Hei! Olen peliriippuvainen ja asensin tietokoneelleni pelineston. Nyt pitäisi saada vielä pelin esto puhelimeen, luin peluurin sivulta että puhelimeen saisi eston Mobicip, onko kenelläkään kokemusta miten toimii ja maksaako paljon?
pelinesto puhelimeen
3
1859
Vastaukset
- nytriittää
Hei!En osaa vastata kysymyksykseesi,mutta kiinnostaa voiko itse asentaa tuon pelineston,ja miten se tapahtuu,onko se vaikea tehdä?Olen aivan täynnä peliriippuvaista miestäni,ajattelin asennuttaa tuollaisen eston...loppuu se pelaaminen!
- järkiintynyt
Pelinesto on helppo asentaa ja ei maksa mitään.Mene peluuri sivvulle löydät sen sieltä! Kannattaa kuitenkin kertoa miehelle, se estää pelisivustoille pääsyn ja joihinkin muihinkin paikkoihin! Peliongelma on todella vakava ja paha asia, minulta se vei vuosia elämästäni koneen äärrellä ja kaikki yhteiset säästöt.Se on käsittämätöntä miten ne pelit alkavat hallita elämää-1 Toivon että miehesi ymmärtää että pelinesto on hyödyllinen jos ei ise pysty tilannetta hallitsemaan! Hyvää jatkoa teille ja pelitöntä elämää!
- Anonyymi
Laita vaan estot pelaamiseen niin et saa koskaan sitäsit enää auki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!871919- 821750
- 511390
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471337- 1311265
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481232Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1061067Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!231012- 39955
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59952