miten iso molo pitää olla että se riittää tytölle?
miten iso molo
23
9527
Vastaukset
- juustukki
kunnon molo, jos sitä voi kutsua kyrväksi!
- Siina
Oikeat naiset kaipaavat kunnon munaa.. Ei mitään 15 cm nakkia vaan lähemmäs 20cm. Sitten taas jos koko lähentelee 30cm, niin on se jo aivan liian iso. Itselleni 17 cm on alaraja ja siitä isommat TEKEVÄT HYVÄÄ!! Toisaalta taas naisia on monenlaisia ja toisille riittää se prinssinnakkikin..
- mike
jos siis oikea nainen kaipaa yli 17cm niin millaisia miehiä ovat siis nuo alle 17 senttisen omaava enemmistö? Ja millaisia naisia ovat naiset jotka haluavat vain vähemmistön munaa? He eivät ole sitten oikeita naisia vai onko niin, että kukaan oikea nainen ei kaipaa alle 17 sentin munaa?
Entä millaisia ovat oikeat miehet... ovatko he vähemmistö yli 17cm omaavat? =)
voisin kait jatkaa samaa rataa mut tuossa nyt alkuun.. - noo
jaa no mun ei sit edes kannata harrastaa seksiä jos noi on kriteerit
- hah
mike kirjoitti:
jos siis oikea nainen kaipaa yli 17cm niin millaisia miehiä ovat siis nuo alle 17 senttisen omaava enemmistö? Ja millaisia naisia ovat naiset jotka haluavat vain vähemmistön munaa? He eivät ole sitten oikeita naisia vai onko niin, että kukaan oikea nainen ei kaipaa alle 17 sentin munaa?
Entä millaisia ovat oikeat miehet... ovatko he vähemmistö yli 17cm omaavat? =)
voisin kait jatkaa samaa rataa mut tuossa nyt alkuun..No kyl se pääosa taitaa olla 15-17cm sisällä.
Harvalla on jotain 20 oikeesti. Tietenki jos rupee mittailemaan alapuolelta eikä yläpuolelta mistä kuuluu niin sit varmaan melkeen jokainen saa venytettyä sen yli 18.. 19 :D Hah - SNiiif
noo kirjoitti:
jaa no mun ei sit edes kannata harrastaa seksiä jos noi on kriteerit
Juu ei munkaa, parasta runkata vaan niin ei naureta
- Väärä mies
ja myös paksua Uutta Vuotta "oikealle naiselle".
Ps. Sinut pitäisi ehdottomasti kloonata. Aivan ehdottomasti.
Riittäisi sitten prinssinnakeillekin ihan Oikeita Naisia. - HraRva
Tekstistäsi päätellen olet mies.
- nysä
mulla on nii pieni kulli että joudun "nussia" kiveksillä. tosin naiseni tykkää siitä...=)
- redbull
Jotenkin tuntuu siltä,sano jos olen masentunut,mutta siltä tuntuu,että aviovaimoille pitäisi olla niin suuri,että se vie kaiken veren päästä ja allekkirjoittanut pyörtyisi tiedottomaan tilaan,ettei heitä vaivattaisi,poissa olisi minkgreenit,väsymykset,ylirasittuneisuus,ja eikai taas ongelmat,lapset,anoppi jne,jne,ja sitten vain aamulla noustaisiin hyvin saaneena ja levänneenä päivään uuteen..
- Nimetön
Jos alaraja on 17cm niin mulla ei ihan riitä naisille.Voi voi. Noh ei se mitään. Sentään omalle kädelle kelpaa:D. Pituus on sellaiset mitättömät 16cm/13cm.Sentistä se on kiinni. Voi itku.
- nimetön
ihmettelijä
- Nimetön
kosketus ja tunne
- Pike
Kyllä minä ainakin tarvitsen sen vähintään 20 cm. Joskus on tullut vastaan semmoinen pieni 15cm ja mä ihan oikeasti aloin nauraa aivan täpöillä. En mä ymmärrä mitä semmosella pienellä pilillä tekee.. Kyllähän sen kalun täytyy tuntua ja vähän sattuakin.
- guhfi
Oudolta tuntuvat puheesi. Itse jään 20cm mitasta puolentoista sentin päähän, mutta silti naiset rajoittavat työntöjäni reisillään lähetyssaarnaajassa. Luulenpa, etteivät naiset osaa kovinkaan hyvin arvioida pituuksia. Tosin taisit muutenkin trollata.
Ja toiseksi, ymmärtääkseni naiset peniksen fyysisistä ominaisuuksista ovat pitäneet paksuutta pituutta tärkeämpänä.
- nainen
Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi asiaa niin päin, että ei ole liian pieniä kikkeleitä vaan vain liian löysiä naisia??????? Tämä nyt tietysti on kärjistys, mutta asialla on kaksi puolta.
Itse elän onnellisessa, seksuaalisesti erittäin tyydyttävässä suhteessa ns. pienimunaisen (n. 14 cm mutta paksu) miehen kanssa. Ja täytyy sanoa, että vaikka kaikenkokoisia on tullut nähtyä, parhaita rakastajia on olleet ne lyhyemmän vehkeen omaavat. Ehkä se on ollut vain sattumaa. Tai sitten nämä pitkämoloiset ovat vain luulleet koon riittävän ja se on ollut sitten sitä jyystöä vaan. Minä ainakin kaipaan muutakin.- Tilaisuus
"ja se on ollut sitten sitä jyystöä vaan. Minä ainakin kaipaan muutakin."
Tämän oppivat. No. Vaimo opetti koko Nais valtaisuuden jo vuosikymmenet sitten.
Tai ehkä se on loppujen lopuksi parempi, että nämä "hujahuligaanit" vain jyystävät.
Se on monelle prinssinnakille elämänsä - make
sanoit miehesi munaa pienimunaiseksi ku se on 14 cm mutta paksu. 14 senttii ei pitäisi olla vielä PIENI ja jos se vielä on paksu niin itse asiassa sehän on silloin SUURI koska paksuus merkitsee.
Huoh, itsellä on se 4cm leveä ja 15 pitkä. Mulla ei ole paksu mutta selvästikkin siis pieni.
- Teme
No, se on yleensä 17cm. Mut mä omistan aika suuren molon 25 cm ja 6cm paksu. Jotkut naiset sanoivat että liian iso minun pieneen pimsaan ja toiset huokaavat että on se suuri, olen tyytyväinen molon kokoon kun se kerta käy naisille hyvin.
- saisit
sinä joka naurat pienille, isot kiksit, jos sut väkisinmakais joku kymmentuumaisella melallaan. Ainakin tuntuu siltä. Tunnetta ei näköjään tarvi olla mukana, eikä sitä olekaan jos päin naamaa nauretaan. Mieti kannattaako nauraa, joku mies voi suuttua sellaisesta. Kiltteys saattaa loppua siihen...
- jope ruonasuu
jos on ikää 12 ja on 14cm pitkä ja 6 cm paksu miten pitkäksi ja paksuksi se kasvaa kun on len 18? vastatkaa
- feb
Semmoinen 18cm ainakin ja sit sopivan paksu!
- sussi
ei koolla ole väliä, vaan sillä että miten sitä käyttää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855