Naapuri tuutko kylään?

musta2

eikö se ollutkin niin, että oot mun naapuri?Mörönsyötti

42

189

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutsukännykkään

Tarjoaisitko sitten lämmintä joulutorttua ja joulupiparia? Tulisin oikein mielelläni!

• musta2

mulla ei oo kyllä mitään makiaa, muuta ku itteni. kahvia tai teetä??????

• musta2 kirjoitti:

Kahvia :)

• musta2

alahan tulla, ettei käytävässä tartte keskellä yötä kopistella

• Väärä käytävä :D

• Kutsukännykkään
        musta2 kirjoitti:

Kyllä kelpaa, ittesi riittää. Se kutsu!

• musta2

se oli tuossa, se kutsu ja oon tosissaan

• Kutsukännykkään

Kun en ole varma, kuka olet. Siitä vaan kiikastaa. Muuten tulisin!

• musta2

sanon tän ehkä se tai sinä ymmärrät, kaks viikkoa aikaa ja silloin alkaa tapahtua

• hyvätrolli
        musta2 kirjoitti:

sanon tän ehkä se tai sinä ymmärrät, kaks viikkoa aikaa ja silloin alkaa tapahtua

Asuit puutalossa maalla miehes kanssa joten naapurillasi oli ilmeisen hyvä kuulo jos toiselle tontille kuulee mitä te miehenne kanssa sisällä teitte. Sitten muutit ouluun joten naapurisi kuulo on jo super jos kuulee maalta kilometrien päähän mitä teet kodissasi

• musta2

mä asun kerrostalossa, ja naapuri on kova kolisteleen keskellä yötä, sille se meni, äläkä sinä puutu tähän keskusteluun, tyrkky

• Tyrkkyootsäääää
        musta2 kirjoitti:

mä asun kerrostalossa, ja naapuri on kova kolisteleen keskellä yötä, sille se meni, äläkä sinä puutu tähän keskusteluun, tyrkky

Trollaaat !!!!!!!!!!!! Kukaa ei sinua kaipaa musta2 olet joka ketjun tyrkky itse kun kuvittelet päässäs että joka ketjussa puhutaan sinusta.

• Tyrkkyootsäääää
        musta2 kirjoitti:

Kuinka monet on jo sanoneet eri ketjuissa sulle musta2 että "tää ei ollut sulle" silti tyrkkäät ittes sinne jatkamaan

• musta2

sua täällä varmaan joku kaipaa, mee ittees, senkin huutava ämmä, ei tuommosta kukaan halua, ukot pesee kätesä tuommosasta ämmästä,voist laulaa en ole katkera ....

• LOPETAJOOOO
        musta2 kirjoitti:

sua täällä varmaan joku kaipaa, mee ittees, senkin huutava ämmä, ei tuommosta kukaan halua, ukot pesee kätesä tuommosasta ämmästä,voist laulaa en ole katkera ....

OON mies ja sä akka et tajuu. Ja säkin olet mies nimeltä SAMI

• musta2
        Tyrkkyootsäääää kirjoitti:

Kuinka monet on jo sanoneet eri ketjuissa sulle musta2 että "tää ei ollut sulle" silti tyrkkäät ittes sinne jatkamaan

tää oli mun alotus ja vastaaja tuli, tyrkky katkera ämmä, onko sut joku jättänyt ja ei vastaa viesteihin????????????

• SamiMustalle
        musta2 kirjoitti:

Sulla on tummat hiukset, musta parta, ruskeat silmät. Ämmäs pettää sua täällä

• musta2
        LOPETAJOOOO kirjoitti:

OON mies ja sä akka et tajuu. Ja säkin olet mies nimeltä SAMI

tää oli mun alotus ja siihen vastattiin. onko sun älyssä jotain vikaa?

• samiukkonen
        musta2 kirjoitti:

tää oli mun alotus ja vastaaja tuli, tyrkky katkera ämmä, onko sut joku jättänyt ja ei vastaa viesteihin????????????

Oot täällä eri niceillä koska mustasukkaisena vahdit ämmääs joka asuu siellä sun kanssa. Tumma ukko etsi parisuhdeterapeutti ittelles. Päässäs on vikaaa

• stalkkiSAMILLE
        musta2 kirjoitti:

tää oli mun alotus ja siihen vastattiin. onko sun älyssä jotain vikaa?

OOot mies ja stalkki. lopeta jo psyko se ämmäs vahtimen. Et oo nainen oot sami

• musta2
        SamiMustalle kirjoitti:

Sulla on tummat hiukset, musta parta, ruskeat silmät. Ämmäs pettää sua täällä

mulla valeet hiukset, isot tissit ja olen muodokas nainen,kiusaaja

• KASKASMIKÄVIRHE
        musta2 kirjoitti:

mulla valeet hiukset, isot tissit ja olen muodokas nainen,kiusaaja

KAS KAS EI PSYKO EES MUISTA MITÄ ON MUIS KETJUIS ITTEESTÄÄN KERTOILLU! TROLLI SAMI LOPETA JO SATU HANNELE HÄKKISES ON MUUALLA

• musta2
        stalkkiSAMILLE kirjoitti:

OOot mies ja stalkki. lopeta jo psyko se ämmäs vahtimen. Et oo nainen oot sami

mee hoitoon, miten mies on synnyttänyt kaks poikaa?

• SAMINVIRHE
        musta2 kirjoitti:

pPERSEESTÄS ON TULLU VAAN PASKAPÖTKÖJÄ. PSYKO TEES SEURAVAN KERRAN LISTA SIITÄ MITÄ TROLLILLESSAS KERTONUT MUISSA KETJUIS NIIN NOI VALHEET VOISI UPOTA. NYT ET MUISTA MITÄ OOT KIRJOITTANU PASKANTAJA JOOSEPPI

• musta2
        musta2 kirjoitti:

tämä ketju katkes nyt, mä oon nainen, turhaa sää yrität karkottaa mut täältä, mä en välitä tollasista kiusaajista, mulle vastattiin tässä ketjussa

• SAMIOOTPSYKO
        musta2 kirjoitti:

tämä ketju katkes nyt, mä oon nainen, turhaa sää yrität karkottaa mut täältä, mä en välitä tollasista kiusaajista, mulle vastattiin tässä ketjussa

pULLAUTAS KAKKAINEN POTKO SIELTÄ YHDESTÄ REIJÄSTÄS JOKA SEN KIKKELIS LÄHETTYVILLÄ. KAPPAS VAAN KUN ET MUISTA. LISTA ON HYVÄ VINKKI. PSYKOPAATTI ON JUST TOLLANEN. MEET JOS RISTIIN OMIEN KETJUJES KANSSA. TEET NIITÄ LIIKAA KU ET PYSY KIRJOITUKSIES TASAL

• musta2
        SAMIOOTPSYKO kirjoitti:

pULLAUTAS KAKKAINEN POTKO SIELTÄ YHDESTÄ REIJÄSTÄS JOKA SEN KIKKELIS LÄHETTYVILLÄ. KAPPAS VAAN KUN ET MUISTA. LISTA ON HYVÄ VINKKI. PSYKOPAATTI ON JUST TOLLANEN. MEET JOS RISTIIN OMIEN KETJUJES KANSSA. TEET NIITÄ LIIKAA KU ET PYSY KIRJOITUKSIES TASAL

mennäänkö oikeuteen näistä jutuista?kaikki tallentuu, varo ettet löydä itteäs syytetyn penkiltä, kunnianloukkaus

• SOPIIHYVIN
        musta2 kirjoitti:

mennäänkö oikeuteen näistä jutuista?kaikki tallentuu, varo ettet löydä itteäs syytetyn penkiltä, kunnianloukkaus

MENNÄÄN VAAN. ONHAN SULLA JO LÄHESTYMISKIELTO JA EHDONALAINEN. KYLLÄ SÄ VANKILAAN PÄÄSET KOHTA

• vuh.paska

Trollatkaahan minkä jaksatte. Tai jatkakaa.. hyvähän se itseään karaista.

• Ei mulla oo naapuria.

• vointullakin

otatsä suihin sitten kans?? ja nuolet pallit hyvin??

• persulta

En tule.

• Mustaakinmustempi

Tule nyt, tykkään susta =)

• persulta
        Mustaakinmustempi kirjoitti:

Tule nyt, tykkään susta =)

En, en ja en.

• Mustaakinmustempi

Tykkään kirjoittaa joka ketjuun, tykkään sinustakin, love kaiffari!

• persulta

Mutku unissakin jo pelkkää mustaa.

• Mustaakinmustempi

Nyt ei oo kyllä yhtään hauskaa.

• persulta

Ei mustakaan eheheh!

• Mustaakinmustempi
        persulta kirjoitti:

Ei mustakaan eheheh!

Eh, todellinen ongelmani on, ettei minulla ole ongelmaa.

• persulta
        Mustaakinmustempi kirjoitti:

Eh, todellinen ongelmani on, ettei minulla ole ongelmaa.

Ongelman luonne onkin juuri siinä. Nyt täytyy mennä, ympäristö voi kärsiä jo. Ei palata joohan?

• Mustaakinmustempi
        persulta kirjoitti:

Ongelman luonne onkin juuri siinä. Nyt täytyy mennä, ympäristö voi kärsiä jo. Ei palata joohan?

Palataan me, ongelman luonnehan oli mukaasi siinä. Eikä nyt ollut kyse ihonväristä.

• Sivusta

Se on kyllä ikävä asia totta tosiaan, ottamatta kantaa varsinaisesti tähän keskusteluun täytyy todeta, että sairaudentunnoton ihminen voi olla ympäristölle todellinen ongelma. Hän on tyytyväinen itseensä ja toimintaansa, muut ihmiset vain ympärillä kärsivät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe