Hei! Olen peliriippuvainen ja asensin tietokoneelleni pelineston. Nyt pitäisi saada vielä pelin esto puhelimeen, luin peluurin sivulta että puhelimeen saisi eston Mobicip, onko kenelläkään kokemusta miten toimii ja maksaako paljon?
pelinesto puhelimeen
3
2199
Vastaukset
- nytriittää
Hei!En osaa vastata kysymyksykseesi,mutta kiinnostaa voiko itse asentaa tuon pelineston,ja miten se tapahtuu,onko se vaikea tehdä?Olen aivan täynnä peliriippuvaista miestäni,ajattelin asennuttaa tuollaisen eston...loppuu se pelaaminen!
- järkiintynyt
Pelinesto on helppo asentaa ja ei maksa mitään.Mene peluuri sivvulle löydät sen sieltä! Kannattaa kuitenkin kertoa miehelle, se estää pelisivustoille pääsyn ja joihinkin muihinkin paikkoihin! Peliongelma on todella vakava ja paha asia, minulta se vei vuosia elämästäni koneen äärrellä ja kaikki yhteiset säästöt.Se on käsittämätöntä miten ne pelit alkavat hallita elämää-1 Toivon että miehesi ymmärtää että pelinesto on hyödyllinen jos ei ise pysty tilannetta hallitsemaan! Hyvää jatkoa teille ja pelitöntä elämää!
- Anonyymi
Laita vaan estot pelaamiseen niin et saa koskaan sitäsit enää auki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153694Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322038Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664- 921584
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1011344- 1451205
- 811084
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1001080Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja87814Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787