onpa mennyt vaikeaksi kyseinen palvelu jos meinaa katsoa koko päivän kulutuksen?? miksihän piti vanha yksinkertainen palvelu muuttaa?
PKS ja uusi omawatti palvelu
5
1669
Vastaukset
- turha.uudistus
Olen samaa mieltä, entinen omawatti oli helpompi käyttää. Meni opetellessa minullakin aikaa, alan olla jyvällä mutta on se monimutkaisempi käyttää tää uusi omawatti.
- sähö
Kun "parannellaan" niin asiat monimutkaistuu.
- wattihemmo
Samat sanat. Jokseenkin samantapainen meininki muissakin nettipalveluissa, ensin tai alkuun on toimivat ja kätevät ohjelmat ja sitten ne aivan kuin tahallaan pilataan vaikeesti nussittaviksi ja nyhvättäviksi.
- wattihemmo
Pks omawatti alkuperänen oli niin toimiva ollakseen totta. Meinasin jo kulutuksenkin siirtää samaan yhtiöön, mutta jotenkin meni sukset ristiin näine takkuiluineen. Ei edes meinaa löytää oikeeta koodattuu linkkii, mistä äkkiä sutasten vois nähdä, riittääkö sähköpattereiden niukkahko konaisteho paukkupakksilla omakotitalon etäseurannassa kuivanapito lämmityksin.
- AsiakasT
Samaa mieltä edelleen. Soitin myös PKS:n asiakaspalveluun (4.2.2016) ja siellä asiakaspalvelija kertoi että Pks live palvelun rinnalla on edelleen toimimassa Omawatti-palvelu. Eli asikaspalvelukin näyttää olevan sekaisin. Itse kaipailin sitä valmiiksi laskettua vuorokautista kulutusta sekä talvipäivän että muun ajan osalta. Kehittäkääpä ohjelmaa asikkaitten toivomaan suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781497Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 47804
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701