olet todennäköisesti oikeassa.
luota omiin tuntemuksiin
13
206
Vastaukset
- eimitäänhyötyä
Joskus luotin en enää.
- Luottaakovaiei
Oliko viesti m-n vai n-m?Mun ajatukset on niin sekavat nyt..En oo koskaan aiemmin tuntenut näin.
- intuitiokinosintärkeä
Uutta parisuhdetta miettiessäni olen tutkinut alan opuksiakin ja sieltäkin löysin paljon tietoa mitä kannattaa välttää. Kyllä, aion luottaa intuitioon niinkuin aina sillä olen ihmistyypiltä tuollainen mielikuvituksekas, tunteellinen ja läheisyyttä kaipaava ja kumppaniksi tarvitsen tuollaisen osin päättäväisen, määrätietoisen ja hyvän kekittymiskyvyn omaavan, suoran ihmisen, toki itsesäkin jotain tuollaista on.
- Nämäkunjaksaamuistaa
Luota omiin vaistoihisi sekä myös omiin tunteisiisi. Intuitio toimii näiden seurauksena.
- M_N
Luotan liikaakin. Intuitio menee ihan metsään;) Vaikka kaikki sanottu, kirjoitettu ja faktat sanoo vastaan, jokin minussa kuiskaa, ettei vieläKÄÄN kannata luovuttaa hänen suhteensa. Typerää, eikö? Mutta ah, niin tunteellista ja ominta minulle. Voihan sitä elämänsä huonomminkin kuluttaa, -kö?
- ettäsesiitä
Näin tein ja totuuden hetkenä lähti mies menemään.
- Sekinvoiollasyynä
Sä oot varmaan varattu nainen, niin että älä yhtään ihmettele.
- sesiitä
Sekinvoiollasyynä kirjoitti:
Sä oot varmaan varattu nainen, niin että älä yhtään ihmettele.
En ole varattu eikä hänkään sanojensa mukaan. Oli varmaan muita samaan aikaan ja siksi jäi totuudetkin avaamatta.
- mälähenkuntulinkin
Kompsista
- Useinonnistunkin
Yritän.
- hiljaisuudenaika
Intuitio kertoo nyt että kannattaa olla yksin, silloin voit paremmin.
- yksintaioikeankanssa
Ja pah!
- ulla49
Jos kumppanista alkaa herätä epäilys että vaikka lomamatkalla hän ei välttämättä olekaan ollut yksin niin ei muuta kuin kissa pöydälle, ja jos yöelämässä liikutaan erikseen niin eiköhän se kerro jo jotain suhteen laadusta...kavereiden kanssa voi liikkua yksinkin mutta jos siellä pitää käydä ilman kumppania niin terve vaan..
Luulo on silloin oikea jos miettii kumppaninsa tekosia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719