poikapuoli

äitipuoli

Olen pistänyt merkille että aina kun saunassa käydessä jätän pikkarit ja rintaliivit jakkaralle niin ne on siinä eri asennossa kun tuun saunasta ja joskus ne on märät.
Poikapuoleni on useasti tiiraillu mua ja nyt sit aattelin että jos kerta haluaa niin annan sen imeä mun isoja rintoja.
Onko muilla kokemuksia tälläisestä?

94

16135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitipuoli

Tänä aamuna keitin kahvia alasti niin poju tuli mielissään kahville mut oli vaikeena.kohta annan sille sitä tissiä kunnolla.

• äitipuoli

No nyt on kysytty että haluaako ja halusihan se.
      Morkkis tuli koska kostuin niin pahasti että haluaisin nyt muutakin.aaargg

• kiinnostaavieläkin

No anna pojan vähän pimppiäkin koittaa, parilla sormella ekaks ja sit lisää jos siltä tuntuu. Varmasti maistuu sillekin, ei sekään pelkkään muhkeizen tissien imemiseen halua lopettaa...

• äitipuoli

Sehän tässä onkin paha kun hänen isänsä on paljon poissa töitten takia ja seksi on vähempänä.viime yönä tuli viereen nukkumaan ja halusi tissiä niin annoin ja hieroin salassa pilluani.
      Olisiko se paha jos ensi yöksi ottasin pojan viereen ja antaisin pilluani?

• annapois

siitä vaan......saapahan poika pillua samalla ja sinä munaa....

• Anonyymi

Ei huono

• Anonyymi

Anna vaan pillua,haluatte kumpiki.

• Anonyymi

Mun mies joutu ulkomaille töihin monen kuukauden keikka, poikapuoli asui meillä. Pikkuhiljaa olin illalla vähemmissä vaatteissa jouduin tyydyttämään itseäni jo viikon päästä lähdöstä.
        Otimme alkoholia useampana iltana, yhtenä iltana tuli hyvää tansii musiikkia, tempaisin Samin ylös nyt tansitaan minulla oli päällä vain T-paita ja pikkarit Samilla alkkarit opetin tansiimaan hitaissa Sami pysyi kaukana otin kaulasta kiinni ja tanssin lähellä tunsin kaarevan kalun häpyä vasten pidin päätä kaulaa vasten ja nautin kerroin kuinka kiva tansssia Sami ei enää arastellut kalu oli nätisti jalkojen välissä siirsin Samin kädet rinnoille, silloin kuiskasin haluan sinua ja laskin Samin housut paljas kalu oli pillua vasten laskin omani.

Sami huokasi tunnut märältä kuiskasin haluan sinut nyt työnsin Samin sohvalle istuin päälle, ihanasti kova kalu painui minuun suutelin Samia voitko tuurata mun ukkoa ja nain pitkin liikkein levitin jalkoja ja sain kokonaan sisään olin odottanut tätä niin pitkään että laukesin kuin hullu työnnin pillua kaluun Sami puristi kunnolla lantiosta ja tuli sisään olin onneni kukkuloilla. Loppuilta istuttiin ja katsottiin elokuvaa.

Yöllä Sami tuli viereen olin selin tuli lähelle ja piti kiinni kysyin unisena tuliko ikävä. Sami hyväili pyllyä ja kylkiä oli ihana olo kun kalu painoi pakaroita terska haki aukkoa ja löysi sain sitä ihanaa sisään rauhallisesti ulos ja sisään halutti niin että pidin käsistä kiinni ja menin vatsalleen levitin jalkoja ja olin niin naitavana kuin voi olla mieletön nautinto kun sai antaa pillua vapaasti ja sitähän sain Sami painoi kunnolla pohjaan voin vain huutaa tyynyyn kun laukesi huusin himosta ja jäin siihen. Sami nukkui vieressä katselin yöllä nuorta poikaa joka saa nyt kuukausia pillua ainakun haluaa ja halusihan Sami.
        Heti kun tuli koulusta ajatti minua kotonani ja kun sai kiinni pani eikä kysellyt, oltiin tosi halukkaita melkein aina. rakasteltiin ainakin sata kertaa sinä aikana kun miehen tuloon oli yli viikko pidin taukoa että olen valmis kun tulee. Kun sitten yöllä rakasteltiin olin tosi märkä kun mietin kaikkea tehtyä mieheni oli onnellinen kun olin niin odottanut.

Kun mieheni lähti kahden viikon päästä illalla heti sinä yönä rakasteltiin Samin kansaa koko yö ja seuraava päivä oltiin kahdestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mies joutu ulkomaille töihin monen kuukauden keikka, poikapuoli asui meillä. Pikkuhiljaa olin illalla vähemmissä vaatteissa jouduin tyydyttämään itseäni jo viikon päästä lähdöstä.
        Otimme alkoholia useampana iltana, yhtenä iltana tuli hyvää tansii musiikkia, tempaisin Samin ylös nyt tansitaan minulla oli päällä vain T-paita ja pikkarit Samilla alkkarit opetin tansiimaan hitaissa Sami pysyi kaukana otin kaulasta kiinni ja tanssin lähellä tunsin kaarevan kalun häpyä vasten pidin päätä kaulaa vasten ja nautin kerroin kuinka kiva tansssia Sami ei enää arastellut kalu oli nätisti jalkojen välissä siirsin Samin kädet rinnoille, silloin kuiskasin haluan sinua ja laskin Samin housut paljas kalu oli pillua vasten laskin omani.

Sami huokasi tunnut märältä kuiskasin haluan sinut nyt työnsin Samin sohvalle istuin päälle, ihanasti kova kalu painui minuun suutelin Samia voitko tuurata mun ukkoa ja nain pitkin liikkein levitin jalkoja ja sain kokonaan sisään olin odottanut tätä niin pitkään että laukesin kuin hullu työnnin pillua kaluun Sami puristi kunnolla lantiosta ja tuli sisään olin onneni kukkuloilla. Loppuilta istuttiin ja katsottiin elokuvaa.

Yöllä Sami tuli viereen olin selin tuli lähelle ja piti kiinni kysyin unisena tuliko ikävä. Sami hyväili pyllyä ja kylkiä oli ihana olo kun kalu painoi pakaroita terska haki aukkoa ja löysi sain sitä ihanaa sisään rauhallisesti ulos ja sisään halutti niin että pidin käsistä kiinni ja menin vatsalleen levitin jalkoja ja olin niin naitavana kuin voi olla mieletön nautinto kun sai antaa pillua vapaasti ja sitähän sain Sami painoi kunnolla pohjaan voin vain huutaa tyynyyn kun laukesi huusin himosta ja jäin siihen. Sami nukkui vieressä katselin yöllä nuorta poikaa joka saa nyt kuukausia pillua ainakun haluaa ja halusihan Sami.
        Heti kun tuli koulusta ajatti minua kotonani ja kun sai kiinni pani eikä kysellyt, oltiin tosi halukkaita melkein aina. rakasteltiin ainakin sata kertaa sinä aikana kun miehen tuloon oli yli viikko pidin taukoa että olen valmis kun tulee. Kun sitten yöllä rakasteltiin olin tosi märkä kun mietin kaikkea tehtyä mieheni oli onnellinen kun olin niin odottanut.

Kun mieheni lähti kahden viikon päästä illalla heti sinä yönä rakasteltiin Samin kansaa koko yö ja seuraava päivä oltiin kahdestaan.

Aika hienosti pystyy joku kirjoittamaan ilman pisteitä ja pilkkuja :D

• Anonyymi

Siskon poika on kiinnostunut minun rinnoista aina kun käy mopolla kylässä huomaan kuinka katselee rintoja, olen alkanut poistaa liivit kun huomaan että pöristelee mopolla pihalle.
        Laittelin kesää varten varaston viereistä aittaa kes kuntoon mieheni laittoi vanhan television seinälle siivosin koko pytingin ja olin nostelemassa kalusteita sisään kun Jarkko tuli pihaan.
        Halasin poikaa kunnolla kehuin että on kiva kun saan apua. Jarkko taas katseli rintojani kun kannettiin kalusteita. Hymyilytti kun nännit oli pitkinä ja Jarkko oli innokkaana kaverina.
        Otin viiniä lasiin ja tarjosin Jarkolle sanoin voi nukkua täällä kun saadaan valmiiksi.
        Jarkko soitti äidilleen jään yöksi Riitan luo. Oli jo ilta syötiin ja mentiin aittaan Jarkko sääteli televisiota alkoi elokuva menin sänkyyn pitkälleen Jarkko istui viereen sanoin mene taalse jos näet sieltä. Jarkon verkkareissa näkyi jo kunnon kohouma livahti nopeasti selän taakse.
        Elo kuvassa oli aika rohkeaa hyväilyä kysyin oletko kosketellut naista Jarkko vastas aivan niskan takana en ole tunsin hengityksen hiuksissa uutin asentoa kalu tuntui selvästi pyllyä vasten kysyin onko vilttiä Jarkko kurkotteli selkänojalta ja laittoi meidän päälle samalla työnnyin enenmmän taakse.
        Jarkko laittooi hiljakseen kättään lähelle rintoja kylkeä pitkin tuntui ihanalta kokemattomat kädet koukisteli sormiaan sievästi kuin kontaten kädet lähestyi kokeillen siirränkö pois.
        Kun sormet oli nänneillä kuiskasin haluatko koskea nyökkäsi niskaa vasten siirin käden paidan alta rinnoille. Mieheni kosketus ei ole vuosiin tuntunut siltä annoin himolle vallan hengitin syvään toinen käsi työntyi alakautta toiselle rinnalle tätä jatkui vähän aikaa nousin ja käännyin vasten Jarkko nosti paidan aivan ylös ja hyväili nelivitosen rintoja painoin päätä nännille kun kosketii huulillaan tuntui niin ihanalta että vapisin siirsin kättä hiljaa pojan haaroihin tunsin aika ison kovan kalun työnsin käden housuihin lämmin kova kalu jännittyi kuin olisi sykkinyt, Imetin rintoja pidin päästä kiinni kysyin haluatko Jarkko katsoi hmyilin ja suukotin sievästi kysyin uudelleen haluatko oikeasti Jatkko nousi kontalleen poisti paitansa ja verkkarit sanoin kaikki pois. Jarkko veti munun housut ja katsoi karvaista pillua pelkäsin että laukeaa jo nyt levitin jalkoja , tule ohjasin kalua sisään Jrkko pani kuin koira nopeaan ja syvään kuiskasin rauhotu meillaä on yö aikaa.
        Jarkko rauhottui tunsin kovan jäntevän kalun halutti itselläkin kunnolla pidin jaloista kiinni olin niin halukkaana kuin voi olla vauhti kiihtyi ja tunsin kuinka lujalla voimalla sperma lensi pohjaan oli pakko kiljahdella tunteesta.
        Suuktin Jarkkoa ja sanoin ei tarvi hävetä mitään Jarkko katsoi ja hymyili ihaninta koskaan halusin hulluna työntää suudeltiin opetin suutelemaan halasin ja rutistin poikaa kuiskasin saat panna niin monesti kuin haluat täti on halukas.
        Laitettiin vaatteet ja mentiin mökkiin laitoin mekon päälle en muuta.
        Touhuttiin vähän aikaa Jarkko käveli taas kalu koholla ja tuli taakse hyväili rintoja kuiskas olen aina katsonut näitä kuiskasin olen huomannut sen.
        Jarkko kuiskas olen runkannut kotona ajatellen näitä, käännyin voi sinua rakas ja otin rinnat isosta kaula aukosta nojasin pöytään kun poika imi rintoja tunsin pillussa asti kivan tunteen laskin verkkareita kalu oli valmiina nostin helmaa Jarkko tuli sisään liukkaasti pillu oli niin turvoksissa ja halukkaana että hämmästyin itsekkin olin silmät kiinni ja ajattelin että iso poika lauma panee minua kalut pystyssä nostin mekkoa ylös että ei kastu pillu kastui kunnolla tunsin että pylly kastuu pöydällä kuiskasin pane rakas sievästi nautitaan ja suudeltiin tulin yhtä-äkkiä oikeasti painoin pyllystä ja kiljahtelin tuntui että en saa tarpeeksi laukesin olin kuin hukkuva pojassa kiinni kuiskin anna anna kunsperma tuntui tulin toisen kerran. Jarkko katsoi olinko noin hyvä ? Suukotin poikaa olit parempi kuin uskotkaan.
        Käytiin pasulla sain pestä pojan kokonaan teki mieli sanoa isääs olet tullut oli kalu sitä luokkaa velttonakin.
        Mentiin pimeässä aittaan ja ovi lukkoon, Aam yön aikana minua pantiin kahdesti, oli ihana tunne pimeässä nuori kevyt poika nousee päälle ja ottaa minutainakin tuntui siltä yritin vähän sanoa ei han enää Jarkko vaan innostui piti käsistä ja imi nännejä tuli hirveä halu katsoin kattoa ja haaveilin minut raiskataan tulin pylly väristen Jarkko vaan jatkoi piti käsistä kiinni nosteli pillua kalua kohti innostuin kunnolla taas ihana ruiskaus kiedoin jalat ja rutistin poika raukkaa kunnolla varmaan nukahdin siihen.
        Aamulla heräsin kun ovi kävi Jarkko tuli aittaan. Katsoin märkää poikaa niin suihkun raikas nousin kyynärpäiden varaan kuiskasin ei valoja Jarkko tuli eteen otin puoli kovan kaun suuhun Jarkko seisoi ja katsoi kun täti imee kalua kalu oli ihan kirkas ja kova työnsin huulet tiukkana kalua pitkin tunsin kuinka kova se on jatkoin niin että laukesi se paisui vähän enne tosi kovaksi nuolin kaikki pois.
        Olin koko aamupäivän tyytyväinen ja tiesin saan nuorta vielä monesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siskon poika on kiinnostunut minun rinnoista aina kun käy mopolla kylässä huomaan kuinka katselee rintoja, olen alkanut poistaa liivit kun huomaan että pöristelee mopolla pihalle.
        Laittelin kesää varten varaston viereistä aittaa kes kuntoon mieheni laittoi vanhan television seinälle siivosin koko pytingin ja olin nostelemassa kalusteita sisään kun Jarkko tuli pihaan.
        Halasin poikaa kunnolla kehuin että on kiva kun saan apua. Jarkko taas katseli rintojani kun kannettiin kalusteita. Hymyilytti kun nännit oli pitkinä ja Jarkko oli innokkaana kaverina.
        Otin viiniä lasiin ja tarjosin Jarkolle sanoin voi nukkua täällä kun saadaan valmiiksi.
        Jarkko soitti äidilleen jään yöksi Riitan luo. Oli jo ilta syötiin ja mentiin aittaan Jarkko sääteli televisiota alkoi elokuva menin sänkyyn pitkälleen Jarkko istui viereen sanoin mene taalse jos näet sieltä. Jarkon verkkareissa näkyi jo kunnon kohouma livahti nopeasti selän taakse.
        Elo kuvassa oli aika rohkeaa hyväilyä kysyin oletko kosketellut naista Jarkko vastas aivan niskan takana en ole tunsin hengityksen hiuksissa uutin asentoa kalu tuntui selvästi pyllyä vasten kysyin onko vilttiä Jarkko kurkotteli selkänojalta ja laittoi meidän päälle samalla työnnyin enenmmän taakse.
        Jarkko laittooi hiljakseen kättään lähelle rintoja kylkeä pitkin tuntui ihanalta kokemattomat kädet koukisteli sormiaan sievästi kuin kontaten kädet lähestyi kokeillen siirränkö pois.
        Kun sormet oli nänneillä kuiskasin haluatko koskea nyökkäsi niskaa vasten siirin käden paidan alta rinnoille. Mieheni kosketus ei ole vuosiin tuntunut siltä annoin himolle vallan hengitin syvään toinen käsi työntyi alakautta toiselle rinnalle tätä jatkui vähän aikaa nousin ja käännyin vasten Jarkko nosti paidan aivan ylös ja hyväili nelivitosen rintoja painoin päätä nännille kun kosketii huulillaan tuntui niin ihanalta että vapisin siirsin kättä hiljaa pojan haaroihin tunsin aika ison kovan kalun työnsin käden housuihin lämmin kova kalu jännittyi kuin olisi sykkinyt, Imetin rintoja pidin päästä kiinni kysyin haluatko Jarkko katsoi hmyilin ja suukotin sievästi kysyin uudelleen haluatko oikeasti Jatkko nousi kontalleen poisti paitansa ja verkkarit sanoin kaikki pois. Jarkko veti munun housut ja katsoi karvaista pillua pelkäsin että laukeaa jo nyt levitin jalkoja , tule ohjasin kalua sisään Jrkko pani kuin koira nopeaan ja syvään kuiskasin rauhotu meillaä on yö aikaa.
        Jarkko rauhottui tunsin kovan jäntevän kalun halutti itselläkin kunnolla pidin jaloista kiinni olin niin halukkaana kuin voi olla vauhti kiihtyi ja tunsin kuinka lujalla voimalla sperma lensi pohjaan oli pakko kiljahdella tunteesta.
        Suuktin Jarkkoa ja sanoin ei tarvi hävetä mitään Jarkko katsoi ja hymyili ihaninta koskaan halusin hulluna työntää suudeltiin opetin suutelemaan halasin ja rutistin poikaa kuiskasin saat panna niin monesti kuin haluat täti on halukas.
        Laitettiin vaatteet ja mentiin mökkiin laitoin mekon päälle en muuta.
        Touhuttiin vähän aikaa Jarkko käveli taas kalu koholla ja tuli taakse hyväili rintoja kuiskas olen aina katsonut näitä kuiskasin olen huomannut sen.
        Jarkko kuiskas olen runkannut kotona ajatellen näitä, käännyin voi sinua rakas ja otin rinnat isosta kaula aukosta nojasin pöytään kun poika imi rintoja tunsin pillussa asti kivan tunteen laskin verkkareita kalu oli valmiina nostin helmaa Jarkko tuli sisään liukkaasti pillu oli niin turvoksissa ja halukkaana että hämmästyin itsekkin olin silmät kiinni ja ajattelin että iso poika lauma panee minua kalut pystyssä nostin mekkoa ylös että ei kastu pillu kastui kunnolla tunsin että pylly kastuu pöydällä kuiskasin pane rakas sievästi nautitaan ja suudeltiin tulin yhtä-äkkiä oikeasti painoin pyllystä ja kiljahtelin tuntui että en saa tarpeeksi laukesin olin kuin hukkuva pojassa kiinni kuiskin anna anna kunsperma tuntui tulin toisen kerran. Jarkko katsoi olinko noin hyvä ? Suukotin poikaa olit parempi kuin uskotkaan.
        Käytiin pasulla sain pestä pojan kokonaan teki mieli sanoa isääs olet tullut oli kalu sitä luokkaa velttonakin.
        Mentiin pimeässä aittaan ja ovi lukkoon, Aam yön aikana minua pantiin kahdesti, oli ihana tunne pimeässä nuori kevyt poika nousee päälle ja ottaa minutainakin tuntui siltä yritin vähän sanoa ei han enää Jarkko vaan innostui piti käsistä ja imi nännejä tuli hirveä halu katsoin kattoa ja haaveilin minut raiskataan tulin pylly väristen Jarkko vaan jatkoi piti käsistä kiinni nosteli pillua kalua kohti innostuin kunnolla taas ihana ruiskaus kiedoin jalat ja rutistin poika raukkaa kunnolla varmaan nukahdin siihen.
        Aamulla heräsin kun ovi kävi Jarkko tuli aittaan. Katsoin märkää poikaa niin suihkun raikas nousin kyynärpäiden varaan kuiskasin ei valoja Jarkko tuli eteen otin puoli kovan kaun suuhun Jarkko seisoi ja katsoi kun täti imee kalua kalu oli ihan kirkas ja kova työnsin huulet tiukkana kalua pitkin tunsin kuinka kova se on jatkoin niin että laukesi se paisui vähän enne tosi kovaksi nuolin kaikki pois.
        Olin koko aamupäivän tyytyväinen ja tiesin saan nuorta vielä monesti.

Ehkä minulta meni ohi, mutta mihin miehesi katosi telkkarin säätämisen jälkeen ja miten suhtautui siihen, kun touhusit Jarkon kanssa?

• äitipuoli

Onko kellään kokemusta?auttakaa.

• vieläkinkiinnostaa

Kiimassa se on poikakin, nautitte varmasti molemmat ja poika saa oppia aikuiselta naiselta kun annat jöpöttävän kalun liukua omaan kiimaiseen rakoosi... osaa sitten myöhemmin tyydyttää tyttöjä paremmin.

• soffa10

Naikaa kuin kanit ,, eihän mikään ole parempaa ,,, morkkikset ,, turhaa ,,,

• Hämmentynytisäpuoli

Kuten sanotaan niin ei se siitä kaiketi kulu... Mutta täytyy tehdä selväksi heti miten homma menee, harrastatte vain seksiä ja sillä selvä, jos se on mitä itse ajattelet.?!
      Mulla otsellä vähän samankaltainen tilanne mutta olen isäpuoli ja tytärpuolta tulee vilkuiltua kun on hyvin naisellinen ja muodokas, täysi-ikäinen eikä asu enää kotona. Toisinaan huomaan kun meillä käymässä että vilkuilee mua mutta en oo uskaltanu mitenkään reagoida tai mitään!

• äitipuoli

Nyt taidan tehdä sillai että painun pojan viereen nukkumaan ja jos sitä kiinnostaa niin saa nussia mua kun makaan kylkiasennossa.

• edelleenkiinnostaa

Se on välillä kiusallisen kiihottavaa kun nuori alkaa osoittamaan kiinnostusta ja on selkeästi itse kiihottunut ajatuksesta... ei tuosta äitipuoli haittaa ole, jätät vaattert pois ja menet viereen, työnnät takamuksen vasten poikaa niin eiköhän nuorimies tiensä löydä liukkaaseen rakoon... kerro miten kävi.
        Omalla kohdalla tuo on toisinpäin, kuten ylempänä kirjoittaneella isäpuolella...

• kyllä poikaa varmasti kiinnostaa että kyllä sieltä sitä hänen jäykkää vehjettään pääset koittamaan ...... mutta jos tämä sinun seksitilanne on tämänlainen niin ei sun tarvii poikapuolta nussia vaan laita esim. mulle viestiä kun kerta vähä nuorempi tuntuu kiinnostavan ;)

• Hämmentynytisäpuoli
        edelleenkiinnostaa kirjoitti:

Se on välillä kiusallisen kiihottavaa kun nuori alkaa osoittamaan kiinnostusta ja on selkeästi itse kiihottunut ajatuksesta... ei tuosta äitipuoli haittaa ole, jätät vaattert pois ja menet viereen, työnnät takamuksen vasten poikaa niin eiköhän nuorimies tiensä löydä liukkaaseen rakoon... kerro miten kävi.
        Omalla kohdalla tuo on toisinpäin, kuten ylempänä kirjoittaneella isäpuolella...

Onko teillä ollut mitään muuta kuin kiinnostusta..?! Jos on niin mitä?
        Olen tosi hämmentynyt kun kiinnostaisi mutta kun ei tiedä mahtaako tytärpuoli vain katsella vai mahtaisiko sitä oikeasti kiinnostaa...

• edelleenkiinnostaa
        Hämmentynytisäpuoli kirjoitti:

Onko teillä ollut mitään muuta kuin kiinnostusta..?! Jos on niin mitä?
        Olen tosi hämmentynyt kun kiinnostaisi mutta kun ei tiedä mahtaako tytärpuoli vain katsella vai mahtaisiko sitä oikeasti kiinnostaa...

No jotain pientä ehkä ollut, vähän huono foorumi vaan jutella aiheesta kun kohta taas ehdottaa löylykauhaa rectumiin tai muuta...;)

• fhfhgf14

Normaalia että poika katselee sinua ja haistelee pikkupöksyjä mutta siitä on todella pitkä matka siihen että hän haluaisi sinua oikeasti. En usko pojan haluavan sinua mutta luulen että sinä haluat. Ongelma onkin sinulla haluaisit poikaa mutta et tee mitää ja parempi niin ei poika sinua halua.

• äitipuoli

Kyllä oli halukas heti.ei tarvinnu kun yökkäriä nostaa pyllyn kohdalta ylös ja laittaa takamus poikaan kiinni niin tiesi osoitteen.huh huh harmi kun ei ekalla kertaa kestäny pitempään mut kyllä se tästä kesto paranee kun nussitaan.kokoajan valuu pillustani pojan mälliä jota on pakko maistella.

• jeboue27v

noo kyl mä näin aattelinki et varmasti kelpaa kun vaan on tarjolla .... noo jos jossai vaiheessa poitsu löytääkin jonku muun ja edelleen halut nuorempii kohtaan olis suuret niin kyllä esim. mulle kelpais ;)

• jeboue27v

ja voin taata että en laukea samantien ;)

• äitipuoli

Olipas teitä kiva huijata. Oikeasti olen 25v mies ja huvikseni kirjoittelin. Moni lähti keskusteluun mukaan. Pitää seuraavaksi kirjoittaa tarina tunne seksinovelleihin.

• ainakiinnostaa

Luulet vain olevas 25 v mies, oikeasti olet kiimainen nelikymppinen äitipuoli isoine tisseines ja herkkuperseines..:)

• annapois

kylläpä tuon melkein arvasi,että feikki juttu

• äitipuoli

Tuo ei ollut minun kirjoitukseni mikä on tossa että olisin jokin 25v.

• kiinnostaaedelleen

Vaan..?

• äitipuoli

Olen 45 vuotias nainen.
      Mun piti laittaa jo pikkuhousun suoja kun spermaa näyttää pojalla riittävän niin kehtaa pikkareita koko ajan vaihtaa.kolmesti jo tullu 3 tunnin aikana.nam.

• kiinnostaaedelleen

Kyllä nuorella virtaa riittää, ja mehuja...

• äitipuoli

Näköjään ja saadaan olla yö kahdestaan.
      Pitää kysyä jos haluaisi nuolla oikeaa pillua ettei niitä pikkareita enää tarvii haistella.tissiäkin saa kyllä luputtaa
      Harmi kun ei maitoa tule

• edelleenkiinnostaa

Se on hyvä opettaa nuorimies kunnolla pillun nuolemisen saloihin, veikkaan että on innokas oppimaan...

• äitipuoli

Toivotaan parasta.
      Tykkää kyllä myllätä mun rintoja koko ajan.sanoi jopa itsekkin että olisi hyvä kun tulisi maitoa kun hän imee

• edelleenkiinnostaa

Ei se maidon tulo kiihotusta ainakaan haittaa... Oletko jo suihin ottanut?

• äitipuoli

Otin kun ruvettiin toisen kerran nussimaan.
      Taidan kohta ottaa loppuun asti.
      Siitähän varmasti tykkää ja ekana annan rintojen väliin nussia.
      Ehdotin jo että lähettäs pojun kanssa kahdestaan viikonlopuksi mökille

• horsegjdy

Minkä ikänen tämä poika on ?

• äitipuoli

Ei ole sakkolihaa.
      Oli ihana yö mutta nyt väsyttää.
      Pilluni on arka ja vieläkin märkänä.
      Poika Nuoli kyllä mielissään pilluani pitkiä aikoja.sain orgasmeja jo siinäkin.voin sanoo että oon tyydytetty,mut vähäksi aikaa vaan.

• kiinnostunut1123

otitko uudelleen suihin häneltä?

• Anonyymi

Miksi?

• Anonyymi

Miks, onks se sulle nyt niin tärkeetä, mulle se ei oo.

• annapois

mä olen 55v mies ja minulla seisoo kokoajan,kulli on kovana ja pitäisi löytää reikä...

• äitipuoli

Otin kun oltiin 69asennossa

• kiinnostunut1123

tuliko poika nopeesti

• äitipuoli

Ei koska oli jo aika tyhjänä.
      Ootan huomista koska ollaan kahdestaan päivä kotona.sperma maistu ihan hyvälle.yöllä voisi käydä ottamassa suihin ja sit imettää vähän tisua sen jälkeen.

• nimimerkki1456

mitä muuta olet hänelle tehnyt ;)

• äitipuoli

No tuleehan se nuissa jo selville.
      Antanut pillua,imettäny isoja rintojani,nuolettanut pilluani silleenkin että olen istunut hänen naaman päällä.

• Anonyymi

Nannaa, niin sitä pitää, bravoo, eihän sitä tarvi nyt koko aika olla sen kyrpä kurkusa.

• äitipuoli

just kävin suihin ottamassa ja jänskätti aika lailla kun ukko nukku toisessa huoneessa.

• edelleenkiinnostaa

Sun täytyy joskus pyytää miehes mukaan... ;)

• äitipuoli

mökillä ollaan ja kävin ostamassa vähän eroottisia auja;-)

• kiinnostaaedelleen

Minkäslaisia ostit?

• äitipuoli

läpinäkyvän yöpaidan joka ei edes peitä kunnolla kannikoita,sukkanauhat ja sukat.on taas yö mennyt valvoessa;-)

• voikkari

No elä ny anna kuitenkaan. Mitäs siitä saat?

• äitipuoli

huippu loma jatkuu ja nainti vaan jatkuu.aaah kun on naitu olo.poika oli jännä kun halusi nähdä mun piissaavan

• äitipuoli

vihjaili siihen malliin että olisi voinu nuolla samalla tai ainakin puhtaaksi.
      pitäskö pojan antaa maistaa pissaa?
      tietysti onhan hän maistanut jo mun ppikkareistakin.

• kiinnostaaedelleen

Anna maistaa vain, kunnolla naamalle vaan annat tulla, tykkää se siitäkin. Ja myös sinä, luulisin...

• äitipuoli

Spermat nielen mut pissaa en.
      Annoin nuolla pissat pois ja työnti kieltä pissa suihkuunkin.nyt pitää kondomi valitettavasti ottaa käyttöön kun on tärppi aika tulossa.harmi mut on paketti mukana.

• äitipuoli

toisaaltaan kiihottaa kun nuolee pillun puhtaaksi pissistä.
      ja ihan hyvä kun paperia pitäisi käydä ostamassa niin sitä ei tarttee lähtee asioikseen ostamaan.ihanaa kun uskalsin tehdä aloitteen niin saa pitkästä aikaa paljon seksiä.nauttia nyt täysin rinnoin kun joskushan tämä lysti loppuu.

• kiinnostaaedelleen

Niin sitä meinasinkin että sua kiihottaa se kun poika ottaa pissat kielelleen ja nielee, en meinannut että sä välttämättä sitä haluaisit tehdä. Ja niinhän se tais kiihottaakkin :)

• äitipuoli

saunassa kohta koitetaan vähän pissata suuhun.hurjaa kun en oo ikinä miettiny tollasta että voisin tehdä/kiihottua.itse oppii samalla uusia juttuja itsestään.poika haluaisi vaan nussia ilman kumia.

• kiinnostaaedelleen

Mitäs poika ja sinä tykkäsitte saunaleikistä..?

• äitipuoli

Poikahan heti meni selälleen ja minä istuin päälle ja annoin pisun tulla suuhun.olin sen jälkeen niin kiihottunu että ei käytetty kondomia.eikä kyllä käytetä tänäänkään.tänään on nuollu aina puhtaaksi kun oon käyny veskissä.

• Anonyymi

Super eroottista kinky seksiä, mulla tuntuu olevan jo tungosta housussa.

• posliinipalli

Onko tulossa lisää juttua..?

• posliinipalli

Mee vittuun sen anaaliseksis kans

• Anonyymi

Olin kahdestaan festareilla poikapuolen Jarin kanssa, olimme liikkeellä isäni asuntoautolla. Festarit meni hienosti, otettiin ilojuomaa paljon ennenkuin mentiin alueelle, minulla jo vähän heilutti kävellessä, Kuunneltiin musaa pilvet alkoi tulla ylle. Onneksi otin sateen varjon, olin aivan Jarin edessä pidin sateenvarjoa. Jari on pitkä piti olkapäistä kiinni nojasin kunnolla Jariin. Jari laski kädet lantiolla ja siistä ylös rinnoille, en siirtänyt käsiä pois, tunsin hiemän kiihköä välillä Jari pyöräytti kunnolla nännejä , siirsin toisen käden väliimme, käteen sattui paksu kovettuva kalu hieroin sitä hiljaa. Jari kuiskas on jano , päästiin autolle. Jari aukaisi heti kesämekon vetoketjun laskin mekon lattialle ja käännyin , työnsin kiinteitä rintoja eteen Jari suukotti ja imim nännejä, kuiskasi näitä olen halunnut pitkään. Halasin Jaria ja laskin Jarin housut alas, kalu oli yllättävän iso ja paksu paljon isompi kuin isällään.
      Halusin sen heti sisään, vedin sängylle sai ihanan kalun sisääni jotenkin mieletön kiima tuntu jo suussa kun sain niin että tunsin sen pohjassa oli lähteä taju , huusin vaan pane Jari pane. Keikuin koko ajan orgasmin ja ei orgasmin välillä kun sain sisään kuumaa spermaa tärisin ja puristin Jaria, älä mene pois älä.
      Ihana tunne olla sisäkkäin. Eihän me mihinkään konserttiin enää menty, rakasteltiin aamuun. Oli mielettömän kiimasta imeä isoa kalua kuiskia katso äitiä nuolee ja imee see kiihotti kumpaakin piti välillä naida kunnolla.
      Jari oli innokas nuolemaan kun oppi sen salat. Kun Jarilla alkoi seisoa kaappasi vaan syliin ja pani se oli mielettömän kiimasta saada niin.
      Vaikka Jari seurustelee kivan tytön kanssa, saadaan järjestettyä aina joskus yhteistä aikaa ja silloin äiti on Jarin haaveiden kohteena. Kotiäiti, opettaja, huoneen siivooja kaikki nuo ovat eroottisen kiimasia esittää

• Anonyymi

Minä yllätyin itsestäni. Oltiin mökillä mieheni Raunon poikani Mika hänen kaverit Janne ja Lauri, Joka päivä miehet uisteli, mitään ei ollut tullut, itse kävin lenkillä noin 20 km. Jo kolmas päivä Iltapaäivällä Rauno MIka ja Janne lähti uistelemaan.
      Lauri oli jo nukahtanut olohuoneen sängylle, katselin hänen etupuolella televisiota.
      Mieheni huusi soitetaan kun laitat saunan lämmitä.
      Olin tullut lenkiltä ja käynyt suihkussa, laitoin päälle mieheni kauluspaidan ja urheilu housut.
      Katselin kaikessa rauhassa televisiota kun tunsin Laurin käden lantiolla,mitähän hommaa Lauri on noin 16v. Olin nukkuvinani, minua käännettiin seljälleen tunsin sormia rinnan sivulla kokeili kiinnteitä 38v naisen rintoja, ajattelin nuori poika annnoin hyväilllä sormet aukoi sievästi paitaa käsi meni rinnalle löysi nännin kokoajan jännitin pillua kun sitä "juimi", siirtyi toiseen, oli pakko avatA SILMÄT katsoin Lauria hätäiset silmät oli vastassa, katsoi hätääntynyttä poikaa, sanoin hiljaa no oliko hyvä. Lauri sanoi eka kertaa, nostin Laurin käden rinnalle annoin hyväillä, tuli lähemmäs katso niitä aivan vierestä annoin Laurin suukottaa, viltin alla hyväilin häpyätunsin että olin aivan turra Lauri imi molempia nännejä.
      Kuulin mmoottorin äänen nousin ylös, oli keittiössä kun mies tuli sisään, saatiin iso lohi tämä puolikas nyt suolaan ja tämä jääkaappiin, mennään heti uudestaan en tiedä milloin tullaan soittelen saunasta.
      Menin makkariin riisuuduin koskin rintaan se oli vielä tosi herkällä, muistin yöpaidan jonka Rauno osti siitä näkyi läpi, Rauno otti kuvia ikkunaa vasten ne oli tosi seksikkäitä , näänit oli kuin kynttilänp'tkät pitkinä ja haarat näkyi läpi jopa pillun huulet kuulti jalkojen välissä. Mietin en minä voi alaikäinen, mutta laitoin tunsin kun pisaraa valui jalkaa pitkin, huokailin mielessänisaan neitsyttä.
      Kävelin katsomaan ikkunasta näkyykö miehiä olivat pieni piste järven toisella puolen. Käännyin ja Lauri katsoi koko ajan, istuin sängylle Lauri otti kädestä kiinni, sanoi anteeksi. Käännyin Laurin viereen laitoin käden rinnalle ja sanoin saat sinä kokeilla.
      Karhean paidan läpi tuntui sormet ja huulet, nostin kädet pään yli rinnat oli tosi tyrkyllä ja herkät, huokailin normaalisti oikeastaan enemmän kuin normaalisti.
      Tunsin käden häpyni päällä se kosketti sitä sievästi. Katsoin alas Laurin kalu oli kovana yllättävän kiiltävä kosketin sitä Laur katsoi silmiin, laskeuduin alemmas pidin kalua kädessä annoin siihen suukon se heti jännitty annoin toisen käytin suussa liikuin huulilla hiljaa tuntui että kalu räjähtää käteen oli se niin kova, liikutin huulia vähä nopeammin se laukes tuli kunnolla spermaa nuolin ja imin kaikki. Nousin ylös annoin suukon, Lauri nyt mennään makkariin, kävelin seksikkäästi, halusin olla huono kotiäiti halusin okeasti kyrpää. Otin yöpaidan ja menin sängylle seljälleen vedin Laurin imemään rintoja työnsin Lauria alemmas suukotti koko ajan työnsin pillulle asti, alkoi nuolemaan ja imemään pillua sain ensimmäisen orgasmin kun tunsin tottumattomat huulet pillussa vedin Laurin ylös, asetin kovan kalun huulille, olin tosi kiihottunut kun olin haarat levällään ja sain nuorta kalua sisään tuntui että pillukin älysi se oli tiiviisti kalun ympärillä tunsin kaikki kyhmyt kalussa kun se liukui sisällä Tunsin pakaroista Lauri ei kestä pitkään vaan painoin syvälle silloin e laukesi tuli kovina suihkuina sen tunsi hyvin pillussa. Lauri kääntyi viereen sanoin käydään pesulla.
      Istuttiin sohvalla ja annoi oikeaa viinnaa lasillisen. Nousin taas katsomaan ikkunasta tiesin mikä näky Laurilla oli sanoin tule Lauri tuli taakse nostin helmaakova kalu tökki vähän aikaa kunnes löysi pillun se meni vauhdilla sisään taas oli mieletön tunne antaa pillua ja takaapäin, nyt ei keskeytetty yhtään vaan sain loppuun asti, Lauri oppi nopeaan.
      Aamulla oli kaikki mökillä iloisina kun tuli kalaa.

• Anonyymi

Aaamupäivästä mieheni halusi kalaan pojat oli valmiita. Kun vene lähti, lähdin itse lenkille juoksin toista tuntia kun tulin rantasauna oli valmis Lauri oli kiltisti lämmittänyt. Otin siiderin ja menin saunaan, katsoin ikkunasta Lauri oli mökin terassilla, istuin lauteilla, hipaisin rintaa heti alkoi turvotaa pillua, otin pyyhkeen ja menin laiturilta uimaan.
        Menin saunaan niin Lauri istui lauteilla, sanoin Lauri kulta ei näin saa jatkua, Lauri avasi jalkansa taas kova kalu ponnahti pystyyn, menin eteen seisomaan noinko sinulla haluttaa otti heti pystyistä rinnoista sievästi kiinni tuntui koko vartalossa. Lauri sanoi olet mun ihana haave ollut jo kolme vuotta, otin kalusta kiinni oletko haaveillut minusta ja runkannut nyökkäsi, olen ja monesti. Lauri sanoi älä haluan sinua.
        Miten sinä haluat, tule ala lauteelle, nousin siihen ja levitin haarat, olin tosi valmis vähänhosuen laittoi sisään nojasin taakse olin oikein pantavana kun kalu meni sisään pidin pepusta pitkään syvällä halusin olla kiimapillu omassa mielessäni Lauri yritti välillä imeä kiihottuneita nännejä en uskonut että voin tulla heti, mutta iso aalto pyyhkäisi yli tärisin ja siirryin aivan reunalle puristin pyllystä pillu kouristeli kunnolla Lauri työnteli pohjaan ja tunsin kun jännittyi ja ruiski voimalla ihanasti sisään. Lauri vetäyty pois otti vettä ja virutteli pillua ja kalunsa. Peseydyttiin ja mentiin mökille. Laitoin yöpaidan päälle halusin olla haluttu, siiderien jälkeen Lauri välillä hyväili vartaloani ja sanoi näen sinusta unta varmaan monesti.
        Pesin ikkunaa Lauri tuli taakse, kuiskasi olet kuin pornotähti näen sinun muodot, kädet hyväli rintojani en voinut mitää Lauri painoin minua lattialle konttasin pakoon Lauri sai kiinni nosti helmaa nojasin lattiaan kuiskasin pane kiimaista pillua Lauri nai nyt voimalla levitin jalkoja tiesin olen tosi seksikäs näin kuiskasin kiimoissani pane pyllyyn levitin kädellä limaa aukolle Lauri työnsi sievästi vihlasi muutaman kerran ja meni sisään, nyt sain eka kerran pyllyyn huusin kun teki niin hyvää.
        Illalla poikain isä tuli hakemaan Mika meni mukaan.
        Raunon kanssa mentiin saunaan menin ensin pesin pillun kunnolla Rauno tuli saunaan, istuin jalat koukussa lauteen päädyssä, Raunolla alkoi heti seisoa, katseli ja sanoi olet sinä seksikäs
        Menin Raunon eteen otin kalun suuhun, kuiskasin on ollut ikävä Rauno topuutteli imin voimalla ja annoin sperman lentää kasvoille niin ei heti tarvi antaa kun pillu oli vähän kipeä.
        Yöllä annoin panna takaa kunnolla, kun maattiin vierekkäin mietin miten olin niin hullun kiimassa, se selvis myöhemmin olin raskaana ja se ehkä laukasi kovat halut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaamupäivästä mieheni halusi kalaan pojat oli valmiita. Kun vene lähti, lähdin itse lenkille juoksin toista tuntia kun tulin rantasauna oli valmis Lauri oli kiltisti lämmittänyt. Otin siiderin ja menin saunaan, katsoin ikkunasta Lauri oli mökin terassilla, istuin lauteilla, hipaisin rintaa heti alkoi turvotaa pillua, otin pyyhkeen ja menin laiturilta uimaan.
        Menin saunaan niin Lauri istui lauteilla, sanoin Lauri kulta ei näin saa jatkua, Lauri avasi jalkansa taas kova kalu ponnahti pystyyn, menin eteen seisomaan noinko sinulla haluttaa otti heti pystyistä rinnoista sievästi kiinni tuntui koko vartalossa. Lauri sanoi olet mun ihana haave ollut jo kolme vuotta, otin kalusta kiinni oletko haaveillut minusta ja runkannut nyökkäsi, olen ja monesti. Lauri sanoi älä haluan sinua.
        Miten sinä haluat, tule ala lauteelle, nousin siihen ja levitin haarat, olin tosi valmis vähänhosuen laittoi sisään nojasin taakse olin oikein pantavana kun kalu meni sisään pidin pepusta pitkään syvällä halusin olla kiimapillu omassa mielessäni Lauri yritti välillä imeä kiihottuneita nännejä en uskonut että voin tulla heti, mutta iso aalto pyyhkäisi yli tärisin ja siirryin aivan reunalle puristin pyllystä pillu kouristeli kunnolla Lauri työnteli pohjaan ja tunsin kun jännittyi ja ruiski voimalla ihanasti sisään. Lauri vetäyty pois otti vettä ja virutteli pillua ja kalunsa. Peseydyttiin ja mentiin mökille. Laitoin yöpaidan päälle halusin olla haluttu, siiderien jälkeen Lauri välillä hyväili vartaloani ja sanoi näen sinusta unta varmaan monesti.
        Pesin ikkunaa Lauri tuli taakse, kuiskasi olet kuin pornotähti näen sinun muodot, kädet hyväli rintojani en voinut mitää Lauri painoin minua lattialle konttasin pakoon Lauri sai kiinni nosti helmaa nojasin lattiaan kuiskasin pane kiimaista pillua Lauri nai nyt voimalla levitin jalkoja tiesin olen tosi seksikäs näin kuiskasin kiimoissani pane pyllyyn levitin kädellä limaa aukolle Lauri työnsi sievästi vihlasi muutaman kerran ja meni sisään, nyt sain eka kerran pyllyyn huusin kun teki niin hyvää.
        Illalla poikain isä tuli hakemaan Mika meni mukaan.
        Raunon kanssa mentiin saunaan menin ensin pesin pillun kunnolla Rauno tuli saunaan, istuin jalat koukussa lauteen päädyssä, Raunolla alkoi heti seisoa, katseli ja sanoi olet sinä seksikäs
        Menin Raunon eteen otin kalun suuhun, kuiskasin on ollut ikävä Rauno topuutteli imin voimalla ja annoin sperman lentää kasvoille niin ei heti tarvi antaa kun pillu oli vähän kipeä.
        Yöllä annoin panna takaa kunnolla, kun maattiin vierekkäin mietin miten olin niin hullun kiimassa, se selvis myöhemmin olin raskaana ja se ehkä laukasi kovat halut.

Siinäpä olikin mieheltä kunnon pläjäys normi pornoa johonkin suomi porno sivulle, jos nyt sitten joku jaksaa vilkasta alkua pitemmälle, epäonnea toimitukselle ja bumerangina takasin.

• Anonyymi

Meillä tyärpuoli on tullut himokkaaksi 14v. tulee ja kisailee mielellään sylissä kun annan tuntea kalun istuu vaikka kuinka pitkään ja keinahtelee, vaimo siitä mainitsi onkohan tytöllä hormoonin alkanut juosta, osaakohan se varoa yritin siltä neuvoa pojista tuli riita osaatko sinä sanoa sille. Oltiin yksi ilta kahdestaan katsoin televisiota tuli kisailemaan sohvalle olin viltin alla pikkuhousuissa, tuli väkisin sen alle ja päälle makaamaan ja kutitteli, siinä pyöriessä koski käsi monesti rintaan huomasin on niin että saa kosketuksia. Kun jäi makailemaan päälle, kysyin osaathan varoa poikia, sanoin miksi varoa sanoin ne nai sut paksuksi jos et tiedä varoa, nauroi olet äidin puhemiehenä minä vähän suutuin sille. Sanoin tuon ikäisenä halut saattaa olla niin suuret että unohtaa, sanoi ei mulla. Vähä ajan päästä kun laski jalan sivulle tiesin haluaa paremman kosketuksen kaluun.
      Koskin jo aikaisoihin rintoihin sanoin on hyvät oli käsien varassa ja antoi hyväillä vedin ylemmäs ja suukotin niitä sanoin et kerro imin nännejä nostin paitaa oikein tyrkytti rintoja imin alkoi kalu nousta nyt hieroi siihen kunnolla huokasi olet ensimmäinen jonka annan koskea näin. Työnsin käden piölluun painoi heti kattö vasten ja nai sormea tuli kunnolla kiimaan työnsi käden housuihini kuiskas on niin suuri kuin pornokuvissa työnsi housuja alas nyt oli kalu vasten pillua sanoin ihan kova jännittää kokeilin pillua kehuin kuinka on märkä kuin naiset laskin housuja ei yhtään vastaan nyt oli liha lihaa vasten potki housut pois nousi ja ohjasi kalua itseensä työnsi vaikka kipeää teki työnsi syvään painelin pyllystä sanoin tulee innostui vain vedin pois suuttui olyin hali otteen rakas tuota minä tarkoitin sanoi vapisevalla äänellä mutta olisin halunnut, sanoin kumi pitää ainakin olla, kuiskasin hiljaa mun laatikossa. lähti kuin kaselli ja tuli kumin kanssa sanoi näytä miten laitoin kumin ja nyt nousi päälle kun olin pohjassa kuiskas oli mulla mielessä mutta tuli niin halu yritin pitkittää ja annoin sievästi kerran jalat oikeni ja kiljahteli sanoin anna tulla vaan ja jatkoin toisella kerralla kijui oikeasti kuiski halkaise halkaise minut painoin syvään ja laukesin kiljui se tulee läpi anna tulla kun nousi sitten ylös nauroi siellä pikkuvelit ui onpa paljon, Laskin kumin lattialle oli vieressä.
      Sanoin jos äiti kysyy niin sano kyllä iskä neuvoi, mutta älä sano neuvoo nyt aina kun olet töissä. Sain oikean suujon kuiskas saanko kun haluttaa sanoin saat käy terkkarilla ja hae pillerit älä kerro äidille vielä sitä, sitten on paljon parempaa.
      Aika usein kun tilanne salli oli iholla ja tunnusteli.
      Sitten kertoi olen käyttänyt kohta kolme viikkoa, kun tuli tilanne oli niin kiimassa että halusi heti ja suoraan nyt kiljahteli heti kuiskas tunnen nyt hyvin kuntyönnät sievästi haluan oikeen tyrkyttää tuntuu niin hyvältä sanoin pannaan sievästi, välillä raapi selkää piti panna että huusi koko ajan ja rauhottua pidin pojassa ja neuvoin nyt jos paisuu näin ja jännitin silloin poika laukeaa kuiska heti älä jännitä haluan pitkään , sanoin nyt onpakko rajusti kiljui ja jalas tärähtrli laskin sisään takertui kunnolla huusi hiljaa luooojaa vielä luojaah katsoi on semmoinen tunne että ei millään pois vaan kovaa sisään, nyt ymmärrän vasta mitä tarkoitit haluaa niin että ei tajua ja vain vähän aikaa on ihminen kummallinen, sanoin se on siitämisen ehto antaa ja antaa.
      Vaimo sanoi oel vissiin kertonut kun tyttö pyysi anteeksi huutamistaan. Sanoi onkohan sillä joku poika kun on niin... sanoin saanut vastasi niin niin. Kysyin olitko sinä nuorena posket punottavana ja onnellinen, punastui kyllä olin se oli ihanaa aikaa kun jännitti ja halutti sitä olisi nainut vaikka koko yön, anteeksi rakas en pahalla sanoin tämä kosteaan yöllä antoi suukon minä muistan.

• Anonyymi

Menin mökille poikapuolen ja hänen kaverin kanssa Joni ja Mika. Saatiin kaikki pois olohuoneesta kun tarkoitus on hioa ja lakata lattia, mieheni aikoi tulla hiomaan ja lakkaamaan. Ilta oli jo aika pitkällä, otin viiniä pitkin päivää ja pojat 16 ja 17 ottivat olutta minun valvonnassa.
      Lämmitettiin ulko sauna, kävin poikien kanssa yhdessä saunassa minulla oli bikinit pojat alasti, katsoin heidän nättejä kaluja sileitä ja pitkiä, pojat kasteli minutkin vadillisella vettä, nännit nöpötti kivasti märän ylä osan alta Joni sanoi äiti sun nännit näkyy, Mika sanoi sehän on kivaa katsottavaa. Joni pesi ensin kun tila on pieni, Joni käveli mökille, katsoin Mikaa yritti olla selin kalu oli kaaressa sanoin ei haittaa anna olla silloin se kasvoi kovaksi. Mika pesi itseään sanoin pesenkö minä ja tartuin kaluun se oli jäntevä ja pitkä tuon ikäiseksi muutama pitkä veto ja puristus spermaa lensi ainakin metrin päähän, sanoin pese loput ja menin ulos. Joni huuteli kahville, Mika meni ohitseeni kysyin oliko paha sanoi mennessään ei todellakaan.
      Menin saunan jälkeen kahville istuttiin ulkona jonkin aikaa kysyin nukutteko saunakamarissa vai makkarissa kyllä sinne sopii.
      Yöllä tunsin käden rinnalla katsoin sivulle Joni kuiskas olit koskenyt Mikaan, mietin silmät kiinni mitä sanoin joni hyväili koko ajan rintoja käännyin ja kuiskasin jos sinulle oletko hiljaa nyökkäsi.
      Hyväilin nättiä kovaa kalua Joni nipisteli nännejä aloin kiihottua liikutin kättä nopeammin, samalla tunsin sormen pillulla Mikahan siellä Joni kääntyi seljälleen nousin vähän ja jatkoin, Mikan sormet oli varmaan jo tosi märät työnsi kalua sisään nostin jalan Joni jalan päälle kuiva kalu painoi huulia sisään ja sitten lipsahti sisään, olisin halunnut huutaa halutti niin, nousin lisää ja ajattelin olkoon poika ja imin kalua käännyin kontalleen Mika seurasi ja pani kysymättä, Joni kiihottui kunnolla ja hieroi rintoja Mika laukesi heti ja kääntyi pois Joni työnsi minut poia tuli väkisin harroihin tyonsi jalat erilleen ja pani Mika sanoi nyt pannaan koko yö Joni sanoi ja varmaan, panivat kaksi kertaa peräkkäin. Nousin ja otin viiniä sanoin tämä ei ole oikein molemmat joi lasit tyhjiin ja otti lisää nauroivat tämä työ janottaa.
      Molemmat istui vieressä kohta olin seljällään nyt molemmat kiihkeänä imi rintoja olin heidän orja Mika tuli taas voimalla huusin kun jäykkä pitkä kalu työntyi voimalla pojat nai vuoroin vaihtoivat vauhdista ja nyt kesti pitkään olin väsynyt kun lopettivat antoivat nukkua aamuun. Aamulla olin vähän kipeä ja silti iloinen poikapuoli osasi olla hiljaa.

• Anonyymi

No anna pillua sille, niin sen ei tarvi runkata koko ajan

• Anonyymi

annan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

annan

nanna

• Anonyymi

He­­­i! Kuts­um­me sinu­t kä­­ym­­ään u­­ude­­ss­­­a cha­­tis­­sa! Mei­tä on yl­i mil­­­jo­­ona! 👉 http://al-dzakirah.com/H/T5o9G2

• Anonyymi
    • Anonyymi

Poikapuolen seksuaalinen kiinnostus minuun on ilmeisen selkeää eikä poika enää edes yritä sitä salailla.. Tuijottelua, tirkistelyä, koskettelua, puristelua, pyllylle läpsimistä, törky puheita, alusasujeni sotkemista siemennesteillä jne.
      En rintojani ole antanut puristella mutta poika on niitä puristellut ilman lupaani. Koko ajan käytös on muuttunut törkeämmäksi ja harmittaa etten kertonut siitä hyvissä ajoin hänen isälleen, koska nyt vasta siitä kertominen aiheuttaisi varmasti hänestä ihmetystä miksi olen antanut sen näin pitkään jatkua.
      Kaisa

• Anonyymi

Kaisa!!? Pertun isotissinen lutka asuinen äitipuoli?😜💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaisa!!? Pertun isotissinen lutka asuinen äitipuoli?😜💕

Ei ole poikapuoleni Perttu niminen.
        Kaisa

• Anonyymi

Minulla on uuden mieheni poikapuolen kanssa ongelma. Isänsä puolustelee pojan huonoa käytöstä mutta omat poikani kyllä saavat pienestäkin nuhtelut.
      Mieheni poissa ollessa tuo puokapuoleni käyttäytyy minua kohtaan ilkeästi ja ahdistelee nyt jo jopa seksuaalisesti. Poika muistuttelee kookkaista rinnoistani ja vihjailee kaikenlaista seksuaalisesta. Poikiani vanhempana hekin ovat ottaneet vaikutteita tästä heille joksikin sankari esikuvakseen muodostuneesta ilkiöstä enkä tiedä enää mitä tässä tekisin.
      Henna

• Anonyymi

Tuttua myös meillä. Poikapuoli ahdistee ja isänsä vähättelee minua ja puolustelee poikaansa.
        N.44

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttua myös meillä. Poikapuoli ahdistee ja isänsä vähättelee minua ja puolustelee poikaansa.
        N.44

Uusioperheissä nämä isän pojat tuntuvat olevan äitipuolille innokkaan "tungettelevia" laajemminkin. Meillä se menee myös juuri näin kuten Hennalla ja N.44 perheessäkin.
        T. Äitipuoli46

• Anonyymi kirjoitti:

Uusioperheissä nämä isän pojat tuntuvat olevan äitipuolille innokkaan "tungettelevia" laajemminkin. Meillä se menee myös juuri näin kuten Hennalla ja N.44 perheessäkin.
        T. Äitipuoli46

Samoin. Aviomiestäkään on turha edes yrittää käskeä opettaa kulta pojalleen hyviä käytös tapoja saati ettei uutta äitiään pitäisi pitää seksuaalisten himojensa kohteena.

• Anonyymi

on

• Opeta poika seksin saloihin

• Anonyymi

Siskon poika tehnyt salaa samanlaista kun käyvät meillä siirtelee pesuhuoneessa pikkareita poika on liki kuusitoista.
      Oltiin mökillä sisko sen poika Sami ja me toisena iltana miehellä piti mennä jo töihin, sisko lähti mukaan sanoin miehelleni nai sitä niin rauhottuu Janne nauroi vai niin haluat.
      Jäätiin Samin kanssa kahden lämmitin sähkö saunan, Kävin ensin Sami sitten, kun kävin suihku huoneessa Sami oli nostellut pikkareita jotka oli pillun liemessä kun olin kiihotuksissani koko ajan.
      Ilta yöstä mentiin nukkumaan ukkonen kiihtyi kovaksi valot sammui. Meni aikaa ja kuulin kolinaa Sami huuteli ovella onko täällä mitään valoa sanoin tule tänne, riisuin äkkiä itseni alasti.
      Sami tuli viereen annoin peiton helmaa, oli jännittyneenä selin, sanoin voit kääntyä, käsi koski vahingossa rintaan sanoin tule lähelle niin ei pelota kumpaakaan.
      Tunsin hengityksen ihan rintojen viieressä liikahdin niin että koski kasvoihin naurahdin sattuiko sanoi ei tunsin henkäyksen ihan nännissä siirryin vähän huulet koski nyt nänniin kuiskasin saat koskea, niin ihanasti suuteli annoin toisen Samin noustessa tunsin kalun reittä vasten toinen käsi kosketti vatsaa ja laskeutu alas kosketteli karvoja sievästi pilluun sanoin nouse poika oli heti päällä levitin jalkoja solahti väliin ohjasin kalun sisäään kun tunsi märän pillun työntyi heti kokonaan ihana tunne kokematon kalu sisässä kuiskasin sievästi tehdään sievästi, kalu luisti liiankin hyvin olin niin märkä annoin Samin tehdä kuin haluaa olihan se ensimmäinen kokemus, kun tuli painoi kovasti tunsin kun ruiskutti syvälle.
      Makoiltiin kysyin oliko ensimmäinen kerta kuiskas täys pimeässä oli.. naisen kanssa.
      Jännityin miten niin kertoi että oli kokeillut kaverin kanssa keskenään, kysyin sitten panittako ? . . . Pantiin.
      Silittelin Samia oliko hyvä kokemus nyökkäsi päällään minuun. Kiihotuin kysyin haluatko niin minultakin antoi nänniin suukon, jos saan. Halasin saat mitä haluat kun et kerro. Sami oli vieressä ja tunsin kalun sesovan, nousin ja otin liuku voidetta hieroin kaluun ja pyllyyn kuiskasin nouse Sami tuli haaroihin nostin jalat tosi ylös, kuiskasin pane kova kalu haroi pimeässä ja tuli aukolle liikutteli sievästi tunsin miten aukenen vähän kirpaisi sitten se vaan meni, Sami liikkui sievästi tuntui hyvältä kalu suolessa sanoin ei koske saat tehdä miten haluat Sami paineli nopeaan ja välillä hitaasti, en tiennyt miten hyvää tämä oli kuiskasin otit pylly neitsyyden samalla kun Sami pani hieroin alta tuntui että lakean pyysin kovaa Sami pani ja laukesi tulin samaan aikaan. Samalla syttyi valot Sami kääntyi viereen suutelin ja kiitin olit ihana. Käytiin suihkussa ja mentiin peiton alle, Sami oli silmät kiinni laitoin pikkarit nenälle kuiskasin kuvittele tädin pillun hajua katsoin kalu nousi Sami haisteli kko ajan tartuin kaluun imin sievästi kalu oli jäntevä justiin peukalo ja etusormi ylti yhteen nousin ja menin huulien päälle sanoin nyt saat koskea kunnolla oikeaa Sami nuoli kivasti sirryin ja otin sisään kuiskasin Sami pane knnolla ja se tuntui huusin kiimasta jota en ole tehnyt aikoihin.
      Aamulla mieheni soitti, miten siellä menin ulos kysyin miten siskon kanssa, ei ollut aikaa sanoin mene nyt ja laita viestiä odotan innolla.
      aamupäivällä laitoin vain paidan isot rinnat oli ihanasti vapaana laitoin vanhan hameen, laiteltiin kaikkea mökin ympärillä, katsoin Samia onkohan saunalla mitä, kävelin pillu märkänä kun päästiin sisään suutelin Samia ja annoin paljaat rinnat käsittelyyn nautin kun sain tyrkyttää rintoja Samilla seisoi kivasti laskeuin ja imin kalua vähän aikaa ja annoin panna edestä pöytää vasten kuiskasin ei tuhlata vielä menin ulos. Sami tuli naureskellen sinä kiusaat. Laitettiin ruokaa ja levähdettiin makasin vatsallaan sängyssä Sami nosti helmaa levitin haaroja tiesin että kiinteät pakarat kiinnostaa Sami hieroi ihanasti pakaroita kohta tunsin kalun pakaroissa se työntyi suoraan pyllyyn oli ihana antaa pojalle pyllyä kalu liukui keviästi kuiskasin olet ihana tuntuu ihanalta Sami laukesi sievästi ruiski pitkälle suoleen.
      Makoillessa Sami oli olohuoneessa mieheni laittoi viestiä, siskosi antoi jo kerran käski soittaa että en pääse, sopiiko se sanoin nauti koko rahalla.
      Sami oli rohkeampi ilta päivällä tuli monesti takaa ja hyväili rintoja mikä sen parempaa kun tuntea kädet vapaissa rinnoissa ja koalua pyllyä vasten hyväiltiin toisia useaan otteeseen. Illalla Sami makasi panon jälkeen haaroissa kalu oli pillussa silittelin ja kerroin ihanin päivä mitä olllut, aloin tuntea kalun kasvavan ihanasti työntyi hitaasti sisään mieletön tunne kun se paisuu annoin liikkua vähän aikaa ja nostin taas lalat ylös sami pani pyllyyn ja vuoroin pilluun tunsin olevani huora ja halusin olla sanoin Samille Janne tulee huommenna äitisi kanssa olethan minun sala mies pane lujaa nyt haluttaa Sami pani kunnes laukesi.
      Aamulla heräsin sotkin Samin sängyn olohuoneessa, Sami nousi ja nauroi noinko olen nukkunut. Mieheni soitti kaupasta mitä tarvitaan. Sami kerkis vielä hyväillä kun auto saapui.

• Anonyymi

Olis mukavampi lukea, kun olisi paremmin kirjoitettu. Jäsentelyä ja kielioppia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis mukavampi lukea, kun olisi paremmin kirjoitettu. Jäsentelyä ja kielioppia...

Ei ole todellakaan pakko lukea .
        Eli jätä lukematta .
        Kirjoita itse , jkos sinusta on siihen

• Anonyymi

Hannu. Päästäkö kissan ulos välillä.

• Anonyymi

Pekka vedä käteen.

• Anonyymi

Olin mopoikäinen kun sain ensi kerran maistaa rintaa. Äidin sisko oli kesällä yksin mökillään ajelin sinne. Kertulla oli päällä vain väljä Urhon T-paita ja tiukat stressi housut. Kerttu naurahti luulin että olen yksin ja tämmöinen asu.
      Nauroin ei se minua haittaa, aika pian sain viinilasin eteen Kerttu sanoi jäät sitten tänne minulle mörön syötiksi. Muutettiin kukkapaennkiä toiselle puolen mökkiä katselin kuinka rinnat heilui Kerttu huomasi katseluni ja nauroi kysyi olenko ennen saanut näin katsella? Sanoin vain empä oleKerttu nousi seisomaan nännit oli pitkänä paidän alla Kerttu kuiskas tule mennään sisällä kääntyi ja nosti paitaa kuiskas jo kohtuu humalaisella äänellä Urho ei oikein välitä enää koskettelin pehmeitä yli viisi kymppisiä rintoja Kerttu nosti rintaa ja pyysi että maistan kun imaisin huokasi saat imeä niin paljon kuin haluat imin jonkin aikaa Kerttu sanoi työt jäi kesken ja kaatoi viiniä lisää molemmille.
      Ulkona uskallin jo koskettaa pyllyä kun Kerttu pyllötti edessä, Kerttu vain hymyili kun kosketin harrojen välistä huudahti poika poika joku näkee.
      Sisällä laitettiin ruokaa grillasin ulkona kanan fileitä syötiin ja levähdettiin Kerttu laittoi oven lukkoon jatuli viereen hyväilin sievästi rintoja paidan päältä Kerttu huokasi saat minut hulluksi ja nosti paitaa nyt sain vapaasti imeä rintoja koskettelin kädellä haaroista kuuli vaan huokailuja Kerttu kävi jö kuumana nousi ylös katsoi haikeana kuiskas ei me saada näin.
      Istuttiin ja juotiin viiniä katseltiin televisiota vierekkäin, Kerttu kosketteli jalkaa ja sai käden alle kovettuvan kalun silitteli sievästi, otti puhelimen soitti miehelleen puhui niitä näitä katsoi minua ja sanoi voin soittaa Eskolle niin tulee kaveriksi aamulla milloin sinä tulet laittoi puhelimen kiinni hymyili tulee huommen iltana ja tuli kainaloon.
      Hyväili vähän kalua ja nousi veti kädestä makkariin sanoi en jaksa odotella. Sain riisua Kertun alasti Kerttu riisui minut kalu seisoi jo tosi kovana Kerttu kyykisty ja maistoi kohta imi halukkaana nousi ja suuteli kuiskas haluan heti meni sänkyyn ohjasi kalua sisään painoi rajusti pakaroista huokasi olet ihana kova ja painoi vaan koko ajan sitten löysäsi kysyi olenko ennen sanoin en ole Kerttu halasi, saat panna miten haluat ollaan koko yö laukesin melko pian Kerttu huokasi raskaasti suukotin rintojaa ja annoin olla sisässä. Annoin pöydältä paperia Kertulle kun pyysi sitä seisoin sängyn vieressä Kerttu nousi vähän ja nuoli kalun puhtaaksi.
      sinä yönä opin nuolemaan naista Kerrtu sai orgasmin minun nulemisella ja sormilla avustettuna.
      Sain kolmesti naida aamuun mennessä. Aamusta sain naida seisaaltaan takaapäin Kerttu nosti vain housut ylös ja halasi sanoin annan olla sisässä kaiken mikä pysyy.
      Päivällä Urho soitti Kerttu vähän ripitti sitä kun Urho ilmoitti jää vielä kaupunkiin yöksi. Kerrtu meni suihkuun kun tuli kuivasi pilluaan menin eteen ja nuolin pillua Kerttu huokasi tässä minä nuoletan pillua on se hullua ja painoi päätä tiiviimmin pillua vasten vedin käsistä maton päälle ja työnnyin voimalla sisään Kerttu yritti liukua eteenpäin otin kiinni ja nain voimalla panin ja imin nännejä Kerttu kiljui jo oikeasti ja sai orgasmin minulta ei tulluy paljon mitään vaikka kalu jäykisteli pitkään.
      Sen jälkeen olen ollut Kertun kanssa aiaka usein tuleekin mökille kun Urho ei varmasti pääse mukaan on töissä.

• Anonyymi

Olin maalla kesätöissä tädin Armin ja sen miehen Askon luona, meidän perhe tuli viikoksi mukaan ja Armin sisko kolmen lapsen kanssa. Illalla kun alettiin katsomaan nukkumapaikkoja Armi sanoi minä nukun aitassa ja Esko saatulla mukaan mörön syötiksi. Jännitti mennä Armin kanssa nukkumaan olinhan jo kuusitoista.
      Oli lämmin kesäyö armilla oli vain liivit ja housut päällä kun meni levitettävälle laverille menin viereen Armi nauroi on aikaa kun noin nuori on nukkunut vieressä ktllä me pärjätään.
      Uni ei tahtonut tulla kun Armin tosi kookkaat rinnat oli nenän edessä, en huomannut että Armikin on herännyt nauroi onko nuo niin kiinnostavat että pitää katsoa koko ajan kaivoi rinnat isoista liiveistä ja kuiskas katso mutta älä kerro.
      Katselin aikani ja kosketin niitä Armi huokasi älä sillai nännit oli pitkinä maistoin Armi huokasi onhan ovi lukossa imin nännejä Armi huokali osaat sinä imeä voi luoja käsi kävi kovalla kalulla naurahti on sulla jo miehen kalu hieroin kädellä Armin jalkaa Armi sanoi ei me saada enempää ja kääntyi selin.
      Päivä meni heinätöissä sain ajella traktorilla koko päivän. Illalla taas nukkumaan Armi kysyi sängyssä vieläkö haluttaa ja avasi yöpaitaa imin nyt reilummin nousin vähän päälle Armi huokaili kuiskas koko päivän on ollut kiva olo nyt kosketin suoraan pillua en sin piti tiukasti jalkoja yhdessä sitten avasi jalkoja kuiskas ethän sitten kerro nousin päälle Armi halasi älä pidä kiirettä kun avasi haarat levälleen sain survottua kalun pilluun Armi kuiskas saat sinä kun olet noin kiva kuuli sievää ulinaa kun naitiin laukesin aika nopeaan Armi pyyhki pilluaan ja halasi olinko ensimmäinen tunnustin että en ole koskenutkaan tyttöihin. Kalu alkoi seisomaan melkein heti Armi kuiskas olen aika iso nuoreksi nyt kestin pitkään Armi raapi kynsillään selkää kun sille tuli niin hyvä. Kuiskas nukutaan edes vähän. Kävin kusella joskus keski yöllä kun tulin Armi nakkasi peiton pois ja oli heti halukkaana kun naitiin kuiskas haluatko takaa se on ihanaa ja kääntyi katsoin leviää takapuolta ja työnnyin sisään nyt pääsin märkään pilluun syvemmälle piti hiljentaa tahtia kun pillu lotisi niin märkänä Armi lykki vastaan kiivaasti ulisi tyynyä vasten kun laskin siemmenet sisään.

Aamulla Armi halasi kuiskas on niin hyvä olo huomaakohan kukaan. Joka yö naitiin ainakin kahdesti odotin että päivä menee iltaan. Kun tulin saunasta Armi kuiskas on vielä yksi tekemättä. Sängyssä otti kalun suuhunsa imi ja työnsi koko kalun nieluunsa aina välillä laskin siemmenet nieluun.
      Makasin vähän aikaa ja kysyin saanko minä Armi hymyili totta kai saat nuolin ensi kertaa tosi märkää pillua ja sain annetua Armille orgasmin liikkeet oli rajuja ja päälle naitiin sievästi. aamu yöllä kävin pesulla viereisessä saunassa Armi tuli mukaan sain panna seisaaltaan vielä kerran.

Sen jälkeen olen vieraillut niiden luona, Asko sanoin humalassa saat nukkua Armin vieressä sen kesän jälkeen se on ollut niin virkeä eli tiesi mitä tehtiin, Armi kuiskas tuo ukko haluaa nykyään että nain vierasta haluaa vielä katsoa, sopiiko se sinulle naitiin Askon katsellessa sängyn laidalla ja osallistui hyväilyihin lopuksi Asko nai vaimoaan kiihkeänä.

Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2779
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2587
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1592
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      30
      1222
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26