Nainen, yhdyntä ja nautinto

klasdisdkl

Olisi kiva kuulla naisten mielipiteitä ja tuntemuksia yhdynnästä.

- Nautitko yhdynnästä yleensä? (sekä fyysisellä että psyykkisellä tasolla)
- Onko yhdyntä oleellinen ja mieluisa osa seksiä?
- Saatko orgasmin yhdynnässä?
- Voiko yhdyntä olla nautinnollista ja tyydyttävää ilman orgasmiakin?
- Jos saat orgasmin jo ennen yhdyntää esim. suuseksillä tai hieromasauvalla, oletko silti vielä halukas yhdyntään sen jälkeen ja saatko siitä nautintoa tai uusia orgasmeja?
- Mikä on suosikkiasentosi?
- Pidätkö enemmän nopeasta vai hitaasta liikkeestä?
- Onko pitkä esileikki aina välttämätön ennen yhdyntää?

Yleensä tuntuu, että naisten nautinnon kohdalla korostetaan kauheasti suuseksiä ja käsillä hyväilemistä ym. ja että itse yhdyntä ei olisi niin oleellista. Ja harva nainen kuulemma saa orgasmin yhdynnässä. Siksi olenkin itse panostanut aina pitkään esileikkiin sekä sorminäppäryyteeni myös yhdynnän jälkeen, koska tykkään tuottaa naiselleni nautintoa. Peniksenikin on keskivertoa pienempi, joten siksikin olen keskittynyt käyttämään muita kehonosiani. Tyttöystävälleni orgasmin saaminen on kuitenkin ollut yleensä vaikeaa, eikä hän ole juuri kehunut seksiämme. Mutta nyt kun eräänä iltana menimme sänkyyn nukkumaan, mutta päädyimmekin harrastamaan intohimoista seksiä, eteninkin tavoistani poiketen heti suoraviivaisesti yhdyntään ilman sen kummempia näpräilyjä. Sormeni vain pikaisesti koettivat, että hän oli kostunut, ja sitten jo menin sisään. Naiseni tuntuikin yllättäen olevan heti täysillä mukana, ja pian hän jo huokaili, voihki ja hengitti kiihkeästi. Tunsin hänen kehonsa värähtelyn, kun hän antautui nautinnolle. Aktin päätteeksi hän oli yhtä hymyä, ja seuraavana päivänäkin vielä kehui, miten mukavaa se oli. Tämä oli minulle vähän hämmentävää, koska olen oppinut että naisen nautinnon kannalta "suoraan asiaan meneminen" on melkeinpä varmin tapa jättää nainen ilman nautintoa :D

7

1367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SFKukkanen

      Lyhyt vastaus: yksilöllistä, ja tilanteesta riippuvaa. Itseäni ainakin kiihottaa hyvin paljon, kun huomaan miten paljon toinen haluaa mua. Voi olla, että juuri se on ollut tyttöystävästäsi kiihottavinta; miten määrätietoisesti ja himokkaasti olet edennyt. Vaihtelu seksissä on tärkeää :)

      Vastaukset kysymyksiin:
      -Nautin yleensä yhdynnästä suuresti sekä fyysisellä, että psyykkisellä tasolla. Ainoa poikkeus on kurja mieli, jota tapahtuu harvoin, ja silloin ei kyllä mikään muukaan innosta. Eli yleensä aina kiihottuneena yhdyntä innostaa mua. Toki vaihtelu virkistää, ja joskus on hauska vaikka tyydyttää toisemme pelkällä käsipelillä, niin ettei yhdyntää ole ollenkaan.
      -Yhdyntä on mulle oleellista ja mieluista. Yleensä odotan sitä innolla. Mutta en tykkää itse "käydä suoraan asiaan"; haluan vähintäänkin olla tosi märkä, sillä muuten yhdyntä sattuu ja on epämiellyttävää. Tykkään myös himoita kyrpää todella, ennen kuin saan sitä sisääni.
      -Saan yleensä orgasmin tai useampia yhdynnässä, mutta en aina.
      -Yhdyntä on yleensä nautinnollista ilman orgasmiakin. Mutta tyydytyksen saan vasta useista orgasmeista tai yhdestä erityisen pitkästä ja voimakkaasta. Klittaorkuista en saa tyydytystä, ne vaan innostaa lisää.
      -Orkku/orkut ennen yhdyntää saavat todellakin himokkaiksi; yleensä tekee mieli saada kyrpää niiden jälkeen vielä. Saan yleensä yhdynnässä lisää orgasmeja.
      -Suosikkiasentoni on ehkäpä lähetyssaarnaaja, mutta riippuu fiiliksestä.
      -Hidas liike on kiihottavin! Mut joskus myös nopea. Yleisesti ottaen mitä hitaampi liike, sen kiihottavampi ja myös orkku tulee siten helpommin.
      -Pitkä esileikki ennen yhdyntää ei ole AINA välttämätön, mutta märkä pitää olla. Joskus nopeasti yhdyntäänkin on kiihottavaa, mutta yleensä tykkään antaa kyrvänhalun kasvaa ja kasvaa ensin :)

    • orgasmi_nainen

      Kaikki tuntuu vähän eriltä, suuseksi, hyväily ja penis... Ei siihen kaavaa ole, joskus on vain sellinen fiilis, tekee mieli saada penis melkein kylmiltään sisään, joskus taas pitkät seileikit ja orgasmea monta, ennen kuin haluaa miehen sisälle, tai joskus ei ollenkaan, silloin otan suihin vuorostani mieheltäni.

