Jatkuva pelko raiskauksesta

Vuodenvieläalaikäinen

Tää pelko on pitkään kytenyt ja paisunut. En keksi vain yhtä syytä tälle. Neitsyyteni meni painostettuna, kännissä ja pilvessä. Oon saanu kärsii sen takii tarvittavaa enemmän. On paljon ahdisteluita ollut mutta ohittanut suurimman osan pienellä säikähdyksellä. Olen ollut myös todella sinisilmäinen ja tavannutkin "28"-vuotiaan (paljastuki 40v. ku poliisi soitti) joka halus olla "vaan kaveri". Vihjaili sit kaikkee, että oon ollu idiootti. En myöskään ajattele että oon niin hyvännäkönen että käytäs päälle varsinkaan kun siitä ei oo kyse suurimmassa osassa raiskauksista. Ainut mies kehen luotan 100% ettei raiskais on mun poikaystävä. Ees faijan kanssa en kestä olla lähekkäin. Painajaisia nään asiasta, ei kenenkään tietyn ihmisen tekemänä. Poikaystävällä voi olla osuutta pelkoon koska tapasi ennen sanoa että kaikki, jopa ystävät haluu raiskata mut. Sekin on takana. Onko kellään tietoa mistä johtuu, mikä auttais, tai yksinkertasesti kokemuksia. Oon muutenkin arka ihminen mut tää häiritsee mun elämää. Kiitos vastauksista, vaikka tiiän jo et joku kypsä keksii haukkuu tästäkin varmaan :)

5

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokutyttövain

      Itselläni on vähän samansuuntaisia pelkoja, js olen varma, ettet ole asiasi kanssa yksin, uskaltaisitko/pystyisitkö hankkiutua johonkin puhumaan pelostasi? Tsemppiä! :)

    • pariehdotusta

      Mee itsepuolustuskurssille.

      Vois auttaa myös, jos pukeutuisit vaikka väliaikaisesti vähän tanttamaisesti (paitsi poikakaverisisi kanssa).
      Siis jos todella pelkäät.

    • ei-hätää

      Miten vanha olet? Tuollainen pelko on todella yleinen nuorilla tytöillä (kaikkein yleisin se on esiteineillä ja teineillä, mutta saattaa pitkittyä). Joskus olen ihan miettinyt, mahtaisiko sille olla ihan evolutiivinen perusta. Esimerkiksi sellainen, että jos tyttö on vielä kovin nuori, eikä hänen kannattaisi tulla raskaaksi, hänen kannattaakin pelätä raiskausta liitoitellun paljon ja vältellä tilanteita, joissa sellainen saattaa sattua.

      Tuosta faijan kanssa lähekkäin olemisesta...

      Insestipelko on yleinen pelko!

      Tiedän lähipiiristäni useita, jotka ovat lapsena pelänneet (täysin ilman syytä, isä on ollut tähän viaton) tulevansa isänsä raiskaamaksi. Joku saattaa myös pelätä vaikka tulevansa mystisesti raskaaksi istumalla samalla wc-pytyllä, vaikka yrittää sanoa itselleen, ettei se ole mahdollista.

      Tietyssä vaiheessa melkein jokainen tyttö myös alkaa vältellä isäänsä ja veljiään hetkeksi samanlaisten pelkojen vuoksi. Ei näistä asioista vain puhuta- mutta harvinaisia ne eivät ole.

    • ei-hätää

      Millä sanoilla poikaystäväsi tarkalleen sanoi, että kaikki haluavat raiskata sinut? Ehkä liioittelit vähän mielessäsi? Hän saattoi esimerkiksi tarkoittaa yleisesti, että kaikki miehet luultavasti olisivat valmiita seksiin kanssasi, mutta ei se tarkoita, että he siltikään olisivat valmiita tekemään pahaa sinulle väkisin. Kuulostaa vähän, että pelästynyt mielesi on ehkä muunnellut sitä viestiä, minkä hän halusi sanoa.

    • MARJATTA19

      SIIS PÖKKIKÖ JOKU KESKI-.IKÄINEN SINUA? :dp:dolodp

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe