Huo.. saa enää ketään vikiteltyä vierelleen? Kyllästyny jo tähän yksinäisyyteen.
Miten tämmönen vanha
24
133
Vastaukset
- nuori.jakomee
Ei käy jos mummolta näytät. Sorrrrr
- sittenköjöpöttäis
Töpö tissitkö ja täytetyt huuletko tässä iässä pitäis olla?
- mitäskysyit
sittenköjöpöttäis kirjoitti:
Töpö tissitkö ja täytetyt huuletko tässä iässä pitäis olla?
No kokeile. Sittenpähän tiedät.
Voipi olla että määrää tulee mutta laatua ei. On miehillä yleensä edes vähän järkeä.
- bessie-
Periaatteessa ihan samalla tavalla kuin nuorempanakin, käytännössä vähän suoraviivaisempi lähestymistapa voi usein olla paikallaan.
- kusikalimppuun
Eli heti kimppuun vaan.
- tarkotus-tulee-selväksi
kusikalimppuun kirjoitti:
Eli heti kimppuun vaan.
Heti vaan tarttuu munista kiinni siitä se alkaa,
- bessie-
kusikalimppuun kirjoitti:
Eli heti kimppuun vaan.
No ei, mutta jos on jostakusta kiinnostunut niin se kannattaa näyttää niin selvästi viesti menee varmasti perille.
- koitappa-omaa-ukkoa
bessie- kirjoitti:
No ei, mutta jos on jostakusta kiinnostunut niin se kannattaa näyttää niin selvästi viesti menee varmasti perille.
älä ny ukkomiehiin käy käsiksi, aatte pikkusen ,,
niin tietenki oma ukko o eri asia,
- hymyähuuleen
Jos itse alkaa "vanhustella"ja surkutella itseään,niin taatusti muut siihen virteen yhtyvät.
Liikuntaa,kroppa kuntoon,edulliset,mutta terveelliset sapuskat,hymy-ja huulipuna huuleen,niin kyllä lähtee vanhempikin mimmi liikenteeseen! Visiteeraappas noilla treffipalstoilla, siellä on paljon miehiä, jotka etsivät naista ja ikätoive on 1 - 100v. epäilen, että sinäkin tuon toiveen täytät, varmasti ja helposti, ihan kättelyssä.
- eläke-ukko
Vanhassa vara parempi.
Vanha antaa kuin viimeistä kertaa.
Antaa kaikkensa. joskus jopa huijata. eläke-ukko kirjoitti:
Vanhassa vara parempi.
Vanha antaa kuin viimeistä kertaa.
Antaa kaikkensa. joskus jopa huijata.Totta, että vanhassa vara parempi.
Kaikkensa antaminen on aitoa ja inhimillistä.
Kerran huijattu ottaa opikseen,
kuka nyt toistamiseen heikoille jäille.
Me vanhat ei elämän iloa luovuteta,
periksi ei anneta, eihän,
uskotaan, toivotaan ja
yhä rajummin rakastetaan.
- Tuoksuton-tahvetti
Ota lempi-lauluksesi Jalkahiki-Viki ja etsi sellaista, tärppää. Kai siinä saa kainalotkin tuoksahtaa, sehän on miehekästä. Puhtaat pallit lienevät itseisarvo.
Ainakin lopetat tuon ittesi halveeraamisen heti! Vihaan tuota sun puoliksi kirjoittamaa sanaa, sen voisi hävittää!
Ala pitämään itsestäsi, ja jos et jostain pidä, kohenna sitä puolta. Se näkyy päällepäin mitä mieltä on itsestään, olen vahvasti sitä mieltä. Ja tuossa itsestään pitämisessä on se hyvä puoli, että jos et löydä ketään, olet ainakin hyvässä seurassa :)
Pää pystyyn, nainen! Olet erinomanlainen, niin kuin Anttila jouluksi lansseerasi.- Onklelmia-kerrakseen
Vanha Huo...kaaja se on. Huokailee, missä miehet kun hameen helma ei enää nouse ja sukkahousut liian kireällä villapöksyjen alla, rintaliivien hakaset ruostuneet lukkoon ja pusero ei irtoa kuin saksilla :D
Ihmettelin myös puoliksi kirjoitettua sanaa, sitten päätin että merkitsee huokausta :/
Jokaiselle on joku, harvemmin kotiin tulevat.
Tiedän ukkomiehiä jotka avuliaina ovat tyrkyllä yksin elävän naisen oven takana. Heille lähtöpassit vikkelään, nainen saa syyt niskoilleen vaikka ei korvaansa lotkauttaisi eikä mitenkään yllyttäisi.- bessie-
Tuota en kyllä usko, että "nainen saa syyt niskoilleen" siitä että päästää oven takana tyrkyllä olevat avuliaat ukkomiehet sisälle?! Kuka naista syyttäisi ja MISTÄ?
Ei tarvitse uskoa.
Puhun kokemuksesta. Ukkeli koputteli mökkini ovelle, kerran avasin oven kun luulin että on jotain asiaa, asia olikin yllämainittu "auttaminen". Joku oli nähnyt ukon oveni takana, vaimonsa suuttui ja haukkui minut. En varmaan ollut syyllistynyt mihinkään. Toinenkin avulias yritti hänelle annoin myös porttikiellon.
Mökin lähellä on muutama talo, pieneltä yleiseltä tieltä näkee ovelleni.- bessie-
mielikki.neito kirjoitti:
Ei tarvitse uskoa.
Puhun kokemuksesta. Ukkeli koputteli mökkini ovelle, kerran avasin oven kun luulin että on jotain asiaa, asia olikin yllämainittu "auttaminen". Joku oli nähnyt ukon oveni takana, vaimonsa suuttui ja haukkui minut. En varmaan ollut syyllistynyt mihinkään. Toinenkin avulias yritti hänelle annoin myös porttikiellon.
Mökin lähellä on muutama talo, pieneltä yleiseltä tieltä näkee ovelleni.No jopas on vaativaa taiteilua elämä pikkukylässä.
Valitettavasti en ole niin haluttu ja tavoiteltu, että joutuisin jakelemaan porttikieltoja naapureille. Tosin en jakaisi vaikka olisinkin, arvelen maineeni olevan niin hyvä ettei kukaan sitä kyseenalaistaisi vaikka näkisikin minun olevan normaalin kohtelias ja vieraanvarainen myös naapuruston ukkomiehille. Tuskin tulisin edes ajatelleeksi asioita tuolta kantilta. Joka tapauksessa minulle olisi huomattavasti vaikeampaa käyttäytyä omituisen erakkonaisen tavoin kuin hoidella sovinnaisen ystävällisesti vaikkakin vähän työläämmällä tavalla. Jos taas joku tulisi minua haukkumaan syyttä tai syystä niin suorastaan riemastuisin ja todella ottaisin tilanteesta ilon irti. bessie- kirjoitti:
No jopas on vaativaa taiteilua elämä pikkukylässä.
Valitettavasti en ole niin haluttu ja tavoiteltu, että joutuisin jakelemaan porttikieltoja naapureille. Tosin en jakaisi vaikka olisinkin, arvelen maineeni olevan niin hyvä ettei kukaan sitä kyseenalaistaisi vaikka näkisikin minun olevan normaalin kohtelias ja vieraanvarainen myös naapuruston ukkomiehille. Tuskin tulisin edes ajatelleeksi asioita tuolta kantilta. Joka tapauksessa minulle olisi huomattavasti vaikeampaa käyttäytyä omituisen erakkonaisen tavoin kuin hoidella sovinnaisen ystävällisesti vaikkakin vähän työläämmällä tavalla. Jos taas joku tulisi minua haukkumaan syyttä tai syystä niin suorastaan riemastuisin ja todella ottaisin tilanteesta ilon irti.Ole siinä normaalin kohtelias kun aletaan kähmimään ilman varoitusta, en voinut ymmärtää väärin vaikka viimeiseen asti yritin ajatella positiivisesti. Olen omituinen erakkonainen, se pitää paikkansa suhteeni. En tunne oloani suosituksi tuollaisen jälkeen, päinvastoin.
Kai kuvittelivat kun ystävä käy viikonloppuisin että hekin voivat käväistä. Ei tee mieli testata olenko suosittu, tämän ikäinen nainen saa yleensä olla rauhassa, ei mieskään mikään poikanen ollut.
En ottanut iloa irti haukkumisesta koska pidin heitä mukavina naapureina ja olisin halunnut säilyttää välit. Ei kai kukaan mitään kyseenalaistaisi naapurien käynnistä jos ei olisi alkaneet levitellä turhia juoruja ( ei turhia miehen motiivin suhteen) jotka menivät vaimon korviin. Joten pysyn väitteessäni, minut on syyllistetty aiheetta.- bessie-
mielikki.neito kirjoitti:
Ole siinä normaalin kohtelias kun aletaan kähmimään ilman varoitusta, en voinut ymmärtää väärin vaikka viimeiseen asti yritin ajatella positiivisesti. Olen omituinen erakkonainen, se pitää paikkansa suhteeni. En tunne oloani suosituksi tuollaisen jälkeen, päinvastoin.
Kai kuvittelivat kun ystävä käy viikonloppuisin että hekin voivat käväistä. Ei tee mieli testata olenko suosittu, tämän ikäinen nainen saa yleensä olla rauhassa, ei mieskään mikään poikanen ollut.
En ottanut iloa irti haukkumisesta koska pidin heitä mukavina naapureina ja olisin halunnut säilyttää välit. Ei kai kukaan mitään kyseenalaistaisi naapurien käynnistä jos ei olisi alkaneet levitellä turhia juoruja ( ei turhia miehen motiivin suhteen) jotka menivät vaimon korviin. Joten pysyn väitteessäni, minut on syyllistetty aiheetta.Kerrankos tuollaista sattuu että 'kähmimisen' tai liian pitkälle menevän 'flirttailun kohteeksi joutuu. Tässä iässä vähän harvemmin, kun ei ole enää työpaikan pikkujouluja yms., mutta joskus kuitenkin. Olen aina yrittänyt hoitaa tuollaiset tilanteet niin jämäkästi ettei väärinkäsityksen ja riidan rakentamisen mahdollisuutta heti tai myöhemmin kotona jää kenellekään. Kuitenkin ystävällisesti, nolaamatta ja vähän kuin muina naisina, numeroa tekemättä.
Olen jopa antanut erään mökkini ovesta sisään ängenneen nukkua mökkini lattialla kun en katsonut voivani siinä kunnossa olevaa ajaa tiehensä, eksymään, hukkumaan tai kallioilta putoilemaan. Poika oli niin pieni, etten voinut yöllä lähteä miestä taluttamaan omalle mökilleen, sitäkin kyllä tuli joskus tehtyä. Aamuvarhaisella soudettiin pojan kanssa yhdessä katsomaan josko vaimonsa tulisi hänet herättelemään ja viemään pois. Eipä tuo viitsinyt, sanoi vain että kun et anna yhtään olutta sille niin pääset nopeasti eroon.
Lisäksi nämä pikkukylän Don Juanit suuttuvat torjunnasta ja alkavat kostoksi puhua soopaa. Mieluummin ihmiset uskoo toisesta pahaa vaikka ei pitäisi paikkaansa.
Olet onnekas bessie jos olet välttynyt tuollaiselta. Olen suurimman osan ajasta yksin, kesällä lähes koko ajan mökillä.- huumorinKukka.ko
Kyllä näitä on. Tässä viestissä on hyvä esimerkki toisesta ketjusta, tällaisen ryöpyn voi saada päälleen vaikka ei ensin meinaa edes tajuta mistä on kyse:
yököttää-alottaja
Tuli vaan mieleen,
oletko samanlainen tyyppi,
roikutko jonkun toisen aviomiehessä, vonkaatko, jos kuitenki saisit hänet,
oletko vuosia ollu kolmaspyörä,
juuu, näitä vanhoja piikoja idiootti naisia on joskus nähty,
kammottava näky, ku vaimo menee työhön päiväksi,
niin naapurin vanhapiika akka hiilaa ittensä ukon kotiin haarojaan levittelemään,
näitä toisten miehen metsästäjiä näkyy silloin tällöin,
mikä teitä vaivaa, onhan vapaitakin miehiä, miksi ne ei kelpaa? - jajuttulentää
Joteski vanhanaikaista tommonen "haarojen levittely"
- nykypäiväin muoti-ismi on ahneus ja viima viheltää parhaiten kai lompsan tienoilla - senhän kaikki poliitikot ja johtajat on jo ajat sitte kansalle opettanut
- paraskaan pukki e pitkiä aikoja pallia heiluttele vaan nostaa lahjasäkit kärryynsä ja ajaa tiehensä
- hommaon mennyt näppien nuolemiseksi jos edes käsiä ei pese flunssa-aikana pilatuksen tavoin. Vanhapiiatkin on ikuisia seinäruusuja ja semmoisina pysyvät - ei tartte ees kaikenmaailman pörriäisten pörrätä eestaas siitepölymöykky otsassaan ympärillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431081No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1941011Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38755- 14690
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30671Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17603