Fix autopalvelut Pori

Anzzza20

Onko kenelläkään kokemusta fix-autopalveluista? Huijaa ihmisiä röyhkeällä tavalla, olis kiinnostavaa kuulla olenko ainoa joka on joutunut heidän "uhriksi."

26

1615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinluonaa

      Olen autoni ja vaimonikin auton huollattanut siellä jo muutamaan kertaan ja aina on kaikki huomannut hyvin. Hinta johdollaan ja aikataulu nopeaa. Suosittelen

      • Vielvaaa

        Luonannut ja kohdillaan. Nää älypuhelimet :)


      • Toimiihyvin

        Skooda Octavian jakopääremontti tehtiin jonkin aikaa sitten, Hinta oli edullinen ja kaikki luonasi erittäin hyvin ja aikataulussaan. Mielestäni tosi osaavaa ja asiallista palvelua


    • ensuosittele

      Takuuta ei ole, jos autolle tapahtuu jotain. En suosittele käymään kyseisellä korjaamolla. Konkurssi kypsäfirma.

    • Iopn

      Kuinka niin ei ole takuuta. ?

      • ensuosittele

        Mitäs luulet, kun firma kaatuu, että kuka korvaa, jos autolle on käynyt korjausvaiheessa vahinko, joka on johtanut auton rikkoontumiseen? Mitä lukee kuitissa? Jos firman toimiala on Ruokakioskit , niin ei ainakaan itse luottaisi firmaan. Kannattaa käyttää googlea ja katsoa.


    • Näin112

    • Loopo15
      • pitkälista

      • autoilijavaan

        Jos noin hyvää palvelua on, niin miksi firma on konkurssi tilassa? Tuomoinen firmahan pitäisi porskuttaa ja tahkota rahaa, eikä tehdä tappiota.


    • Kokokk

      Kaikillahan nyt velkaa on.

      • ytj

        Onhan niitä, mutta ei monellakaan ole verovelkaa yli 10tonnin edestä ja verottajalle ei ole annettu veroilmoitusta.


      • Anonyymi

        tällä firmalla viroa myöten velkaa huijannut sielläkin


    • hyväkorjaamo

      tänne voi lisätä ainakin puolet korjaamoista jos protesteja ruvetaan tarkistamaan

      • eisinne

        On juu. Omistaja tuomittu talousrikoksista, ajoi edellisen energipojat korjaamon konkurssiin ja nyt on menossa fix autopalvelu nurin ja takuuta ei ole töille ja osille.


    • Poped

      Hyvä korjaamo suosittelen !

    • Seosiittejämpti

      Taitaa koko ketju olla ihan höpöhöpö juttuja. Itse olen useasti käyttänyt Fix-autopalveluiden palveluja ja aina on kaikki hoidettu moitteettomasti ja sopuhintaan. Suosittelen OIKEIN lämpimästi kyseistä korjaamoa kaikille, jotka halauavat asiakasläheistä ja osaavaa palvelua

    • enuskaltanut

      Myydään kaikkea, ilmälämpöpumpuista autohuoltoon. Firma ei edes kuulu kotitalousvähennyksen piiriin, jos pumpun ostaa ja eikä kuuluu työnantaja rekisteriin, vaikka työntekijöitä pyörii hallissa. Ovella kävin ja sanoin, kiitos hei menen toiseen paikkaan.

      • Anonyymi

        ilmalämpöpumput ostettu virosta ja jätetty maksamatta


    • Kkiik

      Ketähän nyt omistaa yrityksen.

      • Mesu

        Itseä kanssa kiinnostaisi


    • Kysyn11111

      Mikä ?

    • mistälöytyy

      Mistähän tämä firma mahtaa löytyä, kun ei löydy nettisivuja?

    • ettäsemmoista

      Ei ole edes varaa maksaa hallin vuokraa, eikä varaa maksaa rengaista. Jätkät ei saa edes ostettua laskulle tavaraa, vaan kaikki pitää ostaa käteisellä. Koko firmalta mennyt luottotiedot.

    • japatee

      Minkä takia fix-autopalvelun tietoja ei löydy autojerryn kautta??

    • Makelle112

      Kova kaveri tää make.!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2576
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1695
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      76
      1510
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1343
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1242
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1086
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1043
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      106
      953
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    Aihe