Miten saisi lähivaloihin järkevästi ja myös järkevään hintaan lisää tehoa ilman että leimalle mennessä joutuu purkamaan puoli autoa?
Nykyiset tuikut eivät näytä yhtään mitään
01 Grand Voyageriin valotehoa?
7
94
Vastaukset
- zepa
Osta paremmat polttimot ja uudet umpiot
- Vojakki
Millaiset polttimot on hyvät? Kun en näistä mitään ymmärrä, saa vääntää rautalangasta :D
Umpiot on ehjät, siistit ja kirkkaat (siis ne muoviosat), kantsiiko silti pistää vaihtoon?
Kiitos avusta!!
- jenkkienSäännötKusee
Jenkkilässä on sellaiset valomääräykset ettei vakioumpioista saa kunnon valoa aikaiseksi polttamatta niitä nopeasti piloille.
Ainoa konsti on hankkia laadukkaat lisävalot ja ne sitten maksaa ilmeisesti liikaa.
Voit vaihtaa ne uusimmat Philipsit 130% josko saisit niistä hieman iloa pimeyteen. - näintoimitaan
Xenonit sisään ja/tai muutaman kympin lisävalot, johan näkee.
- onneksi_olkoon
Omistat maailman surkeimman auton. Ja muka vielä valot pitäisi siihen saada,
- regerwef
Valmistaja on suunnitellu umpiuot ja niihin sopivat polttimot, ainoa laillinen keino on pestä umpiot huolella.
- ruupesti
Lisävalot. Niitähän saa myös ledi-versiona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882