elikkä jos n. 15 skorpioni mies lähettää viestin että ei ole kiinnostunut,. niin tarkoittaako se että se ei todellakaan ole kiinnostunut.. ? vai niin. se sano että: siis ei sussa silleen vikaa oo et oisit ruma tai jotain mä en vaan tunne mitään sellaista sua kohtaan. niin no en tiiä että liityykö horoskoopit tähän mitenkään mut miten mun pitäis päätellä tosta? jätänkö sen rauhaan. tai no olen jättänyt jo mutta yritänkö vielä.?
teini ikäinen skorpioni mies. HELP!
10
893
Vastaukset
- rrw
elä yritä vaan anna olla
- kerro?
SYY?? kerro syy kiltti
- en paljoa pyydä
painava sananne?
- hohoijaa
kiitos teille blah :P
- älä
nyt tälläsen sontaan kun horoskooopi usko. Jos toinen on itse hyvin ystävällisesti ilmoittanu sulle että sillä ei oo tunteita sua kohtaan niin ei se sille mitään maha. et voipakottaa toista rakastamaan...
- poika jolle tekstasit!!
ähähääh et oo nolo mä kerron kaikille omille ja sunki frendeille et kyselet musta tämmösii jossakin suomi24 keskustelupalstoilla! NOLO!!
t-tiedän mitä teit viime kesänä!- noloistanoloinitseolet
ja mitäs noloa tässäkin nyt oli?
siis ei kauheeta,siis ihan suomi24 sivuilla kyselee tälläsiä siis oh my god!
ja ihanko kaikille sun FRENDEILLES ja tämän toisen FRENDEILLE kerrot tästä?
kerro nyt ihmeessä äitille ja isällesikin,entä se koirankusettaja? mikset hänellekin,ei ei ei vaan laita nyt ihmeessä tulostin käyntiin ja tulostele paperilappuja missä lukee "siis suomi24 palstoilla kyseli tälläsiä..jne" ja sitten laittele niitä pihalle lyhtypylväisiin kiinni?
sori mutta sä olet se NOLO tässä jutussa,
sulle mää nauran enkä tämän keskustelun tekijälle.
ihan oikeesti mä tiedän YHÄ kuinka tyhmä ja nolo olet...
- -91
Hyvät ihmiset hän joka laittoi viestin nimimerkillä "poika jolle tekstasit" ei todellakaan ole se jolle tekstasit. HUOM! poika on 15 joten noin lapselliset kommentit on ihan turhaa pskaa ;) Onhan tapahtumasta jo yli 5 vuotta mutt on kiva kuitenkin selventää !
- änimöl
mitä te oikeen sekoilette... `joku kommentti`TÖÖT
- Just saying...
Yleensä miehet ei pelaa mitään mind games niin kuin me naiset joten jos mies sanoo sulle että sori ei kinnosta niin se myös tarkottaa sitä.
Itse oon Skorppari ja voin sanoa että jos mä sanon naisena että ei nappaa niin ei vaan nappaa joten don't even bother really.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984