Todella paskaiset rannat

wgjöowe000

täysin pilalla: hevosenpaskaa, koiranpaskaa ja sitten vielä öljyisiä roskia lilluu edestakaisin nousu/laskuveden mukana.

14

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitoisteHuanrannoille

      Lahkolaiset pillastuvat, kun totuuden Huasta kerrot. Onneksi eivät nimimerkkistäsi sinua tunnista.

      • onpuhdasta

        Noinko on siellä Pattayalla?
        Ompa ikävää.

        Tule pois sieltä. Täällä Hua Hinissa rannat ovat puhtaat. Kävimme juuri tsekkaamassa.


      • SamuillaPuhdasta
        onpuhdasta kirjoitti:

        Noinko on siellä Pattayalla?
        Ompa ikävää.

        Tule pois sieltä. Täällä Hua Hinissa rannat ovat puhtaat. Kävimme juuri tsekkaamassa.

        Tämä on Hua Hin palsta ei Pattaya.
        Onpa kirjoitetaan onpa ei ompa hanuri poju. Hua Hinin muka pitkä ranta on oikeasti muta pitkä. Sameat vedet Hua Hinissä on ollut aina ja ranta yliarvostettu. Me jotka olemme muitakin rantoja nähneet tiedämme totuuden.


      • OtaHanuriinPoju

        Vittu sä oot sekaisin, syö lääkkeesi ettet nää meikälaista missä en ole resuperse


      • HuaHinLadyboyTown

        Niinpä hanuri poju ei Thaimaassa ole käynyt. Isänsäkään joka asuu Isaanissa ei hanuri pojua ei halua nähdä. Kateellisena hanuri poju Thaimaan palstoilla trollaa.


      • OtaHanuriinPoju

        Resuperse, mistä minä olisin sinulle kateellinen, syö lääkkeesi... siitä että teet avauksen minun tunnuksella aiheena retonkihameet ja kauneuskilpailut, ei aivan tervettä toimintaa, kirjoittelet sinne mielikuvitusjuttujasi, ja sinulle minun pitäisi olla kateellinen, luuletko todella että minulla on siihen aihetta, lerppatrolli...


      • hän-portsari
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Resuperse, mistä minä olisin sinulle kateellinen, syö lääkkeesi... siitä että teet avauksen minun tunnuksella aiheena retonkihameet ja kauneuskilpailut, ei aivan tervettä toimintaa, kirjoittelet sinne mielikuvitusjuttujasi, ja sinulle minun pitäisi olla kateellinen, luuletko todella että minulla on siihen aihetta, lerppatrolli...

        Kylläpä itseoppinut psykologi hermostui pahasti, häntähän ei saa moittia, koska kuuluu kuningaslerppoihin ja on vieläpä kauneuskilpailujen pääpäsmäri, retonkimekossaan.
        Sellaista se portsarin elämä on, hyvä haaveilla mopopojista Hiekkaharjussa...


      • OtaHanuriinPoju

        Lerppatrolli, totuutta on monenlaista todellista ja keksimääsi , tuo sinun "totuutesi" on kovasti yksipuolista ja sairasta.... Resuperse.


      • saatkohanuriapoju

        Onko HuaHinLadyboyTown hanuri homon tunnus. Jos on niin miksi et ole rekisteröinyt sitä, onneton pelle.


    • NytHuaOnNähty

      Ensimmäinen ja samoin myös viimeinen Hua Hin matka takana. Kolme viikkoa kului mutta toisissa Thaimaan kohteissa olemme viihtyneet paremmin. Hua Hin ikääntyneiden kohde, ei meille. Toukokuun lopussa Samuille.
      Kamalaa olla ensimmäistä päivää töissä.

    • HuaHinOnPohjallaJaPysyy

      Skandinaavit ovat pilanneet Hua Hinin. Ruotsalaiset tuoneet homo-kultturin ja muitakin lieveilmiöitä vielä 20 vuotta sitten mukavaan kohteeseen. Nykyään Hua Hinin kaduilla raikuu vain ruotsinkieli ja savolaisten ja pohjanmaalaisten murteet. Ei ole Ausseja eikä Keski-Eurooppalaisia enään niin paljon kuin muinoin. Rantakin muuttunut limavelliksi, kiitos huonon hotellien jätepuhdistuksen. Pettymys oli karvas.

      • hyväHuaHin

        Se voi näyttää tuollaiselta kun on krapulassa tai juonut liikaa Changia.
        Me selvinpäin liikkuvat taas olemme huomanneet, miten täällä näkee paljon ausseja ja keski-eurooppalaisia, joista monet omistavat oman talon.
        Noita homoja näkee muualla paljon enemmän.

        Mutta kunhan krapulasi selviää, niin teeppä uusi kierros Hua Hinin rannalle ilman ennakko-asennette niin tulet toisiin aatoksiin.


      • TurisminpilaamaHua
        hyväHuaHin kirjoitti:

        Se voi näyttää tuollaiselta kun on krapulassa tai juonut liikaa Changia.
        Me selvinpäin liikkuvat taas olemme huomanneet, miten täällä näkee paljon ausseja ja keski-eurooppalaisia, joista monet omistavat oman talon.
        Noita homoja näkee muualla paljon enemmän.

        Mutta kunhan krapulasi selviää, niin teeppä uusi kierros Hua Hinin rannalle ilman ennakko-asennette niin tulet toisiin aatoksiin.

        20 vuotta sitten oli kirjoittaja käynyt Hua Hinissä. Juuri kaltaisesi ovat syy Hua Hinin pohjaan menoon. .....Taidat itse olla niitä kännisisä jotka ovat syynä Hua Hinin rappioon.


      • sellainenpaikka
        hyväHuaHin kirjoitti:

        Se voi näyttää tuollaiselta kun on krapulassa tai juonut liikaa Changia.
        Me selvinpäin liikkuvat taas olemme huomanneet, miten täällä näkee paljon ausseja ja keski-eurooppalaisia, joista monet omistavat oman talon.
        Noita homoja näkee muualla paljon enemmän.

        Mutta kunhan krapulasi selviää, niin teeppä uusi kierros Hua Hinin rannalle ilman ennakko-asennette niin tulet toisiin aatoksiin.

        Selvinpäin, mukana Thaimaalaisia ja lapsiakin, kahdeksan hengen seurueemme käväisi katsastamassa Hua Hinin, äkkiä lähdimme pois, koska mitään hyvää emme sieltä löytäneet!
        Toiste eivät Thaimaalaiset tuttumme aikoneet sinne tulla, Pattaya, Koh Chang ja Rayong olivat paljon parempia ja edullisempia mielestään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe