Hei! Olen peliriippuvainen ja asensin tietokoneelleni pelineston. Nyt pitäisi saada vielä pelin esto puhelimeen, luin peluurin sivulta että puhelimeen saisi eston Mobicip, onko kenelläkään kokemusta miten toimii ja maksaako paljon?
pelinesto puhelimeen
3
1899
Vastaukset
- nytriittää
Hei!En osaa vastata kysymyksykseesi,mutta kiinnostaa voiko itse asentaa tuon pelineston,ja miten se tapahtuu,onko se vaikea tehdä?Olen aivan täynnä peliriippuvaista miestäni,ajattelin asennuttaa tuollaisen eston...loppuu se pelaaminen!
- järkiintynyt
Pelinesto on helppo asentaa ja ei maksa mitään.Mene peluuri sivvulle löydät sen sieltä! Kannattaa kuitenkin kertoa miehelle, se estää pelisivustoille pääsyn ja joihinkin muihinkin paikkoihin! Peliongelma on todella vakava ja paha asia, minulta se vei vuosia elämästäni koneen äärrellä ja kaikki yhteiset säästöt.Se on käsittämätöntä miten ne pelit alkavat hallita elämää-1 Toivon että miehesi ymmärtää että pelinesto on hyödyllinen jos ei ise pysty tilannetta hallitsemaan! Hyvää jatkoa teille ja pelitöntä elämää!
- Anonyymi
Laita vaan estot pelaamiseen niin et saa koskaan sitäsit enää auki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616