Olisitko mennyt kanssani naimisiin, jos näyttäisin tältä...
<3
http://i1.wp.com/freeurcloset.com/wp-content/uploads/2014/05/mancrates6.jpg
Anne, Rakas.........
9
80
Vastaukset
- OikeaAnne
Farku on vähän rumat... onko sulla alastomampaa kuvaa?
- PirreLissu
Ehh, ruipelo mies ja tatskat
- vastataan_
Ei ole miesihanteeni. Naimisiin en mene ulkokuoren kanssa.
- RistonAnne
No jos olisit tullut paidattomana kadulla vastaan tuskin olisin ihastunut:D Muutoin en juuri ulkonäköön kiinnitäkään huomiota. Se on se olemus, herkkyys ja älykkyys. Se, miten mies lähestyy naista. Ryhti on myös tärkeä. Taiteellisuus, miehen ääni on kanssa tärkeä.
- ex-morkkis
onkohan tuo nyt liian komia. ehkä tuolle miehelle vois vihjasta vähän noista lihaksista pitäisköhän minunkin tehdä unelma tytteli hänelle. sellainen ilta jumppis olisiko siitä minun personaltraineriksi. saisi itse vähän hellästi piiskata minua.
- Annesi
Katsoin uudestaan tuon kuvan, Risto sinä olet miljoona kertaa paremman näköinen, pidempi ja paalljooon seksikkäämpi. Tsorry:D Sussa on sitä jotain, ei voi mitään.
- elluhallo
Risto
Kyl melkein
Kaikki kohdallaan- elluhallo
Risto
En osta
Siksi etten ymmärrä niiden päälle yhtikäs mitään
Kiva katsella muiden ampumia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584