(ilmainen) on? Onko teillä muilla sama ilmoitus tuossa sivulla ketjun yläpuolella? Jos on niin ootteko päivittäneet? En edes tiedä mitä ihmeen ajureita tarkoitetaan. On tullut ladattua niin kaiken laista että välillä kone ilmoittaa että 43 turhaa ohjelmaa jotka hidastavat konettani.:/
Mikä toi suositus ajurien päivityksestä
14
70
Vastaukset
- ö-Öö
Mnaah
Ajuri tarkoittaa pientä ohjelmaa, jonka avulla vaikka printteri tms toimii. Niihin tulee päivityksiä, kuten kaikkiin ohjelmiin. Päivitykset tulevat nykyisin melkein aina automaattisesti, vaan ei kaikkiin ohjelmiin, eikä kaikkiin käyttöjärjestelmiin.
Tota linkkiä, mitä mainostetaan vältän kuin ruttoa. Noissa ideana tunkea jokin vakoiluohjelma konettasi nuuskimaan, se ottaa selvää ajureistasi. Käytännössä se tutkii koko koneen. Ehkä sieltä ajuripäivityksiä saa, mutta se, mitä tietoja se nuuskii koneeltasi ja kenen käsiin ne joutuvat, sitäpä ei tiedäkkään. Eikä sitäkään tiedä, millainen valoiluohjelma koneellesi jää. Erittäinkin arveluttava linkki.
Sun kandee hommata kotinörtti siivoamaan koneesi.Samalla se hoitelee ajuritkin, jos niissä jotain hoideltavaa. Mutta tollaset epämääräiset lataukset just aiheuttavat ongelmia, kandee tarkkaan miettiä, ennenkuin loudaa koneelleen yhtään mitään.
=DW=Sä oot ihana palstanörtti, tuota asiaa olen itsekin miettinyt. Kiitos tiedosta.
Tuntuu, että tämä lähestyvä vuodenvaihde on oikein kulta-aikaa kaikelle uudelleen lataukselle. Arvaa vaan, kenen pää on aivan pyörällä, sanoisinko välillä ihan sekaisin.Hyvä tietää. Luonnostaan epäluuloisena en aja mitään tarjottuja ohjelmia koneelleni, noista ajureista tulee vähän väliä. Kone toimii hyvin ilman niitäkin, tarpeelliset ohjelmat on ladattu ja päivitetty. Minulla on hyvä virustorjunta joka ilmoittaa kaiken epäilyttävän.
- Varokaa.oikeasti
Ne ovat niin sanottuja hyppymainoksia ja sellaisia ei pidä avata EI KOSKAAN. Kuten DW totesi, niistä asettuu koneelle "iskusiirappi" jota ei tahdo saada pois edes valveutunut nörttikään koska se ei näy tuolla asennetut ohjelmat Ohjauspaneeli / Ohjelmat / poista asennettu ohjelma paneelissa (ikkuna).
Toiseksi nuo hyppyikkunaohjelmat kyllä tutkii koneesi ja ilmoittaa (valehtelee) löytäneensä "niin ja niin paljon roskaa" MUTTA vain 9 roskaa voit poistaa mutta ne noin "123 muuta roskaa jos halujat pois" NE MAKSAA ja ellet maksa, ei tuo ZIP ohjelmakaan poistu koneeltasi, ellet osaa mennä juuritiedostoihin yms yms.
MUTTA jos maksatkin ja saat "päivitettyä" (ai ilmaiseksiko:D) niitä ajureita, on todennäköistä, että koneesi menee sekaisin sen verran, että mokkulat ja printterit eivät toimi, ennen kuin olet asentanut ne uudelleen.
- hytinäx1
Ei näy sellaista mainosta, minulla näkyy juustomainos saksalaiselta kaupalta.
Sitten näkyyy vasemmalla laidalla verkkokaupan alennusimuri.Aika hyvä juttu kun kirjoitin tuosta putin hajuvedestä, niin heti kohta on kaikki sivut ja välit täynnä hajuvesimainoksia, mainostaja toimii nopeasti.
Eilen katselin äkkilähtöjä. Nyt niitä on joka välissä. Näkyvät pitävän tarkkaan silmällä, onneksi ei ole mitään salattavaa.
Minä annan mainosten tulla katson niitä joskus jos sattuu sopiva kohdalle.mielikki.neito kirjoitti:
Eilen katselin äkkilähtöjä. Nyt niitä on joka välissä. Näkyvät pitävän tarkkaan silmällä, onneksi ei ole mitään salattavaa.
Minä annan mainosten tulla katson niitä joskus jos sattuu sopiva kohdalle.Siis katson joskus mainokset edullisista matkoista ja joistakin nettikaupoista joiden asiakkaana olen ollut, en mitään ajureiden tarjouksia noteeraa.
- Hehhehhehheee
Minä katsoin äkkituloja mutta eipä näy pankkitilillä sellaisia. Äkkilähtöjä on ollut kun olen maksanut laskuja.
Hehhehhehheee kirjoitti:
Minä katsoin äkkituloja mutta eipä näy pankkitilillä sellaisia. Äkkilähtöjä on ollut kun olen maksanut laskuja.
Kyllä tililläni on Joulukuussa ollut paljon äkkilähtöjä ;) ja muulloinkin.
Äkkituloja odottelen kun lottoan silloin tällöin.
- Nvm55
Minulla ei näy mitään mainoksia kun olen laittanut eston. On paljon mukavampi surfailla eri sivuilla kun ei ne mainosbannerit vilku....
- sitäeiole
Siis mainos ?? Älä koske !!! Jos sinun tietokoneen joku ohjelma, näytönohjain,tms. mikä nyt yleensä ajureita tarvitsee, ilmoittaa päivitystarpeesta, ne uudet ajurit löytyy laitevalmistajan sivulta.
Vinkki viikoksi; jos jotain tarjotaan ilmaiseksi,kierrä kaukaa;) - kylmätotuus
Minun koneelleni ei tule yhtäkään mainosta.
Itse en ymmärrä tästä härvelistä yhtään mitään, vaan jälkikasvu on hoitanut asetukset (tai mitä ikinä lienevätkään) puolestani. Kaiketi se on joku mainosesto, joka estää mainostulvan.
Suuressa viisaudessani menin kerran avaamaan sähköpostiin tulleen tarjouksen, kiellosta huolimatta, ja tarjouksia alkoi tulla riesaksi asti.
Onneksi nuoriso tuli jälleen apuun ja sekin pulma on hallinnassa.
Paras olla koskematta mihinkään, jos ei tiedä, mitä siitä seuraa! - pfopf
Ystäväni kävi koneellani jollain painonhallintasivulla, ja monta kuukautta olen katsellut mitä hullumpia laihdutusmainoksia koko maailmasta. Eihän tässä muuta harmia ole, mutta kun olen vähän laihanpuoleinen, niin menee nekin markkinointirahat ihan hukkaan meikäläisen koneella,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831536
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1961367Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431119Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43823- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30701Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36681
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20640Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617