    • Allekolkytnainen

      Juurikin tuo kiihottaa mua, että mies 'ottaa' naisen ilman sen kummempia kyselyjä... Kerran autossa yksi mies yllättäen laittoi sormet housuihin, toisella kädellä otti hiuksista voimakkaasti kii, suuteli intohimoisesti ja sormilla hieroi glitorista voimalla... Ensimmäistä kertaa laukesin niin että roiskahti.. Se oli kiihottavinta ikinä.

      Toiset tykkää hempeestä hyväilystä, itse sytyn rajummasta, sponttaanimmasta toiminnasta...

      • Hilmi

        Hö yks mies vaa yhtäkki sormet sun pimppiin autossa tuntematon mies? en antais pimppiäni koske kukaan muu kun mun mies :)


    • arcticjaana

      Nautin ehdottomasti yhdynnästä. On vähän kornia lukea juttuja joiden keskeinen sisältö on "nainen ei välttämättä saa orgasmia yhdynnässä, joten turha edes yrittää, vaan kokeillaan muunlaista hyväilyä".

      Minusta yhdyntä on fyysisellä tasolla ehdottomasti hyväilyä parhaasta päästä. Se nyt vain tuntuu mukavalta, kun on penis sisälläni. Liike on tietenkin mukavan tuntuista, mutta minusta parasta on miehen laukeaminen - mahtavaa kun on kova penis sisälläni ja kiemurteleva mies sylissä.

      Ja myös psyykkisesti. Esimerkiksi minulle käytettyjen kondomien näkeminen tekee iloiseksi: siinä on aina vapaan seksin huumaa, ja spermaklimpistä näkee miten iloiseksi sain miehen ja olinko oikeasti niin söpö kuin hän väitti. Samoin miehen lauettua minuun ilman kondomia tulee helposti aika outo täyttymyksen tunne, jota on vaikea kuvailla. Kai outo jännite, joka syntyy kun ehkäisy on kunnossa, mutta raskauden epävarmuus yleisesti ottaen kiihottaa.

      Ja orgasmi ei ole minulle kaikki kaikessa, vaikka itse saankin orgasmeja suhtellisen helposti. Hyväily ja suutelu ovat ehkä orgasmia tärkeämpiä. Ja nuo psyykkiset asiat ovat ehkä orgasmeja tärkeämpiä, enemmän haen sitä kokonaisvaltaista täyttymystä kuin orgasmia. "Se piti minua niin nättinä tyttönä että oli pakko panna minua kolmesti. Ja kondomit roskiksessa todisteena. Tää oli hyvä ilta."

    • Grrrrrr

      Yhdyntä kiitos ja mieluummin aika vähällä esileikillä. Se mies vie, minä vikisen toimii kohdallani todella hyvin.
      - Nautin siis yhdynnästä ennen kaikkea fyysisellä tasolla, se henkinen jää siinä kiihkossa ehkä vähemmälle mutta sitä voi harjoittaa vaikka sitten jälkilaineilla
      - Saan orgasmin - tietysti minulla on yksi sellainen asento, joka tuottaa sen orgasmin takuuvarmasti ja joskus vähän liiankin nopeasti - onneksi molemmat tiedämme tämän ja Herra tulkitsee minua vetäytyen ennen laukeamista hetkeksi pois että ladykin laskeutuu taas maan pinnalle ja voidaan jatkaa
      - yhdyntä on ihanaa vaikkei orkkua tulisikaan (nuorempana näin aina joskus kävi)
      - Minulle paras asento on minä selällään ja jalat taivasta kohden esim. Herran hartioilla
      - Tahti saa olla aika kiihkeäkin loppua kohti (parasta on ehkä se jos makaan pöydällä ja mies seisoessaan pökkii minua, siinä saa aika tiukan fiiliksen aikaiseksi)
      - No, alussa tulikin jo sanottua että pienelläkin esileikillä pärjää ja jopa ilman sitä. Eihän siihen tarvita kuin pari tuhmaa sanaa niin alapääni on valmiina, vaikka itse joskus olisinkin vähän väsy.

    • ihanaorgasmi

      Kyllä nautin yhdynnästä erittäin paljon ja kaikesta siihen liittyvästä. Olen aika rintava, joten nautin kun mieheni imee mun rintoja ja samalla hyväilee klittaa. sitten kun kunnolla voihkin, niin hän ohjautuu sisään ja panee ensin hitaasti ja sitten kovempaa ja lopuksi käännyn ympäri ja sitten takaapäin niin paljon kun lähtee. nautin todellakin. Mieheni on loistava ja rakastajan taidot 10 saan useita orgasmeja yhdynnässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1163
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      820
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      819
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      794
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe