luota omiin tuntemuksiin

intuitiosi

olet todennäköisesti oikeassa.

13

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimitäänhyötyä

Joskus luotin en enää.

• Luottaakovaiei

Oliko viesti m-n vai n-m?Mun ajatukset on niin sekavat nyt..En oo koskaan aiemmin tuntenut näin.

• intuitiokinosintärkeä

Uutta parisuhdetta miettiessäni olen tutkinut alan opuksiakin ja sieltäkin löysin paljon tietoa mitä kannattaa välttää. Kyllä, aion luottaa intuitioon niinkuin aina sillä olen ihmistyypiltä tuollainen mielikuvituksekas, tunteellinen ja läheisyyttä kaipaava ja kumppaniksi tarvitsen tuollaisen osin päättäväisen, määrätietoisen ja hyvän kekittymiskyvyn omaavan, suoran ihmisen, toki itsesäkin jotain tuollaista on.

• Nämäkunjaksaamuistaa

Luota omiin vaistoihisi sekä myös omiin tunteisiisi. Intuitio toimii näiden seurauksena.

• M_N

Luotan liikaakin. Intuitio menee ihan metsään;) Vaikka kaikki sanottu, kirjoitettu ja faktat sanoo vastaan, jokin minussa kuiskaa, ettei vieläKÄÄN kannata luovuttaa hänen suhteensa. Typerää, eikö? Mutta ah, niin tunteellista ja ominta minulle. Voihan sitä elämänsä huonomminkin kuluttaa, -kö?

• ettäsesiitä

Näin tein ja totuuden hetkenä lähti mies menemään.

• Sekinvoiollasyynä

Sä oot varmaan varattu nainen, niin että älä yhtään ihmettele.

• sesiitä
        Sekinvoiollasyynä kirjoitti:

Sä oot varmaan varattu nainen, niin että älä yhtään ihmettele.

En ole varattu eikä hänkään sanojensa mukaan. Oli varmaan muita samaan aikaan ja siksi jäi totuudetkin avaamatta.

• mälähenkuntulinkin

Kompsista

• Useinonnistunkin

Yritän.

• hiljaisuudenaika

Intuitio kertoo nyt että kannattaa olla yksin, silloin voit paremmin.

• yksintaioikeankanssa

Ja pah!

• ulla49

Jos kumppanista alkaa herätä epäilys että vaikka lomamatkalla hän ei välttämättä olekaan ollut yksin niin ei muuta kuin kissa pöydälle, ja jos yöelämässä liikutaan erikseen niin eiköhän se kerro jo jotain suhteen laadusta...kavereiden kanssa voi liikkua yksinkin mutta jos siellä pitää käydä ilman kumppania niin terve vaan..
      Luulo on silloin oikea jos miettii kumppaninsa tekosia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5044
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2322
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1270
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      97
      1211
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1200
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1074
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      873
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      753
    10. Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."

Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii
      Suomalaiset julkkikset
      25
      719
    Aihe