Katselin sen TV-ohjelman Hertta Kuusisen ympärille tehdystä sagasta.
En voi muutaa kuin ihmetellä. Päin helvettiä iloisesti samoin nytkin, vain toisella aatteella. Voiko päättäjät olla niin kahjoja etteivät tiedä tilannetta, suuresti epäilen.
Aina on olemassa se pieni eliitti joka hyötyy ja rikastuu ja kansa on kaulaansa myöten kusessa! Oli diktatuuri mikä hyvänsä, samat on päämäärät!
Hullu maailma ja johtajat.
11
<50
Vastaukset
- Käsitteet-oikein
Tiedoksi saatettakoon, että Saaga tarkoittaa Islantilaisia ja pohjois Norjalaisia tarustoja joita on saatettu kirjalliseen muotoon. Saaga ei tarkoita MITÄÄN muuta kuin tuota mitä sanoin.
- ufolassa
Satu se satukin on! Satu tarkoittaa tarinoita, joista puuttuu totuuspohja, tai pienen totuusjyvän ympärille kehitellään epätodellista tarinaa.
Det är bara sagor, Hertan unelma kommunistisesta yhteiskunnasta!
Sain kirjoituksestasi sellaisen käsityksen, että uskot sen "saagan"todeksi! Se on yhtä totta kuin "Tähtien sota" tai Putinin puheet.
- detsamma
Johan oli käsitys! Nuku sinä vain iloista untasi.
detsamma kirjoitti:
Johan oli käsitys! Nuku sinä vain iloista untasi.
Korpikommunistiin osui! Valita Tehtaankadulle!
- mvmhgk
Hertta Kuusisesta oli edelleen luotu kuva romanttisesta idealistista.
Idealisti ja yhden asian ihminen hän toki oli. Mutta nykyaikana odottaisin käsikirjoittajilta laajempaa näkemystä henkilöstä. Materiaalia on tarjolla yllin kyllin, ja tieteellistä tietoa sen tulkitsemiseen.
Olen tuon Kuusisen elämänkerran lukenut joskus 20 vuotta sitten...Minun mielestäni kyseisessä naisessa oli hyvin paljon arveluttavia piirteitä luonteessa. Nykyään muotitermi narsistinen kuvaa osittain häntä, jossain määrin kenties myös psykopatia.
Totaalisen itsekäs hän ainakin oli. Suuressa aatteen palossaan, heh.
Nykyään suvakit ovat samanlaisia: eivät näe toimissaan mitään vikaa, vaikka se oma ideologia on kovin tuhoisa laajemmin ajateltuna.- eurostoliiton.vangit
Nykyään maamme johtajat hakevat käskytyksensä Merkkeliltä
mutta sotien jälkeen opit haettiin Stalinilta.
- orgmummeli
Sana saga olisi pitänyt laittaa lainausmerkkeihin, selvyyden vuoksi.
- hertan_satu
Hertta Kuusinen on kirjoittanut ainakin yhden satukirjan, vuonna 1952 ilmestyneen kirjan, "Ymmi ja hirvi"!. Kuvitus Markku Böök, kustantaja Kansankulttuuri oy.
Ihan herttainen jossa on nätisti piilotettuna maailmaa valloittava sosialistinen aate! - ollaan.sosialismissa
hertan_satu kirjoitti:
Hertta Kuusinen on kirjoittanut ainakin yhden satukirjan, vuonna 1952 ilmestyneen kirjan, "Ymmi ja hirvi"!. Kuvitus Markku Böök, kustantaja Kansankulttuuri oy.
Ihan herttainen jossa on nätisti piilotettuna maailmaa valloittava sosialistinen aate!Hyvin näyttää valloittaneen kun makselemme muiden
maiden velat ja elätämme niiden sotilaskarkurit
- Koettakaa-tajuta
Koettakaa nyt tajuta, että se ei voi olla mikään saaga. Ei voi. Saaga on vain ja ainoastaan Islantilaisiin ja pohjois Norjalaisiin taruihin perustuvaa kirjoitusta. Mikään muu ei ole saagaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856