Hei aivovammaaset hyppikää

nyt on riemu raikkahin aika!
Hei aivovammaaset hyppikää
nyt on riemu raikkahin aika!

Hetken kestää elämää sekin synkkää ja ikävää.

27

1188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas ajan KOHTAINEN.

      • Anonyymi

        Ajan- ja henkilökohtainen sinulle. Aivovammaa ei tarvitse muuten hävetä. Se on sairaus tai vamma siinä missä sokeus tai pälvikalju. Ihmiset varmaan välttelee sinua, mutta eivät pahassa mielessä, vaan ovat vain varovaisia, koska pelkäävät sinun olevan arvaamaton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajan- ja henkilökohtainen sinulle. Aivovammaa ei tarvitse muuten hävetä. Se on sairaus tai vamma siinä missä sokeus tai pälvikalju. Ihmiset varmaan välttelee sinua, mutta eivät pahassa mielessä, vaan ovat vain varovaisia, koska pelkäävät sinun olevan arvaamaton.

        ei pirä PAIKKAANSA.


      • Anonyymi
        kotos kirjoitti:

        ei pirä PAIKKAANSA.

        mä aloitin jo kossu pami kuurin viikonloppuna kestää taas sukulaisten viisastelun ...voi sitten joulupäivänä ruveta loiventaa on uutena vuotena ihan vaan kaljalla matkas


    • Anonyymi

      Et taida olla ihan fiksu.

      • mä on viisas ku vanha KERPIILI


      • Anonyymi
        kotos kirjoitti:

        mä on viisas ku vanha KERPIILI

        Edellisetä lamasta 10v Koronalla saatiin aikaan lama joka vastaa toista maailmansotaa ruumiita tuli vain kohtalaiseti! https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007639111.html
        Nyt rikkaitten riemun aika lama tehdään 7v välein 2018 Korna epäonnitui Italiassa vanhoissa verikokeissa jäljet Fiaskosta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellisetä lamasta 10v Koronalla saatiin aikaan lama joka vastaa toista maailmansotaa ruumiita tuli vain kohtalaiseti! https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007639111.html
        Nyt rikkaitten riemun aika lama tehdään 7v välein 2018 Korna epäonnitui Italiassa vanhoissa verikokeissa jäljet Fiaskosta..

        Hhahhaa kirjoittaja metsässä. Taitaa olla kuuluisa persutrolli.


    • Anonyymi

      Ajankohtaista taas!!

      • Anonyymi

        aloittajalle pidetään aina....sen vanhaa petiä vanhan vaasan sairaalassa


      • Anonyymi

        Joulu on kohta ja taas aivovammaaset hyppelehtii ku jänikset!!


    • Anonyymi

      Hoho hoh, jollakin pätkii tai on ns, naama Norsun vituralla->vai pitäisikö sanoa jotakin Kyrsii/Kyrpii ja kunnolla.

    • Anonyymi

      Ajan–ja henkilökohtaista

    • Anonyymi

      Taas meni joulu

    • Anonyymi

      Miksi mulkvisti pilkkaat vammaisia? Tyhmyytensä voi osoittaa monin eri tavoin. Tuokin on yksi konsti.

    • Anonyymi

      kotos kualla jo aijjat sitte, ei piinaa enää mikään... *räkäset naurut*

      • Anonyymi

        Että ihan naurut? :D


    • Anonyymi

      koska meillä on joulu, dementiaa poteva

    • Anonyymi

      Kohta taas ajankohtainen!

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista miettiä tuota "aivovammaa". Kehittymässä olevat aivotkin ovat vajavaiset, epäkypsä, lapsellinen, vajavainen kyky nähdä isoja mekanismeja. On naiivia protestoida yhteisiä sääntöjä vastaan. Ei käsitetä määräysten merkitystä. Pitäisi kuitenkin ymmärtää kuunnella ja noudattaa kypsään ikään ehtineiden mielipiteitä ja ohjeita. Renttuilu pilaa tulevaisuuden mahdollisuudet.

      • Anonyymi

        Oppilaitoksissa nykyään pitääkin olla opiskeluvalmiuksia tukevia opettajia, sillä hälläväliä tyyppejä ja adhd aivoisia oppilaista on niin paljon. Mitä sikiöaikana näille oikein on tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppilaitoksissa nykyään pitääkin olla opiskeluvalmiuksia tukevia opettajia, sillä hälläväliä tyyppejä ja adhd aivoisia oppilaista on niin paljon. Mitä sikiöaikana näille oikein on tapahtunut?

        Alkoholin tuhoja? Hyvä kirjootus muuten Vihtori Kosolasta päivän lehdesä. Alkoholin suurkuluttaja: tolkutonta juomista. Alkoholilla on ollut tuhoisa vaikutus varsinkin tässä maakunnassa. Lähisuhdeväkivaltaa, sääntöjenvastaisuutta. Puukkojunkkareiden tiedetään olleen känniääliöitä. Mitä kännikalan lapsesta tuloo? Samanmoinen, sillä ongelmakäytöshän periytyy.


    • Anonyymi

      Toivon todella että kotos joutuu onnettomuuteen jossa saa pysyvän aivovamman.

    • Anonyymi

      se on jo kuollu

    • Anonyymi

      Kristillistä kansallisvaltiota hakeva on juuri tuollainen ajatusvammainen.

      • Anonyymi

        He he hee!!!


    • Anonyymi

      Kotos kuoli nälkään yksinäisenä miehenä, aivoinfarkti vei lopulta elämänhalun. 🤪

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe