Jos paukuttelet! Hyvää uutta vuotta! :).
Hymyilevä Apollo Eino Leino
"Kuka tietävi, mistä me tulemme
ja missä on matkamme määrä?
Hyvä että me sitäkin tutkimme.
Ei tutkimus ole väärä.
Mut yhden me tiedämme varmaan vaan:
Me olemme kerran nyt päällä maan
ja täällä meidän on eläminen,
miten taidamme parhaiten."
Suojalasit päähän nainen!
46
250
Vastaukset
- Sullakolentää
Ei mulla sentää paska lennä pitkin poikin jos ilmavaivoja.
- VoiKiitosTästä
Hymyilevä Apollo pitää kuunnella radiosta joka uusivuosi. Kiitos Onni minukin puolesta ja Oikein ihanaa, sekä toibeikasta uuttaVuotta!
Eino Leino on mielestäni kaikkiennaikojen suurin suomalainen runoilija.- Edelliseltä
Kuka taitavi lempeä vastustaa.
ketä voita ei lemmen kieli.
Sitä kuulee taivas
ja kuulee maa ja ilma
ja ihmismieli... Edelliseltä kirjoitti:
Kuka taitavi lempeä vastustaa.
ketä voita ei lemmen kieli.
Sitä kuulee taivas
ja kuulee maa ja ilma
ja ihmismieli...Kiitos runosta :).
- hjgbfsdgh
onnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mene pois!!!!!!!!!!!
- UpeatOnRunot
Ihana Onni:) Hyvää Uutta vuotta sinulle!
- ex-morkkis
Hyvää uutta vuotta Onni tällä kertaa meillä ei ole papaatteja toivotaan että onni seuraisi meitä tulevana vuonna. viime vuonna sain tinasta kuolemanlähettiläs lautturi jonka päässä oli vainaja. jospa se oli juuri huonon tuurin voitto vuosi.
en tiedä uusen vuoden aatosta olisiko se että olen poissa suomi24 mielestä. vai jokin muu? - varoittavaesimerkki
- mitähäntullessaantuopi
Vain sädetikkujen loisteessa...Uutta vuotta toivotan :)
- pikkukb
onni
Hyvää uutta vuotta
Tuokoon mukanaan kaikkea kivaa - Vuosialkanuthyvin
Paukuttelut paukuteltu.
- Vuosialkanuthyvin
Onnii kirjoitti:
Vielä kuuluu paukahduksia! Hyvää uutta vuotta :).
Hyvää uutta vuotta Onni.
- onninonni
Onnii kirjoitti:
Vielä kuuluu paukahduksia! Hyvää uutta vuotta :).
Hyvää uutta vuotta Onni. :)
- Vuosialkanuthyvin
onninonni kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta Onni. :)
Olisikin niin :).
- Vuosialkanutjne
Onnii kirjoitti:
Mitenkä? :).
Niin, että onninonni olisi sinun onni. Pitää toivoo toisille kaikkea hyvää... :). Vähän oudosti sijoitettu viesti kieltämättä.
Vuosialkanutjne kirjoitti:
Niin, että onninonni olisi sinun onni. Pitää toivoo toisille kaikkea hyvää... :). Vähän oudosti sijoitettu viesti kieltämättä.
Onnin onnellisuus tekisi tietysti myös Onnin onnelliseksi, koska Onni on Onni :).
- Vuosialkanuthyvin
Onnii kirjoitti:
Onnin onnellisuus tekisi tietysti myös Onnin onnelliseksi, koska Onni on Onni :).
Selvä.
- SydämelläMietiskelen
Onni, minä olen sukua runoilijale, nimittäin äidilleni, sekä kirjailijalle, nimittäin isälleni. Myös taidemaalarille, äidilleni, sekä piirustusteknikko isällen, mutta minä itse olen vain boheemikko, joka einosaa oikein kirjoittaa, eikä kuvittaa, eikä myöskään ajatella, etenkään järjellään.
- kirjainrumbaaja
Onniille ja Sydämellä mietiskelijälle...meidän suvussa ei kukaan ole osannut kirjoittaa romaaneja tahi runoja, ehkä joku ei edes ole osannut lukea...luulen.
Hassua tässä on, että asun talossa, jossa on asunut 2 kirjailijaa ja naapurissa, on asunut vielä 3 kirjailijaa. :) 3 näistä 5:stä on vielä jollakin lailla voimissaan. :) - SydämelläMietiskelen
Minä en ole perinyt mitään taiteellisuutta. Tykkään tosin joskus runoilla huvikseni ja huonoudekseni. Piirränkin ja maalailen keskinkertaisesti, en hyvin. Sinullahan on siellä oikein taiteilijapiiri :D Mielenkiintoinen historia Asuinympäristössäsi. onko mukava paikka asua?
kirjainrumbaaja kirjoitti:
Onniille ja Sydämellä mietiskelijälle...meidän suvussa ei kukaan ole osannut kirjoittaa romaaneja tahi runoja, ehkä joku ei edes ole osannut lukea...luulen.
Hassua tässä on, että asun talossa, jossa on asunut 2 kirjailijaa ja naapurissa, on asunut vielä 3 kirjailijaa. :) 3 näistä 5:stä on vielä jollakin lailla voimissaan. :)Mielenkiintoinen paikka asua! :).
- maanpäällä1
SydämelläMietiskelen kirjoitti:
Minä en ole perinyt mitään taiteellisuutta. Tykkään tosin joskus runoilla huvikseni ja huonoudekseni. Piirränkin ja maalailen keskinkertaisesti, en hyvin. Sinullahan on siellä oikein taiteilijapiiri :D Mielenkiintoinen historia Asuinympäristössäsi. onko mukava paikka asua?
Maailman paras
- VoiEttäNiin
maanpäällä1 kirjoitti:
Maailman paras
Kuulostaa ihanalle....mukavaa!!
- SydämelläMietiskelen
Onnii kirjoitti:
Mielenkiintoista. Uskallatko paljastaa heidän teoksiaan? :).
Jos minulta kysyit, niin en uskalla. Ovat kuitenkin niin lähisukulaisia.
- ValheRakaus
Mitä on rakkaus?
Kuinka paljon se kestää?
Voiko rakastaa ja silti olla paha? - KauneinNäky
Pitkän suhteen salaisuus on rikkinäinen sydän, joka on paikattu kaikin mahdollisin menetelmin. Se ei ole punainen ja pullean ehyt, vaan muodoton kursittu, kokoon parsittu selviytyjä. Kaikesta selvinneenä se on kuitenkin viisaudessaan suurempi, kuin koskaan olisi osannut haaveilla. Ja kaikkein merkittävintä on se, että nuo kaksi sydäntä ovat kiinnittyneet yhteen. Rujoina ne lyövät samaan tahtiin. Kun toinen väsyy, toinen lyö entistä enemmän toisenkin puolesta, pitääkseen sen hengissä. Kun toinen menehtyy, jää toinen ikuisesti vajaaksi, mutta muisto toisesta antaa voimaa ja kiitollisuuden Tunteen.
- vastailee_itselleen
Onni shemale turhamaioen palstan vakkari akka pitää omaa aloitustaan kokoa ajan etusivun ylälaidassa.
- Sivusta
Lopeta, olet törkeä.
- UudenVuoden
Onko sillä väliä? Jos väittämäsi on totta, onko sillä mitään väliä???? Onni ei ole haukkunut ketjuissaan ketään. 50 prosentin todennäköisyydellä väittämäsi ei pidä paikkaansa. Onko silläkään väliä? Jos anonyymeinä täällä keskustelemme toisillemme, emmekä koskaan tapaa tietoisesti, anna toisille vääriä oletuksia tms, niin onko sillä väliä, vaikka joku tuntematon sanoo, että hänellä on keltaiset viikset, baikka ne olisivat vihreät. Ei oo niin väliä niin kauan ennenkuin alkaa puhumaan paskaa, kyttäämään, tekemään kiusaa, haukkumaan suotta, tekemään treffejä aikomuksena vedättää...muutoin ei ole niin väliä!!!
- Sivusta
Vastaus oli tarkoitettu vastailee_itselleen kirjoittajalle, Onnilla on kivoja juttuja!
- väliäkös_sillä
Onnille tiedoksi: en paukutellut joten suojalasit olivat tarpeettomat. Naapureiden paukuttelua kuuntelin turvallisesti neljän seinän sisällä. Ja luin mielenkiintoista, kirjastosta lainaamaani kirjaa. Hymyilevän Apollon kuuntelin uudenvuodenpäivänä, kuten tapoihini kuuluu. Eino Leino on huippu! Onnille onnellista vuotta 2016.... ja onhan sillä väliä, olet itse kertonut! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002