ja hänellä oli vain yksi kives. Mitä tästä pitäisi ajatella? Kävikö Adolf jälleen keskuudessamme eri hahmossa?
Lemmy Kilmister keräsi natsiesineitä
24
323
Vastaukset
- hieno.kokoelma
Hyysärit olisivat pyörtyneet nähtyään Lemmyn kämpän.
- diefahnehoch
Siellä oli ilmeisesti ihan alkuperäistavaraa. Kyseisestä aiheesta on tehty varmaankin tehty paljon feikki tavaraa. Ja sitäpaitsi kerääväthän ihmiset esim, postimerkkejä tai naisten pikkuhousuja.
- Huvinsa-Kullillakin
Minä kerään tyttöystäviä. Niitä on jo reilut 270 kpl. Kaikilta ole saanut.
- yksiristikaksi
Turpaasi?
- kotoinen.tunnelma
Äijän hima
http://cdn.myfreakinears.com/wp-content/uploads/2014/04/Screenshot-2014-04-14-20.36.13.png- tebtiina
hyi saastaista Natsia olisi voinut joku sen tappaa onneksi hukkui humeisiinsa.
- HienoKoti
Aikas hieno ellen sanoisi, kyllä äijän kelpas.
- ggggrrrr4rrr4
Lemmy ei soita enää koskaan bassoa.
eissis peissis ei enää kaiu saleissa kuin levyltä - suvakki.on.vajakki
Lemmy oli hieno mies, ja nimenomaan MIES eikä mikään piipittävä hintti. Oikea suvakkien kauhu. Mutta legenda elää aina!
- DrumpDrumb
muuta eikäs se ollut nimenomaan puoli-hintti. nuori poika kiinnosti
- RAUHA_LEMMYLLE
Kaunis koti. Seinillä on natsien maksakaapin avaimia. Lemmyn kunniaksi, tänään kuuntelen hänen ihanaa enkeliääntään.
- man.nerheim
Lasse Norres: Lemmy selitti kaiken Suomen talvi- ja jatkosodista – tiesi joukko-osastojen liikkeetkin
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1451355592520.html- uyjtyhrt
Jostain ihme syystä hevareita pidetään tyhminä ja muutakin paashaa. Dio tykkäsi täyttää ristikoita ja maidedin laulaja olisi päässyt englannin miekailu joukkueeseen. Briteissä miekkailu on "pikkusen" arvostetumpi laji kuin meillä.
Moni kuulee motörheadissa vain kovaa ääntä. Kuuntelisi edes sanoituksia. Lost in the ozoune lähtee heti soimaan. Sori jos väärin kirjoitettu.
- EiUusiTieto
Aadolf näyttäytyi Lemmyn hahmossa. Tämän olen tienyt aina.
- gweeror
Luulin Lemmya kommunistiksi tai joksikin.,...oho..
- Uinu_rauhassa_Lemmy
Suomalaiset, jotka tunsivat Lemmyn, snovat häntä sivistyneeksi. Sivistys ei aina näy ulospäin, varsinkin silloin, kun ihminen on sivistynyt.
- ei.kukkahattu
Lemmyllä oli hieno pistin kokoelma, hän keräsi varsinkin saksalaisia ensimmäisen- ja toisen maailmansodan aikaisia pistimiä, varsinkin niistä käytetyistä ( käytön jäljet näkyivät, mm. veri tahrat) hän oli ylpeä.
- Metalhead15
Lemmy ei ollut natsi vaikka keräilikin natsi aiheista tavaraa.
- Anonyymi
Juu, ei häntä natsiksi pidä leimata tuosta syystä.
- Olikohan-oma
Lemmy panssariunivormussa nojailee Hetzeriin
http://87kmh.com/wp-content/uploads/2014/06/Bildschirmfoto-2014-06-12-um-13.13.55.png huvinsa kullakin..
- Anonyymi
Eli jos keräilen naisten alusvaatteita niin tekeekö se minusta naisen.
- Anonyymi
Vaimollaan ei ollut yhtään kivestä. Ja sehän rouvaa kivasti.
- Anonyymi
Lemmyn kiveksistä en tiedä, mutta olen ollut puuhamiehenä yhden keräilyesineen hänelle järjestämisessä. Sen tiedän että natsi eikä myöskään rasisti hän ollut. Kannattaa katsoa Lemmy -elokuva niiden jotka sillä kuvitelmalla onanoivat itseään natsihurmokseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602