Olen 52v fiksu, rento, keskustelutaitoinen ja itsestäni huolta pitävä mies Tampereelta. Ruumiinrakenteeni on pitkä ja sopusuhtainen. Etsin sinua nainen, joka olet minua jonkin verran tai paljonkin nuorempi. Toiveena olisi säännölliset tapaamiset, joihin sisältyisi nautinnollisen seksin lisäksi muutakin, kuten esim henkeviä keskusteluja ja jonkin asteinen ystävyys. Mielessä on siis sugar daddy tai friends with benefits tyyppinen kuvio ja voin autella sinua myös rahallisesti.
taikakieli.tre@gmail.com
Laita mailia tulemaan, niin jatketaan tästä ja katsotaan, miten käy :)
Haen sponssattavaa naista tai tyttöä Pirkanmaalta
Mies_Tampereen_
8
362
Vastaukset
- juoksejo
Hyi helkkari painu saunan taakse ja katko kassis vastenmielinen kääkkä yök
- Anonyymi
Tuostahan hyötyy molemmat osapuolet.
Et oo sitte kuullut Enjo kōsai :sta (Google it.)
- Uuuuuuhj
Sponssaa itsellesi löylykauha syvälle perseeseen.
- Anonyymi
Mitä haittaa tuollaisesta nyt on...jos kerran aloittajalla on rahaa niin big f*cking deal.
27 v neitoa kiinnostaa mutta paikkakunta väärä ;)
- Anonyymi
Missä 27v neito asuu?
- Anonyymi
Mätänemis pisteessä olevassa persesuolessa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania
Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe0074362815Martina ei viihdy kotona!
Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet3611594Emeka Matthew Ekperech tuomittiin raiskauksesta vankeuteen - hän on valittanut tuomiosta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/43a4cae4-09ed-485b-b47b-ded8761c4d07 Tuomittu joutuu maksamaan myös korvauksia. Yhdynnän kohteena ollut h15901Ähtärin pandapäätös
Kun pandapäätöstä valmisteltiin eläinpuiston toimitusjohtajana oli Juhani Haapaniemi, hallituksen puheenjohtajana oli kaupunginhallituksen puheenjoht33890Hengaillaan
Hengaillaan-visailuohjelmasta ei todellakaan tule suosittua ja pitkäikäistä vaan se floppaa ja komeasti karahtaa kunnolla kivikolle,tuleepahan kokeilt69839- 47785
- 45737
Minkä takia sä nainen vihaat mua
Myönnän tehneeni väärin kun en ole ottanut asiaa heti pöydälle. Katuva mies.56713- 49689