Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

teini ikäinen skorpioni mies. HELP!

auttakaakiltit

elikkä jos n. 15 skorpioni mies lähettää viestin että ei ole kiinnostunut,. niin tarkoittaako se että se ei todellakaan ole kiinnostunut.. ? vai niin. se sano että: siis ei sussa silleen vikaa oo et oisit ruma tai jotain mä en vaan tunne mitään sellaista sua kohtaan. niin no en tiiä että liityykö horoskoopit tähän mitenkään mut miten mun pitäis päätellä tosta? jätänkö sen rauhaan. tai no olen jättänyt jo mutta yritänkö vielä.?

10

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rrw

      elä yritä vaan anna olla

      • kerro?

        SYY?? kerro syy kiltti


    • en paljoa pyydä

      painava sananne?

    • hohoijaa

      kiitos teille blah :P

      • älä

        nyt tälläsen sontaan kun horoskooopi usko. Jos toinen on itse hyvin ystävällisesti ilmoittanu sulle että sillä ei oo tunteita sua kohtaan niin ei se sille mitään maha. et voipakottaa toista rakastamaan...


    • poika jolle tekstasit!!

      ähähääh et oo nolo mä kerron kaikille omille ja sunki frendeille et kyselet musta tämmösii jossakin suomi24 keskustelupalstoilla! NOLO!!

      t-tiedän mitä teit viime kesänä!

      • noloistanoloinitseolet

        ja mitäs noloa tässäkin nyt oli?
        siis ei kauheeta,siis ihan suomi24 sivuilla kyselee tälläsiä siis oh my god!

        ja ihanko kaikille sun FRENDEILLES ja tämän toisen FRENDEILLE kerrot tästä?

        kerro nyt ihmeessä äitille ja isällesikin,entä se koirankusettaja? mikset hänellekin,ei ei ei vaan laita nyt ihmeessä tulostin käyntiin ja tulostele paperilappuja missä lukee "siis suomi24 palstoilla kyseli tälläsiä..jne" ja sitten laittele niitä pihalle lyhtypylväisiin kiinni?

        sori mutta sä olet se NOLO tässä jutussa,
        sulle mää nauran enkä tämän keskustelun tekijälle.

        ihan oikeesti mä tiedän YHÄ kuinka tyhmä ja nolo olet...


    • -91

      Hyvät ihmiset hän joka laittoi viestin nimimerkillä "poika jolle tekstasit" ei todellakaan ole se jolle tekstasit. HUOM! poika on 15 joten noin lapselliset kommentit on ihan turhaa pskaa ;) Onhan tapahtumasta jo yli 5 vuotta mutt on kiva kuitenkin selventää !

    • änimöl

      mitä te oikeen sekoilette... `joku kommentti`TÖÖT

    • Just saying...

      Yleensä miehet ei pelaa mitään mind games niin kuin me naiset joten jos mies sanoo sulle että sori ei kinnosta niin se myös tarkottaa sitä.

      Itse oon Skorppari ja voin sanoa että jos mä sanon naisena että ei nappaa niin ei vaan nappaa joten don't even bother really.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe