Minulla on ikävä sinua. En saa sinua mielestäni. Olet ollut mielessäni pitkään. Minä kaipaan sinua. Minua heikottaa ilman sinua. Minä kaipaan sinua eniten. Minä tarvitsen sinua.
Ikävöin sinua.
11
2305
Vastaukset
- Olensokaistunut
Aah, ihana viesti. Tulee tarve omia, koska itsekin rakastan häntä ja ikävöin niin paljon. Sydän hakkaa pelkästä ajatuksesta ja edelleen tunnen sen saman tunteen kuin hän olisi lähelläni, vieressä. Siinä, olisit.
- sielunsointu
Samoin sanoin minulta hänelle<3.
- Kuvittelenlähelleni
Rakas, tahtoisin niin olla sinun. Sattuu tämä tilanne, niin pitkään olen kaivannut. Olen heikkona sinuun. On niin iso tarve sinuun.
- Kuvittelenlähelleni
Anteeksi vielä, tiedän, että viesti voi olla kenelle vain... Tämä vain yhdelle. Hyvää yötä <3
- yyykaakoonee
Naiselle /miehelle?
- armoarmoaarmoa
IIIIK!Ei enää tätä,please!(Puhun jo kieliäkin:/)ARMOA!
- edellinen
armoarmoaarmoa kirjoitti:
IIIIK!Ei enää tätä,please!(Puhun jo kieliäkin:/)ARMOA!
Siis viestit ihania,mut tää arvuuttelu..muisti pätkii,järki sumenee,henki ei kulje.
- viereenjospääsisikin
Minullakin sinuun, kuin myös. Hyvää yötä sinne ♡
- Hyvää-Kaunista
Toivottavasti uusi vuosi toisi tullessaan onnellisia rakkaustarinoita ;)
- Hyvää-Kaunista
Silmät sikkurassa laitoin silmäniskuhymiön, vaikka mitään jekkua ei viestiin sisältynyt :).
- nallukkainen
Hyvää-Kaunista kirjoitti:
Silmät sikkurassa laitoin silmäniskuhymiön, vaikka mitään jekkua ei viestiin sisältynyt :).
Kiitos silti! :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745