kunnianloukkaus

Matkallapohjolaan

Voiko kunnianloukkaus syytteen nostaa kukavaan . Vai pitääkö olla asianomainen itse ?

22

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovemmppaatuomiota

      Iha ite täytyy.loukkaaja saa tuomion jos saa 200e sakot.ja oma rahaa palaa satasia..

    • Matkallapohjolaan

      9 § (9.6.2000/531)

      Kunnianloukkaus

      Joka

      1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

      • hermafrodiitti-

        Mutta itse loukatun on tehtävä rikosilmoitus.


    • Myösloukattu

      Mitä tapahtuu sen jälkeen kun rikosilmoitus on tehty? Onko pakko mennä käräjille ja maksaa tonneja siitä jos se ei vaikka johdakaan mihinkään? Sastamalan korkeimpia virkamiehiä kun ei vain niin taida saada vastuuseen teoistaan.

      • Kaksimetriäköyttä

        Onko sastamalan korkeimmat virkamiehet loukannut sun kunniaa ? Mmmmuuuuaaaaaahhhhhaaaa epäilen


    • kukkako

      Mitä on suomen kielessä kukavaan. Onko se joku kukka. Vai joku syytteen nostaja?? Minä en tiedä.

      • Mukavaanjosymmärsit

        Jos lauseessa lukee : Kukavaan . Ja lukija ei ymmärrä mitä siinä lukee , niin hänen ei tarvitse vaivata sillä päätään . Koska hän ei silloin ymmärrä paljon muutakaan .
        Jos et ymmärrä sanaa : Kukavaan niin olet huomannut varmaan että tätä foorumia on tosi vaikea lukea . Täällä on teksteissä paljon kirjoitus virheitä . Itse käytän kännykässä automaattia joka välillä muuntaa sanat hiukan väärään muotoon . Oletan että ihmiset silti ymmärtää kirjoitetun tekstin .


      • trwertwe
        Mukavaanjosymmärsit kirjoitti:

        Jos lauseessa lukee : Kukavaan . Ja lukija ei ymmärrä mitä siinä lukee , niin hänen ei tarvitse vaivata sillä päätään . Koska hän ei silloin ymmärrä paljon muutakaan .
        Jos et ymmärrä sanaa : Kukavaan niin olet huomannut varmaan että tätä foorumia on tosi vaikea lukea . Täällä on teksteissä paljon kirjoitus virheitä . Itse käytän kännykässä automaattia joka välillä muuntaa sanat hiukan väärään muotoon . Oletan että ihmiset silti ymmärtää kirjoitetun tekstin .

        Jos et osaa kirjoittaa, painu vittuun. Kyllä sunkin tekstis ymmärtää, mutta annat itestäs idiootin kuvan kirjoittamalla kuin huono kolmasluokkalainen


      • Hyppääuudelleen

        Minkälaisen kuvan sä annat itsestäsi tuolla kirjoituksellasi ?
        Mmmmmmuuuuuuuaaaaaahhhhaaaaaa onko apina pudonnut puusta ? Tiedätkö sä puusta pudonnut apina mikä on vittu ? Et tietenkään tiedä . Se on nuorison käyttämä voimasana . Mmmmmuuuuuaaaaaaahhhhhhhhaaaaaa................


    • kukaanko

      Onks se kukavaan sama kuin eikukaan.

      • eikutaivaan

        Samamutvaanpäinvastainen


    • eikukkaantyrväästä

      Miksi ei voi sanoa, kuka vaan? Miksi pitää sanoa kukavaan ja kukaan ei tuota sitten ymmärrä? Ei tosin tarvi ymmärtääkään, koska tuollaista sanaa ei ole. Ja kyllä tuollainen ihminen muutakin ymmärtää paljon muutakin, toisin kuin joku täällä edellä väittää, ettei muka ymmärtäisi paljoa muutakaan?

      • Kalurekka

        Mitä yrität kertoa tuolla kirjoituksellasi ? Eihän tuosta saa mitään käsitystä oletko samaa vai erimieltä .
        Oletko sinäkin kolmosluokkalainen ?


      • kukavaantyrväältä
        Kalurekka kirjoitti:

        Mitä yrität kertoa tuolla kirjoituksellasi ? Eihän tuosta saa mitään käsitystä oletko samaa vai erimieltä .
        Oletko sinäkin kolmosluokkalainen ?

        Heh, olen samaa erimieltä. Heh heh.


    • KukkaVaak

      Kunnianloukkaus on vakava juttu koska siihen loukkaaja kytkee mukaan myös ulkopuolisia ihmisiä joille hän antaa tahallisesti vääristämäänsä tietoa loukatusta. Pomon tekemänä kunnianloukkaus on tavallista suurempi rikos koska se yleensä kohdistuu alaiseensa joka on hänen valtansa alla.
      Voisikohan poliisikin tässä tapauksessa nostaa syytteen jos tekee tutkintapyyntöilmoituksen?

      • twertwertwe

        "Esitutkintapyyntöilmoitus" :D


      • Anonyymi

        Ja nämä ulkopuoliset levittävät tätä väärää tietoa edelleen, eivätkä hoksaa, että heitä käytetään hyväksi sanansaattajina!


    • hyväää

      onko paha. antava anneli. siis mitä antaa. on loukattu. siis kuinka niin!?!????!!

    • KaliKali

      Täällä on selvästi yksi (tai useampia) joihin kalikka on kalahtanut.

    • RekkaKallu

      Missäs puuhapukuiset näin pakkasilla kokoontuu kun traktorit on kesälaatu tankissa jäätynyt pihaan eikä ole kulkupeliä.

    • Anonyymi

      Ei voi. Kaikilla ei ole kunniaa, niin ei sitä näin ollen voi loukatakaan.

    • Anonyymi

      Poliisi ei tee nykyään mitään noin pienestä rikoksesta. Useaan kertaan olen tehnyt rikosilmoituksen itseeni kohdistuvasta kunnianloukkauksesta eikä vastausta kuulu ikinä. Parempi vaan käydä itse vetämässä turpaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4187
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4036
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3049
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe