Islamin kritisointi on harvinaista. Pelottelu on toiminut: Muhammadin kuvan piirtämistä ei voi suositella kenellekään. Muhammadin pedofiiliseikkailuista täytyy vaieta. Kukaan ei saa lainata Koraanista niitä kohtia, joissa käsketään tappaa kaikki vääräuskoiset.
Minä sanoin tänään muslimille, että Koraani on mielestäni kauhea kirja ja Muhammad oli hirveä mies. Sanoin, ettei jumalaa ole olemassa eikä hänkään pysty todistamaan toisin.
Muslimi kuunteli hiljaa ja suuttui selvästi. Hän sanoi, että puhun sontaa. Minä vastasin, että itse asiassa puhun juuri niin kuin ajattelen. Kuten suurin osa ihmisistä ajattelee. Hän ei käsittänyt, että ihmisistä 80% ei ole muslimeja.
Hieman pelotti puhua suoraan. Tuleekohan jonkinlainen kosto? Sanoin lopuksi, että hänen jumalansa olkoon hyvä ja tappakoon minut vaikka siihen paikkaan, jos suuttuu puheistani. Muslimi vain hoki, että kuolemani jälkeen näen sitten, miten minun käy. Sanoin, että se on minulle ihan se ja sama. Olen kuullut vastaavaa uhkailua kristityiltä.
Keskustelu päättyi rauhallisin äänensävyin, mutta muslimin minua kohtaan tuntema viha oli lähes käsinkosketeltavaa. Toivon, että muutkin alkavat ääneen puhumaan siitä, miten typerä ja vaarallinen islam on. Pelottelu ei saa tehota meihin. Jos minä piirrän Muhammadin kuvan, on muiden se kestettävä. Jos Allah sitten onkin olemassa, suuttukoon hän.
Muuten: jos Allah on olemassa, voisi hän nähdä edes hieman vaivaa sen eteen, että islam näyttäytyisi ihmisille edes jollain tavoin hyvänä asiana. Tällä hetkellä hänen uskonsa maine on huono. Moni pitää sitä maailman typerimpänä ja väkivaltaisimpana uskontona. Minusta jo se, miten huonosti islamilla menee, on todiste siitä, ettei voi olla olemassa Allahia, joka muslimeista ja islamista välittäisi.
Islam ja pelottelu
Suoraa_puhetta_kiitos
1
140
Vastaukset
- Sikalimppu
Islamia kyllä kritisoidaan, mutta vain ns. virallisen median ulkopuolella.
Minusta se, että muslimit niin herkästi suuttuvat ja itkevät, jos joku kritisoi heidän uskoaan, kertoo heidän heikkoudestaan.
Kuten täälläkin olen monta kertaa sanonut: islamin vastustaminen ei ole rasismia. Islam ei ole vain uskonto, sillä muslimit haluavat islamin kautta saada myös muuta valtaa. Vastaanottokeskuksiin vain sianlihat tarjolle kun kerran alkoholiakin voivat täällä juoda.
Ei pelottelulla saada aikaan mitään muuta kuin vihaa islamia kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot26618288Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10010503Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3887033Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai705945Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki414646Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.843410"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172993Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972535Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit322214MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä282058