Onko kokemusta? Oletko nähnyt? Osaatko itse?
Tässä tähän asti paras kulli ja suoritus jonka oon nähnyt:
http://www.xvideos.com/video1211176/hands_free_cum_3
Handsfree laukeaminen
6
1139
Vastaukset 6
- kjyr4h4rg4r
Itse kytken bluetoothin, niin hands free onnistuu.
- jotainkiksiäpitääolla
Jätkällä oli perseessä jokin anustappi tai sitten joku muija teki kameran ulkopuolella jotain josta kaveri on aina salaa unelmoinut. Kerran televisisossa oli juttua kun kaveri sai orgasmin, kun katseli naisen paskovan ämpäriin edessään. Ei kuulemma koskaan muuulloin ollut kokenut mitään vastaavaa. Tarkoitan, että tuskin tuo ihan hesaria lukiessa onnistuu.
- kikkeli-kalle
Kerran,olin pukenut rintsikat ja lantioliivin ja olin laittamassa nylonsukkia jalkaan kun kulli alkoi pumpata itsestään spermaa,oli muuten hyvät orkut
- hamemies_
Hameeseen tulee helposti käsin koskematta ja kun kävelee kapeassa hameessa kyrpä kovana hame hankaa orkun.
- M52_
Joskus murrosiässä kaikki runkkailu tapahtui aluksi "handsfree", vaikka aikana ennen käynnyköitä ei moista englanninkielistä termiä tunnettu ;) Oli sen verran herkässä, että erektion ja laukeamisen sai aikaan ihan ajatuksen voimalla. 5-10min kun haaveili tarpeeksi rivoja, niin psykologinen valmennus teki tehtävänsä.
Parikymppisenä saati vanhempana ei enää toimi niin herkästi kuin nuorempana ja kokemattomana. Nam.. Kun ois saanu ton lastin suuhunsa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6101313- 911067
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta181804Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.310779Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä213715- 58693
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175651Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88600Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht217599Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21541