Onko kelään samaa kokemusta? (Kyseessä raskaus!)

Viistoistjapuolveetyttö

Moi niin onko kukaan muu 15,5v-16v tyttö tällä hetkellä raskaana?
Olisi ihan kiva jutella kokemuksista mitä on teillä nyt alku raskaudessa ilmennyt.
Itse olen raskaana ja kerron kyllä lisää jos vain jollakin on melkein sama tilanne kuin mulla.
Voin kertoa jo etukäteen tämän.
Lapsen isä tietää että olen raskaana ja hän on ikonnelllinen.hän asui ennen opiskelija asuntolassa ja nyt hän asuu meillä.
Kun sain tietää että olen raskaana olin shokissa ja harkitsin aborttia 2-3 kertaa mutta en tehnyt sitä kun päätimme poikaystäväni kanssa pitää lapsen... Uskomme että lapsi sai alkunsa meillä yhtenä päivänä kun olimme kahdestaan kotona ja...no te tiedätte.käytimme kyllä kondomia mutta luulemme että sa saattoi mennä rikki jos kynsi puhkaisi sen...lääkäri on vahvistanut raskauteni jahän samaa mieltä siitä että kondomi on saattanut vahingoittua ja suojaus siis täten pettänyt.
Vanhempani ovat yhdessä ja asuvat yhdessä ja ovat onnellisimmillaan ydhessä. Ja minulla on vielä pikkusisko joka on 3,5v .
Vanhempanikin ottivat raskauteni hyvin ja lupasivat auttaa kaisessa missä voivat.myös poikaystäväni. Olemme seurustelleet jo noin 5 vuotta ja suhteemme siis kehittyi kokoajan vakavammaksi kuten tuosta voi jo päätelläkkin. Olimme poikaystäväni kanssa kavereita jo 5 vuotta ennen seurustelua. Tuo oli siis meidän kummankin ensimmäinen seksi kertamme.
Onko teillä muilla sellaista jutyua että kun heräätte tai kun olette illalla menossa nukkumaan niin teillä on todella huono olo?
Minulla itselläni on jo 4 viikon ajan aina joskus tullut sellaisia oksennus reaktioita ja eilen sen oksennuksen jälkeen tuli päänsärkyä.
Mutta juu ..... Kerron toki lisää jos vain kysytge.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viistoistjapuolveetyttö

      Mutta nyt pitää mennä kun poikaystäväni tuli hakemaan minua makkaristamme katsomaan romanttista elokuvaa ja korjaus.....istumme kohta sylikkäin katsomassa sitä leffaa.

    • Oonihanraunioina

      Moi...oon 16v tyttö..ja oon raskaana nytten 2viikko menos...kyllä mullakin äiti ja isä tietää raskaudestani. poikaystävä tietää olevansa vauvan isä. Mut me ei käytetty kondomii..:-\ koska kummallakaan eisillon ollu...
      Onkos sulla jo se kuin pitkäl??? Ja olisko sun mielestä mun hyvä tehä abortti kun musta tuntuu et...mä en vaa pysty pitäänsitä...saati synnyttään sitä.

    • Viistoisjapuolveetyttö

      Kiitos osallistumisestasi tähän keskusteluun!
      Joo elikkäs ä oon jtn. Viikol 5,5....
      Elikkäs koht tulee kudes viikko täyteen. :)

    • Viistoistjapuolveetyttö

      Joten siis jatkan tähän.... Minä en osaa sanoa että kannattaako sun sitä aborttia tehä... Must tuntuu kun oot noin alus nii sä ot shokis..... Mä kehottaisin viel miettiin koska se on niin iso päätös......
      Mä en ainakaan tekis....jos sul on vanhempies ja poikaystäväs tuki niin se auttaa sua enemmän kuin sä uskotkaan.
      Eikä sun ehkä ensiks kannata kertoo siit kaikil sun kamuil jos et oo viä varma että aijot pitää sen.....mut en suosittele kellekkään aborttia.
      Onnea ja tsemppiä sinulle mietimiseen!
      Ps sinuna miettisin todella tarkkaan kun sun pitäis päättää se päätös tiettyyn viikkon mennessä.

    • Viistoistjapuolveetyttö

      Kiitos näoistä viesteistä!
      Kyllä ne kaikki14-17 tai 18v.kin saa tulla tänne kertomaan omia kokemuksiaan. :-)
      Mä just tein tänään uuden oirehavainnon et kun olin aamulla nousemassa sängystä ylös niin alkoi ihan hirveesti heitättää......mun poikaystävä joutu auttaan mun ylös ja suoraan vessalle kun alkoi oksettaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2088
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      155
      1616
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe