nyt on riemu raikkahin aika!
Hei aivovammaaset hyppikää
nyt on riemu raikkahin aika!
Hetken kestää elämää sekin synkkää ja ikävää.
Hei aivovammaaset hyppikää
27
1188
Vastaukset
taas ajan KOHTAINEN.
- Anonyymi
Ajan- ja henkilökohtainen sinulle. Aivovammaa ei tarvitse muuten hävetä. Se on sairaus tai vamma siinä missä sokeus tai pälvikalju. Ihmiset varmaan välttelee sinua, mutta eivät pahassa mielessä, vaan ovat vain varovaisia, koska pelkäävät sinun olevan arvaamaton.
Anonyymi kirjoitti:
Ajan- ja henkilökohtainen sinulle. Aivovammaa ei tarvitse muuten hävetä. Se on sairaus tai vamma siinä missä sokeus tai pälvikalju. Ihmiset varmaan välttelee sinua, mutta eivät pahassa mielessä, vaan ovat vain varovaisia, koska pelkäävät sinun olevan arvaamaton.
ei pirä PAIKKAANSA.
- Anonyymi
kotos kirjoitti:
ei pirä PAIKKAANSA.
mä aloitin jo kossu pami kuurin viikonloppuna kestää taas sukulaisten viisastelun ...voi sitten joulupäivänä ruveta loiventaa on uutena vuotena ihan vaan kaljalla matkas
- Anonyymi
Et taida olla ihan fiksu.
- Anonyymi
kotos kirjoitti:
mä on viisas ku vanha KERPIILI
Edellisetä lamasta 10v Koronalla saatiin aikaan lama joka vastaa toista maailmansotaa ruumiita tuli vain kohtalaiseti! https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007639111.html
Nyt rikkaitten riemun aika lama tehdään 7v välein 2018 Korna epäonnitui Italiassa vanhoissa verikokeissa jäljet Fiaskosta.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellisetä lamasta 10v Koronalla saatiin aikaan lama joka vastaa toista maailmansotaa ruumiita tuli vain kohtalaiseti! https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007639111.html
Nyt rikkaitten riemun aika lama tehdään 7v välein 2018 Korna epäonnitui Italiassa vanhoissa verikokeissa jäljet Fiaskosta..Hhahhaa kirjoittaja metsässä. Taitaa olla kuuluisa persutrolli.
- Anonyymi
Ajankohtaista taas!!
- Anonyymi
aloittajalle pidetään aina....sen vanhaa petiä vanhan vaasan sairaalassa
- Anonyymi
Joulu on kohta ja taas aivovammaaset hyppelehtii ku jänikset!!
- Anonyymi
Hoho hoh, jollakin pätkii tai on ns, naama Norsun vituralla->vai pitäisikö sanoa jotakin Kyrsii/Kyrpii ja kunnolla.
- Anonyymi
Ajan–ja henkilökohtaista
- Anonyymi
Taas meni joulu
- Anonyymi
Miksi mulkvisti pilkkaat vammaisia? Tyhmyytensä voi osoittaa monin eri tavoin. Tuokin on yksi konsti.
- Anonyymi
kotos kualla jo aijjat sitte, ei piinaa enää mikään... *räkäset naurut*
- Anonyymi
Että ihan naurut? :D
- Anonyymi
koska meillä on joulu, dementiaa poteva
- Anonyymi
Kohta taas ajankohtainen!
- Anonyymi
Mielenkiintoista miettiä tuota "aivovammaa". Kehittymässä olevat aivotkin ovat vajavaiset, epäkypsä, lapsellinen, vajavainen kyky nähdä isoja mekanismeja. On naiivia protestoida yhteisiä sääntöjä vastaan. Ei käsitetä määräysten merkitystä. Pitäisi kuitenkin ymmärtää kuunnella ja noudattaa kypsään ikään ehtineiden mielipiteitä ja ohjeita. Renttuilu pilaa tulevaisuuden mahdollisuudet.
- Anonyymi
Oppilaitoksissa nykyään pitääkin olla opiskeluvalmiuksia tukevia opettajia, sillä hälläväliä tyyppejä ja adhd aivoisia oppilaista on niin paljon. Mitä sikiöaikana näille oikein on tapahtunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oppilaitoksissa nykyään pitääkin olla opiskeluvalmiuksia tukevia opettajia, sillä hälläväliä tyyppejä ja adhd aivoisia oppilaista on niin paljon. Mitä sikiöaikana näille oikein on tapahtunut?
Alkoholin tuhoja? Hyvä kirjootus muuten Vihtori Kosolasta päivän lehdesä. Alkoholin suurkuluttaja: tolkutonta juomista. Alkoholilla on ollut tuhoisa vaikutus varsinkin tässä maakunnassa. Lähisuhdeväkivaltaa, sääntöjenvastaisuutta. Puukkojunkkareiden tiedetään olleen känniääliöitä. Mitä kännikalan lapsesta tuloo? Samanmoinen, sillä ongelmakäytöshän periytyy.
- Anonyymi
Toivon todella että kotos joutuu onnettomuuteen jossa saa pysyvän aivovamman.
- Anonyymi
se on jo kuollu
- Anonyymi
Kristillistä kansallisvaltiota hakeva on juuri tuollainen ajatusvammainen.
- Anonyymi
He he hee!!!
- Anonyymi
Kotos kuoli nälkään yksinäisenä miehenä, aivoinfarkti vei lopulta elämänhalun. 🤪
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483
