Moi!
Olen 43-vuotias nainen ja olen kerran päässyt tilanteeseen, jossa ukkomies kutsui minut kotiinsa ja nussi multa aivot pihalle joka huoneessa aviovuodetta myöten.
Kokemus jäi mieleen. Sain valtavia orgasmeja, kun ajattelin kuin perheenisä nai vierasta omassa kotonaan ja ajattelin laittaa tänne viestiä, jos vaikka uskaliaita ukkomiehiä olisi useampiakin. Minulla on myös pieni "huora"-fetissi eli toivoisin, että ukkomies maksaisi mulle tai antaisi palvelusta jotain tavaraa.
Haaveena raju seksi ukkomiehen kotona
Kotonasi
8
179
Vastaukset
- nuori_varattu
laitoin sulle sähköpostia
- Kotonasi
Ei vaan ole tullut vielä perille.
- Kotonasi
Kotonasi kirjoitti:
Ei vaan ole tullut vielä perille.
Jaa, tuli mieleen. Voi olla jotain häikkää sähköpostissani. Laitatko osoitteesi, niin kokeilen itse lähettää sulle. Sitten vaan vastaat lähettäjälle.
mistä päin etsit ?
- Uteliasoon
Ap aivot on kyllä sinne pihalle jäänyt pysyvästi,ainakin tekstin perusteella.
Pakko kysyä mikä sun ongelma on, - panomatti
Mä voin nussia sinua vittuun suuhun ja perseeseen ja vielä kikkien väliin.
Laitoin viestiä sinulle.....
- pirho7
Toki olen valmis
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946