Vittu mulla keittää!! Pojat ollu tänään uimahallis niin kolme aavikkorottaa terrorisoinu koko ajan... Pojat oli yrittänyt hyppiä vitosesta niin nämä paskat oli hyppinu kolmosesta eteen ja päälle. No sitten ne oli mennyt lastenaltaaseen hulinoimaan. Räkiny ympäriinsä ja kaivelleet muniaan. Oli yritetty komentaa suomeksi mutta vittujakaan olleet piitannu. No sit kuulin että koko törnäväntien matkalla ahdistellaan kokoajan naisia ja lapsia. Mikä vittu siinä on ettei niistä voida tehdä joka kerta ilmoitusta... pienimmästäkin jutusta.
Järkyttävää käytöstä uimahallissa matuilta
55
550
Vastaukset
- hienojamiehiä
No jos kehitysmaasta ovat tulleet niin tuskin osaavat käyttäytyä, kai Spr-täti oikein kädestä pitäen opettaa kuinka toimitaan maassa jossa ei ole muuta kuin sääntöjä.
- netuhoaasuomen
Joo joka puolella suomea on paikallisissa medioissa uutisoitu ettei niiden kanssa enää suomalaiset mee samaan kylpylään koska se on siellä villin lännen touhua kun matut on paikalla :(
- khfdvlk
Heillä on tarttuvia tauteja, mm. tuberkuloosia.
Ensimmäistäkään ei tulisi päästää uimahalliin, ennenkuin on taudit hoidettu.
Ruotsissa on painajaismainen tilanne uimahalleissa matujen takia. Ahdistelevat lapsia, ovat myös raiskanneet lapsia niissä, mutta sitähän ei media kerro. Itse en päästäisi poikia enkä tyttöjä noiden sekaan ilman aikuisten valvontaa. - jnejne
khfdvlk kirjoitti:
Ruotsissa on painajaismainen tilanne uimahalleissa matujen takia. Ahdistelevat lapsia, ovat myös raiskanneet lapsia niissä, mutta sitähän ei media kerro. Itse en päästäisi poikia enkä tyttöjä noiden sekaan ilman aikuisten valvontaa.Ja sitten kuseskelevatkin allasveteen.
Jos on aitsi ja räkivät verisiä lönttejä, yök
Kenenkä kantti kestää uida samassa ja saada suuhunsa sellaisia.
Allas vesi kun vaihdetaan VAIN kerranvuodessa. Avaas mitä niistä suodattimista kerätään ????? yök yök.............................verta, räkää, jne jne.... - eisatujapliis
khfdvlk kirjoitti:
Ruotsissa on painajaismainen tilanne uimahalleissa matujen takia. Ahdistelevat lapsia, ovat myös raiskanneet lapsia niissä, mutta sitähän ei media kerro. Itse en päästäisi poikia enkä tyttöjä noiden sekaan ilman aikuisten valvontaa.Tämä stoori ei pidä paikkansa
- yksittäistapauksia
Nämä ovat yksittäistapauksia. Turha hermostua yksittäistapauksista.
- onkomitäänjärkeä
Vitun yksittäistapaus itse olet...yksinkertainen suvakki.
- yksittäistapauksia
onkomitäänjärkeä kirjoitti:
Mene muualle siitä haukkumaan ihmisiä yksittäistapauksiksi!! Aivan järkyttävää käytöstä tuollaanen.
- olipakauhiaa
yksittäistapauksia kirjoitti:
Mene muualle siitä haukkumaan ihmisiä yksittäistapauksiksi!! Aivan järkyttävää käytöstä tuollaanen.
Mitäs tuos nyt oli? Sä ite sanot matujen tekemiä juttuja yksittäistapauksiksi niin miksei sua sitten saa sanoa?
- yksittäistapauksia
olipakauhiaa kirjoitti:
Mitäs tuos nyt oli? Sä ite sanot matujen tekemiä juttuja yksittäistapauksiksi niin miksei sua sitten saa sanoa?
Kyllä saa sanoa ihmisten tekoja yksittäistapauksiksi. Mutta että ihminen olisi yksittäistapaus niin sehän on hirveä loukkaus. Minä ainakin loukkaannun siitä. Minä en ole mikään yksittäinen ihminen. Eikö enää ole suomalaasilla mitään käytöstapoja?
- MV-lehden
onkomitäänjärkeä kirjoitti:
etusivulla on YKSITTÄISTAPAUSKARTTA.
- saipuaatehtaalle
Tarviiko niistä kellekään ilmottaa. Lyö kerralla kanveesiin ja poistuu vähin äänin paikalta. Niin minä ainakin olen päättänyt tehdä. Se on kertaisku, ja titityytä hetken aikaa, siinä ajassa ehdin kauas enkä jää kiinni.
taitaa olla mielikuvituksen tuotetta koko juttu...menkää hoitohon
- mielikuvitusvainrajana
Kattoin kuvaasi niin sä taidat jo olla siellä hoidossa ;)
mielikuvitusvainrajana kirjoitti:
Kattoin kuvaasi niin sä taidat jo olla siellä hoidossa ;)
helppo arvostella nimimerkin takaa..laitapa oma naamakuvas tänne jos uskallat.
- kokonimikiitos
kotos kirjoitti:
Uskallan toki.. Laita sä koko nimesi esiin niin voin laittaa sulle whats app viestiä niin näet naamakuvankin.
- älä_ruoki_trollia
Älä vastaa tuolle trollille, jolla on täällä varmasti kymmeniä eri nimimerkkejä. Sekopää mikä sekopää. Suomi24:n moderaattorit eivät tee asialle mitään.
- wjrouro
kotos kirjoitti:
Milloin itse laitat oman naamasi kuvan?
- rautalangastataas
wjrouro kirjoitti:
Milloin itse laitat oman naamasi kuvan?
Väännäkö rautalangasta vai kirveestä? Sanoin SELVÄSTI, että kun sä pelle laitat koko nimesi niin saat mun naama kuvan! Oliko liian vaikeata taas tollainen YKSINKERTAINEN asia käsittää kun ollaan suoli24:lla?
rautalangastataas kirjoitti:
Väännäkö rautalangasta vai kirveestä? Sanoin SELVÄSTI, että kun sä pelle laitat koko nimesi niin saat mun naama kuvan! Oliko liian vaikeata taas tollainen YKSINKERTAINEN asia käsittää kun ollaan suoli24:lla?
painu vittuun vitun vajakki
- plaah-näitä
kotos kirjoitti:
painu vittuun vitun vajakki
Joku oli oikeassa, et älä ruoki trollia. Sähän vasta vaikutatkin ihmiseltä kellä on aivot kunnossa.
- paskahousuja
Pohajalaasista miehistäkään oo mihinkään
- jonevu
Koivuniemen markesta on, se on pohjanmaan kalulla töis
- ainayksittäin
Suomeen on tullut tänä vuonna jo yli 30 000 "yksittäistapausta". Jokainenhan on aina "yksittäistapaus" ja tekevät "yksittäisiä" tekoja.
- valvookojoku
Kas kun eivät valvojat ole puuttuneet asiaan. Olen huomannut, että varsin herkästi reagoivat kaikenlaiseen. Kannattaisiko poikien seuraavalla kerralla käydä heidän juttusillaan? Suurempi vaikutus sillä asiaan on kuin täällä huutelemisella.
- 9.v
Kotos, eikö me sovittu sörkassa ettei ärsytetä ihmisiä turhaan?
- fgsagsdfg
Ap:n avaus on urbaani-legendaa. Tämä sama juttu kiertää, paikkakunnan nimi vain vaihtuu. Keksisivät nyt edes jotain omaperäistä mutta kun kapasiteetti ei riitä.
Kauhistuttaa ajatus että joutuu hengittämään samaa ilmaa, ap:n kaltaisen ääliön kanssa. - foley
Pitääpäs käydä sitte törnäväntiellä kattelemas menoa kyllä naisten ja lasten kuuluu saada liikkua rauhas.
- Naisten_ja_tei-
nityttöjen velvollisuutena on tietenkin antaa persettä näille vieraillemme, jotka puutteessa ja kyrpä pystyssä ovat koheltaneet tänne Euroopan läpi. Eihän se vittu käytössä kulu.
- Aloittaja_on
aivan ilmeinen rasisto. Meillehän ovat saapuneet Viisaat Miehet idästä vierailulle. Heillä on joka suhteessa etuoikeus. Jokaisen naaraan ja teinitytön velvollisuus on levittää haaransa saadakseen rikastusta jalolla spermalla.
- 3442fff
Avaaja on joku sairas idiootti kateellinen kun ei itse pääse uimahalliin!!!
Matumiehet ovat komeeta katsottavaa ihanat vartalot ja miten seksikkäitä ovat!!!
Toista on suomalaiset porsas kaljamahat- jamajaaama
Vassoo,jos tänne tulis bussilasteittain thaimaalaisia naisia mites suu sitten pannaan noin niinku omasta mielestä?
- NoÄkkiäNy
Hae ihimees siltä ittelles vaikka viisi kotia. Jee jee jee mahtavaa
- sukavitherätkää
Jumalauta näitä suvakki tolloja! Vai onko ne provoja? Minä olen esim. Egyptissä ollut niin säälitti ihmiset jotka menee burkat päällä uimaan! Suvakki ei varmaan tiedä ees, et mikä burka on, mut hae netistä!
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/34865-kiistelty-muslimien-uimavuoro-onkin-kaikkien-naisten-vuoro - senventtenonkaikki
Siinä sulle possulle sikspäk mies: http://mvlehti.net/2015/09/06/oulun-vastaanottokeskuksen-turvapaikanhakija-fahad-firas-juha-sipilalle-olen-17-vuotias/
- eiffeltorni
Kumpa oisit ollut Dubain hotelissa ählämeittes kans!
- dfasdfasdfa
nim sukavitherätkää nim senvettennonkaikki nim eigffeltorni miten sairas voi rasisti ollakaan.
tuollainen sairas eiffeltorni nimimerkki painu sinä sitten sinne syyriaan idiootti!!! - einetajua
dfasdfasdfa kirjoitti:
nim sukavitherätkää nim senvettennonkaikki nim eigffeltorni miten sairas voi rasisti ollakaan.
tuollainen sairas eiffeltorni nimimerkki painu sinä sitten sinne syyriaan idiootti!!!Kiitoksia kehuistasi, olen otettu, mutta en ole rasisti vaan realisti. Ruotsissakin on tajuttu, et tää on naiivia touhua tämä maahanmuutto ollut, mutta ei sitä suvakit tajua vieläkään.
- 85256
Tämä hiekanväristen kehuja on yleinen soluttajien trolli jaksaa kehua näitä suomen foorumeilla ympäri maan.
Tärkein asia, jonka nainen tuo mukanaan avioliittoon, sijaitsee hänen jalkojensa välissä (Bukharin hadith 62:81). Mutta naisen avioelämää säädellään myös muuten islamissa. Äärimmäisen arvostettu islaminoppinut, al-Ghazali, kertoo muslimivaimon oikeasta roolista seuraavaa: ”Hänen tulee pysytellä kotona ja keskittyä ompeluun. Hänen ei pidä käydä useinkaan ulkona, ei pidä olla turhan tietoinen asioista eikä turhan puhelias naapureiden kanssa, joiden luona vieraillaan vain välttämättömissä tapauksissa. Hänen on pidettävä huolta miehestään … ja etsittävä hänen tyydytystään kaikissa asioissa … Hänen tulee eniten varjella siveyttään … Hänen on oltava puhdas ja valmis tyydyttämään aviomiehensä seksuaaliset tarpeet milloin hyvänsä.” - tulevakehitysmaasuomi
85256 kirjoitti:
Tämä hiekanväristen kehuja on yleinen soluttajien trolli jaksaa kehua näitä suomen foorumeilla ympäri maan.
Tärkein asia, jonka nainen tuo mukanaan avioliittoon, sijaitsee hänen jalkojensa välissä (Bukharin hadith 62:81). Mutta naisen avioelämää säädellään myös muuten islamissa. Äärimmäisen arvostettu islaminoppinut, al-Ghazali, kertoo muslimivaimon oikeasta roolista seuraavaa: ”Hänen tulee pysytellä kotona ja keskittyä ompeluun. Hänen ei pidä käydä useinkaan ulkona, ei pidä olla turhan tietoinen asioista eikä turhan puhelias naapureiden kanssa, joiden luona vieraillaan vain välttämättömissä tapauksissa. Hänen on pidettävä huolta miehestään … ja etsittävä hänen tyydytystään kaikissa asioissa … Hänen tulee eniten varjella siveyttään … Hänen on oltava puhdas ja valmis tyydyttämään aviomiehensä seksuaaliset tarpeet milloin hyvänsä.”Joo niillä on mennyt omassa maassaan niin hienosti, että moni mies kyllä on keskittynyt tuohon itsensä trimmaamiseen, mut samaa en ole huomannut naisista, keitä täällä olen nähnyt.
Ei ole ihmekkään, et paluulippuja jonotetaan urakalla ja ollaan pettyneitä suomeen. Tupakki, ruoka vaatteet maksaa liikaa ja täällä on kylmä, täällä on paskaa ruokaa, just luki iltapäivälehdissä, ettei niiden kissakaan söisi moista ruokaa mitä ne on ruotsissa saanut. On ne pellejä.
Tuohon valitusrumpaan vielä varmaan se, ettei suomi maksa heidän salikorttejaan niin pakka on valmis, on tämä niin paska maa. Joo mut valitettavasti monessa vastaanottokeskuksessa kyllä on harrastustoimintaa, mutta kun sekään ei riittänyt vaan lentopallon joukkuejaosta tuli niille kehitysmaalaisille tappelu missä piti poliisien mennä väliin.
Suvakkien unelma nämä 30-vuotiaat, jotka käyttäytyy pahemmin kuin suomalaiset 5-vuotiaat lapset. - Sylvilotta
Mieluummin mä katselen pohjoismaalaisia komeita ja urheilullisia miehiä, jotka ovat ihmisiä eivätkä mitään aivopestyjä, kiimaisia elukoita.
- antimatu
Eikö jokainen ihminen ole "yksittäistapaus". Jos aletaan kunnolla filosofisoimaan.
Ei näitä kaikkia juttuja voi keksiä. Näitä juttuja vaan tapahtuu nykypäivän suomessa. Varmaan tulee tapahtumaan myös seinäjoella jotain vakavempaa ensi-kesään mennessä.
Mutta kyllähän ne suomalaisetKIN voidaan sitten päivitellä. Syökää paskaa!
- kulliperse2
paska trolli
- 5225
Lukija: Eurabia – painajainen
Vuosi 2015 oli käänteentekevä. Olemme jo ohittaneet pisteen mistä palata takaisin. Se on myöhäistä. Käännytettävät ja karkotettavat massat eivät todellakaan tule rauhanomaisesti palaamaan sinne mistä ikinä keskuuteemme ovat tulleet onnen ongintaan ja islamia levittämään..
http://mvlehti.net/2016/01/01/lukija-eurabia-painajainen/ - Sunnipakolainen
Onko törnäväntie Suomessa?
- netinenuimari
Multa loppui sitten uimahallis käynti tähän.... Hyi :(
- Pallipyykäritpois
Lopetin uimahallissa käynnin (säännöllisen), kun kantasuomalaiset vetivät jo pukuhuoneessa uimahousut päälleen ja painelevat suihkuja halveksien altaaseen. Siellä ne liottavat hikisiä pallejaan, saatanan möhömahaiset. Taisivat kustakin perisuomalaiseen tapaan altaaseen. On meillä oppimista.
- Zyylä
Sama asia on vaivannut minuakin, kun nämä Mörköperältä tulevat partavedeltä haisevat Soumi-paita miehet tulevat uimaan. Siinä pelätään että joku näkee vatsan alla olevan syylän. Saunaankin tullaan uimahousut jalassa.
- 4234242
Lisää vaan matuja Seinäjoelle ovat ihan upeita ihmisiä ja kaiken lisäksi tosi komeita!!1
Nämä älyttömät päänavaajat ovat itse tyypillisiä kaljamahaisia pohjalaisia porsaan näköisiä läskikasoja.- nytjärkimahaan
Sä trolli oot veen läski tai/ja sun suurin osa lähimmäisistäsi on! Et sä muuten kehu niiden muslimien kroppaa kaiket päivät, minä ainakin tuun kroppani ja lähimmäisteni kropan kanssa toimeen, en minä tarvii siihen muslimeita, mut jos sä tarviit niin älä jaksa sitä joka päivä täällä lässyttää!
- Golho
Kantasuomalaiset Käyttäytyminen uimahallissa korreloi eli on syyseuraussuhteessa siihen miten asennoidumme yleensä uuteen, outoon ja vieraaseen. Soumimies pelkää niin luonnoksista peseytymistä ettei uskalla mennä edes miesten puolen suihkuun .
- Suoraselkäinen
MATUja vaan uimahallien altat TÄYTEEN... ja sähkölaitteita perään.
Ei mulla muuta. - eliittinlapseteka
Sipilä lupasi kämppänsä, tosin kepulaiseen tapaan on luvattu vaan ei annettu vieläkään. Kelan etuudet käännetään ulkomaisille kielille, eli houkutellaan vallan tänne elintasosurfaajia. Näin oli ennen ja meno jatkuu..
katso tämä valtamedian vaikenema lähihistorian hauska video.
https://www.youtube.com/watch?v=FpqKs5RySQA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020