Törnäväntien vastaanottokeskuksen roskikset täynnä ruokaa?
http://mvlehti.net/2015/12/26/tornavantien-vastaanottokeskuksen-roskikset-taynna-ruokaa/
KUINKA NE KEHTAAVAT!!!!
Vokissa ruokaa suoraan roskikseen!!!!
7
64
Vastaukset
- uskottavuusnolla
Ja kun uutinen on venäläismielisesti mv-lehdestä peräisin niin sen uskottavuus on nolla. Palataan asiaan jos aiheesta kirjoittaa jokin ihan oikea media joka edustaa laadukasta aitoa journalismia. Ja lopeta se mv-lehden aivopierujen jakelu palstalla!
- ei.havaintoa
Kerroppa meille se luotettava media
ei.havaintoa kirjoitti:
juurikin! pakkoveroylenantohan kertoo meille ja partalapsosille kaikkee kivaa ja maassa kaikki ihan on hyvin ... ((:
- Luotettavaaaa
ei.havaintoa kirjoitti:
Esim. Iltasanomat, hs, iltalehti, us jne. Pnhan noita
- LAPIN.trolli
Ruokaa joudun heittämään roskiin. Minulla ei ole luxusta tehdä itse ruokaani eikä säilyttää mitään jääkaapissa!!!
En saa edes käyttää palkkaani töistä miten haluan. Olen vanki. - IhanaMamu
Mikähän sellainen media voisi olla?
Yle? Hesari?...Hih. - mahakurisee
Taitavat ajatella että"Parempi maassa kuin jumalattoman suussa!", olisi noi voitu jakaa paikallisille köyhille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5914116T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374113Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo472375- 1542239
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3391768- 1091630
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291504Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011442- 621196
- 1021194