Neitsyt, nouseva skorpioni?

mitä kertoo?

Olen horoskoopiltani neitsyt ja nouseva merkkini on skorpioni. Kyseiset merkit ovat hyvin erilaisia. Mitä se kertoo minusta?

15

4002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti ja Paha

      Minäkin olen Neitsyt ja nouseva merkki on Scorpioni.
      Olen kiltti aina hyville ihmisille,mutta omaan scorpioonin pirullisen luonteen myös,silloin olen oikea vittuilija ja en koskaan anna anteeksi.
      Ikuisuuteen asti jatkan vittuilua.

      • minä

        Ihanaa kuulla, että on samanlaisia. Olen mielelläni kiltti, mutta jos joku saa minut suuttumaan, se ei taatusti jää häneltä huomaamatta. Muistan kaikki ikävät asiat tosi pitkään, eikä se ole mitenkään hyvä asia.


    • Neitsyiden Neitsyt

      Ihan mielenkiinnolla kysyn että minä päivänä ootte syntyneet.Kertokaa itsestänne "Neitsytmäisiä" piirteitä myös :)

      • minä

        - Olen aika ujo.
        - Minusta on mukava saada huomiota, mutta en kuitenkaan nauti huomion keskipisteenä olemisesta. Se tekee minut vaivaantuneeksi.
        - Minulla on huono itsetunto.
        - Pohdin ja analysoin asoita turhankin pitkään.
        - Pidän sanavalmiista ihmisistä
        - Arvostan käytöstapoja ja siistiä ulkonäköä.
        - En ole neitsyille tyypillinen siivoushullu, oikeastaan inhoan siivoamista.
        - Olen hyvin empaattinen. Suhtaudun yleensäkin asioihin tunteella.
        - Minun on kuitenkin vaikeaa kertoa tunteistani.
        - Ihmiset pitävät minua viileänä ja asiallisena, vaikka todellisuudessa osaan olla hyvinkin pirulllinen ja minulla on aika hävytön huumorintaju.
        - Olen huomannut vetäväni puoleeni skorpioni miehiä.
        - Pidän itseäni ristiriitaisena ihmisenä.


      • Kiltti ja Paha

        Vai haluat urkkia mun kalloni sisään.Sopii kertoo vähän.
        Minä olen syntynyt sosiaalitoimiston huoneessa 3.9 ja minun itsevarmuuteni on vailla vertaa,olen mies.Tykkään elellä valokeiloissa,kuten Neitsyt-mies Irwin Goodman ja Urho Kekkonen.Paavo Väyrysestä tai Mika Waltarista puhumattakaan.
        Arvostan alistuvia ihmisiä.Pidän Scorpioni ihmisistä suuresti.En ole riidanhaluinen ikinä,mutta pilkkaan pöljiä aina.
        Minä päätän asioistani aina heti,en tarvitse harkintaa.Minua hullumpaa on turha etsiä:)


      • minä
        Kiltti ja Paha kirjoitti:

        Vai haluat urkkia mun kalloni sisään.Sopii kertoo vähän.
        Minä olen syntynyt sosiaalitoimiston huoneessa 3.9 ja minun itsevarmuuteni on vailla vertaa,olen mies.Tykkään elellä valokeiloissa,kuten Neitsyt-mies Irwin Goodman ja Urho Kekkonen.Paavo Väyrysestä tai Mika Waltarista puhumattakaan.
        Arvostan alistuvia ihmisiä.Pidän Scorpioni ihmisistä suuresti.En ole riidanhaluinen ikinä,mutta pilkkaan pöljiä aina.
        Minä päätän asioistani aina heti,en tarvitse harkintaa.Minua hullumpaa on turha etsiä:)

        Tuntuuko sinusta, että skorpionille tyypilliset ominaisuudet alkavat vuosi vuodelta näkymään sinussa yhä selkeämmin?


      • minä

        Miksi meidän piirteemme kiinnostavat?


      • Kiltti ja Paha
        minä kirjoitti:

        Tuntuuko sinusta, että skorpionille tyypilliset ominaisuudet alkavat vuosi vuodelta näkymään sinussa yhä selkeämmin?

        Että minäkö puhkeen kohta kokonaiseksi Scorpioonin tapaiseksi täydelliseksi vittuilun ja katkeruuden mestariksi?
        Ehei minun on hyvä olla aina kun on sellaisia ihmisiä jotka on ystäviä ja noudattaa kaikkia hyvään ystävyyteen kuuluvia normeja.
        Minä olen Neitsyt,kiltti,huomaavainen ja kaikki on hallittua.Pidän kyllä Scorpioni ihmisistä.Jos ei häntä petä eikä tee mitään ilman lupaa,niin hän on maailman sympaattisin ihminen.Jos petät Scorpioni ihmisen,niin silloin puhkeaa ikuinen helvetti valloilleen.
        Minä olen vain kiltti ja ystävällinen Neitsytmies,mutta kolikossakin on toinen puoli.


