Kun työeläke ja säästetty eläkevakuutus laskettiin yhteen, veroprosentiksi lätkäistiin 30,5 %. Jos veroprosentin muuntaa lisäeläkettä koskevaksi marginaaliverolaskelmaksi, päästään liki 50 %:n.
Onneksi voi laskea verotusta eroamalla kirkosta.
Kannattaa erota nyt eikä ylihuomenna, niin välttää vuoden 2016 kirkollisveron. Joku muukin huomannut: http://www.eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/
Kolmekymmentäpilkkuviisi
YhteenJaEroon
2
234
Vastaukset 2
- Hyvä.pilkku
Onnittelen sinua siitä, ettet luule suomen kielessä olevan desimaaliPISTETTÄ kuten monet Yleisradion toimittajat ja urheiluohjelmien selostajat.
- ottaisivatselvää
Desimaalierottimena käytetään monissa maissa, muun muassa Ranskassa ja Suomessa, vakiintuneesti pilkkua, mutta toisissa, esimerkiksi Yhdysvalloissa, sen sijaan pistettä. Esimerkiksi luku 1/10 merkitään tämän mukaisesti desimaalilukuna joko 0,1 tai 0.1. Yleinen paino- ja mittakonferenssi (CGPM) vahvisti vuonna 1948[1] ja uudestaan vuonna 2003, että molemmat merkintätavat ovat kansainvälisesti hyväksyttäviä.[2]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497