Risto on Sinkut-palstan trolli joka haukkuu naisia

Paljastuksia

Risto_ on sama kuin Naisasialooseri1 ja Ex------------PUA ja yleensä sellainen kirjottaja joka haukkuu siellä naisia. Käyttää ihan älyttömän monia nimimerkkejä. Jos ei saa ketään vastaamaan, vastaa ite itelleen.

Onnii on myös Riston nikki.

66

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onmyös

ja musta2

• 7påivåålehti

Mistä tuon tiedät? Onko todistusaineistoa?

• helppotunnistaa

Kun tuntee ihmisen, on helppo tunnistaa. Se luulee olevansa hyvä hämäämään, mutta ei ole.

• sehuijaateitä

Ettei unohdu.

musta2 ei ole saman henkilön nimimerkki.

• kaikkionn

on. petri satu jokiniemi fasu sekoilua

• Paljastuksia
    • pohtia

En ole Risto, en kirjoita Sinkut-palstalle, enkä ole Jokiniemestä. Pitäkää kivaa taukoa netistä, jos alkaa fantasiat laukkaamaan.

• OletPelkkäTrolli

Vituttaako kun jäät trollinikeist kiii?

• pohtia
        OletPelkkäTrolli kirjoitti:

Vituttaako kun jäät trollinikeist kiii?

Ei kun pelottaa vaan jos joku oikeasti luulee että olen joku Sinkut-palstan skitso.
        Montako tuntia oot nyt ollu täällä?

• TurhaYrittää
        pohtia kirjoitti:

Ei kun pelottaa vaan jos joku oikeasti luulee että olen joku Sinkut-palstan skitso.
        Montako tuntia oot nyt ollu täällä?

Tunnistaa sun hullun tyylin, ei epäilystäkään. Ei mene läpi sun hämäysyritys.

• pohtia
        TurhaYrittää kirjoitti:

Tunnistaa sun hullun tyylin, ei epäilystäkään. Ei mene läpi sun hämäysyritys.

Olen huomannut niissä ketjuissa mun käyttämiä sanontoja (monissa eri ketjuissa). Epäilin, että niiden takana on joku jonka tunnen. Sitäpaitsi joissakin ketjuissa kuvataan mun persoonallisuutta ja asioita, jotka vain mun tuntevat tietää. Joku mun tuttu on siellä.

• Kylläseootsä
        pohtia kirjoitti:

Olen huomannut niissä ketjuissa mun käyttämiä sanontoja (monissa eri ketjuissa). Epäilin, että niiden takana on joku jonka tunnen. Sitäpaitsi joissakin ketjuissa kuvataan mun persoonallisuutta ja asioita, jotka vain mun tuntevat tietää. Joku mun tuttu on siellä.

Ite oot, turha yrittää lustella karkuun siitä että trollaat sairaita juttuja. Hakeudu mielisairaalaan, oikeasti, hakeudu.

• pohtia
        Kylläseootsä kirjoitti:

Ite oot, turha yrittää lustella karkuun siitä että trollaat sairaita juttuja. Hakeudu mielisairaalaan, oikeasti, hakeudu.

Mä oikeastaan tiedän melko varmasti kuka minuna esiintyy. Jotain meidän irl keskusteluja siellä. Joku kosto ehkä. ;)

• Menehoitoon
        pohtia kirjoitti:

Mä oikeastaan tiedän melko varmasti kuka minuna esiintyy. Jotain meidän irl keskusteluja siellä. Joku kosto ehkä. ;)

Ei mene läpi sun yritykset, hyvä yritys tää viimesin mutta ei olla tyhmiä.

• pohtia
        Menehoitoon kirjoitti:

Ei mene läpi sun yritykset, hyvä yritys tää viimesin mutta ei olla tyhmiä.

En ole tyhmä itsekään, ja olen huomannut kaiken. En kuitenkaan kirjoittele Sinkut-palstalle, koska en välitä vähääkään siitä, miten naiset jossain baarissa käyttäytyy. En käy baareissa, joten ei kiinnosta.

• HakeuduHoitoonPian
        pohtia kirjoitti:

En ole tyhmä itsekään, ja olen huomannut kaiken. En kuitenkaan kirjoittele Sinkut-palstalle, koska en välitä vähääkään siitä, miten naiset jossain baarissa käyttäytyy. En käy baareissa, joten ei kiinnosta.

/ignore pohtiaRistoOnniiNaisasialooseri1Ex------------PUA jne trolli

• pohtia
        HakeuduHoitoonPian kirjoitti:

Vähän tuun surulliseksi, jos luulet noin, ja se aiheuttaa sussa kipua.

• Epäiletkö
        pohtia kirjoitti:

naista vai miestä? Mäkin tiedän ainakin yhden meidän tutun, joka provoili täällä joskus sekä sinun että minun asioilla. Tunnistin hänet muutamasta yksityiskohdasta, jotka olin sanonut vain hänen kuultensa. En tiedä huomasitko tai yhdistitkö koskaan näitä palstajuttuja ko tyyppiin, vaikka varmasti tuon huomasitkin, että joku provoilee sinuna, kuten myös minuna. Sinkutpalstaa en lue, joten niistä en osaa sanoa.

• pohtia
        Epäiletkö kirjoitti:

naista vai miestä? Mäkin tiedän ainakin yhden meidän tutun, joka provoili täällä joskus sekä sinun että minun asioilla. Tunnistin hänet muutamasta yksityiskohdasta, jotka olin sanonut vain hänen kuultensa. En tiedä huomasitko tai yhdistitkö koskaan näitä palstajuttuja ko tyyppiin, vaikka varmasti tuon huomasitkin, että joku provoilee sinuna, kuten myös minuna. Sinkutpalstaa en lue, joten niistä en osaa sanoa.

Naista. Mulle on muutama ihan suoraan paljastanut että tietää näistä. Toisaalta voi olla myös yksi, joka tuli vähän läheisemmäksi. Viittaisi osittain siihen.

Ketä tarkoitat?

• Miestätarkoitan
        pohtia kirjoitti:

Naista. Mulle on muutama ihan suoraan paljastanut että tietää näistä. Toisaalta voi olla myös yksi, joka tuli vähän läheisemmäksi. Viittaisi osittain siihen.

Ketä tarkoitat?

mutta en oikein haluaisi tässä tarkentaa enempää. Hyvä kuitenkin, jos epäilet jotakuta sellaista, jonka kanssa on ollut palstoista puhe irl. Voin sulkea itseni pois. Hetken jo sitäkin ehdin miettiä, juurikin niiden minunaprovoilujen takia. Joku niihinkin on joskus saattanut haksahtaa, sinut mukaanlukien.

• pohtia
        Miestätarkoitan kirjoitti:

mutta en oikein haluaisi tässä tarkentaa enempää. Hyvä kuitenkin, jos epäilet jotakuta sellaista, jonka kanssa on ollut palstoista puhe irl. Voin sulkea itseni pois. Hetken jo sitäkin ehdin miettiä, juurikin niiden minunaprovoilujen takia. Joku niihinkin on joskus saattanut haksahtaa, sinut mukaanlukien.

En usko että kukaan mun miespuolisista kavereista on täällä, onneksi. Vai onko? Kyllä täällä on minuna provoiltu, mutta joku on tuonne sinkut palstalle syksyn aikana vuodattanut mun koko luonteen. Nyt viime päivinä ei niitä ole ollut.

• Onkyllä
        pohtia kirjoitti:

En usko että kukaan mun miespuolisista kavereista on täällä, onneksi. Vai onko? Kyllä täällä on minuna provoiltu, mutta joku on tuonne sinkut palstalle syksyn aikana vuodattanut mun koko luonteen. Nyt viime päivinä ei niitä ole ollut.

ainakin yksi miespuolinen, jos sä nyt olet se keneksi luulen. Sinkutpalstaa en ole lukenut. Mitä se ihminen sulle kostaa, ketä epäilet? Etkö voi selvittää asiaa irl?

• pohtia
        Onkyllä kirjoitti:

ainakin yksi miespuolinen, jos sä nyt olet se keneksi luulen. Sinkutpalstaa en ole lukenut. Mitä se ihminen sulle kostaa, ketä epäilet? Etkö voi selvittää asiaa irl?

En usko että se on, johon viittaat. Ellet varmuudella tiedä. Se roteva. En voi selvittää enää.
        Sinäkö se olet?

• Menivähänohi
        pohtia kirjoitti:

En usko että se on, johon viittaat. Ellet varmuudella tiedä. Se roteva. En voi selvittää enää.
        Sinäkö se olet?

Mitä tarkoitat? Siis tiedän varmuudella, että eräs miespuolinen molempien tuttu on täällä joskus kirjoitellut, mutta sitä en tiedä, onko sama kirjoitellut sinkutpalstalle, kun en ole niitä lukenut. Kuka olen?

• helvetinurpot
        Menivähänohi kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Siis tiedän varmuudella, että eräs miespuolinen molempien tuttu on täällä joskus kirjoitellut, mutta sitä en tiedä, onko sama kirjoitellut sinkutpalstalle, kun en ole niitä lukenut. Kuka olen?

Ette taida tuntea toisianne oikeasti, toinen on yksi niistä jotka täällä palstalla luulee pohtiaa ihan eri henkilöksi tai sitten pohtia itse trollaa tässäkin.

• kylläon
        pohtia kirjoitti:

Jopa asuit baarissa jokin aika sitten. Turha kieltää, etteikö olisi Ex-----PUA.

• pohtia

Tarviitte oikeasti jotain muuta ajateltavaa kuin nämä palstat.

• MeneSuljetullePliis

Näyttää kovasti siltä että ite tarvit muuta. Montas nikkiä sulla onkaan? Ei pysty kahden ihmisen käsillä laskemaan. Eikä aivoilla.

• pohtia
        MeneSuljetullePliis kirjoitti:

Näyttää kovasti siltä että ite tarvit muuta. Montas nikkiä sulla onkaan? Ei pysty kahden ihmisen käsillä laskemaan. Eikä aivoilla.

Mistä se kertoo, jos mut haluaa nähdä kymmenien nikkien takana? Nyt oikeesti yrität tehdä jotain muuta kun pyöriä täällä. Olen lukenut noita Sinkut-palstan juttuja. En jaa heidän kipuaan.

• MeneSuljetullePliis
        pohtia kirjoitti:

Mistä se kertoo, jos mut haluaa nähdä kymmenien nikkien takana? Nyt oikeesti yrität tehdä jotain muuta kun pyöriä täällä. Olen lukenut noita Sinkut-palstan juttuja. En jaa heidän kipuaan.

Ei mene läpi. Turha yrittää esittää täällä enää yhtään mitään.

• pohtia
        MeneSuljetullePliis kirjoitti:

Ei mene läpi. Turha yrittää esittää täällä enää yhtään mitään.

En ikinä tekisi itsestäni täysin tunnistettavia ketjuja minnekään Sinkut-palstalle. Täälläkin pidän aina tietyt rajat.

• MeneSuljetulleÄkkiä
        pohtia kirjoitti:

En ikinä tekisi itsestäni täysin tunnistettavia ketjuja minnekään Sinkut-palstalle. Täälläkin pidän aina tietyt rajat.

Mene trolli hoitoon.

• pohtia
        MeneSuljetulleÄkkiä kirjoitti:

Mene trolli hoitoon.

Mitä oikein yrität? Eikö sulla mitään muuta ole mielessä kun tällaisten tekeminen? ;)

• MeneHoitoonÄkkiä

Totuus parantaa. Hakeudu hoitoon.

• pohtia
        MeneHoitoonÄkkiä kirjoitti:

Totuus parantaa. Hakeudu hoitoon.

No totuus on, että siihen ei ole hoitoa, jos näkee mut kaikkien viestien takana. :D

• MeneSuljetullePian
        pohtia kirjoitti:

No totuus on, että siihen ei ole hoitoa, jos näkee mut kaikkien viestien takana. :D

Ei kaikkien sentään.
        Tämä totuus parantaa muita täällä ja kun menet hoitoon minkä aikana myönnät totuuden siellä kaikista sairaista jutuistasi, sillä voi olla parantava vaikutus suhun.

• pohtia
        MeneSuljetullePian kirjoitti:

Ei kaikkien sentään.
        Tämä totuus parantaa muita täällä ja kun menet hoitoon minkä aikana myönnät totuuden siellä kaikista sairaista jutuistasi, sillä voi olla parantava vaikutus suhun.

Joskus olen kirjoittanut sinne aloituksia, mutta tosi harvoin mitään laitan. Pidän niitä toivottomina tapauksina, joiden tulee vain oppia kovat läksyt. Mikään pua ei kiinnosta.

• ignooraan
        pohtia kirjoitti:

Joskus olen kirjoittanut sinne aloituksia, mutta tosi harvoin mitään laitan. Pidän niitä toivottomina tapauksina, joiden tulee vain oppia kovat läksyt. Mikään pua ei kiinnosta.

Lopeta jo, olet pateettinen.

• pohtia
        ignooraan kirjoitti:

Lopeta jo, olet pateettinen.

Toi on niitä sen palstan maneereja, tunnistan. En ole pateettinen.

• pohtia

Sitä paitsi mä ajattelen hyvää useimmista ikäisistäni naisista. Tietysti kaikissa on heikkoutensa ja jokainen kykenee hyvään ja pahaan, mutta en jaa sitä Sinkut-palstan maailmankuvaa. En ole itse niin kunnollinen, että voisin katkeroitua sillä tavalla.

• ignooraan

Lopeta jo, olet pateettinen. Lopeta toi esittäminen ja valehtelu.

• pohtia
        ignooraan kirjoitti:

Lopeta jo, olet pateettinen. Lopeta toi esittäminen ja valehtelu.

Mulla ei ole aikaa, energiaa ja mielenkiintoa mihinkään pua kirjoituksiin. Ei kiinnosta sellaset jutut. En ole myöskään Onni. En kirjoita runoja. Tämä nyt vaan on totuus. Vähän huolissani oon, että tähän aikaan tommosta jankutat.

• Onniipohtiaymtrollille
        pohtia kirjoitti:

Mulla ei ole aikaa, energiaa ja mielenkiintoa mihinkään pua kirjoituksiin. Ei kiinnosta sellaset jutut. En ole myöskään Onni. En kirjoita runoja. Tämä nyt vaan on totuus. Vähän huolissani oon, että tähän aikaan tommosta jankutat.

Vittu, jätkä kiemurtelee, kun jäi kiinni trollaamisesta!!!
        Vähänkin järkeään käyttävä näkee että esität ja valehtelet.

• pohtia
        Onniipohtiaymtrollille kirjoitti:

Vittu, jätkä kiemurtelee, kun jäi kiinni trollaamisesta!!!
        Vähänkin järkeään käyttävä näkee että esität ja valehtelet.

En kiemurtele. Nämä jutut on lähteny elämään omaa elämäänsä jo. Sille ei mitään voi. Antaa ihmisten luulla. Jos antaa oman mielikuvituksen vaikuttaa oikeaan elämään, niin se on pahempi juttu.

• pohtia

Olet luonut kaikista miesnikeistä itsellesi hahmon, jonka luulet olevan minä, kun tarpeeksi pyörität ajatusta. Huhhuh. :D

• Trolliolet

No huhhuh en usko että olet Risto, Risto kaipaa vaan Annea, sinä vastaat kaikille kuin tuntisit jokaisen naisen täällä.

• Seonkaikkinoijamuitakin
        Trolliolet kirjoitti:

No huhhuh en usko että olet Risto, Risto kaipaa vaan Annea, sinä vastaat kaikille kuin tuntisit jokaisen naisen täällä.

Risto on sama kuin pohtia, kyllä täällä pystyy eri nimimerkeillä käyttäytymään eri tavalla.

• Novoihankeles

Eikä teillä ollu yölläkään mitään muuta tekemistä kun tapella täällä siitä kuka kukin on?
      Ottakaa helvetissä järki käteen ja miettikää noita tuumailujanne. Aivan utopistisia väitteitähän tänne on taas kerran suollettu.
      Sitä se öinen valvominen teettää, päät sekoilee ja ollaan VARMUUDELLA tunnistavinaan jonkun jota ei ole saanut itselleen, ja sekös se vituttaa ja panee provoamaan.
      JATKAKAA niin saatte mielenrauhan, tai pimahdatte lopullisesti ;-D.

• Käytäthänaivojasimyös

Ei noi ole utopiaa vaan totta.

• poliisiasemalta

Voisi tehdä Sisäisen tutkinta pyynnön

• huhhuhjaa

Meneppä kertomaan poliisille että kaikki ikävät kirjoitukset koskee sua. Varo valkotakkia.

• houkuttelee

$$$$$ silmissä

• NähkääjaMuistakaa

pohtian kommentti ketjun lopussa Sinkut-palstalta, välillä pohtiamies nimimerkillä:

" pohtivamies

1.1.2016 23:33
      Uusi

Eikö olisi parempi jos vain raiskaisimme ne? Sillä tavoin muutkin miehet voisivat päästä nuoren pillun makuun kun me olemme valmiit. Näin ei menisi naisia haaskuuseen kun kauniista naisista on kuitenkin kova pula. Jos tappaa on pakko niin keski-ikäisten ja vanhojen akkojen lahtaaminen olisi paljon parempi vaihtoehto.
      "
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14037701/rumat-miehet-tappakaa-naisia!!

• lisääpaljastuksiaa
      • lisääpaljastuksia

Hauska havaita...

InhottavaRealisti

2.1.2016 10:55

Keskustelua täällä ei ole. Ne henkilöt, jotka täällä uskovaisina esiintyvät, eivät ole täällä oikeasti keskustelemassa vaan osa heistä on täällä julistamassa ja osa taas vain mainostamassa esim. Patmosta. Mitä ikinä uskovaisilta nikeiltä kysyykin, vastausta ei tule - tai ei ainakaan silloin, jos kysymys on ns. "hankala". Haukut kyllä saa, kun kaikkea ei usko ja rohkenee epäillä. Se myöskin tuntuu olevan monille ihme, että joku oikeasti ei ihan kaikkea usko.

Sitten ilonamme on luonnollisesti itse PALSTAKEISARI(NNA), joka katsoo olevansa Jumalan sijainen pään päällä. Hänelle tämä palsta on ilmeisesti koko elämä. Hänen ei tarvitse perustella mitään eikä hänen toiminnalleen ole - kiitos onnettoman ja olemattoman moderoinnin! - mitään rajoja.

Minun onneni on se, että elämäni oikeasti on niin täynnä kaikkea muuta, että voin keskittyä siihen. Satunnaisesti näin loma-aikana täällä on tullut enemmän oltua, mutta vähitellen into kyllä hiipuu tämän palstan realiteettien edessä. Niin kauan kuin täällä ei kunnollista moderointia ole, täällä ei ole kunnon keskusteluakaan. Siitä hyötyvät palstakeisarin tapaiset ihmiset. Toisaalta, voihan tämä olla heille tarpeellistakin? Ehkä peräti välttämätöntä?

Minun kirjoitteluni alkaa siis väistämättä vähentyä. Teille, jotka haluatte vain julistaa ilman mitään häiriötekijöitä se on varmasti ilo. Samoin kuin totta kai palstakeisarillemme.

Oikein ihanaa loppupäivää! Ikinähän sitä ei tiedä, koska seuraava kommenttini taas tulee...

Ja hopi hopi, palstakeisari! Nopeasti avauksia ylös, jotta tämä häviää!

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14039847/hauska-havaita---

• lisääpaljastuksia

Kts:ään kyllästyneet

The end

22.4.2014 23:22

Kiertänyt vuosia kaikkia uskovien sivustoja herjaamassa ja solvaamassa. NYT NÄYTTÄÄ MITTARIMME PUNAISTA.

Linkittää jehovia ja juutaisten palstan kopioita teksteistä prof. ja hellarisivustoille. Pelkkää solausta ja vihakirjoitusta. Ei pysty asiaa kirjoittamaan muslimina ja homona.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/12201450/ktsaan-kyllastyneet

• ihmetyttää
        lisääpaljastuksia kirjoitti:

Kts:ään kyllästyneet

The end

22.4.2014 23:22

Kiertänyt vuosia kaikkia uskovien sivustoja herjaamassa ja solvaamassa. NYT NÄYTTÄÄ MITTARIMME PUNAISTA.

Linkittää jehovia ja juutaisten palstan kopioita teksteistä prof. ja hellarisivustoille. Pelkkää solausta ja vihakirjoitusta. Ei pysty asiaa kirjoittamaan muslimina ja homona.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/12201450/ktsaan-kyllastyneet

Jännä miten muslimit voi olla piilohomoja vaikka islam kieltää homouden.

• lisääpaljastuksia

Väärennetyt nikit

23rft, 245rtf, 24rtf

9.3.2014 0:34

Tästä alkaa --- ja ... ja ???? ja nyt pitää tietää, että kenelle kuuluvat. Kaikki nikit vapaassa käytössä, rekistöröityneitä ei voi väärentää.

LOPETTAKAA ASIATON ININÄ KUN ETTE MITÄÄN VOI.

Samoin jatkuva ulina multinikeistä. En tiedä mitä tarkoittaa, mutta rekistöitymispakkoa ei ole, joten jokainen toimii omalla tavallaan.

Tässä suurin huutaja multinikkeilystä, joka ei laitonta. Mutta kuinka toimii itse.

Totuutta peliin.

23rft, 245rtf, 24rtfgb, 234rfg, 2345rtfg, 2rfgh,23erfgv,234 rtfg,23rfhg , 2354rtfg.23rffg,234erdf,erttkl,234trg,23esfd,23rfgb,23erdf,234wertfg

234trggb,234rfd,23r4tfg,234erf,23wrefv,123erf,234rtgbn

http://keskustelu.suomi24.fi/t/12107089/vaarennetyt-nikit

• lisääpaljastuksia
      • eikysesamasta

En tiiä kuka on myllis, mutta pohtia ei ole ikaalisista, ei ole sama henkilö.

• En ole Risto. Valitan.

• EiMeneLäpi

Olet, tunnistaa sut kevyesti. Ei onnistu sun yritykset valehdella ettet olisi.

• lisääpaljastuksia

Täällä on paljon trolleja!

Tiedoksi_kaikille

30.12.2015 15:40

Tiedoksi että tänne kirjoittelee pari mielenvikaista tyyppiä joilla ei ole elämää ja asuvat jossain yksiössä eikä niillä ole kavereita ja niillä on alkoholiongelma. Ja kirjoittelevat eri nimimerkeillä ja tyyleillä ja kaipaavat huomiota koska niillä ei oo kavereita ja netti on 24/7 niiden ainoa yhteys ulkomaailmaan. Ovat rumia ja lihavia rillipäitä ja töpselinokkia! Kannattaa varoa eikä uskoa kaikkea mitä tänne kirjoitetaan!

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14034756/taalla-on-paljon-trolleja!

• kyllä_rakastan

Mikä on motiivina alkaa kaivelemaan vanhoja kirjoituksia? Motiivit paistaa kilometrien päähän. RAKASTAN Ristoo, Onniii ja kaikkia ihania symppis tyyppejä:D

• IhanUusiaNeOn

Ei ne oo vanhoja. Olet tyhmä, oletko ikinä huomannut sitä?

• YhtäIkävöinSilti

Minusta Onni ja Risto saavat kirjoitella täällä. Eivät vaikuta miuun. Elän irl.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5467
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3653
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3235
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      451
      2544
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1600
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      88
      1335
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1309
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1253
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      147
      1180
    Aihe