Islamin kritisointi on harvinaista. Pelottelu on toiminut: Muhammadin kuvan piirtämistä ei voi suositella kenellekään. Muhammadin pedofiiliseikkailuista täytyy vaieta. Kukaan ei saa lainata Koraanista niitä kohtia, joissa käsketään tappaa kaikki vääräuskoiset.
Minä sanoin tänään muslimille, että Koraani on mielestäni kauhea kirja ja Muhammad oli hirveä mies. Sanoin, ettei jumalaa ole olemassa eikä hänkään pysty todistamaan toisin.
Muslimi kuunteli hiljaa ja suuttui selvästi. Hän sanoi, että puhun sontaa. Minä vastasin, että itse asiassa puhun juuri niin kuin ajattelen. Kuten suurin osa ihmisistä ajattelee. Hän ei käsittänyt, että ihmisistä 80% ei ole muslimeja.
Hieman pelotti puhua suoraan. Tuleekohan jonkinlainen kosto? Sanoin lopuksi, että hänen jumalansa olkoon hyvä ja tappakoon minut vaikka siihen paikkaan, jos suuttuu puheistani. Muslimi vain hoki, että kuolemani jälkeen näen sitten, miten minun käy. Sanoin, että se on minulle ihan se ja sama. Olen kuullut vastaavaa uhkailua kristityiltä.
Keskustelu päättyi rauhallisin äänensävyin, mutta muslimin minua kohtaan tuntema viha oli lähes käsinkosketeltavaa. Toivon, että muutkin alkavat ääneen puhumaan siitä, miten typerä ja vaarallinen islam on. Pelottelu ei saa tehota meihin. Jos minä piirrän Muhammadin kuvan, on muiden se kestettävä. Jos Allah sitten onkin olemassa, suuttukoon hän.
Muuten: jos Allah on olemassa, voisi hän nähdä edes hieman vaivaa sen eteen, että islam näyttäytyisi ihmisille edes jollain tavoin hyvänä asiana. Tällä hetkellä hänen uskonsa maine on huono. Moni pitää sitä maailman typerimpänä ja väkivaltaisimpana uskontona. Minusta jo se, miten huonosti islamilla menee, on todiste siitä, ettei voi olla olemassa Allahia, joka muslimeista ja islamista välittäisi.
Islam ja pelottelu
Suoraa_puhetta_kiitos
1
80
Vastaukset
- Sikalimppu
Islamia kyllä kritisoidaan, mutta vain ns. virallisen median ulkopuolella.
Minusta se, että muslimit niin herkästi suuttuvat ja itkevät, jos joku kritisoi heidän uskoaan, kertoo heidän heikkoudestaan.
Kuten täälläkin olen monta kertaa sanonut: islamin vastustaminen ei ole rasismia. Islam ei ole vain uskonto, sillä muslimit haluavat islamin kautta saada myös muuta valtaa. Vastaanottokeskuksiin vain sianlihat tarjolle kun kerran alkoholiakin voivat täällä juoda.
Ei pelottelulla saada aikaan mitään muuta kuin vihaa islamia kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831028- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 75786
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta20769Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56719Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711