Kiinnostaisi kovasti.
Onko kenelläkään vapaamuurari listaa?
45
149
Vastaukset
- netistä.löytyy
Googlaa vaaka-loosi tai Riihimäen vapaamuurarit. Löytyy uusin lista.
- sähköhäriökökin
On näköjään muurarilistoja hävinnyt, kysymykseni sen myötä:ONKO PRISMAN KAUPPIAS MUURARI VAI HELLARI VAI MOLEMPIA EI KAI SENTÄÄN DEMARI
- loviisa3
ON SE NÄITÄ KAIKKIA JA VIELÄ VÄHÄN MUUTAKIN
- sädettä.päähän
kerropa nimi, eihän se salaisuus voi olla
- kummia.sattuu
ei, en oo peltsistä, oon se gang stalkattu
- ivenbonrixu
Ei pitäisi aina valittaa? aikoinaan rixussa ei ollut jäähallia ja silti peltosaaressa pelattiin lätkää talvella luonnon jäällä. Eikä Jukka Jalonen ole valittanut rixun kenttiä tai ilmapiiriä, silti 2*MM! Hieno suoritus jätkälyseon kundille.
Mitä tulee suomalaiseen punkrokkiin pelle miljoona&nus-77 ja eppu normaali -78...
hakaneula poskeen vaikka vähän koskee sanottiin pellen laulussa, mutta "viisaammat"vain korvaan.
varokaa mummoja ja heikkoja jäitä
t: wanha stara - riksuuuuuu
en tiedä prismasta,mutta K-kauppias Vuorinen on vapaamuurari.
- se.TI
joo ja tehtaankadun" ultraäänifirman"pomo on muurari, naishitsari hellari
- Sarilasinen
riksuuuuuu kirjoitti:
en tiedä prismasta,mutta K-kauppias Vuorinen on vapaamuurari.
Ahaa,lopetan käynnit Vuorisen K-kaupassa jos kerran omistaja kuuluu vapaamuurareihin,en halua tukea saatananpalvontaa
- älykästä
Kenelle voitot menee?
- Rixutar
Prismassa myymäläpäällikkö ei kauppias ja nainen joten tuskin vapaamuurari...
- LopetaJOOO
LOPETA NYT SAATANA ..vitun pikku ääliö mikä ymmärrä misään mitään ja jos oot niitä peltsin uus natseja ni ei tarvii tulla enää mun naaman eteen!
- lopettakaaittenne
peltsissä on vaan vanhoja natseja, ei uusia natsei ja nistejä ja allkohöölisteja mut nekin on vanhoijqa
- Argentum86
Minulla se on, mutta en voi sitä valitettavasti luovuttaa, sillä se on luokiteltu SALASSAPIDETTÄVäKSI dokumentiksi.
Valitan.- ketä.mahtaa.olla
Peräänkuulutan avoimuutta, LISTA JULKI
- Harppi-tiili-silmä
Onkos se taas vanha lista? No on :)) myös kristityille valehdellaan iänkaikkisesta elämästä :)) kirkko on aiheuttanut tuhoa ja turmioo satoja ellei tuhansia vuosia :)) anna kolehtiin rahaa niin pääset taivaaseen,just joo.
- itse.TI
Tähänkin suositus kuunnella Sarasvuo juttu aivopesusta."ELÄMME HERKKÄUSKOISUUDEN AIKAA."Paranee loppua kohti.http://areena.yle.fi/1-3192548
- se.TI
JATKO-OPINTOJA: uskontojen uhrit, UUT---AHDISTAVA USKONTO--väliotsakkeet:-- usko ja manipulaatio--AIVOPESU--lahko, kultti--muuntuneet tajunnan tilat--lahkon vaarallisuus--George Orwell-- CAI centre--istutetut muistot
- tietoa.kansalle
Tässä ihmettelmistä. Mind control -linkki. On lähetetty tv-lähetyksenä 10 miljoonalle venäläiselle. https://www.yotube.com/watch?v=o9bd-B2gCM
- tietoa.kansalle
kun kokeilin toimiiko, tuli varoitus hyökkääjästä. muutama päivä sitten katselu onnistui ilman varoituksia.ehkä sinun koneelta voi katsella
- josko.toimii
Varoitus pahuuden liitosta. Tämän pystyy katselemaan. https:///www.yotube.com/watch?v=zHgsLJdw3s
- valvooko.isoveli
Yritin lähettää linkin vapamuurari videoon. ei onnistunut lähettäminen.aina vaan pyydettiin uutta laskutoimitusta
- josko.näin
väärinhän se venäjän linkki oli, siis nyt oikein: https://www.youtube.com/watch?v=o9bd-B2qCM
- josko.nyt
"videota ei ole olemassa", on se olemassa, tarkistin äsken,vielä kerran, ei vissiin ollutkaan q vaan g--https://www.youtube.com/watch?v=o9bd-B2gCM
- sensuuriako
ei onnistu g:lläkään, ja q se kyllä olikin. peacepinkissä pystyy tämän videon katsomaan
- ei.isoja
ei pitäisi ruveta kirjoittelemaan linkkejä ennen kuin on herännyt, toisaalta sitten kun herännyt, kontrollikin on herännyt eikä enää viitsi kirjoitella, mutta muurarivideo toimii ja siellä pitkä lista muistakin muurarivideoista
- härreguud
valvooko.isoveli kirjoitti:
Yritin lähettää linkin vapamuurari videoon. ei onnistunut lähettäminen.aina vaan pyydettiin uutta laskutoimitusta
Vai peräti pahaveli...?
- se.TI
Ihan tiedoksi: ylläpito valvoo erityisesti minun viestejäni .Niin on kerrottu tällä palstalla. Uhattiin,että jos vielä kirjoitan gs:stä, kaikki aikaisemmat viestit poistetaan ja uusia en voi kirjoittaa. IP otettu selville. Mainitsin muutamia tapoja kiertää :ko.asia. Niin ovat tehneet vissiin jotkut muutkin, kun ylläpito ilmoitti,ettei IP:n avulla voi voi estää, rupeavat moderoimaan. -Olen käyttänyt lukuisia eri nimimerkkejä. Ne kaikki on otettu selville. Tiedän sen siitä, että kun rupean kirjoittamaan nimimerkkiä, heti kun kirjoitan siitä ensimmäisen kirjaimen, sen alle tulee pötkössä kaikki samalla kirjaimella alkavat aikaisemmat nimimerkit. Olen kysellyt muilta.Muille ei sellaista tapahdu.--Osaan aika hyvin etukäteen ennustaa, minkä viestin lähettämisessä tulee ongelmia. -Ja minkä viestin ilmestyminen vie aikaa.--Ihan arkipäivän realismia.-Kyllä, isoveli valvoo.
- TseTse
se.TI kirjoitti:
Ihan tiedoksi: ylläpito valvoo erityisesti minun viestejäni .Niin on kerrottu tällä palstalla. Uhattiin,että jos vielä kirjoitan gs:stä, kaikki aikaisemmat viestit poistetaan ja uusia en voi kirjoittaa. IP otettu selville. Mainitsin muutamia tapoja kiertää :ko.asia. Niin ovat tehneet vissiin jotkut muutkin, kun ylläpito ilmoitti,ettei IP:n avulla voi voi estää, rupeavat moderoimaan. -Olen käyttänyt lukuisia eri nimimerkkejä. Ne kaikki on otettu selville. Tiedän sen siitä, että kun rupean kirjoittamaan nimimerkkiä, heti kun kirjoitan siitä ensimmäisen kirjaimen, sen alle tulee pötkössä kaikki samalla kirjaimella alkavat aikaisemmat nimimerkit. Olen kysellyt muilta.Muille ei sellaista tapahdu.--Osaan aika hyvin etukäteen ennustaa, minkä viestin lähettämisessä tulee ongelmia. -Ja minkä viestin ilmestyminen vie aikaa.--Ihan arkipäivän realismia.-Kyllä, isoveli valvoo.
On se vaan kummaa, eri nimimerkkejä olen myös käyttänyt, ei mitään tuollaista ole tapahtunut. Ei kai sitten ole katsottu vainoamisen arvoiseksi. Hyvä kai niin.
- taas.kerran
uusi aamu, uusi yritys:https//www.youtube.com/watch?v=o9bd-B2dqCM
- sisu.palkittiin
sisukkuus palkittiin.NYT TOIMII, yllä oleva linkki
- sisu.mummeli
Kun täällä ei ole auttamishaluisia ilmaantunut, pyysin muilta palstoilta apua. Olen saanut yksityiskohtaisia neuvoja siihen, miten voin siirtää esim.linkin toiseen ketjuun Mutta kyllä minä senkin homman sössiä osaan.--Siinä samalla, kun availin ketjua tätä avunpyyntöä varten, huomasin. että avaamieni ketjujen otsikotkin on aakkosjärjestyksessä listattu.
- himmeemuurari
sua taitaa kiinnostaa vaan vapaamurareitten persereikä jota haluaisit kepittä .Keksikää nyt jotain muuta aiheita kuin noi vitun vapaarunkkarit
- vapaamuurariveli
Kyllä meitä vapaamuurareita kiinnostaa toisen vapaamuurariveljen anus. Mitä tiukempi sen parempi.
- Nettivideolla
vapaamuurariveli kirjoitti:
Kyllä meitä vapaamuurareita kiinnostaa toisen vapaamuurariveljen anus. Mitä tiukempi sen parempi.
"Suomalaisen lapsiperheen elämä Pietarissa" tämän skitsofreenikon haastattelu ajalta jolloin lapsiperhe oli vielä kasassa. Enää ei ole, äijä häipyi ja lapset huostaanotettiin äidin skitsofrenian takia. Tässä muuten on se kaikkien vapaamuurarisolvausten sylttytehdas.
- oodifho
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/01/18/hyvat-veljet-muurarit
mielenkiintoinen asia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609151IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3096351Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661420Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61331- 1091121
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.831052Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut63915Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43808Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23716MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311708