Ihastuminen nuorempaan naiseen. Ongelmallista?

Jousetkoilliseen

Nainen on muutenkin erilainen ...
ei varmaan tultaisi toimeen paria päivää kauempaa, alkuhuuma - mikäli sellaista hänen puoleltaan syntyisi - loppuisi arjen myötä.

Ikäeroa yli 10v.

85

5835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikaikki

      Ole samanlaisia...
      Itse olen ihastunut itseäni n.10v vanhempaan mieheen ja voisin kuvitella että oltaisiin yhdessä mun puolesta vaikka se loppuelämä! Porsasteluahan ei katsele parisuhteessa kukaan , mutta....
      Minkä ikäinen tämä neiti on?

      • ap_-

        alle 30v


    • eikaikki

      Itse olen vähän yli 30 ja veikkaan että hän noin 40.
      Onko teillä kummallakaan lapsia?
      Uusioperhe kuviot osaa olla vaikeita. Olen seurannut sivusta yhtä melko läheistä uusioperhettä ja voin todeta ,että melko hankalalta näyttää.....

      • ap_-

        sinkkuja molemmat


    • kokeileniinnäet

      Anna palaa Frank!

      • Palopaloi

      • sinatra.vai.wtf

    • No eihän tuo ole edes vielä suuri ikäero. Anna mennä vaan!

    • tyttövaaan

      Itse näin alle 30 naisena sanoisin, että jos kemiat kohtaa ja on suht nuorekas n.40, miksi ei? Ja nykyään monet 40:set on tosi kiinnostavia yksilöitä! Anna mennä vaan! :)

      • ailaavhim

        Iästä sanotaan että se on mielentila.Rakastuin minäkin itseäni huomattavasti nuorempaan.Ei se rakkaus ikää kysele.


      • iamnotanynumber

        "tosi kiinnostavia yksilöitä" ???

        ai ai ai ... kuinka naiset ja vielä tytötkin esineellistää miehiä!!!


      • Äsäsäsäs
        iamnotanynumber kirjoitti:

        "tosi kiinnostavia yksilöitä" ???

        ai ai ai ... kuinka naiset ja vielä tytötkin esineellistää miehiä!!!

        Ja naisetko ei sitten voi olla kiinnostuineita naisista?
        Itse olen lesbo, sori oli pakko nussia.

        Oon muuten vajaa kolmekymppinen, mutta aloittaja tuskin minua tarkoittaa, vaikka olenkin itse aina kiinnostunut juuri noin neljäkymmentävuotiaista naisista. En tiedä miksi, mutta olen ikäisekseni aina ollut kypsä ja oman ikäisten jutut ei kolahda juuri koskaan. Pidän kypsistä, mutta leikkisistä "tytöistä", jotka eivät koeta olla liian aikuismaisia ja arjellisia. Aika jännä ristiriita, eikös juu - ja tuota moni ei ymmärrä. Siksi kai jään ikisinkuksi. xD

        Pilkkua... =)


      • Anonyymi
        Äsäsäsäs kirjoitti:

        Ja naisetko ei sitten voi olla kiinnostuineita naisista?
        Itse olen lesbo, sori oli pakko nussia.

        Oon muuten vajaa kolmekymppinen, mutta aloittaja tuskin minua tarkoittaa, vaikka olenkin itse aina kiinnostunut juuri noin neljäkymmentävuotiaista naisista. En tiedä miksi, mutta olen ikäisekseni aina ollut kypsä ja oman ikäisten jutut ei kolahda juuri koskaan. Pidän kypsistä, mutta leikkisistä "tytöistä", jotka eivät koeta olla liian aikuismaisia ja arjellisia. Aika jännä ristiriita, eikös juu - ja tuota moni ei ymmärrä. Siksi kai jään ikisinkuksi. xD

        Pilkkua... =)

        Onneksi lesbouskin on parannettavissa oleva sairaus.
        Siunausta sinulle ja toivottavasti pääset takaisin oikealle polulle.


    • olenallerginenkissoille

      Normaalille suomalaiselle miehellehän on noin se 16v nuorempi nainen, optimi seksissä ja kanssakäymisessä muutenkin, jo Paul Newmankin sen osoitti.

      • minätiedän

        Ei pidä paikkansa. En tiedä mistä olet tietosi saanut.


      • Anonyymi

        Luuleteko miehet oikeesti, että naiset yli 10 v nuoremmat oikeasti ihastuvat teihin? Poikkeuksia on, mutta suuri osa yrittää käyttää teitä rahallisesti hyväksi. Nuorena on kiva saada toimeentulo tekemättä töitä. Ehkä molemminpuolin hyväksikäyttöä, mutta miehet älkää olko niin helppoja..,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuleteko miehet oikeesti, että naiset yli 10 v nuoremmat oikeasti ihastuvat teihin? Poikkeuksia on, mutta suuri osa yrittää käyttää teitä rahallisesti hyväksi. Nuorena on kiva saada toimeentulo tekemättä töitä. Ehkä molemminpuolin hyväksikäyttöä, mutta miehet älkää olko niin helppoja..,,

        Tiedän ainakin kaksi nuorempaa naista, jotka ovat olleet kiinnostuneita minusta. Toisen kanssa ikäeroa oli 10 vuotta ja toisen kanssa 13. Olen vähän yli 30v itse.

        Itseäni ei kylläkään ole heidän seura sitten kiinnostanut, vaikka nättejä nuoria naisen alkuja ovat, mutta kun henkisesti ovat vielä niin lapsen tasolla olleet ja sen huomasi kun kuunteli heidän juttujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuleteko miehet oikeesti, että naiset yli 10 v nuoremmat oikeasti ihastuvat teihin? Poikkeuksia on, mutta suuri osa yrittää käyttää teitä rahallisesti hyväksi. Nuorena on kiva saada toimeentulo tekemättä töitä. Ehkä molemminpuolin hyväksikäyttöä, mutta miehet älkää olko niin helppoja..,,

        Ei muuten pidä paikkaansa.


    • pistinlihassa

      Itse näin parikymppisenä nuorena naisena painin samaisen ongelman kanssa, olen ihastunut itseäni yli 10 v. vanhempaan mieheen eikä 'olosuhteet' ole muutenkaan mitenkään otollisia. Yritän puhua itselleni järkeä päähän, tosin huonolla menestyksellä. En vain saa miestä mielestäni. Toivon että tämä 'hormonihumala' saisi pian loppunsa. Tekee vaan asiat kummallekkin osapuolelle hankalaksi..

      • pistinlihassa

        Jatkoa vielä edelliseen..
        Jos elelisimme ihanteellisessa, ennakkoluulottomassa maailmassa niin suhde voisi ehkä toimiakin.. Voin vain kuvitella miten lähipiiri suhteeseen reagoisi. Pitäisivät varmaan naiivina tyttösenä jota käytetään armotta hyväksi (vaikka todellisuudessa ylianalysoin kaikkea ja olen jopa hieman kyyninen). Tai sitten luulevat että minä etsin miehestä vain taloudellisia hyötyä tai jotain "isähahmoa" (yöks)..
        Mistä tullaankin toiseen mutkaan; vaikka olenkin nuori ihminen niin 'nuoruus' jäänyt lyhyeen siinä mielessä etten enää käy bailaamassa, enkä aio harrastaa seksiä ennen "papin aamenta". Ja jos nyt näin realistisestisen kyynisesti arvioidaan niin mitä muuta tämä mies haluaisi ikäisestäni. Jos mies ei ymmärrä arvojani, niin tuskin suhteessa kovin pitkälle päästään. Ja minulla kun ei ole mikään kevyt suhde haussa..
        Mies vaikuttaisi olevan hyvin verkostoitunut ja paljon liikkeessä. Minä taas olen rauhaa rakastava kotihiiri. Pyytäisinkin neuvoja kuinka päästä eteenpäin? Ehkä uusi ihastuksen kohde voisi auttaa tai sitten täytyy vain lopettaa käyminen paikassa jossa mieheen törmään..
        Huh, tulipas aikamoinen vuodatus, mutta asia vaivaa minua oikeasti kun en juuri muuta pysty tällä hetkellä ajattelemaan. Näkee ettei järki ja tunteet mene aina samassa junassa..


      • 40plus_m
        pistinlihassa kirjoitti:

        Jatkoa vielä edelliseen..
        Jos elelisimme ihanteellisessa, ennakkoluulottomassa maailmassa niin suhde voisi ehkä toimiakin.. Voin vain kuvitella miten lähipiiri suhteeseen reagoisi. Pitäisivät varmaan naiivina tyttösenä jota käytetään armotta hyväksi (vaikka todellisuudessa ylianalysoin kaikkea ja olen jopa hieman kyyninen). Tai sitten luulevat että minä etsin miehestä vain taloudellisia hyötyä tai jotain "isähahmoa" (yöks)..
        Mistä tullaankin toiseen mutkaan; vaikka olenkin nuori ihminen niin 'nuoruus' jäänyt lyhyeen siinä mielessä etten enää käy bailaamassa, enkä aio harrastaa seksiä ennen "papin aamenta". Ja jos nyt näin realistisestisen kyynisesti arvioidaan niin mitä muuta tämä mies haluaisi ikäisestäni. Jos mies ei ymmärrä arvojani, niin tuskin suhteessa kovin pitkälle päästään. Ja minulla kun ei ole mikään kevyt suhde haussa..
        Mies vaikuttaisi olevan hyvin verkostoitunut ja paljon liikkeessä. Minä taas olen rauhaa rakastava kotihiiri. Pyytäisinkin neuvoja kuinka päästä eteenpäin? Ehkä uusi ihastuksen kohde voisi auttaa tai sitten täytyy vain lopettaa käyminen paikassa jossa mieheen törmään..
        Huh, tulipas aikamoinen vuodatus, mutta asia vaivaa minua oikeasti kun en juuri muuta pysty tällä hetkellä ajattelemaan. Näkee ettei järki ja tunteet mene aina samassa junassa..

        Kai nuori voi hakea kokemuksen turvaa...
        Vanhempi tuskinhaluaa että se on se syy:)


      • pistinlihassa

        Ei taida olla minun tapauksessani tästä kyse, mutta en kyseenalaista etteikö näitäkin tapauksia löytyisi. Olen aika itsenäinen ihminen enkä oikein ymmärrä niitä joilla pitää jatkuvasti olla joku ihminen vierellä antamassa 'tukea ja turvaa' ja sitten hypitään aina suhteesta seuraavaan. Päinvastoin olen ollut sinkkuna useamman vuoden ja viihdyn oikein hyvin itsekseni. En tietenkään laita vastaan jos löytyisi joku jonka kanssa viettää loppuelämä, vaikka mikään 'haku' ei olekkaan päällä. Ei siinä toki ole mitään väärää jos tahtoo tuntea olonsa turvalliseksi toisen seurassa (näin sen kuuluukin olla), omituista vaan jos se suhde sille perustuu. Voihan sitä yrittää löytää keittiöpsykologiasta syitä miksi kiinnyin juuri tähän mieheen tai sitten kyse puhtaasti kemioista joille en oikein mitään mahda. :)


    • kanssapohtija

      Ap, eihän sitä ikinä tiedä jos ei anna suhteelle mahdollisuutta. Pohdi löytyykö yhteisiä kiinnostuksen kohteita, harrastuksia yms. Toki erilaiset ihmiset voivat täydentää ja tasapainottaa toisiaan, mutta jotain yhteistä täytyy kuitenkin olla. Eikös se niin ole että ihminen katuu enemmän asioita jotka on jättänyt tekemättä kuin niitä mitä on tullut tehtyä. Jää helpolla jossittelu päälle.

    • samoissatunnelmissa

      Välillä tuntuu että saattaisi toimia, ja välillä taas että olen aivan liian vanha. Aloitetta ei voi tehdä, koska en halua antaa väärää käsitystä ja ympäristö on muutenkin epäotollinen. Ikäeroa meillä on luultavasti yli 10v.

      • IhanaHänOn

        Minkälainen ympäristö on sinulla kyseessä? Itselläni vähän sama tilanne, mutta toisinpäin, olen nuorempi nainen ja ollut jo pitkään kovin ihastunut vähän yli 10 vuotta vanhempaan mieheen. Ympäristö tosiaan vähän epäotollinen. Siitä huolimatta haluaisin, että joku aloite tulisi. Tekisin itse aloitteen, mutta en ole varma, mikä miehen elämäntilanne nyt oikein on, joten en siksi uskalla. Varsinkaan, kun en osaa sanoa, onko mies oikeasti kiinnostunut minusta vai olenko vain silmäniloa hänelle. Olisi ihanaa, jos mies viestittäisi edes jotenkin, jos on kiinnostunut minusta. :) Saako kysyä, koska näit hänet viimeksi?


      • samoissatunnelmissa
        IhanaHänOn kirjoitti:

        Minkälainen ympäristö on sinulla kyseessä? Itselläni vähän sama tilanne, mutta toisinpäin, olen nuorempi nainen ja ollut jo pitkään kovin ihastunut vähän yli 10 vuotta vanhempaan mieheen. Ympäristö tosiaan vähän epäotollinen. Siitä huolimatta haluaisin, että joku aloite tulisi. Tekisin itse aloitteen, mutta en ole varma, mikä miehen elämäntilanne nyt oikein on, joten en siksi uskalla. Varsinkaan, kun en osaa sanoa, onko mies oikeasti kiinnostunut minusta vai olenko vain silmäniloa hänelle. Olisi ihanaa, jos mies viestittäisi edes jotenkin, jos on kiinnostunut minusta. :) Saako kysyä, koska näit hänet viimeksi?

        Ympäristö ei onneksi ole kovin formaali, mutta tiettyjen käyttäytymissääntöjen rikkominen saattaisi silti vastapuolen näkökulmasta tuntua ahdistavalta, erityisesti kun ikäeroa on. Toisin sanoen asiallisen ystävällinen ympäristö varustettuna vaihtelevasti sivustaseuraajilla.

        Totta kai saa kysyä :) Näimme vähän aikaa sitten.


      • IhanaHänOn

        Kysyn vielä sinulta "samoissatunnelmissa", että miksi et voi tehdä aloitetta? Mikä saattaisi olla se väärä käsitys? Mietin vaan, että jos kukaan ei koskaan uskalla tehdä aloitetta, niin ei siitä koskaan mitään syntyisikään. Mun mielestä kannattaisi kyllä yrittää, vaikkei tulevaisuudesta varma olisikaan, sitä ei tiedä, miten toimiva suhde siitä saattaisi syntyäkään. Mitä nimittäin loppujen lopuksi menetät? Jos ei toimi, niin suhteen/tapailun voi aina lopettaa, eikä ainakaan tarvitse jäädä miettimään ja jossittelemaan, olisiko sittenkin pitänyt yrittää.

        Niin kuin sanoinkin jo, niin olen ollut pitkään ihastunut itseäni reilut kymmenen vuotta vanhempaan mieheen. Ja haluaisin yrittää hänen kanssaan ja olisin siihen ehdottoman valmis, jos hän vaan näyttäisi selkeästi vihreää valoa meille. Kyllä muakin mietityttää jotkut jutut, mutta sittenhän se selviäisi. Sitä paitsi mun mielestä me tullaan erityisen hyvin juttuun, tuntuu, että voisi synkata hyvin sekä henkisellä että fyysisellä tasolla, mikä on musta paljon tärkeämpää kuin joku ikäeron tarkka määrä. Tietty joku raja mullakin, tuskin vaikka 40 vuotta vanhemman kanssa pystyisin mitään elämää rakentamaan. Mutta mulla on esim. paljon kavereita, tuttuja ja sisaruksiakin, jotka on tän miehen ikäisiä, niin se kaventaa ikäeron tuntua vielä entisestään.

        Ja lopuksi: kyllä mä eläisin elämääni miljardi kertaa mieluummin ihmisen kanssa, jonka kanssa synkkaa kaikki muut asiat tosi hyvin, vaikka hän olisikin 10 vuotta vanhempi. Kuin ihmisen kanssa, joka on suht samanikäinen, mutta jonka kanssa ne yhtäläisyydet jääkin aika lailla sitten siihen. Tavallaan se ikäkin on vaan yksi ominaisuus muiden joukossa, se vaan saa liikaa huomiota aina.

        Vai kumman valitsisitte täällä mieluummin:
        1) 4 vuotta ikäeroa, ihan kivaa yhdessä ja ok seksi,
        vai
        2) 11 vuotta ikäeroa, sielunkumppanit ja seksikin ihanaa ja intohimoista
        ?


      • IhanaHänOn

        Ehditkin vastata tohon väliin, tää ei vaan ollut ehtinyt päivittyä. Tai sit mä sepustin liian pitkään. :)

        Ja ps. En nyt tiedä, kannattaisiko tätä paljastaa, mutta mäkin näin hänet vähän aikaa sitten.


      • samoissatunnelmissa

        Kuinka vähän aikaa sitten? :)

        Mielestäni se on hyväksyttävämpää, mikäli nuorempi tekee aloitteen. Ajatellaan esimerkiksi pakkeja:

        “voih, olet ihan liian nuori minulle”
        “voih, olet ihan liian vanha minulle”

        Ensimmäinen vaihtoehto pehmeä, molemmat säilyttävät kasvonsa sekä aika parantaa haavat - kirjaimellisesti. Toinen vaihtoehto taas..

        Tästä päästään vastakysymykseen. Ei kai epätietoisuuden elämäntilanteesta pitäisi olla este, mikäli parisuhteen merkkejä kuten sormusta ei ole näkyvillä? Päin vastoin pehmeimmät pakit, ainakin omasta mielestäni, olisivat:

        “voih, olen jo parisuhteessa”

        Tämän jälkeen olankohautus, ja elämä jatkuu..


      • IhanaHänOn

        No joitakin tunteja sitten. Entäs itse? Minkä väriset vaatteet oli hänellä päällään tuolloin?

        Tuo kuvailusi ympäristöstä kuulostaa kyllä hyvin täsmäävältä.

        Tää alkaa itse asiassa mennä jo vähän pelottavaksi, varsinkin, kun en oikeastaan juuri koskaan kirjoita nettiin mitään, ja ihan randomisti päädyin lukemaan tällaista keskustelua. :)

        Mutta tuo aloite/pakki -asia on kyllä ihan näkökulmakysymys. Koska taas mun näkökulmasta vanhemman osapuolen vastaus voisi olla ihan hyvin, että

        "Luuletko hei ihan oikeasti, että voisin olla sinusta kiinnostunut?"

        No, tuskin hän tuolla tavalla asiaa esittäisi, mutta on se kynnys nuoremmallakin. Loppujen lopuksi kuitenkin minusta tilannekysymys. Ymmärrän kyllä myös kantasi ja sen, että jos tämä mies olisi kiinnostunut, niin saattaisi hän ajatella, että aloite pitäisi tulla minulta.

        Mutta oikeastaan se syy, miksi en aloitetta uskalla tehdä, on se, että hän on joitakin aikoja sitten puhunut toisesta naisesta. Ja koska tosiaan en yhtään tiedä miehen elämäntilannetta, niin vaikka nyt kiinnostuksen merkkejä olenkin ollut lukevinani miehestä (tai sitten olen tulkinnut väärin), niin en uskalla ottaa riskiä ja tunkeilla. Minäkään en nimittäin halua, että mies kokee minut ahdistavana tai olla tosi moukka. Varsinkin, kun hän on minulle muutenkin tärkeä, en haluaisi, että välimme menisivät pilalle. Siksi minä taas tässä tapauksessa ajattelen, että enemmänkin mies olisi se, jonka pitäisi tehdä aloite.

        Sormusta hänellä ei kyllä ainakaan ollut. Se tuli taas vähän puolivahingossa todettua siitä kymmenen sentin päästä. :D


      • samoissatunnelmissa
        IhanaHänOn kirjoitti:

        No joitakin tunteja sitten. Entäs itse? Minkä väriset vaatteet oli hänellä päällään tuolloin?

        Tuo kuvailusi ympäristöstä kuulostaa kyllä hyvin täsmäävältä.

        Tää alkaa itse asiassa mennä jo vähän pelottavaksi, varsinkin, kun en oikeastaan juuri koskaan kirjoita nettiin mitään, ja ihan randomisti päädyin lukemaan tällaista keskustelua. :)

        Mutta tuo aloite/pakki -asia on kyllä ihan näkökulmakysymys. Koska taas mun näkökulmasta vanhemman osapuolen vastaus voisi olla ihan hyvin, että

        "Luuletko hei ihan oikeasti, että voisin olla sinusta kiinnostunut?"

        No, tuskin hän tuolla tavalla asiaa esittäisi, mutta on se kynnys nuoremmallakin. Loppujen lopuksi kuitenkin minusta tilannekysymys. Ymmärrän kyllä myös kantasi ja sen, että jos tämä mies olisi kiinnostunut, niin saattaisi hän ajatella, että aloite pitäisi tulla minulta.

        Mutta oikeastaan se syy, miksi en aloitetta uskalla tehdä, on se, että hän on joitakin aikoja sitten puhunut toisesta naisesta. Ja koska tosiaan en yhtään tiedä miehen elämäntilannetta, niin vaikka nyt kiinnostuksen merkkejä olenkin ollut lukevinani miehestä (tai sitten olen tulkinnut väärin), niin en uskalla ottaa riskiä ja tunkeilla. Minäkään en nimittäin halua, että mies kokee minut ahdistavana tai olla tosi moukka. Varsinkin, kun hän on minulle muutenkin tärkeä, en haluaisi, että välimme menisivät pilalle. Siksi minä taas tässä tapauksessa ajattelen, että enemmänkin mies olisi se, jonka pitäisi tehdä aloite.

        Sormusta hänellä ei kyllä ainakaan ollut. Se tuli taas vähän puolivahingossa todettua siitä kymmenen sentin päästä. :D

        Valitettavasti joudun palauttamaan takaisin maan pinnalle - en muista puhuneeni toisesta naisesta, päinvastoin, olen yrittänyt vahvistaa kuvaa sinkkuna.

        Vaaleat vaatteet, jos muistan oikein.


      • Jännäjuttu
        samoissatunnelmissa kirjoitti:

        Valitettavasti joudun palauttamaan takaisin maan pinnalle - en muista puhuneeni toisesta naisesta, päinvastoin, olen yrittänyt vahvistaa kuvaa sinkkuna.

        Vaaleat vaatteet, jos muistan oikein.

        Kun lukee kuvaustasi ympäristöstä niin kuulostaa kyllä kovin tutulta. (Enkä näemmä ole ilmeisesti ainoa jonka mielestä kuulostaa.)
        Miehen näin viimeksi keskiviikkona ja päälläni on yleensä tummat vaatteet, joten täytyy ehkä poissulkea se epätodennäköinen mahdollisuus että olisi täällä sattumoisin törmmännyt pohtimasta samaa asiaa.


      • Kyselijää
        samoissatunnelmissa kirjoitti:

        Valitettavasti joudun palauttamaan takaisin maan pinnalle - en muista puhuneeni toisesta naisesta, päinvastoin, olen yrittänyt vahvistaa kuvaa sinkkuna.

        Vaaleat vaatteet, jos muistan oikein.

        Millä tavoin olet yrittänyt vahvistaa kuvaa sinkkuna? Entä oletko nähnyt häntä lauantain jälkeen?


      • samoissatunnelmissa
        Kyselijää kirjoitti:

        Millä tavoin olet yrittänyt vahvistaa kuvaa sinkkuna? Entä oletko nähnyt häntä lauantain jälkeen?

        Pienillä eleillä, joiden perusteella naisen vaisto toivottavasti sanoo että ton on pakko olla sinkku. Luulisin ainakin, mutta toisaalta ei mitään yksiselitteistä viestiä.

        En ole nähnyt.


      • Anonyymi
        IhanaHänOn kirjoitti:

        Minkälainen ympäristö on sinulla kyseessä? Itselläni vähän sama tilanne, mutta toisinpäin, olen nuorempi nainen ja ollut jo pitkään kovin ihastunut vähän yli 10 vuotta vanhempaan mieheen. Ympäristö tosiaan vähän epäotollinen. Siitä huolimatta haluaisin, että joku aloite tulisi. Tekisin itse aloitteen, mutta en ole varma, mikä miehen elämäntilanne nyt oikein on, joten en siksi uskalla. Varsinkaan, kun en osaa sanoa, onko mies oikeasti kiinnostunut minusta vai olenko vain silmäniloa hänelle. Olisi ihanaa, jos mies viestittäisi edes jotenkin, jos on kiinnostunut minusta. :) Saako kysyä, koska näit hänet viimeksi?

        😠voi voi,mieti vähän


    • ghfhhgkjhSA

      Mä taas ihastunut yli 20 vuotta vanhempaan.

      • Ihastunutnuorempaan

        Oletko nainen?


    • biologinenkello

      Onko ap:llä omia lapsia? Kannattaa ottaa huomioon että nuorella naisella voi olla halu hankkia lapsia jos niitä ei vielä ole.

      • ap._

        on huomioitu ... se on yksi mahdollisesti erottava tekijä


      • minäkinvanhempaanihastun

        Mutta ap voi vielä saada lapsia koska eihän miehen ikä ole esteenä... Kai sitä vanhepikin mies voi lapsia tehdä :) ... Ootko ap ajatellut vielä laittaa alulle?


      • ap-.-
        minäkinvanhempaanihastun kirjoitti:

        Mutta ap voi vielä saada lapsia koska eihän miehen ikä ole esteenä... Kai sitä vanhepikin mies voi lapsia tehdä :) ... Ootko ap ajatellut vielä laittaa alulle?

        voisihan se olla hyväkin asia ... riippuu vähän "asianhaaroista" ;)


      • raskauttavatasianhaarat
        ap-.- kirjoitti:

        voisihan se olla hyväkin asia ... riippuu vähän "asianhaaroista" ;)

        Onhan ne ihan hyvä ottaa huomioon.. ;)


    • syvähuokaus

      Millä tavoin nainen on erilainen?
      Itse olen ihastunut itseäni vanhempaan mieheen. Hänen tarkasta iästä en ole varma, mutta ikäeroa löytyy varmaan lähemmäs 15 vuotta (ellei peräti enemmänkin)..

      • ap-.-

        luonteet, impulsiivisuus, mies - nais -asetelma, ....


      • miettien
        ap-.- kirjoitti:

        luonteet, impulsiivisuus, mies - nais -asetelma, ....

        Voihan sitä nainen olla hieman "poikamainen" mutta silti arvostaa perinteisiä sukupuolirooleja (jos nyt sitä tällä hait). Itse olen hieman tämmöinen tapaus.


    • Einytniinjustiinsa

      No täällä mies jolla (seksi)suhde 16v nuoremman naisen kanssa. Molemmat tykkää. Vähän erilainen kuvio, mutta ei 10v ikäero ole mistään kotoisin jos se ei teitä häiritse. Tuutte juttuun ja on fyysinen veto niin antaa palaa vaan. Jotkut parikymppiset on viisaampia kuin toiset nelikymppiset pullossa elänyt. Se on ihan ihmisistä ja elämäntilanteista kiinni.

      Voisin helposti kuvitella olevani 10v nuoremman kanssa oikeassa parisuhteessa.

      • kiinnostavaa

        Olet seksisuhteessa 16 vuotta nuoremman kanssa, mutta voisit kuvitella seurustelevasi kymmenen vuotta nuoremman kanssa. Miksi et voi kuvitella seurustelevasi tuon seksisuhdekumppanisi kanssa ja tietääkö tuo seksisuhdekumppanisi, että et muuta suhdetta häneen koskaan halua ja että samalla katselet ja etsit muita. Entä tapaamiset, meneekö omilla ehdoillasi ja kuinka usein tapaatte?


      • miettien

        Itsellekkin tuli ensimmäisenä mieleen että onko suhteen nuorempi osapuoli perillä siitä että kyseessä on silkka seksisuhde.


    • omallakädellä

      On se tosiaankin. Täytyy vaan koittaa pitää luonto lujana ettei liikaa innostu vaikka halut ja kiinnostus kuinka kovia oliskin. Vanhalla setällä ei ole enää mitään vientiä :))

      • Zzzzzhhhhh

        Ootko ihan varma ettei ole? :)


      • dyddeli

        Täällä nuori nainen, joka on ihastunut 30 vuotta vanhempaan mieheen. En tietenkään haaveile mitään suhdetta hänen kanssaan, mutta flirttailu puolin ja toisin on tuonut molempien elämään kivoja hetkiä.


      • kalkkisko
        dyddeli kirjoitti:

        Täällä nuori nainen, joka on ihastunut 30 vuotta vanhempaan mieheen. En tietenkään haaveile mitään suhdetta hänen kanssaan, mutta flirttailu puolin ja toisin on tuonut molempien elämään kivoja hetkiä.

        Itse en ole koskaan nuorena naisena täysin ymmärtänyt ns. viatonta flirttailua, jossa henkilöstä ei olla aidosti kiinnostuneita. Voi olla että olen asian suhteen turhan tiukkapipoinen mutta en tykkää ehdon tahdoin leikkiä omilla tai toisen tunteilla. Meitä on tosin moneen junaan. Toiset etsivät kevyitä suihteita kun taas toiset vakavia ja jotkut eivät olleenkaan ja flirttailu on vaan hupia/ajanvietettä.


      • Toinenkalkkis
        kalkkisko kirjoitti:

        Itse en ole koskaan nuorena naisena täysin ymmärtänyt ns. viatonta flirttailua, jossa henkilöstä ei olla aidosti kiinnostuneita. Voi olla että olen asian suhteen turhan tiukkapipoinen mutta en tykkää ehdon tahdoin leikkiä omilla tai toisen tunteilla. Meitä on tosin moneen junaan. Toiset etsivät kevyitä suihteita kun taas toiset vakavia ja jotkut eivät olleenkaan ja flirttailu on vaan hupia/ajanvietettä.

        Täällä toinen nuori kalkkisnainen. Minäkään en oikein ymmärrä viatonta flirttailua. Jos toinen onkin sitten oikeasti ihastunut... Pari kertaa kohdalle osunut mies, joka on omasta aloitteestaan "piirittänyt" ja vielä vaikka kuinka kauan. Olen sitten ihastunut ja luullut kaikenlaista, kun mies on pitkään pitänyt peliä yllä. Lopulta mies on paljastunut varatuksi tms. Ja pahinta on, että tämä peli on jatkunut vielä senkin jälkeen. Silkkaa tunteilla leikkimistä/oman itsetunnon kohotusta toisen kustannuksella. En ikinä voisi kohdella muita näin. Jos epäilen jonkun olevan kiinnostunut, enkä itse ole hänestä, olen ystävällinen, mutta pidän huolen siitä, etten vain tule loukanneeksi häntä.

        Voi olla, että ylemmällä kommentoijalla on tilanteessaan joku yhteisymmärrys, ei siis ollut tarkoitus hyökätä häntä vastaan, mutta näin yleisesti tuli mieleen, kun asia nostettiin esiin.


      • kalkkisko
        Toinenkalkkis kirjoitti:

        Täällä toinen nuori kalkkisnainen. Minäkään en oikein ymmärrä viatonta flirttailua. Jos toinen onkin sitten oikeasti ihastunut... Pari kertaa kohdalle osunut mies, joka on omasta aloitteestaan "piirittänyt" ja vielä vaikka kuinka kauan. Olen sitten ihastunut ja luullut kaikenlaista, kun mies on pitkään pitänyt peliä yllä. Lopulta mies on paljastunut varatuksi tms. Ja pahinta on, että tämä peli on jatkunut vielä senkin jälkeen. Silkkaa tunteilla leikkimistä/oman itsetunnon kohotusta toisen kustannuksella. En ikinä voisi kohdella muita näin. Jos epäilen jonkun olevan kiinnostunut, enkä itse ole hänestä, olen ystävällinen, mutta pidän huolen siitä, etten vain tule loukanneeksi häntä.

        Voi olla, että ylemmällä kommentoijalla on tilanteessaan joku yhteisymmärrys, ei siis ollut tarkoitus hyökätä häntä vastaan, mutta näin yleisesti tuli mieleen, kun asia nostettiin esiin.

        Melkein kuin lukisin omia ajatuksiani suoraan toisen viestistä. Juurikin näin, kaipa se sitten boostaa itsetuntoa jos huomaa muiden lähtevän mukaan flirttailuun, tuntee olevansa haluttu. Ja en minäkään tuota ylempää kommenttia tarkoittanut mitenkään henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi. Asia toki erikseen jos molemmat osapuolet ovat aidosti perillä siitä minkä tasoisesta/tyylisestä (?) flirttailusta on kyse.


    • joskemiatkohtaa

      PP 62 v pokasi 40:sen naisen.

    • voikoniinolla

      Eihän nyt kaksvitonen nainen voi vakavasti kiinnostua neljävitosesta miehestä. Sehän on ihan mahdoton yhtälö :)

      • voiniinolla

        Harva ennalta suunnittelee ihastuksen kohteensa. Voihan sitä tunteita herätä itseään vanhempaa henkilöön ihan yhtä lailla kuin itseään nuorempaankin. Ei mitenkään mahdoton yhtälö. Itse tullut koettua. Ihminen on paljon muutakin kun vain hänen ikänsä.


      • hyväjosvoi
        voiniinolla kirjoitti:

        Harva ennalta suunnittelee ihastuksen kohteensa. Voihan sitä tunteita herätä itseään vanhempaa henkilöön ihan yhtä lailla kuin itseään nuorempaankin. Ei mitenkään mahdoton yhtälö. Itse tullut koettua. Ihminen on paljon muutakin kun vain hänen ikänsä.

        No sehän kuulosti hyvältä.
        Se voi siis olla myös sitä :))


    • sydämenasenneelitahto

      Ikäerot ovat olleet nyt jostain syystä ainakin iltahömpötyksissä oikein kuuma peruna.. Tuoltakin voi lueskella ja keskustella omista kokemuksista. http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1453961697703.html
      Mutta voi sen mahdollisen parisuhteen pilata ihan ylispekuloimallakin. Sydämen asioissa kuuluu kuunnella myös sitä sydäntä. :)

    • udellen

      Onko ap vielä tehnyt aloitetta vai ajatellut jättää asian sikseen?

      • ap-.-

        ei ole tehnyt ... yhtikäs mitään :-)
        Katsotaan ... kohtahan kevätkin solisee


      • udellen

        Näinhän se on Ap, kevättä rinnassa ja sitä rataa. :)


      • ap_unohduksentielle
        udellen kirjoitti:

        Näinhän se on Ap, kevättä rinnassa ja sitä rataa. :)

        tai ... ehkä toivo tai kuvitelmat on syytä haudata keväthankiin, josta sulamisvedet vie ne sitten oikeaan paikkaan.


      • udellen
        ap_unohduksentielle kirjoitti:

        tai ... ehkä toivo tai kuvitelmat on syytä haudata keväthankiin, josta sulamisvedet vie ne sitten oikeaan paikkaan.

        Älä vielä kirvestä heitä kaivoon jos et ole vielä sen suurempia eleitä tehnyt. Voi olla että tunteet ovat täysin molemminpuoliset ja sitten molempia harmittaa.. Oletko nähnyt naista toviin vai mistä moinen?


      • udellen
        udellen kirjoitti:

        Älä vielä kirvestä heitä kaivoon jos et ole vielä sen suurempia eleitä tehnyt. Voi olla että tunteet ovat täysin molemminpuoliset ja sitten molempia harmittaa.. Oletko nähnyt naista toviin vai mistä moinen?

        Suoraan sanoen itsellä parhaillaan kovin samanlainen tilanne meneillään. Miestä en ole nähnyt tosin muutamaan viikkoon muualla kuin omassa mielessä. Eikä siinä muuten olisi mitään, mutta en ole edes varma milloin seuraavan kerran törmäämme (jos nyt edes törmäämme). Muutenkin hieman epätoivoinen ihastus jos niin voi sanoa, eikä tilanne ainakaan yhtään sitä helpota.. Voisihan sitä itse yrittää jotenkin selkeämpiä signaaleja välittää, mutta olisi varmaan hieman kummalista jos aloite tulisi omalta puolelta. Monimutkaisia asioita.. En edes tiedä miten reagoida jos asiat lähtisivät rullaamaan eteenpäin. Toki niin sisimmässäni toivon, mutta välillä mietin että juuri unohduksen tie olisi mutkattomampi..


      • se_on_siin
        udellen kirjoitti:

        Älä vielä kirvestä heitä kaivoon jos et ole vielä sen suurempia eleitä tehnyt. Voi olla että tunteet ovat täysin molemminpuoliset ja sitten molempia harmittaa.. Oletko nähnyt naista toviin vai mistä moinen?

        On nähty ohimennen.
        Siitäpä juuri tuli se vaikutelma ettei mitään oikeasti ole välillämme.


      • Tsemiä
        se_on_siin kirjoitti:

        On nähty ohimennen.
        Siitäpä juuri tuli se vaikutelma ettei mitään oikeasti ole välillämme.

        Kun viimeksi näin herran niin se tuli itselle hieman yllätyksenä tilanteessa jossa piti yrittää pitää pokka ja vielä keskittyä. Silloin jouduin vain täysin kylmettämään itseni (kaiken kukkuraksi mies oli vielä jotenkin oikein edukseen) ja itse varmasti vaikutin ihastukselleni hieman kylmältä. Tosin mieskin vaikutti jotenkin etäisemmältä. En sitten tiedä ja selkeästi vältteli..
        Mutta jos ap sydämessäsi näin koet niin voimia ja toivon että osuu se oikea kohdalle! :)


      • onkoapvarma
        se_on_siin kirjoitti:

        On nähty ohimennen.
        Siitäpä juuri tuli se vaikutelma ettei mitään oikeasti ole välillämme.

        Hmm. Jos kerta näitte vaan ohimennen niin en tiedä kannattaako siitä vetää niin suuria johtopäätöksiä, etenkin jos ympärillä oli paljon muita silmäpareja.


      • ohiintmo
        onkoapvarma kirjoitti:

        Hmm. Jos kerta näitte vaan ohimennen niin en tiedä kannattaako siitä vetää niin suuria johtopäätöksiä, etenkin jos ympärillä oli paljon muita silmäpareja.

        Jos näkee, ja on kiinnostusta, niin eikö silloin kohtaamista yritetä pitkittää eikä päästetä noin vain ohi?


    • ÄläTyrmää

      Ap, vaikutat älykkäältä ja hienotunteiselta kaverilta mutta jo ensimmäisestä viestistä paistaa läpi kyynisyys. Etkö uskalla antaa rakkaudelle mahdollisuutta vai oletko päässäsi pohtinut mahdollisen suhteen pilalle?
      Pohdit että alkuhuuman jälkeen arki tappaisi tunteet toista kohtaan. Miksi ihastus ei voisi tutustumisen myötä syventyä rakkaudeksi? Rakkaus kyllä kannattelee siellä arjen ja huolienkin keskellä. Ja jos toisesta aidosti välittää niin pystyy kyllä avoimesti keskustelemaan asioista ja on tarpeen tullen valmis tekemään myös kompromisseja. Mikä tahansa onkaan päätöksesi niin toivon ap, ettet ainakaan yhden pikaisen kohtaamisen perusteella mitätöisi kaikkia aiempia. En usko että kukaan meistä toimii kovinkaan järkiperäisesti kun on kovat tunnelataukset. Ei elämässä eikä rakkaudessa voi voittaa jos ei välillä ole valmis ottamaan riskejä.

      • ohhohsentään

        Ja taas voin todeta, että aivan samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Onpahan tämäkin päivä.


      • kokemuskokemus

        Ehkä ap ei ole kompromissien tekijä.
        Kaikki tai ei mitään?

        Ja jos toinenkaan ei ole, niin siitä on vaikea saada sopuisaa liittoa.


      • omanapa
        kokemuskokemus kirjoitti:

        Ehkä ap ei ole kompromissien tekijä.
        Kaikki tai ei mitään?

        Ja jos toinenkaan ei ole, niin siitä on vaikea saada sopuisaa liittoa.

        En ole vielä törmännyt suhteeseen jossa ei joutuisi tekemään minkääntasoisia kompromisseja. Rakkaus ei ole itsekäs. Toisin kuin nykyihmiset usein ovat.


      • erittäinhyvin

        sanottu!


      • MatchOrnot
        omanapa kirjoitti:

        En ole vielä törmännyt suhteeseen jossa ei joutuisi tekemään minkääntasoisia kompromisseja. Rakkaus ei ole itsekäs. Toisin kuin nykyihmiset usein ovat.

        Rakkaus ei ole itsekäs - ei niin, mutta ei se pääse syntymään ihastumisesta jos toiveet ei mätsää.


      • ÄläTyrmää
        MatchOrnot kirjoitti:

        Rakkaus ei ole itsekäs - ei niin, mutta ei se pääse syntymään ihastumisesta jos toiveet ei mätsää.

        Mmm. Toki. Mutta tietääkö ap vielä toisen toiveita tai tulevaisuuden suunnitelmia? Jos on aivan varma asiasta että ei yhtään mene yhteen toiveet niin tuskin suhteella on kovinkaan vakaata pohjaa. Siitä olen kyllä täysin samaa mieltä.


      • ap_sleeping
        ÄläTyrmää kirjoitti:

        Mmm. Toki. Mutta tietääkö ap vielä toisen toiveita tai tulevaisuuden suunnitelmia? Jos on aivan varma asiasta että ei yhtään mene yhteen toiveet niin tuskin suhteella on kovinkaan vakaata pohjaa. Siitä olen kyllä täysin samaa mieltä.

        ap ei tiedä oikeestaan mitään :-)

        Mutta tästä 70 viestin vastauksista saa sellasen käsityksen että kaikki on mahdollista - jos sopivanlainen osuu kohdalle.
        ******
        ****
        **
        *
        "Minä oon niin rakastunut. Minulla on nainen."
        "Älä valehtele. Ei sinulla mitään naista ole. Sinua on lyöty pölkyllä päähän."
        "Mitä? Onko minua lyöty pö-pö-pölkyllä päähän?!"


    • mielenkiinnollaseurannut

      Tämä vanha ketju muistui mieleeni. Onkohan alottaja jo saanut kaipaamansa nuoren naisen?

      • Tuttujuttutämä

        Minäkin tätä jäin mietiskelemään.


    • Eijärkee

      Mä mies ja n75v-Hän nainen n,55v.Molemmilla lapset jättäneet pesän,vikka hän onkin neiti.Taitas olla parasta laittaa peli poikki,koska kymmenen vuoden kuluttua mua tuskin,sairauksistani johuen on ja hän nuorekas,jotta 10v vielä soipa peli.Laseni ja hänen lapsensa tulevat periin mut ja exäni,että luovutetaan suosiolla.

    • Anonyymi

      No joo, ikääntyminen voi olla hyvin eritahtista saman ikäisilläkin, tänään yks sukulaispari, joista mies näytti valehtelematta 20 v nuoremmalta kuin nainen, olivat siis samanikäisiä ihmisiä.

    • Anonyymi

      Ei toiminu mies 54 nainen 34 pari meillä vaikkai kain pitiki ollaihan parasta... Näiin vuonna 2020.
      Erottiin ... Minä ajauduin sekoilemaan muutaman vuoden inöetolla oleven tyypin ksns ja
      Exä mies löysi jonku 25 v....
      Olin vähä sillei et ei piip... 😂

      Mut kukin tavallaan... Kokeilkaa ainaki...
      Minä vannoin joskus et ei isoja ikäeroja mut mitä vittua tekee kohtalo...
      Ajo mut setämiehen syliin 🙈
      Tulipahan tehtyä...
      N nyt 36 V.

      • Anonyymi

        Se, ettei suhde toiminut voi johtua monista syistä. Ikäero ei välttämättä ole se keskinen syy. Siksi exäsi voi hyvin löytää toimivan suhteen 25 v naisen kanssa.


    • Anonyymi

      Minä 38v juuri eronnut mies/isä sekä ajatuksiltaan hyvin kypsä sekä elämää jo kokenut 2 lapsen yksinhuoltaja 22v nainen. Suhde alkoi seksisuhteena ja siirtyi ajankuluessa ihan tavalliseksi parisuhteeksi. Suhde loppui ihan muista kuin ikäerosta johtuvista syistä. Huomasimme kyllä että muille se ikäero oli joskus vaikeampi palapurtavaksi kuin meille kahdelle.

    • Anonyymi

      Ei pidä yleistää omien olettamusten perusteella. Eikä tuo alkuhuuman päätyminen ole ikäerosta kiinni, niin voi käydä aivan kenelle tahansa ja siksi kannattaa tutustua rauhassa pidemmän aikaa, rakentaa sitä kestävää pohjaa. Siitäkin huolimatta jotkut suhteet vain voivat tulla tiensä päähän, sellaista se elämä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe