edellisen omistajan toimesta niin voiko siinä olla jokin muukin ollut kuin kaukoohjaus esim. ajonesto? Minusta tuntuu että eikö se yleensä vaan oo keskuslukon kaukoohjaus napit? Haluaisin saada kaukoohjauksen toimintaan niin voiko jostain ostaa avaimeen uudet kuoret, vai onko se edes mahdollista? Ajattelin myös sitä että jos ostais varashälyttimen ihan vaan sen takia että saisin kaukoohjauksen keskuslukkoon.
corsan avaimesta on lähteny napit irti
avaimellaavaaja
1
<50
Vastaukset
- öhhöh7
Omassa opelissa (vm 2002) on siru ajonestolle ja ja keskuslukon kaukoohjain avaimen perässä. Siinä avainosan saa irti keskuslukon ohjaimesta joten kaukosäätimen saa vaihdettua erikseen. Ei ollu kallis ebaystä ostettuna. Kaukosäädin piti ohjelmoida testerillä että sai toimimaan. Onnistuu ainakin autocomilla ja varmaan op-comilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006