edellisen omistajan toimesta niin voiko siinä olla jokin muukin ollut kuin kaukoohjaus esim. ajonesto? Minusta tuntuu että eikö se yleensä vaan oo keskuslukon kaukoohjaus napit? Haluaisin saada kaukoohjauksen toimintaan niin voiko jostain ostaa avaimeen uudet kuoret, vai onko se edes mahdollista? Ajattelin myös sitä että jos ostais varashälyttimen ihan vaan sen takia että saisin kaukoohjauksen keskuslukkoon.
corsan avaimesta on lähteny napit irti
avaimellaavaaja
1
51
Vastaukset
- öhhöh7
Omassa opelissa (vm 2002) on siru ajonestolle ja ja keskuslukon kaukoohjain avaimen perässä. Siinä avainosan saa irti keskuslukon ohjaimesta joten kaukosäätimen saa vaihdettua erikseen. Ei ollu kallis ebaystä ostettuna. Kaukosäädin piti ohjelmoida testerillä että sai toimimaan. Onnistuu ainakin autocomilla ja varmaan op-comilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611