sinua rakasta se ei tule rakastamaan vaikka kuinka sitä trollaisit. Menetettyä aikaa et takaisin saa. Annesi vaihtoi parempaan. Ruinaaminen ja trollaus täällä ei auta asiaa. Annella on uusi kaivattu ja hyväksyä se sinun täytyy joskus.

En tiiä kuka oot tai keneksi Ristoa luulet, mutta oikealla Annella ei oo ketään uutta.

• HAHHAPETTTÄJ
        Annenkaveri kirjoitti:

En tiiä kuka oot tai keneksi Ristoa luulet, mutta oikealla Annella ei oo ketään uutta.

sÄ OOT HÄN NAINEN OTA NIKKIS KÄYTTÖÖN KUN PETÄTÄ POHTIA MIESTÄ RISTON KAA :D .:D

• UJOJUOPPOSTOORI
        Annenkaveri kirjoitti:

Eiks se ANNE ollut keväällä ANNA ja vielä aikaisemmin FANNY? oN SULLA NOITA SUSSUJA UJOJUOPPO TAMPEREELTA ELI RISTO. Eikö fanny ollut joku kaupan kassa ja anna joku riipputissi lutka ja anne sitten baari tuttavuus.

• stoukkijätkätrollaa
        Annenkaveri kirjoitti:

Ristolla noita naisia on ja pohtian hän on sitten välillä anne ja sitten se on annen kaverikin. on se hän nainen kova panonainen kun jyystää ristoa ja pohtiaa ja ehtii vielä viuhahtaa yhtäkkiä annen kaveriksikin.

• TroolitEsiin
        stoukkijätkätrollaa kirjoitti:

Ristolla noita naisia on ja pohtian hän on sitten välillä anne ja sitten se on annen kaverikin. on se hän nainen kova panonainen kun jyystää ristoa ja pohtiaa ja ehtii vielä viuhahtaa yhtäkkiä annen kaveriksikin.

Hihih, palstan sekopäät ilmesty hoodeille. xD

• Troolaajat
        UJOJUOPPOSTOORI kirjoitti:

Eiks se ANNE ollut keväällä ANNA ja vielä aikaisemmin FANNY? oN SULLA NOITA SUSSUJA UJOJUOPPO TAMPEREELTA ELI RISTO. Eikö fanny ollut joku kaupan kassa ja anna joku riipputissi lutka ja anne sitten baari tuttavuus.

Tossakin sekopää. Hiiihhhih. xD o,,Ô

• musta2

mua on aina vainonnut psykopaatit, helppo uhri

• aivankauheaa

Ollaan samassa tilanteessa. Siis olen ihan järkyttynyt. Miten ihminen voi olla tuommoinen? Minä olen aina pienestä asti tuntenut tunteita ja myötätuntoa ihmisiä kohtaan.

• täynnävihaa

Vaikutat vaikealta uhrilta. Hyökkkäät päälle täälläkin jokaiseen ketjuun. Olet kontrolloiva ja ylemmääräisen manipuloiva sekä vihainen ihminen,

• onhanseniinkin

Ei mua voi tunteettomaksi kutsua. Itkusilmässä aina kun on esim. joku peurakolari. Mietin aina mitä autolle kävi ja kuinka turhaan.

• aivankauheaa

Mietitkö, mitä ihmiselle ja peuralle voisi käydä? Mietitkö vain mitä autolle käy?

• musta2

naisissakin on psykopaatteja, mutta miehet on pahimpia

• aivankauheaa

Mä olen oikeasti ihan järkyttynyt. En vain ymmärrä. Ei toinen kadu mitään. Ei tunne myötätuntoa. Ei edes tunteita. Miten voi olla tuommoinen...

• musta2

30 v hallinneet mun elämää. Luulin että mulle tehtiin sterilisaatio, mutta olipa yllätys eipä sitä ollutkaan ja keiden ansiosta?????????

• ettäsilleen

helppo uhri on hiukan erilainen kuin sinä.

Lueppas:

Kuulunko riskiryhmään?

Tietynlaiset ihmiset kuuluvat luonnehäiriöisen uhrien riskiryhmään. Alla piirteitä, joita narsistien uhreille usein kuuluu:

kasvatuksella alistumaan opetetut

kiltit, kohteliaat ja sivistyneesti käyttäytyvät

identiteetistään epävarmat

riippuvuuteen taipuvaiset

sisäisesti puolustuskyvyttömät (henkilöt, joilla on sisäinen tarve alistumiseen ja syyllistymiseen)

ulkonaisesti puolustuskyvyttömät (esim. työyhteisössä alaiset, taloudellisesti riippuvaiset, aviopuolisot ja lapset)

Olenko helppo saalis?

