Minä sain, söin kaksi päivää riisipuuroa voisilmällä, sitten sokerilla ja kanelilla, voisilmällä.....
No, saiko kaikki vatsansa täyteen puuroo?
7
86
Vastaukset
- eppu2
Sitä sai niin paljon, kun viitsi keittää. Kiisseliä kans.
Riisipuuro on parhaimillaan pelkän kanelin ja sokerin kans ,kunnon sirotus ja sit orottaa et pinta ikään kuin hikoilee.
- bessie-
koti-kiusattu kirjoitti:
Riisipuuro on parhaimillaan pelkän kanelin ja sokerin kans ,kunnon sirotus ja sit orottaa et pinta ikään kuin hikoilee.
Aika hyvää se on jauhelihan, sipulin mauste- ja mustapippurin kanssakin, lihapasteijoiden täytteenä. Tein niitä aamiaiseksi ja taidanpa syödä yhden vielä iltapalaksikin.
Voi, sinua tyytyväistä puuronsyöjää, minulla on vielä koko joulupuuro keittämättä, ei ole siis maha täynnä puuroa. Ehtisikö vielä uudeksi jouluksi.
Joudun noille porukoille keittämään muka riisipuuroa niistä hiutaleista, kun on olovinaan aina niin kiire. Ei se ole koskaan oikean haudutetun riisipuuron veroista, jotain vain sinnepäin, mutta aika hyvää jos sitäkin malttaa keitellä kauemmin kuin sen kolme minuuttia.- kesivä
Aattona söin kanelin ja sokerin kanssa. Nyt minulla on oma härkäviikkoni menossa eli syön jääkaappia ja pakastinta tyhjäksi. Torstaina vasta täydennystä, kun saan pikkumiehen katsomaan kanssani ilotulitusta. Kun vaan ehtisi se lumisadekin tulla.
- reppuriika
Minun perinteeseeni kuuluu hyvä haudutettu riisipuuro. Syön sitä jouluna mansikka-rusinasopan kanssa. En tykkää sekahedelmäsopasta. Joten syöty on. Muulloin syön hiutaleriisipuuroa. Kyllä se kovistakin riiseistä aika nopeaan tulee, jos riisit esikypsentää kiehauttamalla ja jättämällä hautumaan yön yli.
- Hillitty.joulu
Kerran sain. Mutta en ähkyksi asti. Hellalla hämmennettyä riisipuuroa siis.
Myös paistinlihapataa.
Ja porkkanapuuroa. Juu-u- Se porkkanalaatikko oli kuin kuivaa puuroa. Muuta jouluista en suuhuni erehdyttänyt. No jaa, piparia lipaisin, muutaman ja pari luumusilmä torttua kahvin lisukkeena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831536
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1961367Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431119Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43823- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30701Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36681
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20640Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617