luota omiin tuntemuksiin

intuitiosi

olet todennäköisesti oikeassa.

13

242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimitäänhyötyä

Joskus luotin en enää.

• Luottaakovaiei

Oliko viesti m-n vai n-m?Mun ajatukset on niin sekavat nyt..En oo koskaan aiemmin tuntenut näin.

• intuitiokinosintärkeä

Uutta parisuhdetta miettiessäni olen tutkinut alan opuksiakin ja sieltäkin löysin paljon tietoa mitä kannattaa välttää. Kyllä, aion luottaa intuitioon niinkuin aina sillä olen ihmistyypiltä tuollainen mielikuvituksekas, tunteellinen ja läheisyyttä kaipaava ja kumppaniksi tarvitsen tuollaisen osin päättäväisen, määrätietoisen ja hyvän kekittymiskyvyn omaavan, suoran ihmisen, toki itsesäkin jotain tuollaista on.

• Nämäkunjaksaamuistaa

Luota omiin vaistoihisi sekä myös omiin tunteisiisi. Intuitio toimii näiden seurauksena.

• M_N

Luotan liikaakin. Intuitio menee ihan metsään;) Vaikka kaikki sanottu, kirjoitettu ja faktat sanoo vastaan, jokin minussa kuiskaa, ettei vieläKÄÄN kannata luovuttaa hänen suhteensa. Typerää, eikö? Mutta ah, niin tunteellista ja ominta minulle. Voihan sitä elämänsä huonomminkin kuluttaa, -kö?

• ettäsesiitä

Näin tein ja totuuden hetkenä lähti mies menemään.

• Sekinvoiollasyynä

Sä oot varmaan varattu nainen, niin että älä yhtään ihmettele.

• sesiitä
        Sekinvoiollasyynä kirjoitti:

Sä oot varmaan varattu nainen, niin että älä yhtään ihmettele.

En ole varattu eikä hänkään sanojensa mukaan. Oli varmaan muita samaan aikaan ja siksi jäi totuudetkin avaamatta.

• mälähenkuntulinkin

Kompsista

• Useinonnistunkin

Yritän.

• hiljaisuudenaika

Intuitio kertoo nyt että kannattaa olla yksin, silloin voit paremmin.

• yksintaioikeankanssa

Ja pah!

• ulla49

Jos kumppanista alkaa herätä epäilys että vaikka lomamatkalla hän ei välttämättä olekaan ollut yksin niin ei muuta kuin kissa pöydälle, ja jos yöelämässä liikutaan erikseen niin eiköhän se kerro jo jotain suhteen laadusta...kavereiden kanssa voi liikkua yksinkin mutta jos siellä pitää käydä ilman kumppania niin terve vaan..
      Luulo on silloin oikea jos miettii kumppaninsa tekosia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2100
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1173
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      75
      918
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe