Suojakalvotukku (toimitus)

Hermostunutäiti

Oletteko tilanneet tuolta mitään, http://www.suojakalvotukku.fi ??
Pitäisi hankkia nopealla aikataululla uuteen honor 7 puhelimeen joku näytön suoja.

Pitäisi tulla nopeasti kotiin, ennen kuin poika ehtii hajottaa puhelimen. :D

46

1484

Vastaukset

  • S8+ panssarilasi tuli ainakin muutamassa päivässä. Suosittelen kauppaa, ei mitään ongelmia tilauksen kanssa.

    • Todellisuudessa siinä kesti +3 kuukaut


  • Tuli tilaamani suojakalvo hajonneena!!

  • Nopea toimitus. Tilasin tablettiin panssarilasin. Hyvä tuote. Eipä näy sormenjälkiä enää ja suojaa näyttöä. Kaikki pelasi hyvin yrityksen kanssa. Suosittelen.

    • Omistaja itse! Eiköhän tällä mainoksella liikevaihto kasva 300%.


  • Suojakalvotukku mitä maailman parhain yritys. Vau kuinka hienoa toimintaa. Kerrassaan upeaa.

    • Suojakalvotukulta kaikille hei. Kiitos vaan Mokka34! Mutta muille tiedoksi tuo ei ollut meidän jättämä kommentti :) Jos haluat lukea kommenttimme aiheesta tähän ketjuun, scrollaa vähän alemmas.


  • Tilattu on, hyvin toimii! :)

  • Tilasin panssarilasi Motorola Moto x4:n. Kesti viikon tulla.
    Lasi olikin n. puoli milliä leveämpi kuin puhelimen näyttö.
    Palautin tuotteen, ei hyvitystä koska tuote oli avattu.
    En suosittele

    • Helposti keplottelevat noin juuri. Fyrkkaa ei tarvii palauttaa kun tuote avattu.


    • Vittu mitä toimintaa,miten sä voit tietää onko sopiva, avaamatta!!!!


  • Älkää menkö tilaamaan tuolta. Jos vahingossa tilaat väärän tuotteen ja palautat sen avaamattomana takaisin, sieltä väitetään, että tuotteen kalvo olisi poistettu ja sen vuoksi ei enää hyvityskelpoinen. Huijaukselta vaikuttaa. Milläpä pystyt todistamaan tuotteen olleen täysin koskematon kun tuotteessa ei alunperinkään ollut sinettitarraa tai muuta vastaavaa.

  • Hei kaikille Suojakalvotukulta!

    Meillä on tyytyväisyystakuu tuotteissamme, eikä ole väliä onko panssarilasi avattu vai ei. Jos et pidä lasista, niin tyytyväisyystakuun vedoten saat pyynnöstäsi hyvityksen. Lähes poikkeuksetta sähköpostitse laitettu kuva viasta riittää hyvitykseen tai korvaavaan tuotteeseen, emme siis pyydä viallisten lasian palautusta, sillä siitä on liikaa vaivaa asiakkaalle ja meille. Mutta meillä on toki myös ilmainen ja helppo palautus, jos vaikka haluat vaihtaa tuotteen.

    Yllä mainitusta syystä ihmettelemmekin vähän tämän ketjun nimettömiä kommentteja.
    Ilmeisesti siis eräs aiemminkin meille ongelmia aiheuttanut ulkomaalainen "kilpailijamme" on kirjoitellut tännekin eri nimimerkeillä omia sekavia juttujaan. Sen sijaan että uskoisitte nimettömiä väitteitä, niin käykää tsekkaamassa meidän käyttöehdot tai tulkaa vaikka paikan päälle käymään Ruskossa varastollamme :)

    Jos sinulle ei jostain syystä korvattu rikkoutunutta tai viallista tuotetta, niin otathan meidän asiakaspalveluun yhteyttä, mainitse tilausnumerosi ja nimesi (löydät kuitista), niin saamme asiasi hoidettua arkipäivän sisään. Eikä ole väliä oliko tilaus tehty eilen vai vuosi sitten, tärkeintä on että saamme yhtedenottosi hoidettua. Tässä suora linkki: https://www.suojakalvotukku.fi/page/2/ota-yhteytta

    Aurinkoista kesää kaikille Suojakalvotukulta, ja pitäkää puhelimenne ehjinä!

  • Paska firma. Toimittaa vääriä tuotteita eikä vastaa reklamointiin.
    Firmalla ei oo edes yhteystietoja.

    • Hei Sakke :) Vastaamme kaikkiin viesteihin yhden arkipäivän sisään, eli ma-pe, tarkistathan roskapostikansiosi, viestimme saattaa päätyä sinne. Vastaamme myös facebookin chatissa mahdollisiin kysymyksiisi. Jos sait väärän tuotteen, se luonnollisesti vaihdetaan mitä pikimmin oikeaan. Yhteystietomme osoitteineen on myös näkyvillä ja varastollamme Ruskossa voi myös poiketa jos sattuu asumaan lähellä!


    • Haluaisin tehdä ensimmäisen tilauksen suojakalvotukusta, mutta en uskalla, koska minua epäilyttää se, että yrityksen kotisivuilla ei löydy yrityksen yhteystiedoista asiakaspalvelun/yrityksen numeroa.


    • Epäileväinen1 kirjoitti:

      Haluaisin tehdä ensimmäisen tilauksen suojakalvotukusta, mutta en uskalla, koska minua epäilyttää se, että yrityksen kotisivuilla ei löydy yrityksen yhteystiedoista asiakaspalvelun/yrityksen numeroa.

      Moikka Epäileväinen1!

      Kiitos palautteestasi. Kehitämme toimintaamme jatkuvasti ja asiakkaiden toiveesta myös puhelinpalvelu on nyt saatu käyttöön! :) Meihin voi olla yhteydessä tuttuun tapaan sähköpostitse (info@suojakalvotukku.fi) tai Facebookin yksityisviestillä, sekä halutessaan myös puhelimitse: +358 9 425 50911. Mikäli emme heti pääse vastaamaan, voit jättää meille soittopyynnön vastaajaan. Olemme yhteydessä pikimmiten :)

      - Suojiksen aspa


  • Tilasin lompakkotaskun Samsung puhelimeen, noin tunnin päästä tekstiviesti että on pakattu/postitettu, ja seuraavana päivänä postilaatikossa. Hyvä kauppa, laadukas tuote suosittelen !

  • Onko tämä suoojakalvvotukun mainossivu. Ainakin on lähes kymmenen kertaa kalliimpaa kuin maaailmalla. En suosittele

  • Tilasin panssarilasin, joka oli samaa tasoa kuin ebayn Kiinan myyjien parin euron lasit, mutta kymmenkertaisella hinnalla. Lisäksi lähetyksestä puuttui puhdistuspyyhe ja pölynpoistotarrat, jotka ilmoituksessa mainittiin. En suosittele. Esim. tilaamalla EBayn Euroopan myyjiltä saat pari päivää hitaammin vastaavan lasin noin vitosella postikuluineen.

    • Lisäyksenä vielä että lasin reuna tuntuu hiukan rosoiselta.


    • Moikka pettynyt_tilaaja!

      Todella ikävä kuulla että tuotteen kanssa oli ongelmaa ja lähetys oli puutteellinen. Huomaathan jatkossa että jos tuotteessa on vikaa tai lähetyksestä tuntuu puuttuvan jotakin niin pyydämme olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme: https://www.suojakalvotukku.fi/page/45/asiakaspalvelu. Autamme mielellämme ja lähetämme luonnollisesti pakkausvirheen takia puuttuvat tuotteet jälkitoimituksena!

      - Suojiksen aspa


  • Oma kokemukseni: Viimeksi kun tilasin kaksi panssarilasia, niin postin toimitus oli hitaahko, mutta asiakaspalvelu kyllä jaksoi olla ystävällinen. Olen tilannut tuotteita useamman kerran ja aikaisemmin toimitukset ovat tulleet ok.

    Ja aina tuotteiden laatu on ollut myös kohdillaan, mjtä ei kaikkien toimittajien tuotteista voi sanoa - toki markkinoilla on muitakin hyvälaatuisia panssarilaseja.

    Itse en enää kyllä mistään Ebaysta tai Amazonista tilaa panssarilaseja, niiden laadusta kun ei voi tietää.

  • Etsin iäkkäälle toimintakykyiselle ystävälleni tämän yrityksen puhelinnumeroa. En löydä. Hän ei käytä tietokonetta, puhelimitse kyllä hoitaa paljon asioita, mm. juna- ja konserttilippujen tilauksen jne. Miksi ette suomalaisena yrityksenä uskalla? antaa puhelinnumeroanne, tätä samaa näköjään ihmetteli nimim. epäileväinen1 jo tammikuun alussa? Tulee epävarma olo - valitettavasti.

  • Suojakalvotukku on tämän firman aputoiminimi: Tokoi eCommerce Oy
    Y-tunnus 2714869-7
    Puhnro: 0451959025

  • Kiitos vastauksesta. Etsimistä ei syntyisi, jos tämä numero olisi "aputoiminimen" yhteystiedoissa.

    • Moikka!

      Kiitos palautteesta! Meillä ei ole aikaisemmin ollut asiakaspalvelupuhelinta käytössä, mutta olemme kehittäneet toimintaa saamamme palautteen perusteella. Nykyään meidät tavoittaa tuttuun tapaan sähköpostitse (info@suojakalvotukku.fi) ja Facebookin yksityisviestillä, sekä halutessaan myös puhelimitse numerosta +358 9 425 50911. Mikäli emme heti pääse vastaamaan, voit jättää meille soittopyynnön. Tähän saat tarkemmat tiedot vastaajastamme. Palaamme sitten asiaan ja autamme mielellämme ongelmasi tai kysymyksesi kanssa!

      - Suojiksen aspa


  • Kahdesti tilattu molemmilla kerroilla suojakalvon liimapinta ollut virheellinen en suosittele uuden kalvon kyllä laittavat mutta onko siitä iloa jos se ei istu :D

    • Moikka!

      Ikävä kuulla sattuneesta! Jos tuotteessa ilmenee jotakin vikaa (joko istuvuudessa tai kiinnityksessä) niin olethan asiakaspalveluumme yhteydessä: https://www.suojakalvotukku.fi/page/45/asiakaspalvelu. Tuote voidaan reklamoida tai kauppa purkaa - toimitaan aina sillä tavalla joka sinulle toimii parhaiten :)

      - Suojiksen aspa


  • Tilasin panssarilasin firmasta. Toimitus kesti noin viikon ja pakettia avatessani huomasin panssarilasin olevan jo valmiiksi rikki. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja laitoin valokuvan rikki olevasta tuotteesta. Samana päivänä tuli asiakaspalvelusta vastaus, että lähettävät uuden tuotteen tilalle. Itse voin suositella kyseistä firmaa kaikille. Asiakaspalvelu toimii kiitettävästi.

  • Onko kukaan tilannut tuolta kännykkään akkua.
    Uskaltaako tilata,kestääkö kuinka kauan tilauksen saapuminen.
    Jos tulee väärin toimitettu tuote,niin miten hoituu palautus.

  • Panssarilasi h8 puhelimeen olikin muovia, eikä muuten tartu näyttöön kiinne. Ainakin kyseinen tuote oli pilailutuote. Voitte samanlaisen muovinkappaleen leikata vaikka vissypullon kyljestä ja sit heittää sen roskiin.

    • Korjaan... Kyllä se lasia oli. Kun ei tarttunut kiinne, niin piti sit kokeilla. Edellinen laatua oleva panssarilasi oli ääneltään selkeästi lasimainen kun sitä naputti betoniin. Tää ei jostain syystä ollu.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Korjaan... Kyllä se lasia oli. Kun ei tarttunut kiinne, niin piti sit kokeilla. Edellinen laatua oleva panssarilasi oli ääneltään selkeästi lasimainen kun sitä naputti betoniin. Tää ei jostain syystä ollu.

      Moikka!

      Pahoittelut että tuotteen asennuksessa on ilmennyt ongelmaa. Huomaathan että meillä Suojakalvotukulla on tyytyväisyystakuu, eli jos tuotteessa on vikaa niin pyydämme olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme: https://www.suojakalvotukku.fi/page/45/asiakaspalvelu. Selvitämme mielellämme tarkemmin mistä on kyse ja voimme reklamoida tuotteen :)

      - Suojiksen aspa


  • Vihdoin sain S10+ suojalasin, noin 9 päivän odotuksen jälkeen.

    Paketin avattuani, noudatin ohjeita lasin asennuksessa; ->näytön puhdistus->kuivaus->pölyt pois tarralla -> kalvon poisto panssarilasista -> lasi kiinni.

    Lasi heti kättelyssä näytti aivan liian pieneltä, ja kun vihdoin sain sen varovaisesti kiinni, ei sormenjäljen tunnistin tunnistanut peukaloani enää ollenkaan.

    Otin lasin varovasti irti, putsasin näytön uudelleen, asesin lasin varovasti oikealle kohdalle, mutta turhaan. Sormenjäljen lukija ei vain tunnistanut mun sormea. Turhautuneena noin 100 kokeilukerran ja odottelun jälkeen totean;

    Vittu mitä paskaa, lasi irti, murskaksi ja roskiin.

    Suojis Samsung galaxy S10 Plus panssarilasi --- 0/5 en suosittele kenellekkään.

    • Lisäys vielä: ei niinkään vituta tuo 18,90€ hinta, vaan se, että tuote oli (minun) kohdalla aivan paska. Tietty 9 päivän odottelu ärsyttää myös. Eikai tässä auta, kun ostaa sitten joku järjetön suojakotelo ja jos näyttö hajoaa, maksaa ittensä kipeeksi sen korjauksesta.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Lisäys vielä: ei niinkään vituta tuo 18,90€ hinta, vaan se, että tuote oli (minun) kohdalla aivan paska. Tietty 9 päivän odottelu ärsyttää myös. Eikai tässä auta, kun ostaa sitten joku järjetön suojakotelo ja jos näyttö hajoaa, maksaa ittensä kipeeksi sen korjauksesta.

      Moikka!

      Todella ikävä kuulla että tuotteen kanssa on ilmennyt ongelmaa. Huomaathan että meillä Suojakalvotukulla on tyytyväisyystakuu, eli jos tuotteessa on vikaa niin pyydämme olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme: https://www.suojakalvotukku.fi/page/45/asiakaspalvelu. Selvitämme mielellämme tilanteen ja voimme reklamoida tuotteen.

      Olemme toimitukseen liittyvän epävarmuuden takia juuri vaihtaneet oletusarvoiseksi toimitustavaksi 1lk.:n kirjeet, eli toivottavasti jatkossa samanlaista odottelua ei enää tule! :)

      - Suojiksen aspa


  • Toimituksessa kesti kauan ja tilaamani näytönsuoja oli aivan paska, ei edes tarttunut kiinni näyttöön. En suosittele

    • Moikka!

      Pahoittelut etteivät tuote ja toimitusaika ole vastanneet odotuksiasi! Jos tuotteessa ilmenee jotakin vikaa tai sinulla tulee kysyttävää itse tuotteeseen tai toimituksiin liittyen, niin pyydämme olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme: https://www.suojakalvotukku.fi/page/45/asiakaspalvelu. Selvitämme mielellämme tilanteen ja voimme reklamoida tuotteen. Huomaathan että tuotesivulta löytyy asennusvideo jonka vinkeillä asennuksen tulisi sujua vaivattomasti!

      Toimituksissa on viime aikoina ilmennyt jonkin verran epävarmuutta ja viiveitä, ja olemme kehittäneet toimintaamme toimitusajan minimoimiseksi. Kirjeet lähtevät jatkossa meiltä 1. luokassa, eli toivottavasti vastaavaa odottelua ei enää jatkossa tule! :)

      - Suojiksen aspa


    • Suojakalvotukku kirjoitti:

      Moikka!

      Pahoittelut etteivät tuote ja toimitusaika ole vastanneet odotuksiasi! Jos tuotteessa ilmenee jotakin vikaa tai sinulla tulee kysyttävää itse tuotteeseen tai toimituksiin liittyen, niin pyydämme olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme: https://www.suojakalvotukku.fi/page/45/asiakaspalvelu. Selvitämme mielellämme tilanteen ja voimme reklamoida tuotteen. Huomaathan että tuotesivulta löytyy asennusvideo jonka vinkeillä asennuksen tulisi sujua vaivattomasti!

      Toimituksissa on viime aikoina ilmennyt jonkin verran epävarmuutta ja viiveitä, ja olemme kehittäneet toimintaamme toimitusajan minimoimiseksi. Kirjeet lähtevät jatkossa meiltä 1. luokassa, eli toivottavasti vastaavaa odottelua ei enää jatkossa tule! :)

      - Suojiksen aspa

      Onhan se hyvä pahoitella!!! Mut tuotteesta todella monet valittaneet!!


    • Anonyymi kirjoitti:

      Onhan se hyvä pahoitella!!! Mut tuotteesta todella monet valittaneet!!

      Hei!

      Jos tuotteiden kanssa on mitään ongelmaa niin olemalla yhteydessä saamme asian nopeasti ratkaistua. Voimme lähettää korvaavan tuotteen tilalle tai purkaa kaupan, mikä vain toimii parhaiten :) Tämä koskee kaikkia meiltä tehtyjä tilauksia. Selvitämme mielellämme reklamaatiot pikaisesti niin saadaan puhelimet suojattua mieleisillä tuotteilla!

      - Suojiksen aspa


  • Minä olen tilannut tuotteita muutaman kerran vuodessa jo useita vuosia ja aina on homma pelannut. Mitään ei ole puuttunut lähetyksistä ja tuotteet ovat olleet ehjiä.
    Asiakaspalvelusta ei ole kokemusta koska mitään reklamoitavaa ei ole ollut.
    Vahva suositus.

  • Moi..mun mies tilas puhelimeen suojapanssari kalvon joka oli sitten hajalla jo boxin sisällä, eli sitä ei oltu tsekattu ennen kun lähettivät!!! En nyt hirveesti suosittele!! Tää nyt tosin yksittäinen tapaus..mut kumminkin!! Kun mainostavat laadukkaaksi yhtiöksi!!

    • Moikka!

      Tosi ikävä kuulla sattuneesta. Tuotteet pakataan varastollamme huolella mutta ikävä kyllä herkät tuotteet kuten ohuet panssariasit voivat joskus kärsiä kuljetuksen aikana. Asia ratkeaa helposti olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme (https://www.suojakalvotukku.fi/page/45/asiakaspalvelu) sähköpostitse tai Facebookin yksityisviesteissä niin saadaan lähetys reklamoitua :)

      Toivottavasti saadaan asia selvitettyä pian!


  • Hyvin pelittää Suojakalvotukun toimitus. Heidän ei kylläkään tarvitsisi niin usein lähettää mainossähköpostia tilauksen jälkeen. Kuka sitä nyt jatkuvasti uusia suojia tarvitsee.
    Oskari

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.