Näitkö hyvää unta....
<3
Rakkaani......
11
101
Vastaukset
- rakastelimme
Näin unta H miehestä mutta nyt juon olutta s miehen kanssa
- voiharmi
Minäkin näin unta H-miehestä. H-mies astui minut tiineeksi unessa. Tunsin lämpimän sperman valahtelevan emättimessäni, ja heräsin siihen ja se olikin tulvahtelevaa menkkaverta.
- parempi
H on oikeesti aika pikku pippelinen, mutta S-miehellä on iso
- voiharmi
parempi kirjoitti:
H on oikeesti aika pikku pippelinen, mutta S-miehellä on iso
Unessa ainakin H-miehellä oli paksu, iso ja kova. Tunsin pientä ihanaa kipua hänen astuessaan minua armottomasti.
- Tonirulez
parempi kirjoitti:
H on oikeesti aika pikku pippelinen, mutta S-miehellä on iso
Tonilla on isoin, siksi se kaipaa annea, fannya ja annaa yhtä aikaa.
- voiharmi
parempi kirjoitti:
H on oikeesti aika pikku pippelinen, mutta S-miehellä on iso
Unessa olimme sopineet, että H-mies ei tulisi sisääni, mutta hän vain tuli, karjaisten kovalla paineella, eikä kysellyt.
- oikeepsyko
Se varmaan ihan unelm mies narsistisine piirteineen?
oikeepsyko kirjoitti:
Se varmaan ihan unelm mies narsistisine piirteineen?
Psykopaatit on hyviä sängyssä.
- voiharmi
voiharmi kirjoitti:
Unessa olimme sopineet, että H-mies ei tulisi sisääni, mutta hän vain tuli, karjaisten kovalla paineella, eikä kysellyt.
No en edes nähnyt tuollasta unta oikeasti.
- vai172cm
Tykkääks Ristoo 192 cm miehistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181068
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270764- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42605
- 49589
- 25555
