Suojalasit päähän nainen!

Jos paukuttelet! Hyvää uutta vuotta! :).

Hymyilevä Apollo Eino Leino

"Kuka tietävi, mistä me tulemme
ja missä on matkamme määrä?
Hyvä että me sitäkin tutkimme.
Ei tutkimus ole väärä.
Mut yhden me tiedämme varmaan vaan:
Me olemme kerran nyt päällä maan
ja täällä meidän on eläminen,
miten taidamme parhaiten."

46

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sullakolentää

Ei mulla sentää paska lennä pitkin poikin jos ilmavaivoja.

• *kohteliaisuusnaurua* :).

• VoiKiitosTästä

Hymyilevä Apollo pitää kuunnella radiosta joka uusivuosi. Kiitos Onni minukin puolesta ja Oikein ihanaa, sekä toibeikasta uuttaVuotta!
      Eino Leino on mielestäni kaikkiennaikojen suurin suomalainen runoilija.

• Edelliseltä

Kuka taitavi lempeä vastustaa.
        ketä voita ei lemmen kieli.
        Sitä kuulee taivas
        ja kuulee maa ja ilma
        ja ihmismieli...

• Minä olen sukua Eino Leinolle ;).

• Edelliseltä kirjoitti:

Kuka taitavi lempeä vastustaa.
        ketä voita ei lemmen kieli.
        Sitä kuulee taivas
        ja kuulee maa ja ilma
        ja ihmismieli...

Kiitos runosta :).

• hjgbfsdgh

onnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mene pois!!!!!!!!!!!

• En mene ;).

• UpeatOnRunot

Ihana Onni:) Hyvää Uutta vuotta sinulle!

• Kiitos samoin :).

• ex-morkkis

Hyvää uutta vuotta Onni tällä kertaa meillä ei ole papaatteja toivotaan että onni seuraisi meitä tulevana vuonna. viime vuonna sain tinasta kuolemanlähettiläs lautturi jonka päässä oli vainaja. jospa se oli juuri huonon tuurin voitto vuosi.
      en tiedä uusen vuoden aatosta olisiko se että olen poissa suomi24 mielestä. vai jokin muu?

• Kiitos samoin, olkoon tämä vuosi parempi :).

• varoittavaesimerkki
      • Kiitos linkistä ja vinkistä ;).

• mitähäntullessaantuopi

Vain sädetikkujen loisteessa...Uutta vuotta toivotan :)

• Kiitos samoin, sädetikun loistetta vuoteemme :).

• pikkukb

onni
      Hyvää uutta vuotta
      Tuokoon mukanaan kaikkea kivaa

• Kiitos samoin! Toivokaamme näin :).

• Vuosialkanuthyvin

Paukuttelut paukuteltu.

• Vielä kuuluu paukahduksia! Hyvää uutta vuotta :).

• Vuosialkanuthyvin
        Onnii kirjoitti:

Vielä kuuluu paukahduksia! Hyvää uutta vuotta :).

Hyvää uutta vuotta Onni.

• onninonni
        Onnii kirjoitti:

Vielä kuuluu paukahduksia! Hyvää uutta vuotta :).

Hyvää uutta vuotta Onni. :)

• Vuosialkanuthyvin
        onninonni kirjoitti:

Hyvää uutta vuotta Onni. :)

Olisikin niin :).

• Vuosialkanuthyvin kirjoitti:

Hyvää uutta vuotta Onni.

Kiitos samoin! :).

• Vuosialkanuthyvin kirjoitti:

Olisikin niin :).

Mitenkä? :).

• Vuosialkanutjne
        Onnii kirjoitti:

Mitenkä? :).

Niin, että onninonni olisi sinun onni. Pitää toivoo toisille kaikkea hyvää... :). Vähän oudosti sijoitettu viesti kieltämättä.

• Vuosialkanutjne kirjoitti:

Niin, että onninonni olisi sinun onni. Pitää toivoo toisille kaikkea hyvää... :). Vähän oudosti sijoitettu viesti kieltämättä.

Onnin onnellisuus tekisi tietysti myös Onnin onnelliseksi, koska Onni on Onni :).

• Vuosialkanuthyvin
        Onnii kirjoitti:

Onnin onnellisuus tekisi tietysti myös Onnin onnelliseksi, koska Onni on Onni :).

Selvä.

• SydämelläMietiskelen

Onni, minä olen sukua runoilijale, nimittäin äidilleni, sekä kirjailijalle, nimittäin isälleni. Myös taidemaalarille, äidilleni, sekä piirustusteknikko isällen, mutta minä itse olen vain boheemikko, joka einosaa oikein kirjoittaa, eikä kuvittaa, eikä myöskään ajatella, etenkään järjellään.

• kirjainrumbaaja

Onniille ja Sydämellä mietiskelijälle...meidän suvussa ei kukaan ole osannut kirjoittaa romaaneja tahi runoja, ehkä joku ei edes ole osannut lukea...luulen.
        Hassua tässä on, että asun talossa, jossa on asunut 2 kirjailijaa ja naapurissa, on asunut vielä 3 kirjailijaa. :) 3 näistä 5:stä on vielä jollakin lailla voimissaan. :)

• SydämelläMietiskelen

Minä en ole perinyt mitään taiteellisuutta. Tykkään tosin joskus runoilla huvikseni ja huonoudekseni. Piirränkin ja maalailen keskinkertaisesti, en hyvin. Sinullahan on siellä oikein taiteilijapiiri :D Mielenkiintoinen historia Asuinympäristössäsi. onko mukava paikka asua?

• Mielenkiintoista. Uskallatko paljastaa heidän teoksiaan? :).

• kirjainrumbaaja kirjoitti:

Onniille ja Sydämellä mietiskelijälle...meidän suvussa ei kukaan ole osannut kirjoittaa romaaneja tahi runoja, ehkä joku ei edes ole osannut lukea...luulen.
        Hassua tässä on, että asun talossa, jossa on asunut 2 kirjailijaa ja naapurissa, on asunut vielä 3 kirjailijaa. :) 3 näistä 5:stä on vielä jollakin lailla voimissaan. :)

Mielenkiintoinen paikka asua! :).

• maanpäällä1
        SydämelläMietiskelen kirjoitti:

Minä en ole perinyt mitään taiteellisuutta. Tykkään tosin joskus runoilla huvikseni ja huonoudekseni. Piirränkin ja maalailen keskinkertaisesti, en hyvin. Sinullahan on siellä oikein taiteilijapiiri :D Mielenkiintoinen historia Asuinympäristössäsi. onko mukava paikka asua?

Maailman paras

• VoiEttäNiin
        maanpäällä1 kirjoitti:

Maailman paras

Kuulostaa ihanalle....mukavaa!!

• SydämelläMietiskelen
        Onnii kirjoitti:

Mielenkiintoista. Uskallatko paljastaa heidän teoksiaan? :).

Jos minulta kysyit, niin en uskalla. Ovat kuitenkin niin lähisukulaisia.

• ValheRakaus

Mitä on rakkaus?
      Kuinka paljon se kestää?
      Voiko rakastaa ja silti olla paha?

• Hyvä kysymys. :).

• KauneinNäky

Pitkän suhteen salaisuus on rikkinäinen sydän, joka on paikattu kaikin mahdollisin menetelmin. Se ei ole punainen ja pullean ehyt, vaan muodoton kursittu, kokoon parsittu selviytyjä. Kaikesta selvinneenä se on kuitenkin viisaudessaan suurempi, kuin koskaan olisi osannut haaveilla. Ja kaikkein merkittävintä on se, että nuo kaksi sydäntä ovat kiinnittyneet yhteen. Rujoina ne lyövät samaan tahtiin. Kun toinen väsyy, toinen lyö entistä enemmän toisenkin puolesta, pitääkseen sen hengissä. Kun toinen menehtyy, jää toinen ikuisesti vajaaksi, mutta muisto toisesta antaa voimaa ja kiitollisuuden Tunteen.

• Hieno kirjoitus! Kiitos ajatuksestasi :).

• vastailee_itselleen

Onni shemale turhamaioen palstan vakkari akka pitää omaa aloitustaan kokoa ajan etusivun ylälaidassa.

• Onko alumiinofolio päässyt loppumaan? ;).

• Sivusta

Lopeta, olet törkeä.

• UudenVuoden

Onko sillä väliä? Jos väittämäsi on totta, onko sillä mitään väliä???? Onni ei ole haukkunut ketjuissaan ketään. 50 prosentin todennäköisyydellä väittämäsi ei pidä paikkaansa. Onko silläkään väliä? Jos anonyymeinä täällä keskustelemme toisillemme, emmekä koskaan tapaa tietoisesti, anna toisille vääriä oletuksia tms, niin onko sillä väliä, vaikka joku tuntematon sanoo, että hänellä on keltaiset viikset, baikka ne olisivat vihreät. Ei oo niin väliä niin kauan ennenkuin alkaa puhumaan paskaa, kyttäämään, tekemään kiusaa, haukkumaan suotta, tekemään treffejä aikomuksena vedättää...muutoin ei ole niin väliä!!!

• Sivusta

Vastaus oli tarkoitettu vastailee_itselleen kirjoittajalle, Onnilla on kivoja juttuja!

• väliäkös_sillä

Onnille tiedoksi: en paukutellut joten suojalasit olivat tarpeettomat. Naapureiden paukuttelua kuuntelin turvallisesti neljän seinän sisällä. Ja luin mielenkiintoista, kirjastosta lainaamaani kirjaa. Hymyilevän Apollon kuuntelin uudenvuodenpäivänä, kuten tapoihini kuuluu. Eino Leino on huippu! Onnille onnellista vuotta 2016.... ja onhan sillä väliä, olet itse kertonut! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe