teini ikäinen skorpioni mies. HELP!

auttakaakiltit

elikkä jos n. 15 skorpioni mies lähettää viestin että ei ole kiinnostunut,. niin tarkoittaako se että se ei todellakaan ole kiinnostunut.. ? vai niin. se sano että: siis ei sussa silleen vikaa oo et oisit ruma tai jotain mä en vaan tunne mitään sellaista sua kohtaan. niin no en tiiä että liityykö horoskoopit tähän mitenkään mut miten mun pitäis päätellä tosta? jätänkö sen rauhaan. tai no olen jättänyt jo mutta yritänkö vielä.?

10

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rrw

elä yritä vaan anna olla

• kerro?

SYY?? kerro syy kiltti

• en paljoa pyydä

painava sananne?

• hohoijaa

kiitos teille blah :P

• älä

nyt tälläsen sontaan kun horoskooopi usko. Jos toinen on itse hyvin ystävällisesti ilmoittanu sulle että sillä ei oo tunteita sua kohtaan niin ei se sille mitään maha. et voipakottaa toista rakastamaan...

• poika jolle tekstasit!!

ähähääh et oo nolo mä kerron kaikille omille ja sunki frendeille et kyselet musta tämmösii jossakin suomi24 keskustelupalstoilla! NOLO!!

t-tiedän mitä teit viime kesänä!

• noloistanoloinitseolet

ja mitäs noloa tässäkin nyt oli?
        siis ei kauheeta,siis ihan suomi24 sivuilla kyselee tälläsiä siis oh my god!

ja ihanko kaikille sun FRENDEILLES ja tämän toisen FRENDEILLE kerrot tästä?

kerro nyt ihmeessä äitille ja isällesikin,entä se koirankusettaja? mikset hänellekin,ei ei ei vaan laita nyt ihmeessä tulostin käyntiin ja tulostele paperilappuja missä lukee "siis suomi24 palstoilla kyseli tälläsiä..jne" ja sitten laittele niitä pihalle lyhtypylväisiin kiinni?

sori mutta sä olet se NOLO tässä jutussa,
        sulle mää nauran enkä tämän keskustelun tekijälle.

ihan oikeesti mä tiedän YHÄ kuinka tyhmä ja nolo olet...

• -91

Hyvät ihmiset hän joka laittoi viestin nimimerkillä "poika jolle tekstasit" ei todellakaan ole se jolle tekstasit. HUOM! poika on 15 joten noin lapselliset kommentit on ihan turhaa pskaa ;) Onhan tapahtumasta jo yli 5 vuotta mutt on kiva kuitenkin selventää !

• änimöl

mitä te oikeen sekoilette... `joku kommentti`TÖÖT

• Just saying...

Yleensä miehet ei pelaa mitään mind games niin kuin me naiset joten jos mies sanoo sulle että sori ei kinnosta niin se myös tarkottaa sitä.

Itse oon Skorppari ja voin sanoa että jos mä sanon naisena että ei nappaa niin ei vaan nappaa joten don't even bother really.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      134
      4159
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2116
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1844
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1841
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1760
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      441
      1709
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      463
      1568
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1335
    9. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1286
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      461
      1280
    Aihe