Katkesi kytkinvaijeri juuri kun olin vaihde päällä lähdössä liikkeelle ja nostamassa kytkinpoljinta. Kuului aika paha pamahdus ja auto nytkähti voimakkaasti ja sammui. Selviääköhän pelkällä vaijerinvaihdolla, vai voiko hajota muutakin esim. moottorista/vaihteistosta?
Kytkinvaijeri katki
3
297
Vastaukset
- kadidf9dkflsdffvvvv
ei kai se voi tuosta hajota kestäähän ne varmaan suurinpiirtein samanlaista käsittelyä myös autokoulujen autoissa missä ensimmäistä kertaa ratin takana säheltävät vailla mitään ymmärrystä rääkkää autoja.
- erfvwefc
Autolla voi hyvin ajaa ilman kytkintä. Liikkeelle lähdetään 1 vaihteella startaten, sitten 2 kaasua säätämällä, sama 3 ja 4 vaihteet. Laatikosta ei saa kuulua yhtäkään rusahdusta, jos olet vaan neuvojani noudattanut. Peruutetaan startilla, mutta autoa ei käynnistetä. Auto pysäytetään katkaisemalla virta-avaimestaa sähköt, ja kun on pysähtynyt, sitten vasta vapaalle.
- eitaidatoimia
Miten peruutetaan startilla käynnistämättä autoa? väkisinhän se käynnistyy. ja tuskin saa mitään vaihdetta sisään ilman kytkintä, varsinkaan niin ettei yhtään rusahda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768