Luonnehäiriöisen uhrin olisi hyvä pohtia, löytyykö itsestä sellaisia tarpeita, joiden tyydyttämistä hän tiedostamattaan etsii luonnehäiriöiseltä. Alistetun kannattaa kysyä itseltään:

Olenko altis imartelulle?
        – Imartelulle altis, tunnustusta ja rakkautta janoava ihminen, joka ei ole niitä ehkä koskaan saanut, on luonnehäiriöiselle helppo saalis.

Onko minulla tarve alistua?
        – Mieti, miksi haluan, että joku alistaa minut. Miksi ihannoin vahvaa hallintaa ja auktoriteettia?

Onko minulla tarve ihailla itseäni rakastavaa ihmistä?
        – Miksi ihastun itseäni ihaileviin ihmisiin? Mitä tarvetta se tyydyttää minussa?

Jos ei olisi olemassa imartelulle alttiita, alistumista tarvitsevia ja narsisteja ihailevia ihmisiä, ei luonnehäiriöisillä olisi markkinoita. Alistuja ylläpitää luonnehäiriöisen vääränlaista käyttäytymistä ja siksi hänen kannattaa pyrkiä tästä eroon. Muutos omassa ajattelussa tuo muutoksen myös omaan käytökseen.

http://www.suhdesoppa.fi/narsismi/kuka-joutuu-luonnehairioisen-uhriksi/

Et palsta hahmosi peusteella kuulu helppoihin uhreihin.

• musta2

liekö se ulkomaalainen mafia???????????????

• musta2

Pitäskö tässä olla vielä helppo uhri?

• musta2

sterilisaatiota ei ja luultavasti ovat syöttäneet mulle ehkäsypillereitä mun lääkkeitteni mukana, että niin myötätuntosta porukkaa ja kun lopetin niitten lääkeitten syönnin, arvaa miten kävi?

• Ikäväpsykopaattiako

Arvostan koulutusta. Kouluttamatonkin ihminen on viisas silloin, kun on hiljaa asioista, joista tietää vain vähän.
      Ikävä-palsta on ehkä hyvä paikka saada huomiota ja näkyvyyttä omille ajatuksilleen. Esiintyä tietäväisenä ja tuomita toisia.

• musta2

ja pitäskö mun vielä tukkia turpani?mafiasetä

• joomiesoot
        musta2 kirjoitti:

Juuh, oot erittäin MIESMÄINEN NAINEN tai MIES. Mafia sepittelyt ja muut on miesten sepityksiä tai sitten tykkäät sodista, rikollisliigoista, salaliittoteoroista mistä miehet tykkää

• musta2

mitä mulle on tehty on rikollista

• Ikäväpsykopaattiako
        musta2 kirjoitti:

Anonyyminä on helppo kirjoittaa asioita, joita ei muuten kirjoittaisi. Illan jatkoa!

• juupajuuuuuuuu
        musta2 kirjoitti:

mitä mulle on tehty on rikollista

Et ole ainakaan kovin naisellinen nainen. Muoti, vaatteet, meikit ja romanttisuus ei sinusta löydy kirjoituksissa. Feministiset näkemykset ei myöskään näy sinusta. olet enemän sovinistinen ja sotaa, väkivaltaa, mafia ja salaliittopuheiden puhuja. Mitenhän pukeudut? maiharit, verkkarit tukka suttunen, meikitön miehekäs nainen matalalla äänellä puhumassa kuinka mafa vainoaa ja naiset on psykopaatteja. Sovinisti miehen muotokuva naisessa.

• musta2

kyllä meikkaan, iso perse, isot tissit, hyvinkin naisellinen muodoiltani

• musta2

tuu vaikka kattoon

• musta2
        musta2 kirjoitti:

kyllä meikkaan, iso perse, isot tissit, hyvinkin naisellinen muodoiltani

tuhti rintavarustus

• musta2

luomut, jos pitää näin mainostaa

• Näytämeilletissit
        musta2 kirjoitti:

luomut, jos pitää näin mainostaa

Laita kuva?

• musta2

hullu, arvaa mä olin ravintolassa yks kerta niin yks sika kyseli että minkälaiset nännit mulla on, kyllä miehissä voi olla sikoja

• ääliöitämiehiä
        musta2 kirjoitti:

hullu, arvaa mä olin ravintolassa yks kerta niin yks sika kyseli että minkälaiset nännit mulla on, kyllä miehissä voi olla sikoja

Joo, kun imetin aikonaan, oli isommat rinnat sillon ja huomasi että jotkut miehet ei saanu silmiä irti niistä ja lähti seurailemaan niitten takia, vaikka olin vielä kumppanin kanssa liikkeellä.

• musta2

mä en ennen ollut kohannut kyttäämistä ja röyhkeyttä, tuo sika oli ensimmäinen

• miesmiesmiesss
        musta2 kirjoitti:

mä en ennen ollut kohannut kyttäämistä ja röyhkeyttä, tuo sika oli ensimmäinen

LIIKAA TISSIEN KOROSTUSTA. kuvaile miten aamulla laittaudut ja millaisia vaatteita käytät, tisseistä miehet osaa kertoa paljon. Voisit olla mies

• Tiedoksisulle
        miesmiesmiesss kirjoitti:

LIIKAA TISSIEN KOROSTUSTA. kuvaile miten aamulla laittaudut ja millaisia vaatteita käytät, tisseistä miehet osaa kertoa paljon. Voisit olla mies

Ei tarvi korostaa tissejä tai pukeutua paljastavasti...
        En oo toi musta2 keltä kysyit, mutta tiedän vastauksen.

• musta2
        miesmiesmiesss kirjoitti:

meikkaan runsaasti, en liikaa, käytän mustia vaatteita, hametta, mekkoa tai housuja, hametta tai mekkoa käytän kun tahdon korostaa naisellisia muotoja

• nainenihana
        musta2 kirjoitti:

meikkaan runsaasti, en liikaa, käytän mustia vaatteita, hametta, mekkoa tai housuja, hametta tai mekkoa käytän kun tahdon korostaa naisellisia muotoja

Musta ei sovi naisille. Käytä värejä. joka päiväinen pukeutuminen näin: Timanttikorvikset, villakangastakkia tyköistuvaa, korkokenkiä, värikkäitä vaatteita. Luonnollinen meikki, lempeä luonne, jäkätys ja mäkätys ja tupakointi epänaisellista, pitsiä ja satiinia alusasuissa, Korsetteja, tyllihameita, kynähameita, sukkanauhoja, stringejä, peseytyminen ja miedot hajusteet. Naisen kuuluu tuoksua aina hyvälle, karvattomuus.

Ei koskaan verkkareita, kumisaappaita, rikkinäisiä nuhjuisia alusvaatteita, hien tai tupakan hajua, kainalo karvoja

• nainenihana
        musta2 kirjoitti:

Äidillinen kodinhengetär, Luo lempeydellään kodin paikkaan kuin paikkaan. Osaa siivota, laittaa ruokaa, pyykätä ja tekee ne säntillisesti jäkättämättä, Antaa miehen lähteä kaljalle eikä mäkätä asiasta. Nalkutusta ei. nainen tekee myös miesten töitä mielellään mutta säilyttää naisellisuutensa. seksuaalisesti viriili päivittäin. Ihastuttaa ja tuo ylpeyttä miehelle olemukselllaan, käytöksellään ja luonteellaan. Hyväkäytöksinen kiltti lempeä seksikäs vaimo

• ikinäeiriitämikään
        nainenihana kirjoitti:

Äidillinen kodinhengetär, Luo lempeydellään kodin paikkaan kuin paikkaan. Osaa siivota, laittaa ruokaa, pyykätä ja tekee ne säntillisesti jäkättämättä, Antaa miehen lähteä kaljalle eikä mäkätä asiasta. Nalkutusta ei. nainen tekee myös miesten töitä mielellään mutta säilyttää naisellisuutensa. seksuaalisesti viriili päivittäin. Ihastuttaa ja tuo ylpeyttä miehelle olemukselllaan, käytöksellään ja luonteellaan. Hyväkäytöksinen kiltti lempeä seksikäs vaimo

Ja silti mies käy vieraissa ja haluaa olla likaisten huorahtavien naisten kanssa.
        Tuskin miehet on yhtä ihania, ei voi vaatia sellasta mihin ei itse pysty ja ihmisestä yleensä tykätään luonteen ja luonnollisen vetovoiman takia, ei sen takia onko hyvä työkone.

• musta2
        nainenihana kirjoitti:

Musta ei sovi naisille. Käytä värejä. joka päiväinen pukeutuminen näin: Timanttikorvikset, villakangastakkia tyköistuvaa, korkokenkiä, värikkäitä vaatteita. Luonnollinen meikki, lempeä luonne, jäkätys ja mäkätys ja tupakointi epänaisellista, pitsiä ja satiinia alusasuissa, Korsetteja, tyllihameita, kynähameita, sukkanauhoja, stringejä, peseytyminen ja miedot hajusteet. Naisen kuuluu tuoksua aina hyvälle, karvattomuus.

Ei koskaan verkkareita, kumisaappaita, rikkinäisiä nuhjuisia alusvaatteita, hien tai tupakan hajua, kainalo karvoja

siinähän tuli melko ohjeistus, mustan käytössä on mulla tietty ajatus, se on maailmanparantajien väri, punkkarien väri, surun väri jne.

• vinkkiii
        musta2 kirjoitti:

siinähän tuli melko ohjeistus, mustan käytössä on mulla tietty ajatus, se on maailmanparantajien väri, punkkarien väri, surun väri jne.

Mielikuvituksettoman ihmisen väri se on. Punainen on seksikäs. Pistä räikeänpunainen ihoa myötäilevä mekko.

• musta2

kuulikko mun perustelut mustan käyttöön?siinä on ajatusta.Punanen on kyllä hyvä väri

• triSykerökö

Entä jos ihminen uhriutuu, hakee säälillä ja myötätunnolla huomiota itselleen tai jakaa teennäisesti kyvyttömänä omia ongelmia aina muiden ratkottavaksi ja taakaksi, niin pitääkö olla psykopaatti, jollei siihen henkiseen hyväksi käyttöön myötätunto riitä?

• Voiterehtyäkin

Mitä jos joku kuvittelee että joku hakee säälillä ja jne mitä kaikkea kirjotit. Mitä jos se joku ei teekään tota kaikkea vaan luulet vain?

• musta2

tekee se, piti olla sterilisaatio ja nyt vissiin oon raskaana

• musta2

se selviää vasta tammikuun puolessa välissä

• öowaeigh

kuvitelkaa mielessänne ne lapset jotka ovat kaikille tuttuja omasta lapsuudesta, itkupilli joka sai raivokohtauksen jos pyydettiin jakamaan omia leluja muille lapsille, mielensä pahoittaja joka murjotti loppu päivän kun hävisi omalle kaverille uimakilpailussa, pahansuopa ilkeilijä joka inhosi muihin lapsiin kohdistuvaa huomiota ja käänsi sen aina negatiiviseksi jne.
        Lapsen tapoja hakea omalle narsismilleen rajoja, jotka vanhemmat yleensä opettaa.
        Nykymaailmassa ne rajat jää opettamatta ja minä minä idealistit ruokkivat narsismiaan syyllistämällä tervejärkiset ihmiset. Huomiopelle haluaa myötätuntoa, eikä sitä saa, niin ohikatsovassa on vika.

• triSykerökö

Täyttä asiaa. Myötätunnon tarve tai vaatiminen on nykyään suhteetonta ja ihmisten narsistiset piirteet ruokkiintuvat tästä ajasta.

• ösljdghaoödr

yksi hakee huomiota tai kiristää raskaudella, toinen itse murhalla, kolmas epäsuoralla vihjailulla tunteistaan, neljäs rakkauden tarjoamisella, viides katkerana purkautumisena, kuudes syyllistämällä, seitsemäs mustamaalaamalla jne. jne.
        kaikissa takana narsistinen käytös. minä menen yli muiden arvojen, ajattelun tai tarpeiden. lapset jo tunnistaa tämän naurettavan käytöksen mutta aikuisista löytyy aina myötätuntoisia typeryksiä jotka ruokkivat ylimielistä sairasta mieltä.

• triSykerökö

Halleluujah, ei lisättävää!

• kaikenlaisiaon
        ösljdghaoödr kirjoitti:

yksi hakee huomiota tai kiristää raskaudella, toinen itse murhalla, kolmas epäsuoralla vihjailulla tunteistaan, neljäs rakkauden tarjoamisella, viides katkerana purkautumisena, kuudes syyllistämällä, seitsemäs mustamaalaamalla jne. jne.
        kaikissa takana narsistinen käytös. minä menen yli muiden arvojen, ajattelun tai tarpeiden. lapset jo tunnistaa tämän naurettavan käytöksen mutta aikuisista löytyy aina myötätuntoisia typeryksiä jotka ruokkivat ylimielistä sairasta mieltä.

Ottakaa huomioon myös sekin että tällaselle palstalle voi purkaa olojaan, sanomatta niitä kellekään irl henkilölle ja silloin ne on vain tunteiden purkua.

Eri asia ne jotka samalla nimimerkillä kirjottaa järjestelmällisesti ahdistavia viestejään tänne.

Muistakaa myös että tämmösessä paikassa voi joku tahallaan trollata ja provota, esittää jotain toista henkilöä kiusanteko tai muu vastaava tarkotuksenaan.

• triSykerökö

Kukaan ei kirjoita täälläkään sanaakaan ilman tarvetta. Kirjoitukset yleensä paljastavat tarpeen vaikka takana olisi trolli.
        Tarve on yleensä näillä palstoilla aina narsistinen, joskus terveen narsistinen, mutta yleensä johdattelevan itsekäs ja sairaan narsistinen.

• narskuthannesiellä

ja mitä tarvetta edustaa nimetön kirjoittelu tunnepalstalla ;)

• triSykerökö

Yleensä narsistista tarvetta tuntea, ilman tarkoitusta tai vastuuta vuorovaikutuksesta.

• huutoeettisesti

, kovin ehdottamia on jutut. Jos osaa ajatella voi ymmärtää ei tarjota/vaatia ns myötätuntoa mitä varsinkin syyllisyyden tuntuiset ihmiset karttavat, koska se tuo heidät ilmeisesti silmäkkäin asioiden kanssa mitä ei haluta myöntää/käsitellä.

Ymmärrys on eri asia, ymmärrys että joskus vaikka harvoin yksilöeettisyys ulottuu myös yhteisöeettisiinarvoihin, kysymyksiin ym.yhdessä jäsenteltäväksi Tuskin tosin ikävä palstalla, jossa luultavasti pitäisi luoda mielikuvaa kaipuustansa, johon huutoon ei vastaa ilmeisesti kuin trollit ja muut välistävetäjät kun ja varsinkin jos melua toisesta pitävä ei vastaa todellisuudessa huutoonsa.

Ja sehän voi olla Huuto taulun mukainen"miellyttävä" kokemus toiselle..

• triSykerökö

Kerro ihmeessä, miksi joku ihminen haluaa jakaa omia tunteitaan toiseen ihmiseen, ilman omaa nimeä ja kasvoja.

• hyvä_kysymys_tänne

..vain omista narsistisista tarpeista :)

• muutamianiitänäitä

Useimmathan täällä näyttävät olevan mielikuvitusleikeissään kirjoittelemassa jollekin, joka on luultavasti vain heijastus todellisesta hlöstä, jos sitäkään.

Heidän probleemansa on jossain muualla kuin alkujaan narsistisessa luonnehäiriössä, joksi se saattaa kyllä muuttua, jos liikaa aikaa tuollaisten parissa viettää.

Narsistista se on jos se on pakkomielteistä, täysin kohdetta sivuutta, jolloin se oma mielikuvitus on vienyt poispäin ei lähestymään, (koska mitään ei todellisuudessa ole, niin tietenkään mitään lähestymistä ei heidän taholtaan tapahdu). Tuollaisissa tapauksissa he vahvistavat omia tuntemuksiaa, hakien kuin vahvistusta muilta hölmöiltä, jotka siihen piirileikkiin lähtevät, jolloin heidän uskomuksensa saattavat ruveta näyttämän heidän silmissään "todelta".

Yksi näkökulma, ja muutama muukin olisi hihassa, mutta antaa olla.

• triSykerökö

Kaikki luettelemasi tarpeet ovat narsistisia vaikka niitä ruokittaisiin mielikuvituksella tai psykoosilla. Omat tunteet ovat etusijalla vaikka niihin ei edes kehdata omaa nimeä laittaa alle. Turhuuksien rovio? Voiko tuntea tarkoittamatta?

• apsidjgfaöaös

narsistit voi :)

• eituoriitä
        triSykerökö kirjoitti:

Kaikki luettelemasi tarpeet ovat narsistisia vaikka niitä ruokittaisiin mielikuvituksella tai psykoosilla. Omat tunteet ovat etusijalla vaikka niihin ei edes kehdata omaa nimeä laittaa alle. Turhuuksien rovio? Voiko tuntea tarkoittamatta?

Sä et vastaa edes omaan kysymykseesi, miksi? (miksi joku haluaa jakaa omia tuntemuksiaan toiseen ihmiseen ilman..) se se on mielenkiintoinen asia.

Tuskin vastaukseksi riittää vain, että kyseessä on narsistinen tarve, ihmisen kaikki tarpeet alkavat oman mielihyvän kautta, elonjäämisestä lähtien. Vain jäsennellyt eettiset arvot ohjaavat käytöstä siihen suuntaan, että se mielihyvän tavoittelu ei jää vain narsistiselle tasolle (hedonistista tms.)

Miksi siis? miksi piirileikki tarpeita, miksi aikuiset ihmiset mieluummin haluavat paeta, peitellä omia tuntemuksiaan siten, että auliisti jaetaan niitä "kaveripiirille" siten, että kohde etäännytetään, objektoidaan ym. ts. riisutaan aseista (heidän omat tunteensa koetaan oikeuttavan kaiken), alustalta tms. mihin ihastunut saattaa toisen laittaa, ja alitajuntaisesti haluaa vetää hänet sieltä alas ristiriitaisella ihastelu/halventamistavalla? (halventamistapa; alistaa toisen arvostelun kohteeksi, ja katsoo tilannetta "kaveripiirin" turvin ja silmin).

Miksi? Yleensä ihmisen suhteet alkavat ensin sosiaalisuuden tarpeista, huomataan toinen samantyyppinen, jonka kanssa voisi/haluaisi sosiaalinen olla, mennä kahville, rupatella tms. jonka jälkeen voi miettiä onko edes ystävyystasoiseisesta jutusta kyse, vai jääkö moi moi tasolle, eikä siitä enempää.

Jos toisella jo seksifantasiointi tasolla, voihan se olla vaikeampaa ajatella asiaa kahvikupin äärellä, kun toiveet ovat jo toisella tasolla..

Miksi siis aloittaa(kin) piirileikit, eikö pysty elämään, myöntämään itselleen, että joku vaikuttaa siten, että jotain pitäisi tehdäkin.

Miksi? siksi, että piirileikeillään he pyrkivät siirtämään, projektoivat siis vastuun omista tunteistaan, ratkaisuistaa toisen päälle, syyksi jne. Turvaavat selustansa sen suhteen, että pyrkivät toimimaan siten, että toisen on oltava se, joka "mokaisi", jos heidän suuret tunteensa sillä aikaan kun leikkivät piirileikkijänsä laimenisi, katoaisi kokonaan, mitä tuppaa käymään, jos "tunteet" ja ajatukset on sillä tasolla, että ihminen on vain väline omien fantasioiden kohteena. Ts. silloin ei pyri edes sosiaalinen olemaan ko.ihmisen kanssa, vaan päinvastoin, irl-elämässä on hakeva, näkymätön, näkemätön toisen suhteen, koska haluaa nähdä toisessa vain oman tunteensa heijastuksen, ja sen mukaisen reagoinnin.

Tunneriippuvainen? ei näe elämää toisen kanssa, vaan vain heijastuksen ja toiveen saada omille tunteilleen jatkuvaa vahvistusta, josta tulee sellainen takertuvatyyppinen vaikutelma, jolla ei ole toista kohtaan oikeasti sellaisia täyspäisen, aikuisen ihmisen suhtautumista, vaan keskenkasvuisen projektoivaa leikkivää suhtautumista, eikä edes kepeää leikkisää suhtautumista.

Pelkkä sana narsistinen tapa, ei riitä kuvaamaan eikä siitä edes kokonaisuutena aina kaikkien tapauksessa ole kyse, vaan syvemmästä tavasta hahmottaa itsensä omien rajoitteidensa kanssa.

• hyvääpyhää

Onneksi täällä on myös joku, joka ymmärtää ja kirjoittaa asiaa. Kaiken tämän hömpän ja itsekkään huutelun lomassa on ilo lukea asiantuntevaa tekstiä. Sitä mietin itsekin usein, että mikä ihmisiä riivaa, kun täysin ymmärtämättä, tiedostamatta ja vastuuttomasti joku haluaa tarkoituksellisesti vahingoittaa toisia?

• nerahkeet
        hyvääpyhää kirjoitti:

Onneksi täällä on myös joku, joka ymmärtää ja kirjoittaa asiaa. Kaiken tämän hömpän ja itsekkään huutelun lomassa on ilo lukea asiantuntevaa tekstiä. Sitä mietin itsekin usein, että mikä ihmisiä riivaa, kun täysin ymmärtämättä, tiedostamatta ja vastuuttomasti joku haluaa tarkoituksellisesti vahingoittaa toisia?

"tiedostamatta" ja tarkoituksellisesti vahingoittaa toisia. Tuossa on pieni ristiriitalauseessa (ilmeisesti tahattomasti?, jos tarkoitus oli tuoda esille, että ei tapahdu systemaattisesti, tarkoitusperäisesti se vahingoittaminen..), mutta niin, narsistinen ihminen voi ensin tiedostamattaaan omia motiivejaan pyrkiä lieventämään ihmisen vaikutusta itseensä kertomalla hänestä muille siten, että tulee ilmi, että henkilön oletetaan olevan sellainen, joka katsoisi narsistia ylöspäin (samalla tavalla ihastellen, joten pyrkii esittämään ihmisen sellaisessa valossa, jossa hän näyttäytyisi vähemmän pätevältä ym.), ja myöntyvän liehittelyilmapiiriin, jos on röyhkeämpi, estottomampi narsistinen hlö, puhuu toisesta hyvin objektoiden, kuin jo omistaen, intiimiasioita myöten spekuloiden.

Useimmat ihmiset tuntevat/haaveilevat/kuvittelevat tietyllä tasolla toisesta ihmisestä myös seksi tms.läheisyyden ilmentymisiä, mutta tuskin jakavat niitä kenenkään kanssa, ennenkuin kuin ko.ihmisen kanssa niitä on konkreettisesti harrastettu, jos sittenkään. Ihmisten uppoutumiset haaveilemaan ovat yleensä lyhytaikaisia, eikä siten irrallaan muusta elämästä, että ne narsistien tapaa ulkoistettaisiin itsestä ja objektoitaisiin, projektoitaisiin toisen syyksi/vastuulle.

Miksi? ja myöhemmin mitä? mitä tuollaiset ihmiset pyrkivät saavuttamaan? no, narsistisemmat sellaisen suhteen, missä he saisivat olla se ihastelun kohde, ja toinen alisteisempi hänelle. Jos sellainen ei näytä todennäköiseltä, alkaa narsistit taas uudelleen kerätä kaveripiirin ympärilleen ja kertomaan kaikille, mitä kaikkea ihmisessä olikaan vikaa jne.

Normaali ihminen kyllä ymmärtää että ihmiset voivat sivuuttaa toisensa ja jatkaa matkaa, ilman että pitää vuosiksi jäädä kaveripiirin kanssa todentamaan, miksi ja miksi jne.

Suuri ihmettelyn aihe, mikä ei tietysti pitäisi olla, että miten ihmeessä ihmiset, jotka ovat menneet mukaan tuollaiseen kaveripiirileikkiin, voivat esittää etteivät ymmärrä, miksi heidän seuransa ei niin sanotusti herätä suurtakaan innostusta.
        Kuin heidän tekonsa pyyhkiytyisivät pois heidän päästään, ja sellainen on narsistisen luonnehäiriön merkki, ja se on valitettavaa. Kuin tyhjää löisi heidän päänsä, ja sen takia heidän kanssa ei enää pääse keskusteluyhteyteen, kun heiltä sellainen kyky puuttuu päästänsä. Ymmärryksen puute.

Minkälaisen suhteen he odottavat saavansa tai mihin ylipäätään pyrkivät. Tuohan on heidän puoleltaan täysin naurettavaa ja säälittävää, mukailla kuin teinipennut ryhmäpaineistusta. Kuka heidän elämäänsä elää heidän puolestaan? ei kukaan varsinaisesti, vain täysin toisen elämään ripustautuvat säälittävyydet, jotka lopun elämäänsä tarvitsevat heijastuksia, ja vahvistuksia kaverien myötätuomasta ryhmähekumoinnista. Tyhjiä kuoria, puolielämään tottuneita, joita riipii tietoisuus toisenlaisestakin olemassa olosta, johon heillä ei riittäneet rahkeet.

• musta2

kylläpä siinä oli taas asiantuntevaa haukkumista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1340
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      852
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      740
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      632
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      312
      601
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      580
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    Aihe