Hyvää uuttavuotta 2016
Kaikille Hämeenkyröläisille.
HYVÄÄ UUTTAVUOTTA 2016
9
130
Vastaukset
- Viiniliisa
Raitista uutta vuotta! Mitä tänään juotta? Jos tuli jouluna syötyä potkaa ja possua, niin nyt voisi kokeilla votkaa ja kossua. Tai miten olisi viini? Pääasia ettei ole pelti kiinni. Ostitteko yhtään pommia? Minä taidan maistaa rommia. Nostakaamme ensivuodelle maljaa, jos sittenkin juotais kaljaa!
- vieläpystyn
Samoin sinulle ja muillekin :)
- kwsö
Kiitos.Samoin myös kaikille jotka ovat tänä yönä töissä.Rauhaisaa uutta vuotta.
- SPRsuvaitsevainenTäti
Myös pakolaisille hyvää uutta vuotta.
- Ei.mahometti
No ei nyt sentään toivoteta ihan mahdottomia! Toivotan sentään hyvää kotimatkaa!
- gwopo9p
niin minäkin
- sekäettä
Pakolaisille myös hyvää uutta vuotta,parempaa kuin viimevuosi. Meille suomalaisille toivon ei niin hyvää, jospa ymmärtäisimme myös muita ihmisiä, ei aina omaa napaa.
- OSRHJÖETHO
joo parempaa että pääsisivät takaisin kotimaahan täältä vetelehtimästä HETI
- mummumannista
Indeksikorotusta ei tullu eläkeläisille,toivottavasti porvarit pärjää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149