Kun katselee tätä seinäjoki palstaa alkaa voida pahoin. Täällä ei juuri muita avauksia ole kuin joko murhaajasta tai sitten matuista.
Ja kaikki yhtä haukkumista täynnä.
ONKO SEINÄJOELLA TODELLA NÄIN SAIRASTA PORUKKAA??
seinäjoki palsta
15
160
Vastaukset
- xchj
Tosiaan luulisi ihmisillä tämmöisenä aikana olevan muutakin mietittävää
Kyllä Seinäjoes on liikaa liikennevaloja, johona sitte orotelles on liikaa aikaa miettiä väkivaltatekoja pakokaasusaasteen seas.
- Lapua_rules
Vastaus ketjun avaajan kysymykseen: ON
- errwrwr
missä on keskustelut ihmisten hädästä ja arkisesta toimeentulosta. Miten menee Suomalaisilla ja <<<
- feerwr
niin typerää jatkuvaa trollaamista kyseisillä aiheilla!!!
missä on arkiset keskustelut jossa on järkikin mukana??- arkisiaasioita
Mistäs sitten puhuttais? Mitäs ruokaa teit tänään?
Kauhajoen palstalla on viisahia..seinäjoella vaan pöyröötä
- retuko
on sulla tylsä elämä päivät pitkät oot koneella tänne kommentoimas :/
retuko kirjoitti:
on sulla tylsä elämä päivät pitkät oot koneella tänne kommentoimas :/
saatana, ole hilijaa..kommentoin mitä huvittaa
- egregj
Matut kun ensin saadaan helvettiin suomesta niin voidaan alkaa puhua muustakin.
- HästäggiSelfie
Koskahan Hallitus havahtuu että Suomessa on asiat ihan oikeasti huonosti. Ai niin siellä on se hästäggi. HYVÄ KOKOOMUS! Selfie-kokoomus, belfie-kokoomus triatlon-kokoomus.
- reia
ON! Seinäjoki on maan kamalin junttipaikka! Suomen pahimmat moukat asuu Seinäjoella.
- laurieitähkä
mitä muuta voi odottaa? tää on pelto-elvisten amerikka keskellä pitkiä peltoja...ainut kivikylä keskittymä mihin uskaltaa lähteä isun torpan nurkalta...sitten tänne kokoonnutaan...voe voe....jos peltojen sankarit uskaltautuis vähän muuallekin ja huomais että on elämää seinäjoen ulkopuolella niin kyllä se siitä....
- Edesjotakintasoa
Ei tälle foorumille Seinäjoen asukkaat kirjoitakaan.
Muiden pitäjien pöyrööt, peräkammaripojat, moponkorjaajat ja muut sellaiset vain haluavat kaupunkilaisiksi.
Yhden kerran he ovat käyneet Rossossa pizzaa S-etukortilla syömässä, ja sen jälkeen he ovat tv-mainoksen pullukkapojan kaltaisia osuuskaupan jäseniä ja maailmanomistajia.
Eikä yhdelläkään näistä wannabe- ole edes kirjastokorttia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514