Mies ei halua alistaa

Apuahsjz

Olis ihana jos mies ottas väkisin, sitois ja dominois mua, mutta Eipä tälle kelpaa koska tuntuis "raiskaamiselta ja hyväksikäytöltä". Semmosesta mä just tykkäisinki, että saisin olla kokonaan miehen vallassa. Mite oonkin onnistunu löytään tämmösen pehmon, jolle seksi tarkottaa vain rauhallista rakasteluu lähetyssaarnaajassa peiton alla. onko kellää muulla vastaavanlaisia kokemuksia ja miten asia ratkes? En haluais muuten niin täydellisestä miehestä erota, mutta seksielämä on melko tylsää..

11

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surutar

Nainen tarvitsee kolme miestä!
      1. palvoo ja passaa. (pieni munainen) täydellinen mies!
      2. rakastelee hellästi. (normi kalusto) käyttökelpoinen elämän kumppani
      3. toteuttaa kaikki fantasiat. ( kunnon vehkeet) Vain käyttöön, nämä on sikoja.
      Miehet voi esineistää, aivan surutta...

• Mun ongelma on taas löytää naisia jotka haluaisi tulla sidotuksi, piiskatuksi ja panoleluina pidetyksi. Normaalisti olen kiltti ja empaattinen mies, mutta haluaisin toteuttaa myös kyltymätöntä pervoa puoltani. Aina ei mene nallekarkit tasan...

Ehkä viesti ei ole mennyt perille? Ehkä se mies kuvittelee että testaat vain (naiset tekee sitä) ja pelkää lentävänsä pihalle jos myöntää haluavansa alistaa? Voisitte kokeilla myös asteittain, eli pyydä häntä vaikka ensin piiskaamaan pakaroita. Tee selväksi halut ja tee myös selväksi jos käsittely on liian kevyttä. Hän luultavasti varoo käyttämästä voimaa ja piiskaus on taputtelua. Siis jos edes pidät sellaisesta. Jos mies huomaa kuinka nautit, niin ehkä se rohkaisee häntä ja ajan myötä myös kokeilee muuta.

• surrur

Jos mies on susta peho koska ei ole seksuaalisesti domi niin et ole edes ymmärtänyt mistä S&M on kyse. Ei se mistä pitää seksissä kerro mitään luonteesta. Suurin osa noista mastereista on läskiposkista b sarjaa jota löydät jokaisesta lähiö kuppilasta.

• lkhgg

Jos hän ei vaan halua tehdä sitä/pidä siitä? Eihän toki ole mikään pakko? Kuvittele asia toisinpäin, jos hän haluaisi jotain mitä sinä et, miltä tuntuisi? Sitten hän haukkuisi sinua pehmoksi/ei hyväksi ja harmittelisi miten ja miksi on onnistunut löytämään sellaisen naisen joka ei halua tehdä tai ei pidä siitä mitä sinä haluat..

Asioilla on aina kaksi puolta.

• kokovartalokyrpä

No jos tähän sanois jotain,niin ainoa joka edes on pikkusen kartalla on aloittaja,tietää mitä haluaa....muu läppä pelkkää paskaa,no toki vaikea on myös löytää naista joka tykkää oikeesti olla sub....mutta että hyvän masterin ominaisuudet löytyy lähiöbubista,naisten hakkaajalla ja masterilla on vissi ero. Mä olen jo vuosia joutunut käyttämään kahta naista,syy on varmaan kaikille selvä....pakko että saa pidettyä itsensä miehenä,mä inhoan samaa kuin aloittaja mutta en sen takia hylkää rakastamaani ihmistä,muut fantasiat täyttyy sitten toisessa osoitteessa,ja mulkku ihan sopivan kokoinen,pakkasella pikkasen pienenpi.....hah! Hyvää uutta vuotta,ruoskikaa itseänne....se pitää pillun märkänä ja aivot sumeena kunnes jälleen laukeat...ja voit mennä kotiin leipomaan pullaa,huorani!

• Grrrrrr

Huuuu.... olen ollut naimisissa miehen kanssa, joka teki joitakin juttuja, joita pyysin mutta tuo piiskaaminen ja läpsiminen ei ottanut luonnistuakseen. Normi seksi oli kyllä ihan ok mutta mausteet ikävä kyllä aika pitkälti puuttui.

Näin jälkeenpäin olen tajunnut että ehkä olisi pitänyt selittää asiaa vielä vähän enemmän. Olla tosi avoin molempiin suuntiin. Minulle se läpsiminen ja vähän muunkinlainen alistaminen tuottaa niin suurta nautintoa että saatan saada O:n ihan niitten avulla tai ainakaan sen jälkeen ei kovin paljoa muuta tarvita kun olen tyydytetty.

No, ei tuo liittoni toki loppunut tämän asian takia. Nyt minulla on ihana D mies, joka saa mirrini kehräämään.

Vähän hirvittää sanoa että harvoin tulee samassa paketissa se elämänkumppaniksi täydellinen ja tämä villeimmät seksifantasiasi toteuttava mies.

Tsemppiä ja keskustelua peliin!

• Ainavaansamaa

"Villeimmät seksifantasiat"
        Mulle seksifantasiat on jotain aivan muuta kun alistamista, läpsimistä, ruoskimista ja nöyryyttämistä..ja niitä on ja ovat käytössä.
        Muistan kun nuorena miehenä, jolloin nyt käytännössä panetti koko ajan, eräs tyttö pyysi mua läpsimään häntä kunnolla. Koska halusin miellyttää häntä niin yritin. Siihen katosi erektio. No toki hetken päästä jatkettiin ja ihan varmasti sai kaikkea kyllikseen mutta ei sitä väkivaltaa. En vain pysty kohdistamaan sitä edes leikkimielellä tyttöön, ei vaikka olen kamppailulajeja harrastanut ja siinä mielessä asia on jo arkinen.
        Aika vaikea tilanne jos mieltymykset ovat kovin erilaiset.

• mastsub

Ratkesi ajan kanssa ja naista vaihtaen.
      Nuorena ja varsin kokemattomana olin jonkin aikaa masonaisen kanssa ymmärtämättä asiaa. Mm. hän pyysi vetämään tukastaan ja yllytti minua kiskomaan kovempaa. Ton suorempaan hän ei halustaan kertonut mutta jälkeen päin miettien eleet viittasivat toivomukseen "väkivallasta" ja jopa jonkin tason vapauden riistosta.
      Menetin tilaisuuteni.
      Olin kuitenkin jo murrosiän varhaisvaiheessa leikkinyt itse köysien kanssa tajuamatta miten ne voivat kiihoittaa niin voimakkaasti.

Vuosia myöhemmin, avioiduttuani, vaimoni osoittautui varsin passiiviseksi ja suhteellisen pian esittelin hänelle BDSM materiaalia hänen kommentoimatta.
      Sitten vain köytin vaimoni vuoteelle ja toimeksi. Tapa yleistyi hiljalleen ja siitä muodostui oleellinen osa seksielämäämme. Piiskaa tai ruoskaa hän ei hyväksynyt mutta kuitenkin otin käyttöön ratsuraipan mutta olin sen käytössä hyvin varovainen.

En ymmärrä miksi mies ei ole valmis tuottamaan naiselle mielihyvää noinkin harmittomalla tavalla.
      Puhetta, ehdotuksia jne. Tietenkin tulee mieleeni vaihtoehto jossa sinä konkreettisesti teet miehellesi sitä mitä toivot itsellesi. Tokkopa menetät mitään. Miehesi saattaisi jopa pitää siitä mutta onko sinussa naista toteuttamaan sen?

• Ratsuksi28

Entä olisitko itse valmis alistamaan miestäsi?Minulla tuli vähän samanlaiset asiat
      mieleeni mitä tuo mastsub kirjoitti.Omia tuntemuksiani kertoakseni .Toivoisin
      että naiseni käyttäisi minua ratsastukseen.Ratsastaisi joko olkapäilläni tai olisin nelinkontin.Hänellä olisi varusteina piiska ja kannukset.Piiskana olisi sellainen hapsupiiska jolla siis voi lyödä niin lujaa kun jaksaa mutta ei tuota kipua piiskattavalle
      eikä pahoja jälkiä.Kannukset kyllä jättäisi jäljetkin mutta nautinto korvaisi niiden parantelun .Piiskaisit ratsuasi estoitta niin mieheltäsi saattaisi lähteä jotain estoja.
      En osaa enempää antaa kommentteja .Toivon kysyjälle partnerinsa kanssa nautinnollisia seksi kokemuksia.

• mastsub

Liittymättä aloitukseen mutta kommenttina sinulle. Tuo nimimerkkini jälkiosa "sub" kertoo viime vuosien tilanteen. Vaimoni jouduttua aloittamaan verenohennuslääkityksen loppui masterin roolini.

Aikaisempien vuosien saatossa kertynyt sub-kokemus oli nyt vaimollani hyödyksi hänen domina roolissaan.
        Hän talloo piikkareilla ja ilman, pakottaa nuoleman jalkateriään, nyörittää kivekseni ja siittimeni, panee pannan kaulaan, sitoo tehokkaasti, puristaa pääni reisiensä väliin ja toteuttaa muitakin mielitekojaan mutta ruoskii hyvin hyvin säästeliäästi ja senkin vain köydellä.
        Käsivarsieni tiukka sitominen selän taakse jättää ranteisiin ja kyynärvarsiin jäljet jotka katoavat seuraavaan päivään mennessä, yleensä.

Kymmenien vuosien liitto tarvitsee virikkeitä, ainakin meillä.

• makia196501

Haluaisin tuoda ja suoda sinulle paljon orkkuja.t.make

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      81
      3698
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2489
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      93
      2093
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1617
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1448
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1441
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1394
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1357
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1247
    10. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      19
      1168
    Aihe