Onko kelään samaa kokemusta? (Kyseessä raskaus!)

Viistoistjapuolveetyttö

Moi niin onko kukaan muu 15,5v-16v tyttö tällä hetkellä raskaana?
Olisi ihan kiva jutella kokemuksista mitä on teillä nyt alku raskaudessa ilmennyt.
Itse olen raskaana ja kerron kyllä lisää jos vain jollakin on melkein sama tilanne kuin mulla.
Voin kertoa jo etukäteen tämän.
Lapsen isä tietää että olen raskaana ja hän on ikonnelllinen.hän asui ennen opiskelija asuntolassa ja nyt hän asuu meillä.
Kun sain tietää että olen raskaana olin shokissa ja harkitsin aborttia 2-3 kertaa mutta en tehnyt sitä kun päätimme poikaystäväni kanssa pitää lapsen... Uskomme että lapsi sai alkunsa meillä yhtenä päivänä kun olimme kahdestaan kotona ja...no te tiedätte.käytimme kyllä kondomia mutta luulemme että sa saattoi mennä rikki jos kynsi puhkaisi sen...lääkäri on vahvistanut raskauteni jahän samaa mieltä siitä että kondomi on saattanut vahingoittua ja suojaus siis täten pettänyt.
Vanhempani ovat yhdessä ja asuvat yhdessä ja ovat onnellisimmillaan ydhessä. Ja minulla on vielä pikkusisko joka on 3,5v .
Vanhempanikin ottivat raskauteni hyvin ja lupasivat auttaa kaisessa missä voivat.myös poikaystäväni. Olemme seurustelleet jo noin 5 vuotta ja suhteemme siis kehittyi kokoajan vakavammaksi kuten tuosta voi jo päätelläkkin. Olimme poikaystäväni kanssa kavereita jo 5 vuotta ennen seurustelua. Tuo oli siis meidän kummankin ensimmäinen seksi kertamme.
Onko teillä muilla sellaista jutyua että kun heräätte tai kun olette illalla menossa nukkumaan niin teillä on todella huono olo?
Minulla itselläni on jo 4 viikon ajan aina joskus tullut sellaisia oksennus reaktioita ja eilen sen oksennuksen jälkeen tuli päänsärkyä.
Mutta juu ..... Kerron toki lisää jos vain kysytge.

5

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viistoistjapuolveetyttö

Mutta nyt pitää mennä kun poikaystäväni tuli hakemaan minua makkaristamme katsomaan romanttista elokuvaa ja korjaus.....istumme kohta sylikkäin katsomassa sitä leffaa.

• Oonihanraunioina

Moi...oon 16v tyttö..ja oon raskaana nytten 2viikko menos...kyllä mullakin äiti ja isä tietää raskaudestani. poikaystävä tietää olevansa vauvan isä. Mut me ei käytetty kondomii..:-\ koska kummallakaan eisillon ollu...
      Onkos sulla jo se kuin pitkäl??? Ja olisko sun mielestä mun hyvä tehä abortti kun musta tuntuu et...mä en vaa pysty pitäänsitä...saati synnyttään sitä.

• Viistoisjapuolveetyttö

Kiitos osallistumisestasi tähän keskusteluun!
      Joo elikkäs ä oon jtn. Viikol 5,5....
      Elikkäs koht tulee kudes viikko täyteen. :)

Joten siis jatkan tähän.... Minä en osaa sanoa että kannattaako sun sitä aborttia tehä... Must tuntuu kun oot noin alus nii sä ot shokis..... Mä kehottaisin viel miettiin koska se on niin iso päätös......
      Mä en ainakaan tekis....jos sul on vanhempies ja poikaystäväs tuki niin se auttaa sua enemmän kuin sä uskotkaan.
      Eikä sun ehkä ensiks kannata kertoo siit kaikil sun kamuil jos et oo viä varma että aijot pitää sen.....mut en suosittele kellekkään aborttia.
      Onnea ja tsemppiä sinulle mietimiseen!
      Ps sinuna miettisin todella tarkkaan kun sun pitäis päättää se päätös tiettyyn viikkon mennessä.

Kiitos näoistä viesteistä!
      Kyllä ne kaikki14-17 tai 18v.kin saa tulla tänne kertomaan omia kokemuksiaan. :-)
      Mä just tein tänään uuden oirehavainnon et kun olin aamulla nousemassa sängystä ylös niin alkoi ihan hirveesti heitättää......mun poikaystävä joutu auttaan mun ylös ja suoraan vessalle kun alkoi oksettaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      5248
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3553
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2467
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      248
      1513
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      83
      1275
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      136
      1125
    Aihe