Jesse, Johannes, Jyri, Jaska ja muut jiimiehet!
Jarkko, Jari, Jani, Juha, Jussi, Jaakko, Jouko,
28
250
Vastaukset
- justiinsa_
Sillälailla.
- VaatimattomuusKomistaa
Minkäs Jiit voivat, että kaikki naiset saavat henkisen orgasmin heti kun Jiit avaavat suunsa puhumattakaan muista orgasmeista. Koukuttuu siitä vähemmästäkin.
- ainavaanjiiiiii
jii miehillä oo naisii lain ko täällä aina pönöttäävät.
- enkäoleJouko
Milläs kirjaimella alat itse? Tai laita vaikka kaikki kirjaimellasi alkavat nimet samaan malliin, niin saadaan me Jiimiehetkin poimia omamme joukosta.
- Jmees
Minä olen Jarppa ja kaipaan Hoota.
- Etkäole
Höpö höpö :D
- JARIOOON
Etkäole kirjoitti:
Höpö höpö :D
höpö höpö HELI
- mielitiettyni
Onhan tuossa tuo yksi J***
❤- uskallatkokertoa
No kuka.
- uskallan.toki
uskallatkokertoa kirjoitti:
No kuka.
Hän on Jari. Ketä itse kaipaat?
- dalvnkaoövnnöa
Jani nukahti just Joukon viereen, Jaakko on ollu vessassa jo toista tuntia, Jarkko unohtu puiston penkille, Jari, Juha ja Jussi edelleen teillä tietymättömillä.
- Ihanparas
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm on se vain niin ihana!
- niinkövai
M nainen vai
- Ihanparas
niinkövai kirjoitti:
M nainen vai
Mies.
- Kylläkaipaavat
J miestä kaipaa, Essi, Eini, Erja,Elina, Eliisa,Elli,Eveliina Eevaliisa, Eeva,Eija,Eve.
- Jossaisinhänet
Noista kyllä yksi kelpaisi muttei eivät vaan tuolta keskeltä.
- oneJformeplease
Mun mussukin näköjään listalla, pusipusi ;)
- Kiinnostaatietääolenko
Kuka noista?
- ed---
Kiinnostaatietääolenko kirjoitti:
Kuka noista?
Siinäpä sulle yöpähkinä purtavaksi ;)
- enkerrosullenainen
Ratkaisin pähkinän näillä vinkeillä. En kerro sulle tosin vastausta naikkonen mussukka siellä niiiin
- S-ryhmä
J mies kaipaa Sirkka, Sari, Sini, Suvi, Sissi, Sara, Saara, Seija, Sanni, Siru, Sisko ynnä muut S:llä alkavat.
- Sssssssssssihisee
Haluatko kaikki S-ryhmän naiset? :-o
Vai riittääkö yksi listalta löytyvä sulle?
- höpsähtänyt_sinuun
my heart belongs to Janne....
- samanniminen
Kiva kuulla :)
- Jannehanminä
Mutta mun sydän Marikalle. Sorry!
- edelleen_höpsähtänyt
Jannehanminä kirjoitti:
Mutta mun sydän Marikalle. Sorry!
Marika voi ihan hyvillä mielin pitää Janne A:nsa, sillä kyseessä on toinen Janne....
- ässätonttu
Mahtuuko Juha-Matti listalle? ;)
- eisitäollunasiinä
Ei mahdu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199