      • Neitsykäinen
        minä kirjoitti:

        - Olen aika ujo.
        - Minusta on mukava saada huomiota, mutta en kuitenkaan nauti huomion keskipisteenä olemisesta. Se tekee minut vaivaantuneeksi.
        - Minulla on huono itsetunto.
        - Pohdin ja analysoin asoita turhankin pitkään.
        - Pidän sanavalmiista ihmisistä
        - Arvostan käytöstapoja ja siistiä ulkonäköä.
        - En ole neitsyille tyypillinen siivoushullu, oikeastaan inhoan siivoamista.
        - Olen hyvin empaattinen. Suhtaudun yleensäkin asioihin tunteella.
        - Minun on kuitenkin vaikeaa kertoa tunteistani.
        - Ihmiset pitävät minua viileänä ja asiallisena, vaikka todellisuudessa osaan olla hyvinkin pirulllinen ja minulla on aika hävytön huumorintaju.
        - Olen huomannut vetäväni puoleeni skorpioni miehiä.
        - Pidän itseäni ristiriitaisena ihmisenä.

        Sinulle minä! Ihan kuin luonneanalyysi minusta tuo sun litaniasi:D olen just tuollainen! Hävettää,miten epäsiisti mun koti on,kun aina mun tutut neitsytihmiset nipottaa ja kehuu siivousintouttaan!! Ja mulla on kyllä niin huono itsetunto,mun kaikki suhteet kaatuu just siihen seikkaan! Ja jostain syystä skorpparimiehet viehättyy muhun:D Mulla on myös kieroutunut js hävytön huumorintaju..Olen kiltti,mutta jos suutun,on oksat pois ja olen erittäin pitkävihainen ihminen! Kiitos,helpotti kuulla,että muitakin hankalia neitsytnaisia on!


    • Toinen samanlainen

      Olen neitsytnainen (31.8) ja nouseva skorpioni. Petolliset ihmiset joutuvat ikuisesti leimatuiksi, myös työelämässä. Suutun ja lepyn helposti. Olen rohkea, haluan muuttaa ympäristöäni, töissä tämä johti pomoasemaan hyvin nopeasti. En erityisesti nauti esiintymisestä mutta se sujuu. Seksi on tärkeää ja olen kokenut yhden pitkän tosi intohimoisen suhteen ja muutaman lyhyemmän.
      Osaan olla yksin ja hiljaa. Urheilen ja läskit ovat kauhistus.
      Olenkohan enemmän skorpioni?

      • Sama asetelma

        Eli olen neitsytnainen ja nouseva-skorppari ja allekirjoitan täysin samat piirteet. Skoppari-vaikutelma vain vahvistuu ajan myötä.


      • madda
        Sama asetelma kirjoitti:

        Eli olen neitsytnainen ja nouseva-skorppari ja allekirjoitan täysin samat piirteet. Skoppari-vaikutelma vain vahvistuu ajan myötä.

        Minulla on sama juttu. Olen sitkeä. taistelijaluonne en anna periksi. Olen oikeudenmukainen. Kiltti empaattinen, otan toiset huomioon. Mutta auta armias jos joku minut suututtaa en lepy koskaan, mutta en vihaakaan kanna tai katkeruutta. Seksi on erittäin tärkeää.

        Olen rohkea. Luonteeseen vaikuttaa eniten nouseva merkki. Olen kyllä luonteeltani tyypillinen skorppari.


    • kolskzd

      Oletteko psykologisia, niin kuin sanotaan?

    • MasterZeromus

      On niinkö eläisi painajaisessa kun selaa teidän Nousu Skorppareitten määrää täällä ja koko pohjoisella pallonpuoliskolla. Ei kyllä sovi Neitsyt merkin kanssa yhteen kovin hyvin koska Neitsyt vaikka onkin kriittinen on sitä rakentavasti mutta ei koskaan pirullinen siinä missä skorpparit jotka sen kun jaksavat tekevät pienistäkin asioista riidan aihetta.

      Siis se on Nousu Skorppareitten ja Vaakojen syy että suhteisiin suhdaututaan niin kevytkenkäisesti kun tehän olette tämän pallonpuoliskon kermastoa siinä missä meikäläinen olisi enemmän etelän kermastoa Nousu Härkänä näin ollen mikä sopii kaikkein parhaimmin Neitsyt yhdistelmän kanssa tehdäkseen hänestä huomion kipeän Kuningattaren.

    • Neitsyitä

      Olen neitsyt ja nouseva skorppari. Olen todella tarkka siisteydestä ja järjestyksestä. En voi sietää sekasortoa, epäloogisia ihmisiä, meteliä ja leväperäisiä ihmisiä. Tykkään tälläytyä mutten kuitenkaan pidä että minua tuijotetaan. Olen kiltti ja rauhallinen mutta auta armias jos minua loukataan tai kohdellaan väärin! Kieleni on terävä enkä anna anteeksi tai unohda koskaan. Näytän kuulemma sellaiselta että minulle ei kannata vittuilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe