luota omiin tuntemuksiin

intuitiosi

olet todennäköisesti oikeassa.

13

251

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimitäänhyötyä

Joskus luotin en enää.

• Luottaakovaiei

Oliko viesti m-n vai n-m?Mun ajatukset on niin sekavat nyt..En oo koskaan aiemmin tuntenut näin.

• intuitiokinosintärkeä

Uutta parisuhdetta miettiessäni olen tutkinut alan opuksiakin ja sieltäkin löysin paljon tietoa mitä kannattaa välttää. Kyllä, aion luottaa intuitioon niinkuin aina sillä olen ihmistyypiltä tuollainen mielikuvituksekas, tunteellinen ja läheisyyttä kaipaava ja kumppaniksi tarvitsen tuollaisen osin päättäväisen, määrätietoisen ja hyvän kekittymiskyvyn omaavan, suoran ihmisen, toki itsesäkin jotain tuollaista on.

• Nämäkunjaksaamuistaa

Luota omiin vaistoihisi sekä myös omiin tunteisiisi. Intuitio toimii näiden seurauksena.

• M_N

Luotan liikaakin. Intuitio menee ihan metsään;) Vaikka kaikki sanottu, kirjoitettu ja faktat sanoo vastaan, jokin minussa kuiskaa, ettei vieläKÄÄN kannata luovuttaa hänen suhteensa. Typerää, eikö? Mutta ah, niin tunteellista ja ominta minulle. Voihan sitä elämänsä huonomminkin kuluttaa, -kö?

• ettäsesiitä

Näin tein ja totuuden hetkenä lähti mies menemään.

• Sekinvoiollasyynä

Sä oot varmaan varattu nainen, niin että älä yhtään ihmettele.

• sesiitä
        Sekinvoiollasyynä kirjoitti:

Sä oot varmaan varattu nainen, niin että älä yhtään ihmettele.

En ole varattu eikä hänkään sanojensa mukaan. Oli varmaan muita samaan aikaan ja siksi jäi totuudetkin avaamatta.

• mälähenkuntulinkin

Kompsista

• Useinonnistunkin

Yritän.

• hiljaisuudenaika

Intuitio kertoo nyt että kannattaa olla yksin, silloin voit paremmin.

• yksintaioikeankanssa

Ja pah!

• ulla49

Jos kumppanista alkaa herätä epäilys että vaikka lomamatkalla hän ei välttämättä olekaan ollut yksin niin ei muuta kuin kissa pöydälle, ja jos yöelämässä liikutaan erikseen niin eiköhän se kerro jo jotain suhteen laadusta...kavereiden kanssa voi liikkua yksinkin mutta jos siellä pitää käydä ilman kumppania niin terve vaan..
      Luulo on silloin oikea jos miettii kumppaninsa tekosia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1607
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      148
      1244
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      899
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      70
      846
    5. 54
      741
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      727
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      715
    8. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      87
      647
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      608
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe