luota omiin tuntemuksiin

intuitiosi

olet todennäköisesti oikeassa.

13

251

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimitäänhyötyä

Joskus luotin en enää.

• Luottaakovaiei

Oliko viesti m-n vai n-m?Mun ajatukset on niin sekavat nyt..En oo koskaan aiemmin tuntenut näin.

• intuitiokinosintärkeä

Uutta parisuhdetta miettiessäni olen tutkinut alan opuksiakin ja sieltäkin löysin paljon tietoa mitä kannattaa välttää. Kyllä, aion luottaa intuitioon niinkuin aina sillä olen ihmistyypiltä tuollainen mielikuvituksekas, tunteellinen ja läheisyyttä kaipaava ja kumppaniksi tarvitsen tuollaisen osin päättäväisen, määrätietoisen ja hyvän kekittymiskyvyn omaavan, suoran ihmisen, toki itsesäkin jotain tuollaista on.

• Nämäkunjaksaamuistaa

Luota omiin vaistoihisi sekä myös omiin tunteisiisi. Intuitio toimii näiden seurauksena.

• M_N

Luotan liikaakin. Intuitio menee ihan metsään;) Vaikka kaikki sanottu, kirjoitettu ja faktat sanoo vastaan, jokin minussa kuiskaa, ettei vieläKÄÄN kannata luovuttaa hänen suhteensa. Typerää, eikö? Mutta ah, niin tunteellista ja ominta minulle. Voihan sitä elämänsä huonomminkin kuluttaa, -kö?

• ettäsesiitä

Näin tein ja totuuden hetkenä lähti mies menemään.

• Sekinvoiollasyynä

Sä oot varmaan varattu nainen, niin että älä yhtään ihmettele.

• sesiitä
        Sekinvoiollasyynä kirjoitti:

Sä oot varmaan varattu nainen, niin että älä yhtään ihmettele.

En ole varattu eikä hänkään sanojensa mukaan. Oli varmaan muita samaan aikaan ja siksi jäi totuudetkin avaamatta.

• mälähenkuntulinkin

Kompsista

• Useinonnistunkin

Yritän.

• hiljaisuudenaika

Intuitio kertoo nyt että kannattaa olla yksin, silloin voit paremmin.

• yksintaioikeankanssa

Ja pah!

• ulla49

Jos kumppanista alkaa herätä epäilys että vaikka lomamatkalla hän ei välttämättä olekaan ollut yksin niin ei muuta kuin kissa pöydälle, ja jos yöelämässä liikutaan erikseen niin eiköhän se kerro jo jotain suhteen laadusta...kavereiden kanssa voi liikkua yksinkin mutta jos siellä pitää käydä ilman kumppania niin terve vaan..
      Luulo on silloin oikea jos miettii kumppaninsa tekosia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      736
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe