Voimia pojat

Uncle_Sam

Voimia teille, jotka olette selvinneet alkoholismista, ja teille, jotka taistelette edelleen sen kanssa. Jokainen joutuu käymään oman elämän suuren taistelun ja toivottavasti kaikki selviäisivät myös siitä sankareina. Se, joka on noussut huonoista asemista kuopan pohjalta maan pinnalle, on tehnyt todella suuren työn, paljon suuremman kuin moni hyväosainen kiivetessään valmiita portaita tähtiin.

Toivotaan että tuleva vuosi 2016 toisi uutta ja hyvää ja mullistavaa kaikille!

10

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SetäTuomo_tuvassaan

      Uskon, että tulevana vuonna pystyn siirtymään alkoholin kohtuukäyttäjäksi. Täytyy hieman vähentää tuota käyttöä.

      • juopunki

        Ja sama uudestaan 29.12.2016.


    • VertaistukiAuttaa

      Kiitos. Voimia tarvitaan edelleen. Tämä on mainio palsta, olen lukenut kannustavia kirjoituksia. Olen edelleen keskeneräinen. Viimeksi eilen hermona, kun teki mieli juoda. Läheiset joutuivat kärsimään äreydestäni. Vaikka en juo, en ole juonut vähään aikaan. Silti välillä menee hermot. Päivä kerrallaan. Kohtuukäyttöä en edes kuvittele.

    • satanolla

      Muistelkaa krapuloitanne ja verratkaa....

    • väärin.raitistunutko

      Ranskassa pari heppua lopetti ryyppäämisen ja ravintoloissa käymisen, aloitti koraanin tutkiskelun ja ryhtyi raittiiksi. Puolen vuoden raittiuden jälkeen tekivät terrori-iskun, että ei se helppoa ole pysyä raittiina, täytyy keksiä jotakin tekemistä, jotta viina pystyisi poissa mielestä.

      Jokaisella on kuitenkin omat keinonsa raittiuden säilyttämiseen. Päämäärähän on kai tärkein, eivätkä keinot millä se saavutetaan. Ranskan heebot onnistuivat tavoitteessaan pysyä raittiina.

      • entalk

        Täytyy jättää viina pois elämästä, pelkällä tekemisellä sen vain peittelee, parasta jos pystyy sanomaan itselleen rehellisesti sen ettei halua elää enää viinan kanssa. Harjoiteltava pienimmillä päätöksillä ja itse testattava ensin jollakin muulla asialla että miten oikein toimii asioissa, että tulee se oikea käsitys itsestään. Jos pienissäkään asioissa et ole uskottava tai et pidä sanaasi ei se kyllä onnistu tuossa suuressakaan asiassa. Tarkkailtava itseään jos huomaa missä muissakin asioissa fuskaa itseään tai muita.


      • ei.alkoa.enää

        Kyllä ihmisten räjäyttely on sentään pienempi paha kuin että jatkaisi juopottelua ja rentun elämää.


      • juopunki
        ei.alkoa.enää kirjoitti:

        Kyllä ihmisten räjäyttely on sentään pienempi paha kuin että jatkaisi juopottelua ja rentun elämää.

        9/11-tyypit vetivät edellisenä iltana perseet olalle.


      • abcdefghijkl
        juopunki kirjoitti:

        9/11-tyypit vetivät edellisenä iltana perseet olalle.

        Ne pojat ei viinaksia tarvinneet...Allah oli noussut niin vahvasti niillä päähän ja siihen kun ovat ottaneet sekään jonkin tabun niin päät sekosi täysin...

        Ne oli varmaan istuneet Allah AkBARissa ennen lähtöä...


    • mukava.herätä.aamulla

      Olen viinalla ja parasetamolilla päihittäny kolme päällekäyvää flunssa-aaltoa. Se ensimmäinen tuli niin salakavalasti että oli jo päällä kun tunnistin.
      En uskalla hyvänolon ja terveenä ollessa päällä napata mitään viinaksia niin herkkä on paljon nautiskelleen karpaasin tasapaino viinan suhteen.

      Talous, päreet ja masu kunnossa. Nyt vielä kevääseen päin kuljetaan. Pimeän syksyn aika oli yksinäiselle paikoin tiukkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe