Ikämiesten runkut

19578

Kyllä runkku tekee hyvää ja kaverin kanssa tällä ikää on parasta, kun saa koitella toisen vehkeitä.
Kourassa kun toisen kulli, on se vaan jännä tunne ja toinen kroplaa sun palleja minkä kerkii.
Nää on niitä miesten välisiä juttui jotka alkaa tos viiskyppisenä kumman syystä kiinnostamaan melko monia miehiä, vai olenko ihan väärässä?

22

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta. On ruvennu kiinnostaa itteekin saada toisen kyrpä käteensä

• idänmies

Juu monia tuo meno kiinnostaa, itseänikin. On vaan kova kynnys aloittaa touhuilu, pelko tulla kiinnijäädyksi tutuille.
      Ehkä vieraalla paikkakunnalla tulee joskus koitettua.

• itse_harrastan

Etelän lomilla, dyynien takana...

• Dyyneilläseisoo
        itse_harrastan kirjoitti:

Etelän lomilla, dyynien takana...

Siellä on hyvät mahdollisuudet tehdä vaikka mitä, ja jos ei itse uskalla osallistua sextailuun niin aina voi katsella muiden puuhailuja, kuten minä tein aluksi, nyttemmin ovat estot karisseet ja on tullut harrastettua nautinnollista sexiä, eikä aina ihan piilossakaan, kiihoittaa enemmän jos on katsojia…

• 52mittarissa

Ja sitten pitää olla sellainen partneri, joka kiinnostaa. ei sitä joka karjun palleja viitsisi hypistellä, mutta jos on sellainen mies joka kiinnostaa niin heti tekee mieli maistaa seisovaa kyrpää.

• 19578

Mitkä piirteet saa sut kiinnostumaan niin paljon että tekee mieli imuttaa,tosiaan kiinnostava näkökulma?

• 63v

Muo kans kiinnostais saman ikäinen salakaveri jonka kanssa vähän testailla eri juttuja

• maalaista

63 v. Sait viisarin värähtämään.halua on kokea kosketuksesi.

• mulkuttelija

On se vaan ukkomiesten kesken mukava salaa mulkutella keskenään.
      Täällä kuusikymppinen ukkomies.

• varattukolli

Kyllä kiinnostaisi itseä nuorempi. Usein tuota miettinyt, ei vain uskallus riitä kurvata näille alueille. Nykyisin tuo pyörii mielessä koko ajan ja kalu vaatii kättä, saispa vierasta ristiin runkulle.
      Kalunikin on kookas, ja jos oikein olen näitä juttuja tulkinnut on se jonkinmoinen etu. Isohan se itseänikin kiihottaa, mutta terve kyrpä riittää, kunhan pääsis alkuun.

• ukm-54

Kovasti kiinnostasi kokeilla mutta mistä löytyisi luotettava ikämies kaveriksi.

• itselläkin_on

perusta uuden sähköpostin jonne voi jättää viestin

• Mies57-58v

Moi!Täällä olisi luotettava mies yhteisiin runkku ja imuhetkiin. Mistäpäin olet? Itse olen pks- alueelta

• ukm-54

Olen aika läheltä Helsinkiä. Kuinka saada yhteys?

• mulkuttelija

Miehet mulkut kourassa ja seisomassa ringissä esittelemässä miehisiä elimiään toisilleen.

• 1958vm

Kyllä on väliin mukava koitelle toisen kalua, varsinkin palleja on kiva kouria, ja jos ne roikkuu vielä pienen hameen alla sukkanauhojen välissä, niin mikäs sen herkumpaa, kyllä siinä isokin mies vaan polvilleen putoaa.

• Herkuttelija60v

Ja kun on polvillaan niin on hyvä ottaa suihin ja niellä herkut.

• transtäti

Juuri niin,kun saa sileän lämpimän terskan suuhun ja suonikas varsikin kovenee,niin kyllähän siinä liivien alla oma kalu turpoaa. Jos pääsee vähän samalla omaansa runkkaamaan ja kun sitten spermaa alkaa rytmikkäästi pumppautumaan suuhun niin kyllä orgasmi irtoaa helposti itseltäkin,on se niin kiihottavaa tuntea toisen kiima ja nautinto. Muuten,onkohan siellä porvoon moottoritien levähdysalueella näin talvella ketään joka tarvisi tyydytyksen

• 314

No homo sä oot ainakin.

• Bi62

Varttuneemmat plus 50v miehet kiinnostaa, alaston mies kalu, pallit, peppu ne kääntää katseet, saa oman patukan paisumaan. On halukkaita esittelijöitä sekä katselijoita, vakikaveria ei.

• transtäti

Olisi tosiaan kiva kun olisi vakiokaveri tai kaksi,yhdessä olisi kiva päästellä paineet

• transtäti

Katso tuolta suuseksin osiosta ,olisi kiva saada runkku ja suihinotto porukka kasaan. Kirjoitin justiinsa sinne aiheesta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe